Reiau ce am zis mai devreme, dar cu detaliere.
Azi pe la pranz se finaliza betonarea la liniile de tramvai, respectiv bucatica dintre iesirile la refugii din PP2. La PP4 erau betonate si acoperite cu prelata.
Continua "saga" semaforizarii, au aparut in rond inclusiv semafoare cu lumini albe pentru tramvai.
S-a eradicat traiunghiul delimitat cu parapeti NJ pe liniile de tramvai in dreptul benzinariei Mol, zona mai este ingradita doar cu balize de plastic, este gata de curatat.
Se carota in trotuar pe partea Castani (sau DK) pentru gardutzul abominabil de plasa sudata.
S-a montat gardul abominabil in dreptul Mol pe Oltenitei si se monta si pe breteaua de pe Vacaresti spre PP1, atat la bordura cat si spre spatiul verde, creand un culoar meschin demn de puscarie spre trecerea de peitoni.
S-au montat lampile pe stalpi pe breteaua fost capat al troleelor.
Continua placarea pasajului pasajului cu tabla/bond.
Tot pe la pranz rondul (carosabil vorbind) era conturat la nivel de binder, inclusiv peste liniile de tramvai!
Tot la rond se betona "trotuarul" dintre cele doua randuri de borduri si se facea umplutura cu pamant, unde era posibil, caci mai lipsesc borduri in lungul sinelor de tramvai.
Se tragea tare pentru finalizarea iesirilor din capetele pasajelor pietonale (iesirile la refugiile de tramvai raman mai la urma).
S-a mai asfaltat ici colo, inclusiv sensul Romprim-Brancoveanu peste pasaj, pana la fosta ingradire cu NJ de la Mol.
Vesta erau si ei prezenti la pasaj.
Mentin ce am spus, o saptamana pentru pasajul auto (sau atentie pe marti-miercuri daca se lucreaza si in weekend se contureaza suprize surprize) , eventual tot o saptamana pentru trotuare si pasaje pietonale, tramvai in doua saptamani, una este riscant caci betonul este ud azi. Troleibuz... in afara de console si catenara sa vedem, trebuie rezolvat si la Sincai si Budapesta cu "intersectiile" cu tramvaiul care au fost desfiintate, cele de la Sincai aveau ceva probleme de noi.
SPER ca noul iluminat de pe parapeti sa nu conduca la eradicarea totala a iluminatului de pe stalpii ce sustin catenara. Ar fi grotesc atat dpdpv arhitectural cat mai ales pentru pietoni. Sper sa ramana si sa functioneze ce s-a montat initial.
Organizarea de santier s-a mutat (ce a mai ramas) in alveola de la castani de pe Vacaresti.