În anul 2008 erau livrate către Transurb Galaţi 10 troleibuze cu podea 100% coborâtă MAZ-ETON T203 / МАЗ-ЭТОН Т203. MAZ le numeşte, generic, MAZ-203T. Pe lângă troleibuzele fabricate în Belarus, echipate cu electronică ETON (sau ĂTON, acel Э numindu-se ,,ă rus", pronunţia sa fiind mai apropiată de Ă decât de E), societatea de transport din Moscova, Mosgortrans, echipează caroserii MAZ-203, vehicul rezultat numindu-se SVARZ-MAZ-6275 / СВАРЗ-МАЗ-6275.
Date tehnice:
Lungimea: 12.600 mm
Lăţimea: 2.500 mm
Înălţimea (fără captatoare): 3.500 mm
Locuri pe scaune: 32
Locuri în picioare: 71
Număr de uşi: 3, cu câte 2 canaturi fiecare
Viteza maximă: 65 km/h
Motor electric: DK-211BM / ДК-211БМ
Putere nominală: 170 kW
Acţionare: chooper cu tiristoare
Cele 10 troleibuze nu au primit numere de parc, fiind înmatriculate Galaţi 1400 - Galaţi 1409. S-a încercat acordarea de numere de parc de la 00 la 09, însă, până la urmă, s-a renunţat, vehiculele fiind identificate exclusiv după numărul de înmatriculare.
Calitatea acestor troleibuze este extrem de salbă - finisajele sunt execrabile (panourile interioare sunt fixate suplimentar cu şuruburi), trăgătoarele nu mai funcţionează, compresorul e gălăgios, produce vibraţii în salon şi porneşte des (pentru comparaţie, la Ikarus 415T nici nu simţi compresorul).