Pagina 3 din 6

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 03 Iul 2017, 18:22
de Dr2005
133 scrie:Nu, circulatul pe bulevard cu biciclceta este clar lipsa de ocupatie si masochism. Sau mai rau, prostie. Imi fac ruta cea mai scurta pe telefon intotdeauna si in ea intra doar mici bucati de bulevard sau traversari. In paralel cu bulevardele importante oricum exista fronturi stradale de blocuri care au alei perfect paralele prin spate, unde nu este nici zgomot, nici poluare si in plus mai este un pic de umbra. Asta daca vreau neaparat "pe bulevard".

Scopul bicicletei e să te ducă rapid din punctul A în punctul B. Desigur, dacă vrei doar să te plimbi, te duci pe alei. Dar dacă te duci la serviciu pe bicicletă, nu îţi permiţi să o lălăi cu 10 - 15 km/h pe străduţe.

133 scrie:Cu DRL-ul este mult mai simplu. Am atins punctul dorit, esti "vehicul", nu autovehicul. Vezi codul rutier pentru diferente.

Mai citeşte legislaţia înainte să faci afirmaţii... luminile de zi sunt obligatorii doar pentru anumite categorii de autovehicule. Adică autoturisme, autoutilitare, camioane şi autobuze. Nu sunt obligatorii pentru vehicule nemotorizate, pentru motociclete, mopede, maşini agricole ş.a..

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 03 Iul 2017, 19:02
de 133
Inca mai sper la extrasele alea din OUG (si regulamentul de aplicare) legat de autovehicule dar mai ales de vehiculele non-auto. :twisted: Asa se cuvine, cand spui ceva sa-ti sustii opinia, daca cineva te contrazice, nu sa-l trimiti la plimbare! :twisted: Ma interseaza in special partea la care vehiculul tau nonauto ocupa o banda doar cand are el (conducatorul) chef. :twisted: Sau ca e vehicul doar cand are conducatorul chef iar dupa caz este bagaj de mana al unui banal pieton care traverseaza pe zebra. :twisted:

P.S. N-ar strica un ochi aruncat si pe la omologarea si inregistrarea vehiculelor si autovehiculelor.
Cam asa sta treaba cu "sirurile de vehicule". https://youtu.be/YTEdWC1_4qg
Din fericire noi am depasit de mult conditia si in mediul urban avem exclusiv BENZI de circulatie (chiar daca marcajele de delimitate se mai sterg din cand in cand, moment i care se trezeste cate un biciclist sa inventeze "sirurile").

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 03 Iul 2017, 21:25
de Dr2005
OUG 195/2002, republicată, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/41006
Regulament de aplicare a OUG 195/2002, aprobat prin HG 1391/2006, cu modificările şi completările ulterioare: http://legislatie.just.ro/Public/Detali ... fis/184740

Din Ordonanţă:
,,Articolul 6 În sensul prezentei ordonanţe de urgenţă, expresiile şi termenii de mai jos au următorul înţeles:[...]
6. autovehicul - orice vehicul echipat cu motor de propulsie, utilizat în mod obişnuit pentru transportul persoanelor sau mărfurilor pe drum ori pentru tractarea, pe drum, a vehiculelor utilizate pentru transportul persoanelor sau mărfurilor. Vehiculele care se deplasează pe şine, denumite tramvaie, precum şi tractoarele agricole sau forestiere nu sunt considerate autovehicule. Troleibuzele sunt considerate autovehicule."
7. banda de circulaţie - subdiviziunea longitudinală a părţii carosabile, materializată prin marcaje rutiere sau alte mijloace, dacă are o lăţime corespunzătoare pentru circulaţia într-un sens a unui şir de vehicule, altele decât vehiculele care se deplasează pe două roţi;[...] (cred că exprimarea arată clar cărei categorii de vehicule se adresează benzile)
10. bicicleta - vehiculul prevăzut cu două roţi, propulsat exclusiv prin forţa musculară, cu ajutorul pedalelor sau manivelelor;[...]
16^1. înmatriculare/înregistrare - operaţiunea administrativă prin care se atestă că un vehicul poate circula pe drumurile publice. Dovada atestării înmatriculării/înregistrării este certificatul de înmatriculare/înregistrare şi numărul de înmatriculare/înregistrare atribuit;"

,,Articolul 12 (1) Pentru a circula pe drumurile publice, vehiculele, cu excepţia celor trase sau împinse cu mâna şi a bicicletelor, trebuie să fie înmatriculate ori înregistrate, după caz, şi să poarte plăcuţe cu numărul de înmatriculare sau de înregistrare, cu forme, dimensiuni şi conţinut prevăzute de standardele în vigoare.
(2) Vehiculele care nu sunt supuse înmatriculării sau înregistrării pot circula pe drumurile publice numai în condiţiile prevăzute prin regulament."

,,Articolul 45 (1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial.[...]
(5) Depăşirea se efectuează numai pe partea stângă a vehiculului depăşit. Tramvaiul sau vehiculul al cărui conducător a semnalizat intenţia şi s-a încadrat corespunzător părăsirii sensului de mers spre stânga se depăşeşte prin partea dreapta."

Având în vedere art. 6 pct. 7 şi art. 45 alin (1), rezultă că o bicicletă care circulă pe şirul ei (că nu i se aplică noţiunea de bandă), poate circula fără probleme înainte dacă nu are nimic în faţă şi are loc, pentru că celelalte vehicule care o depăşesc nu se bagă în faţa ei, iar când ajungi la intersecţie ai fix 2 şiruri de vehicule, unul format din biciclete şi unul format din celelalte autovehicule.

Din Regulament:
,,§ 2. Condiţiile tehnice minime pe care trebuie să le îndeplinească bicicletele, mopedele, vehiculele cu tracţiune animală şi cele trase sau împinse cu mâna
Articolul 14 În circulaţia pe drumurile publice bicicletă trebuie să fie:
a) prevăzută cu dispozitiv de frânare eficace;
b) prevăzută cu un sistem adecvat, funcţional, de direcţie;
c) dotată cu sistem de avertizare sonoră;
d) echipată, pe timp de noapte sau când vizibilitatea este redusă, în faţă, cu lumina de culoare albă sau galbenă, iar în spate, cu lumină de culoare roşie şi cu cel puţin un dispozitiv fluorescent-reflectorizant, vizibil, de aceeaşi culoare;
e) echipată cu elemente sau dispozitive fluorescent-reflectorizante, amplasate pe roţi, care, în mişcare, formează un cerc continuu." (astea sunt dotările obligatorii, nu lumini de zi şi alte bazaconii)"

,,Articolul 160 (1) Bicicletele, atunci când circulă pe drumul public, trebuie conduse numai pe un singur rând." (deci rând, nu bandă)
,,Articolul 161 (1) Se interzice conducătorilor de biciclete: [...]
c) să circule pe trotuare, cu excepţia cazului când pe acestea sunt amenajate piste speciale destinate lor; [...]
k) să circule pe aleile din parcuri sau din grădini publice, cu excepţia cazurilor când nu stânjenesc circulaţia pietonilor; (dovada că parcul nu e pentru biciclete)
p) să circule pe alte benzi decât cea de lângă bordură sau acostament, cu excepţia cazurilor în care, înainte de intersecţie, trebuie să se încadreze regulamentar în funcţie de direcţia de deplasare;
r) să circule în interiorul localităţilor în care nu funcţionează iluminatul public, precum şi în afara localităţilor fără a purta îmbrăcăminte cu elemente fluorescent-reflectorizante, de la lăsarea serii până în zorii zilei sau atunci când vizibilitatea este redusă;" (am omorât şi mitul obligativităţii vestei)

Re: Discuţii generale

MesajScris: Mar 04 Iul 2017, 08:09
de 133
Mai draga, de ce sunt punctele alea asa disparate la interdictiile biciclistilor, c,k,p, restul erau neinteresante si au meritat omise? :twisted:
In rest este prea clar: banda SAU sir. Unde e bulevard, e marcaj, exista banda. Unde e strada banala, secundara, nu exista marcaj si benzi, exista siruri.
Deci "catzaratul" la bulevard in fruntea coloanei pe langa vehiculele din banda, pe marcaj, facand echilibristica printre usi si oglinzi, nu-i OK. :D Daca vrei sa ocupi o banda, depasesti banda 1 folosind banda 2. Daca banda doi este si ea ocupata, nu depasesti coloana la semafor (si treaba cu depasitul coloanei de (auto)vehicule la semafor ai omis-o total intentionat desi apare in ordonanta si este si sanctionata, plus neschimbarea benzii cu 50 metri inainte de semafor unde marcajul ce delimiteaza benzile devine din intrerupt simplu continuu. :twisted: ).
Deci la biciclete se aplica legea junglei, cu extrase din codul rutier amalgamate cu interesul poarta fesul (bine adevarat asta se intampla si la soferi). De asta le trebuie pista dedicata. Care in cazul Victoriei este un privilegiu urias fata de banzile auto pentru ca se poate circula in ambele sensuri pe o artera pe care autovehiculele pot circula intr-un singur sens!

Re: Discuţii generale

MesajScris: Mar 04 Iul 2017, 13:09
de Dr2005
N-am omis nimic, eu chiar mă încadrez cu 50m înainte... bine, că or fi 52, că or fi 48, asta n-am de unde să ştiu, că reperul clasic e ,,2 stâlpi de iluminat/troleu faţă de colţul intersecţiei", că ăştia se amplasează în aliniament la 25m unul de altul. Şi nici la volan nu poţi să estimezi distanţa asta, dar te ajută marcajul benzilor, care devine continuu în zonele în care e interzis să schimbi banda.

Orice lege e interpretabilă, iar Regulamentul şi Ordonanţa îţi dau voie să faci anumite manevre... de exemplu nu ţi se aplică noţiunea de bandă, dar eşti obligat să circuli pe prima bandă (!), însă eşti asimilat vehiculelor, deci poţi executa manevra de depăşire a unui alt vehicul sau obstacol. În plus, la semafor poţi opri bicicletele şi motocicletele pe două rânduri, că aşa scrie acolo, rânduri, nu pe aceeaşi bandă sau pe 2 benzi.

Pe Cal. Victoriei există indicatoare rutiere care arată clar ce poate circula şi cum. La fel, pe alte străzi doar anumite categorii de vehicule au voie pe unul din sensuri, gen Kogălniceanu sau Dacia, unde pe un sens merge doar transportul public.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 24 Iul 2017, 19:34
de 133
Se demoleaza "complexul comercial" Dacia, de la nr. 157-159. (sper sa nu rasara cine stie ce P+10 acolo, e mare nevoie de o regandire a conexiunii cu str. Eminescu).

Re: Discuţii generale

MesajScris: Dum 01 Oct 2017, 21:53
de 133
In caz ca va mai amintiti ca exista o lucrare denumita generic "circuitul turistic Herastrau-Floreasca-Tei"... stadiul este urmatorul...

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Discuţii generale

MesajScris: Dum 01 Oct 2017, 22:03
de 133
Continuare. Pe aleea spre Romsilva, care trece peste ecluza. Avem niste bancute de beton cu lemne... Si se ingroapa niste tevi de la un sistem de irigatii!
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Salt mare, pe Calea Floreasca, la pod.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Discuţii generale

MesajScris: Dum 01 Oct 2017, 22:05
de 133
Continuare.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Discuţii generale

MesajScris: Dum 08 Oct 2017, 17:07
de 133
Bine ati venit la Baltaresti!

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Discuţii generale

MesajScris: Mie 01 Noi 2017, 21:43
de 133
Ooo... cineva - factor decizional urmareste ori forumul ori flick-ul! Sa ne traiti! :twisted:

8 octombrie la podul MB.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

1noiembrie, adica azi, gura de scurgere suplimentara, conectata la cea existenta!
Imagine

Re: Discuţii generale

MesajScris: Vin 26 Oct 2018, 19:36
de 133
Pazea! A inceput montarea luminitelor de sarbatori! :o :shock:
Si in premiera... nu le monteaza Luxten! Presupun ca autonacelele/autoturnurile astea sunte ale companiei municipale de iluminat.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Re: Discuţii generale

MesajScris: Dum 03 Feb 2019, 22:36
de 133
Au disparut "posturile" cu panouri solare pentru incarcat telefoanele mobile via USB, montate asta iarna pe bd. Aviatorilor! Alo, DNA, o vizita pe la primaria sector 1 va rugam! :twisted:

Re: Discuţii generale

MesajScris: Mie 15 Mai 2019, 14:26
de 133
La Bucuresti ca la Mamaia Sau ca la Venetia mai repede. In orice caz, uite ce frumos se unduiesc valurile pe plaja (vreau sa spun trotuar).

https://flic.kr/p/TL5fMJ

https://flic.kr/p/2eGAHeb

https://flic.kr/p/25hJsKa

https://flic.kr/p/TL5gzq

https://flic.kr/p/2fUnpHn

https://flic.kr/p/2eGALaG

https://flic.kr/p/2fPL3uW

https://flic.kr/p/25hJuVT

https://flic.kr/p/2fPL47C

https://flic.kr/p/TL5ie7

L.E. Sper sa-i gaseasca duamnei in colon si cateva rigole, de plantat macar la trecerile de pietoni (sau parcari dupa caz, ca la Bucuresti drumul public se poate folosi oricum, aia de la sectia 1 de politie fac accesul cu masinile pe trotuar fix pe la zebra :evil: ).

P.S. Daca doriti si puteti atasati filmuletele direct forumului, in caz ca se simte lezata vreo autoritate de ele si solicita eliminarea lor din flickr.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 20:01
de 133
Plecand de la:
http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=7449

"Primarul General, Gabriela Firea: cel mai important proiect de agrement din Capitala a fost finalizat. Traseul turistic al lacurilor Floreasca –Tei poate fi parcurs cu bicicleta, pietonal si nautic"


Ei bine duamna primar, va informez eu ca din 'circuitul' asta lipsesc niste sarme. Mai exact 'circuitul' sunt vreo patru segmente independente (ce nu comunica intre ele) de alei cu acareturi pe malul lacurilor Herastrau, Floreasca si Tei. Un segment este pe la Bordei, altul este intre Calea Floreasca (pod) si Mircea Eliade, inca unul intre Calea Floreasca (pod) si Barbu Vacarescu (pod) si ultimul este de la Parcul Tei pana la parcul Petricani.

Ce contin aceste segmente de 'circuit':
-aleie de-a lungul lacului.
-paznici (de la compania municipala fantoma de paznici).
-foisoare (cu un tablou electric exterior cu prize lanaga ele)
-debarcadere pentru ambarcatiuni si debarcadere pentru caiace (si astea cu tablou electric cu prize si doua balize luminoase)
-indicatoare (spre foisor, spre wc, spre loc de joaca etc.)
-cismele (marea majoritate cu robinet lipsa sau cu canalizarea nerealizata ori infundata, oricum toate nefunctionale).
-iluminat (cineva a dat spaga pentru contractul de stalpi (presupun ca nu mai este valabila taxa pe stalp?), este o padure de stalpi sunt stalpi si cate 4 dispusi la 1 metru intre ei, unul cu cu lumina, unul cu wi-fi nefunctional, unul cu camera video spre stanga si altul cu camera video spre dreapta)
-GENERATOARE pe motorina pentru alimentarea iluminatului ce pare ca nu a fost racordat la Enel!
-supraveghere video (cum spuneam, doua camere, stanga si dreapta nu au incaput pe acelasi stalp)
-banci (un model abominabil de beton cu cateva scandurici care la iarna la inghet sunt pa)
-cosuri de gunoi (arhipline si gunoiul deja predomina prin multe locuri)
-gradene
-pomi si arbusti, plantati dupa gustul vreunui peisagist (sper)
-gazon si sistem de irigare (habar n-am daca functional, nu cred).
-un fel de rampa pentru invalizi si un mic lift care duce fix in ecluza in dreapta podului de pe Calea Floreasca, segmentul dinspre Barbu Vacarescu!
-spatii acoperite ca refugiu pentru ploaie ce contin si toalete (sper ca functionale, n-am avut curiozitatea sa cercetez)
-rastele pentru biciclete (pe langa pontoane si nu numai)
-alte acareturi care imi scapa memoriei vizuale dar pot fi regasite prin poze.

All in all... inteleg ca primaria a receptionat aceasta lucrare desi ea este departe de a fi apta de receptionare, disfunctionalitatile si neconformitatile sunt la tot pasul.
Cica ar trebui sa existe s biciclete de inchiriat (candva) si barcute (la fel, candva, altcandva).
Acum... sa vad cum procedez cu pozele, ce pot selecta si adauga in posturi viitoare...

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:07
de 133
Sa incep cu segmentul Petricani-Tei.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:22
de 133
Continuam pe Tei si de la Parcul Tei ocolim pe strada paaaana in Barbu Vacarescu la pod.

Lucrarea nu este inutila si era chiar necesara, sa avansam spre o capitala civilizata. Din pacate este doar o umbra a ceea ce trebuia sa fie, fiind declarata "completa" desi nu este nici la sfert, sunt multe portiuni unde malurile lacurilor sunt 'rechizitionate' de diversi 'proprietari' si ca atare nu va exista curand un 'circuit' adevarat, plus problema cu traversarile flotante pe sub poduri, care nu exista si nu vor exista.
In realitate ce trebuia facut cu salba Floreasca-Tei-Plumbuita-Fundeni-Dobroesti-Pantelimon este (nu dati cu pietre ca spun) o reconstructie totala a arealului, o amenajare precum cea a Dambovitei cu lacuri apendice, mai mici si niscaiva asanari. Evident o lucrare faraonica pentru timpurile noastre, demna de o dictatura de dezvoltare, cum a fost comunismul. Prioritatile curente sunt pe catedrale si altele...

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:27
de 133
Barbu Vacarescu-Floreasca. Va imaginati ca n-am putut urca de pe mal pe podul de la Floreasca asa ca m-am intors in Vacarescu si am ocolit pe Fabrica de Glucoza (in largire).

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:33
de 133
Continuare.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:38
de 133
Continuare.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:43
de 133
Penultima parte.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 20 Mai 2019, 21:48
de 133
Last. Au fost volum mare de lucrari pentru retrasarea si consolidarea malurilor, pacat ca rezultatul de suprafata este asa anost si micile rasoluri si lucrari nefinalizate umbresc aspectele pozitive.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 03 Iun 2019, 13:29
de 133
Cum se prezinta o trecere pentru pietoni in Bucuresti pe Bd. Ferdinand! Fara marcaj de un deceniu, indicatoarele intr-o rana stau sa cada si pietonul este inobservabil datorita masinilor parcate si acum cu un mare bonus: rampa pentru carucioare inglobata in trotuar este perfecta pentru garda mica la sol a unui @#%$!&* cu Mercedes.
S-o anunte cineva si pe duamna ca mai trebuie un kil de marcaje prin Bucuresti, ca sa nu ajunga ca 'satul' natal al dansei.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 29 Iul 2019, 21:29
de 133
Avem un termen nou de finalizare la panou pentru sediul Politiei Capitalei de pe Calea Victoriei! 29.07.20-20! :twisted:

Re: Discuţii generale

MesajScris: Vin 20 Sep 2019, 23:13
de 133
Sa vedem cum se prezinta Bucurestiul dupa ce s-a dat drumul la ridicarea masinilor. Dap, animalele drogate si turbate parcheaza tot cum le suna. O dar stai! Pleaca un animal turbat si drogat de la saorma si se infiinteaza in locul lui? Jandarmeria! :evil:

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 23 Sep 2019, 02:31
de AndreiSYA
Eu spun totuși să nu mai folosești cuvinte nepotrivite în posturi. Chiar nu este ok treaba asta, ori regulamentul acestui forum nu cred că permite acest lucru. Cam nu e prima oară când văd mesaje de genul. :roll:

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 23 Sep 2019, 08:20
de 133
Extraordinar, faptul ca traim zilnic la orice ora intr-un haos garantat de autoritati nu te deranjeza, te deranja (la trei dimineata) un cuvant acordat indreptatit unor contravenienti clari care si-au "cumparat" strazi si bulevarde (dintre care unii culmea sunt jandarmeria) in baza unei dovezi foto prea clare, dintr-un post din forum. Putin dubios? :roll: Aparent la noi daca vorbesti frumos esti luat de fraier si ignorat complet si jighimelele isi vad de treaba lor. Implicit nu ajungem nicaieri, tot banana republic ramanem.
P.S. Lasand la o parte greatosenia tabloului venitului cu Audi si Toyota la saorma dintre blocurile confort 2, da, sustin mai departe afirmatia ca trebuie sa fii ori turbat, ori drogat ori ambele ca sa parchezi de-a curmezisul intr-o intersectie. Indiferent cat de mare e gradu' de la volan si cu atat mai mult daca e un grad. Ca sa nu mai amintesc ca multe din camerele din intersectii sunt orientate spre trecerile de pietoni ca sa nu se vada stationarile aiurea si cum trec rachetele cu 80 la ora pe galben-rosu. E destul de frustrant, ca sa nu mai spun aberant, sa ridici piciorul sa purcezi traversarea si sa-ti ia fata o cometa din asta la limita controlului.
P.S.2 Ar fi cazul sa se implementeze verde la pietoni cand vine tramvaiul, sa nu mai plece tramvaiul gol din statie din cauza ca trebuie sa treaca 5-6 cazane fumegatoare de provincie fara ITP si RCA venite prin Bucuresti sa se afle in treaba. :evil: Duamna, se aude? Da' de unde, compania de carpeli a sorcovelor ce se vor semafoare lasase ieri la pranz intersectia 13 septembrie x Panduri x Vladimirescu la mana balerinilor. Desi e proaspat modernizata.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 23 Sep 2019, 15:14
de Dr2005
Aia nu prea e zonă de blocuri confort 2... cel din spatele şaormăriei, ca şi altele amplasate pe acolo au apărut foarte târziu. În schimb, în partea dreaptă a pozei sunt blocurile F (realizate din cărămidă; pe la Drumeţul există un bloc de acelaşi tip, dar din beton), rezervate de la bun început doar MAI, MApN şi Securităţii. Astfel de blocuri sunt prin tot perimetrul Str. Braşov - Dr. Taberei - Romancierilor - Timişoara şi au fost primele construite acolo, începând cu 1963. Şi erau de-a dreptul lux pentru vremea aia, camere şi bucătării atât de mari nu prea găseşti în alte blocuri contemporane cu ele. La fiecare etaj sunt câte 2 apartamente de 4 camere (şi cu 2 băi, din care una completă şi una doar cu chiuvetă şi WC, dar în care unii au înghesuit o cabină de duş, că e loc), unul de 3 camere şi unul de 2 camere (în oglindă; mai puţin la etajul 4 unde un apartament de 3 camere era doar cu 2 pentru a fi loc pentru spălătorie/uscătorie).
Restul blocurilor (OD-urile + cele cf. 2 + cele de garsoniere cf. 1) au apărut mult mai târziu.

Re: Discuţii generale

MesajScris: Lun 23 Sep 2019, 22:07
de 133
La cat am batut DT perpedes sa fac reportaje de la M5 stiu prea bine ce fel de blocuri sunt si unde, doream doar sa-l edific pe colegul de ce sunt asa pornit pe huidumele cu covrig. Inchizand ochii la fiecare pavian care s-a trezit cu patru roti sub el vom ajunge cu Bucurestiul in ultimele tendinti (ca pentru stomatologi) precum in sectorul balos, unde urbanismul este facut (praf) de rudele si complicii functionarilor pafaristi.

Exemplu:
IMG_20190923_130843.jpg

Dar hey! Nu-i nimic, la anul spargem tot si facem parcari in spic asa cum trebuiau facute de la inceput. Doar e banul contribuabilului si DNA s-a timorat atat de rau ca nu mai poate sa sesizeze nici o frauda cat un sector.

A si sa nu uitam... cat mai multe borduri, chiar daca n-au nici un sens.
IMG_20190923_131513.jpg

Re: Discuţii generale

MesajScris: Vin 11 Oct 2019, 22:43
de 133
In orasul care este in stare sa stea fara tramvaiul 5 din cauza unei bucle iata ce se mai face 'pentru cetatean'.