Sa asteptam sa-si termine
duamna mandatul cand de fapt ar trebui sa-si dea demisia, adica. Mai bine sa mai asteptam pana prin 2060, au trecut 30 ani, ce mai inseamna inca 30... bagam un 640 turcoaz si gata. Si nu e vorba de politica e vorba strict de competenta. Adevarul este ca primaria este condusa de un rebut ce trebuia zburat de cand a montat-demontat prima scena stiind ca radetul este in groapa marianelor. Un rebut care si-a permis sa dea cu flit banilor europeni intotdeauna alocati neconditionat tramvaielor si troleibuzelor si sa-i ajute pe 'tovarasii' turci cu economia lor pe care si-au bagat-o singuri in declin.
Poate e o simpla conincidenta ca aceste nulitati s-au adunat toate intr-un singur partid. Balosul a ignorat complet tramvaiul gandit pentru Luica-Turnu Magurele-Hateganu-Grigorescu-Doamna Ghica-Tei, largind doua artere si redesenind intersectii incompatibil cu tramvaiul, Betonita a plantat 1 milion de mesteceni chinuiti pe post de arbusti pe Grigorescu, fara nici o speranta de viata iar acum colac peste pupaza: Pasajul peste Colentina de pe Doamna Ghica aparent si el incompatibil cu tramvaiul!
Este clar ca acesti nimeni speculanti nici nu vor sa vada roata de tramvai. Pentru ca tramvaiul este singurul care i-ar putea tine la respect in masina lor personala si nu vor accepta asa ceva din postura in care i-au introdus anumiti cetateni inconstienti. Am vazut cum gandesc inclusiv unii dintre alegatori: gardurile de la tramvai le ingradesc lor LIBERTATEA... de a ignora marcajele si incalca mai toate regulile de circulatie, atat de miscare cat si de stationare, prevazute in codul rutier.
Repet, nu are legatura cu politica este o chestiune de competenta.
Ignoram problemele cronice ale Bucurestiului. Ne trebuie inel median! Asta inseamnand inel median tramvai (desi ar fi preferabil metrou dar mai greu cu asta), inel median termoficare, inel median CANALIZARE (pentru ca am ajuns sa avem inundatii chiar si in Drumul Taberei!). Bucurestiul s-a extins haotic si deverseaza volume net mai mari intr-o canalizare stagnata 30 ani. Inel median presupune strapungere Brasov-Aledandriei(Rahova)- Ferentari-Luica! Bulevard 3 benzi pe sens plus tramvai! Ce stie
duamna de asa ceva... sau orice politician nonarhitect, noninginer... Politicienii vad doar deranj pentru alegatori. Astfel incat politica prin Romania a devenit falimentara. Iar acei politicieni care sunt dispusi sa sacrifice confortul cetateanului pentru a misca ceva cu siguranta nu sunt dispusi sa si intre in aceeasi oala de disconfort cu cetateanul, se considera si ei 'supracetateni' cu drepturi speciale (limitate/nelimitate la ce/cat?) si atunci nici ei nu sunt reprezentativi si frecventabili. Nici macar dictatura de dezvoltare comunista nu a avut coerenta necesara sa intregeasca inelul median prin Ferentari, marele carpaci a prioritizat 'bulevardul de protocol' Victoria Socialismului care duce de nicaieri pana nicaieri, sectionand si amputand transportul electric in zona Unirii timp de 30 ani. Si aparent desi ne-am dezis de acel concept nu reusim sa trecem peste acest handicap. Ceea ce indica o problema, nu mergem inainte sa intregim ceva nou dar incomplet, nu mergem nici inapoi sa retrasam ceva din ce a fost astfel incat sa eliminam disfunctionalitatile unei "organzari de santier" ce a devenit permanenta. Daca lasam Victoria Socialismului asa cum este trebuie intregit inelul median, daca nu, trebuie sacrificat confortul vizual al bulevardului de protocol pentru HausCeausescu.
Sa intru in chestiuni si mai sofisticate de genul depou subteran de troleibuze&autobaza STB in groapa Operei Socialiste nefinalizate, cu parc deasupra? Nu, mai bine mai asteptam 30 ani pana reusesc politicienii sa manareasca niste titluri de proprietate pentru zona si niste despagubiri de nspe sute de milioane de euro pentru un teren ultracentral intr-un oras falimentar paralizat de trafic haotic.
