Abia in martie s-a dezghetat santierul. Doar dezghetat, practic nu se intampla mare branza. Doi dorei polizeaza pe dreapta rampei spre Berceni, la termoficare nu se intampla nimic, la boltari nu se intampla nimic. Un excavator sapa o proapa unde vine statia de pompare Grundfoss pe malul spre Grigorescu, o basculanta nuta pamantul mai acana si pe pod cativa bagatori de seama...
Un santier doar semidezghetat. La rampa Hateganu nu se misca nimic. La Hofigal erau azi niste muncitori care desfacusera o parte din gardul de plasa sudata. Se pompa apa din caminele unde intra termoficarea in subteran. Pompagiul se plangea unui altul ca toata apa vine acolo...
A fost ingropata statia de pompare (cu cilindrul pafsim aferent in care e montata) pe malul dinspre Grigorescu. Un nene intro nacela slefuia cu flexul pe la pilonii pasajului.
Un mic izvor pe Hateganu... dintr-o canalizare ceva...
Azi imagini la inaltime. Le-am dat jos din flickr ca sa le atasez in forum, sa fi permanent disponibile, in caz ca vreodata flickr e in vacanta, astfel ca nu vor fi fix in ordinea originala.
Fişiere ataşate
Rampa Hateganu.
Tot rampa Hateganu.
Rampa Grigorescu.
Podul aval. Podul amonte ca de obicei nu apare in poze, deoarece fotografierea lui presupune tradarea prezentei sus pe pasaj si... se subintelege.
Tot spre rampa Hateganu.
Breteaua Hateganu-Splai, pe langa rampa. Tot cam la stadiul asta este si breteaua Grigorescu-Splai iar breteaua Splai-Grigorescu are inca pichetii vechi pe pozitie, este inca blocata in rezolvarea centralei de pompare ingropate.
Pe aici intr-un alt secol va circula tramvaiul IRA-Grigorescu-Delfinului-Doamna Ghica-Petricani. Teoretic...
Tot rampa Hateganu.
Muntii de balast de langa breteaua Splai-Grigorescu.
Si statia de pompare cu un mic separator de hidrocarburi si noroi ingropat pe traseul canalizarii mai in amonte.
Un trailer cu un concasor! Undeva se sparg betoane mari, o demolare ceva. La Vulcan a fost unul, unde rasar acum blocuirle Tulip si inca unul am mai observat la Skanska Campus6.
Cumva vad ca a fost ingropata conducta intre separatorul de hidrocarburi in 3 cuve de pe partea Leoser si caminul ce da in fanta de deversare in albie.
Scurt si cuprinzator ce se intampla cu santierul asta: Lab***ala. Un excavator amusina alene la curbura de racordare a bretelei Grigorescu in Splai, in sant e si un compactor care a compactat fix ce a compactat si saptamana trecuta, pentru ca straturi noi n-au aparut in santz. Pe malul celalalt un buldozer impinge muntii de pamant si cataroaie cu moloz de betoane sparte din zona tevilor de termoficare spre breteaua Splai-Hateganu. E si o basculanta acolo dar nu va excavatorul. La pasajul propriuzis mai moscoleste nacela prezenta acolo niste vopsea pe dedesubt. Lucrari la rampe (adica completare boltari) nema. Oricum la cum se prezinta calitativ boltarii cred ca se gandesc daca are rost sa mai termine, ca s-ar putea sa nu poata face predarea.
Au inaltat cu pietris zona de carosabil de sub pod... Sau mai bine zis piatra sparta cu pamat... prafaria e de nedescris... si au mai si vopsit pilele...
Jaleeeeee! Cred ca am intuit bine, la breteaua Grigorescu-Splai spre Vitan Barzesti mai mult se fac ca lucreaza. Putina miscare e la camine si statia de pompare din zona bretelei Splai-Grigorescu. In 2050 e gata! P.S. Undeva in zona asta este o balta curgatoare prin santurile si fagasele lasate de utilaje care au manevrat in timp pe aici.
Au inceput maimutele automobiliste sa se prinda ca nu e bine sa treci cu masina cu 60km/h pe un covor de piatra sparta. Iar maimutele de la Delta ACM ar cam trebui sa se prinsa ca trebuie sa toarne mai urgent strat de asfalt pentru ca fabrica de prafarie pe care au creat-o este demna a fi inchisa de garda de mediu!!!
Cine face... si desface...
Ce frumos arata asfaltul... deja...
Aha... o sa sa se duca jumatatea de rampa Grigorescu.
Uraaa, in curand ne trezim cu asfaltul pe bretele si nici urma de tubulatura pentru cabluri de semaforizare sau iluminat. Adica dupa ce se asfalteaza frumos si vine duamna primar sa taie pamblica urmeaza saparea unor santuri carpite cu ceva mizerie de asfalt reciclat, cum se intampla chiar zilele astea la Piata Sudului! Un singur lucru era extraordinar si anume, la 17:30 inca era ceva activitate!
Nu prea mai este balast. Dar si umpluturile au avansat...
Tocmai sosisera capace de cana si niste panouri vopsite de gard de plasa sudata cu chenar intarit in culoare balustradei de pe pasaj!
Activitatea in santierul asta este deplorabil de slaba. Singurul lucru imbucurator este faptul ca se balasta la rampa Hateganu, poate pe asta reusesc s-o termine pana in iarna.
La ora 13 a inceput asfaltarea capatului din Splai a bretelei Grigorescu-Splai. Toata zona de bretele pe malul asta pare gata de asfaltare. Erau deja 4 basculante sosite.
La ora 15 in Splai se intra si din Splai se iese (deci ambele sensuri) prin breteaua Grigorescu-Splai. Vechea bretea a fost inchisa. De asemenea asfalt. nou, fierbinte pe breteaua Splai-Grigorescu. La rampa hateganu sirul de boltari dinspre oras poate fi gata in 1-2-3 zile. Presupun ca urmeaza asfalt. pe bretelele Hateganu, terenul este aproximativ gata. Iluminat, semafoare, eventual cablate aerian, pe pod, e o crima daca mai sparg santzuri.
Au inchis breteaua noua Grigorescu-Splai, se circula iar pe drumul vechi. Pe breteaua Splai-Grigorescu sunt niste defecte pe la asfaltul nou, inclusiv o zona une pare ca s-a produs tasare la fundatie dupa asternerea asfaltului. S-a asfaltat banda doi pe o portiune din breteaua Splai-Hateganu dar nu au ajuns la Splai cu asfaltul. Cu putin stres ar putea incheia balastarea rampei Hateganu saptamana viitoare. Daca vor, evident...
News! Credeti sau nu... Au abandonat asfaltarea bretelelor Hateganu si au inceput asfaltarea Rampei Hateganu, jumatatea de coborare, pe lungimea cat este montata balustrada!
Se asfalteaza la breteaua Hateganu-Splai. Se decupeaza o muchie dreapta si in asfaltul de pe Splai zona de decelerare-accelerare in vederea asfaltarii.