Pagina 6 din 9

Re: Sector 3

MesajScris: Mar 12 Ian 2021, 16:50
de 133
Practica europeana e pentru tari europene. Romania e doar cu numele prin Uniunea Europeana din moment ce ies la iveala detalii si indicii foarte sinistre si horror despre practicile guvernamentale duse pana la acapararea si deformarea pietei imobiliare (si a economiei in final) in scopul spalarii de spagi. Asta daca mai e cineva care nu intelege caruselul speculativ piramidal imobiliar din ultimele trei decenii si ce rol a avut fiecare guvern in parte in el. Faptul ca nu exista pozitii publice din Parlamentul European despre ce se intampla in Romania ridica mari semne de intrebare legate de integritatea si modul in care acesta Uniune isi apara cetatenii si practicile exercitate asupra lor.
Legat de trenuri pe sub Bucuresti... n-ai sa vezi asa ceva, nu-s cuprinse in nici un fel de strategie si planuri strategice, ce exista la suprafata ramane din cauza acestor strategii militare, in special pentru platformele Faur-Republica (unde se presupune ca s-ar putea fabrica armament la nevoie). Niste strategii dinaintea internetului si a covidului as putea adauga.
Iar "trenul" de Oltenita va supravietui fix cat supravietuiesc automotoarele reciclate de cine mai stie unde, imi imaginez ca dupa VT624 or sa mai aduca altele. Este oarecum hilara in sine lansarea ideologiei trenurilor urbane(subterane) vazand doar ce ne permitem, pe infrastructura deja existenta... Cel mult putem sa o inghitim pe nemestecate si sa nu studiem daca se pupa cu particularitatile Bucurestiului si Romaniei exact in ideea ca facem infrastructura necesara ca sa reciclam si urmatoarele rame ce le vor avea de aruncat altii spre est. Caci iata, acest "junghi" urban zis tren in coasta sectorului 3 nu face altceva decat sa recicleze fumigenele altora.

Sa tii oamenii/cetatenii captivi in buza falimentului persoanal ca sa-i poti muta cu biciul unde ai nevoie de ei de pe un santier pe altul (eventual cu epave de "trenuri" primite pomana), de pe o infrastructura pe alta, fara sa cracneasca (ca n-au cum), asa cum a facut Romania fara sa realizeze chiar apartenenta castigata la Uniune si oportunitatile pe care raportat la Uniune nu le va mai putea oferi vreodata celor migreaza? Niste erori grave de securitate nationala, daca pot spune.

De la cetatean se pretinde foarte mult din partea unor "conducatori" care nu fac altceva decat doar sa se gudure la piciorul stapanului ierarhic. Cea mai proaspata dovada este primarul sectorului 2 mai mult decat dornic sa scape rapid de gardurile tramvaiului 21 (si de tramvai cu totul de fapt, ca asta inseamna suspendarea lui pentru lucrari cu orizont nedefinit pentru metrou sau tren subteran sau alte vise) intru multumirea ex-premierului de pe insula Belin... scuzati, de pe insula Dobroiesti. :ugeek:

P.S. De departe cel mai amuzant este sa vezi petrolarii discutand de trenuri pe sub Bucuresti prin aluviunile Dambovitei, probabil isi si imagineaza in ochiul mintii un monstru sacru pe sasiu ASEA (gen LEMA sa zicem) trecand cu 80 km/h pe sub bulevarde sa se prabuseasca si nebulinatele si imbulinatele din zona de la vibratii! Asta daca nu cumva desigur si agenda lor implica de asemenea reciclarea de rame de la altii, ca noi nu construim... :ugeek:
Infrastructura de transport este ca o colectie foarte drumoasa de carti de colorat pentru copii. Dai la copil carioci, el coloreaza fericit, tu iti faci treburile casnice nationale si cand a terminat copilu' de colorat si a facut iarba albastra si cerul verde si observa ca nu concorda ideea lui cu realitatile din jur el se bosufla si pe tine te doare in pix, ca l-ai fraierit si ti-ai facut treburile. Deci am putea sa coloram trenuri pe sub Bucuresti daca n-ar fi un nonsubiect. Macar centura feroviara supraterana de-ar fi functionala cap-coda, electrificat.

Re: Sector 3

MesajScris: Mie 13 Ian 2021, 00:51
de Dr2005
133 scrie:Legat de trenuri pe sub Bucuresti... n-ai sa vezi asa ceva, nu-s cuprinse in nici un fel de strategie si planuri strategice, ce exista la suprafata ramane din cauza acestor strategii militare, in special pentru platformele Faur-Republica (unde se presupune ca s-ar putea fabrica armament la nevoie).

Platformele Faur şi Republica (ce a mai rămas din ele) sunt împărţite între zeci de firmuliţe, puţine având producţie industrială, restul fiind intermediari de diverse produse mai mici. Viaţă prea lungă nu mai au aceste platforme, la fel ca şi altele din Bucureşti. Mai există încă Uzina Mecanică Bucureşti acolo, care ar putea produce tancuri, deşi mă îndoiesc că, în caz de război, în epoca dronelor ghidate prin satelit, va mai folosi cineva tancuri şi Kalaşnikoave. Care tancuri se pot produce la Plopeni, Mârşa sau în alte locuri mai puţin evidente pentru dronele inamicilor, nu în inima Bucureştiului, că vremea în care armatele mari evitau să bombardeze la greu zonele locuite de civili a apus de prin '44, când americanii au trântit prima bombă atomică.
Industria grea se va reloca uşor spre zone mai puţin locuite, câtă vreme în oraşele mari apar probleme legate de poluare, aprovizionare (nu ai voie mereu cu camionul sau te costă de te usucă) şi salarii (una e salariul de Bucureşti, alta e cel de Cuca Măcăii). Iar roboţii vor face oricum muncile grele şi repetitive, fix alea care pe vremuri se chemau ,,condiţii deosebite de muncă" şi îţi dădeau spor la salariu şi pensionare la 55 de ani în loc de 65.

Automotoarele alea vor mai rezista, după care se vor aduce altele. Prin afară sunt zone în care contractele de serviciu public se dau pe 5 - 10 ani, caz în care operatorii nu îşi permit să cumpere material rulant nou cu banii jos, că nu l-ar amortiza. Îl iau în leasing operaţional, după ce se termină contractul, dacă nu îl mai prind pe următorul, dau automotoarele înapoi la firma de leasing (ba chiar şi operatori mari, de stat, fac la fel, de exemplu OeBB). Iar firma de leasing după ce trece nişte automotoare prin 2-3 contracte de leasing, le amortizează şi le vinde la fier vechi sau în Europa de Est. Aşa că vechituri vor fi mereu, contează să ştii ce iei şi să te fereşti de rebuturi gen IC2. În lipsă de altceva, TFC o să prefere să se retragă de pe Pietroşiţa şi Cluj-Oradea ca să aibă automotoare pentru Olteniţa, că e cea mai productivă secţie a lor.

Re: Sector 3

MesajScris: Mie 13 Ian 2021, 11:18
de 133
Sunt convins ca in starea de urgenta a fost extrem de productiva. Ramana la opinia ca minimul ce ar trebui facut... ar trebui mutata halta inainte de Sos. Dudesti Pantelimon ca sa dispara trecerea aia la nivel urmata din scurt de semafor. :ugeek:

Situatia in zona este foarte similara cu intersectia de la Morarilor dar cum ar veni cu echivalentul Soselei Vergului infundata in linia de tren.

Re: Sector 3

MesajScris: Lun 25 Ian 2021, 22:15
de 133
Lucrarea asta pare innecata la mal... abia se mai taraie desi mai are atat de putin.
P.S. A revenit aburul pe rasuflatorile dinspre OMV...

Re: Sector 3

MesajScris: Mar 26 Ian 2021, 20:40
de 133
Lol. :mrgreen: Ma intreb care-i ordinea.

Re: Sector 3

MesajScris: Mie 27 Ian 2021, 22:09
de 133
Cica pasajele de pe Mihai Bravu cu Dudesti si cu Vitan au proiect tehnic. Randarile arata ca ar fi un proiect tehnic rebut! :ugeek:
La ce ma refer mai exact? Pare ca au comis aceeasi greseala implementata la pasajul de la Piata Sudului, culoarul pentru tramvai intre parapetii rampelor pasajului nu are gabaritul necesar cat sa poata intra pe acolo si autobuzele. Cu alte cuvinte autobuzele vor fi fortate ca circule tot pe sus dar nu pe linia de tramvai, asta insemnand ca vor trece intersectiile cu Dudesti si Vitan pe BRETELE FARA PRIORITATE, A CATE O SINGURA BANDA.
Bine... presupunand ca le vom si vedea puse in opera...

L.E. Mor sa vad niste planse cu devierile canalizarii. Si a termoficarii... dar mai mult a canalizarii. :ugeek:

Re: Sector 3

MesajScris: Vin 05 Feb 2021, 23:56
de 133
Hai ca mai e putin...

Re: Sector 3

MesajScris: Mar 16 Feb 2021, 22:31
de 133
Neogita a incercat sa vopseasca rosu lacul IOR? Sau e doar colorantul din pavelele-caramizi infiltrat in apa freatica... Ar fi numai bun de puscarie daca s-ar usca toti copacii din sector de la otrava asta... :evil:

Re: Sector 3

MesajScris: Lun 08 Mar 2021, 23:53
de 133
Continua negoitarea bulevardelor de prin sectorul 3. Azi Bd. Mircea Voda. Ocazie cu care locurile de parcare stradale vor fi taxate si aici in sistem parcari de resedinta. :P

P.S. Mai am o curiozitate legata de accesul la liber cu masina in noul "parc al Teilor" de pe strada Bratarii! Avem masini cocotate pe inserat pe rampa asfaltata fix pana in varful dealului, circuland pe aleile pavate care se taseaza intr-o veselie.

Re: Sector 3

MesajScris: Sâm 03 Apr 2021, 19:46
de 133
Va sfatuiesc sa nu stati sub copacii din sectorul trei, poate cadea un scrof din oricare din ei! :ugeek: :evil:

https://www.romaniatv.net/robert-negoit ... 93138.html

"Robert Negoiţă este nemulţumit de bordurile roşii din sectorul 3. Primarul a decis să le schimbe deoarece a fost o soluţie nefericită şi pentru că arată oribil".

Jegoita este nemultumit de bordurile nefericit(ule) de oribile pe care le-a pus el insusi. Sunt sigur ca nu i-a reprosat nimeni niciodata ca face o marlanie cu ziduletele din mortar la lopata..
Oricum... lighio...mul practic si-a dat dislike singur! :evil:

Partea cea mai bizara este ca fix in momentul asta continua sa le monteze! Pe Bd. Mircea Voda si Liviu Rebreanu de exemplu!

Re: Sector 3

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 22:46
de 133
Noua "fata" a Pietei Alba Iulia. Ce supriza... bordurile sunt... din alea "nefericite". Ce sa faci... "mai si gresesti" Coane mai greseste si la blocurile matale nu doar la domeniul public!
P.S. Sistemul ala de irigare nu pare prea eficient. Si a inceput sa se simta austeritatea intre pavele si asfaltul presupusei piste de biciclete lipseste randul traditional de borduri.

Re: Sector 3

MesajScris: Dum 18 Apr 2021, 19:45
de 133
Hai sa mai vedem de ce n-au primariile de sector bani. La PS3 continua caramizirea trotuarelor desi asfaltul este bine mersi. Azi in poze... Lucretiu Patrascanu.
Bonus: "pista de biciclete". :evil:

Re: Sector 3

MesajScris: Dum 18 Apr 2021, 19:51
de 133
Continuare. A se observa ca s-au demontat toate gardurile de plasa sudata plantate de negoita intaiul. Deci liber la intratul cu masina pana sub balcoane pe viitoarele maidane "verzi".

Re: Sector 3

MesajScris: Lun 03 Mai 2021, 10:18
de 133
Continua destrabalarea cu broduri si caramizi de pavare. Pariu ca nu rezista nici astea un mandat intreg? Noroc cu mesia din tomberon ca ne sustine. :ugeek:

Re: Sector 3

MesajScris: Joi 06 Mai 2021, 21:36
de 133
A inceput caramizirea trotuarelor pe Bd. Corneliu Coposu. Prilej cu care reusit sa omoare semaforizarea in intersectia cu Hristo Botev si Matei Basarab.

Re: Sector 3

MesajScris: Dum 16 Mai 2021, 17:04
de 133
Sa vedem pe ce mai sparg banii contribuabilului primariile euro-comuniste ale Bucurestiului.
Pe Bd. Decebal s-a modificat schimbarea, trecerea de pietoni din dreptul blocului cu CNAS a fost transformata intr-un culoar al umilintei in care pietonii sunt ori asfixiati cu esapament din doua parti, ori botezati cu apa de balta din doua parti.

Re: Sector 3

MesajScris: Mie 02 Iun 2021, 22:42
de 133
Pe Pallady se schimba la greu bordurile vechi rosii cu bordurile noi galbene. Istet rau baiatul asta. Daca mai prinde o schimbare de nuanta politica generala le schimba iar.
Partea buna la astea noi este ca au dimensiuni cosniderabile si se aseaza cu motostivuitorul nu cu clestele manevrat de doi dorei.

Re: Sector 3

MesajScris: Mie 02 Iun 2021, 23:50
de Dr2005
Problema e că rămâne ditamai şanţul între carosabil şi noile ,,borduri". Şanţ în care, pe alocuri, îţi încape inclusiv roata de motocicletă, nu mai zic de cea de bicicletă. Iar cu toate ploile din ultimele zile, o cantitate apreciabilă de apă s-a infiltrat sub drum, efectele urmând să le vedem la iarnă, când cavernele formate se vor umple cu apă, care va îngheţa, apoi se va topi, surpând drumul. Tocmai de aia asfaltul se toarnă din bordură în bordură, niciodată nu se pune borura după ce s-a pus asfaltul.

Re: Sector 3

MesajScris: Joi 03 Iun 2021, 09:38
de 133
La sectorul 3 (si cam la toate sectoarele) oricum nu conteaza ce se intampla peste patru ani, calitatea lucrarilor nu le permite viata mai lunga de un mandat. :twisted:
Pe de alta parte fix langa acele borduri avem spatiii verzi irigate deci apa se infiltra oricum.

Re: Sector 3

MesajScris: Joi 03 Iun 2021, 23:23
de 133
A inflorit rapita! :mrgreen:

Re: Sector 3

MesajScris: Mar 08 Iun 2021, 21:58
de 133
Carosabilul pe Bd. Decebal s-a tasat cum a dat dumnezo! Ai putea sa juri ca simti fiecare grinda de la parcarea de sub el in parte cand rulezi pe acolo. Din ciclul "cine face si desface tot timpul are ce face", asteptam freza de asfalt!

Re: Sector 3

MesajScris: Vin 18 Iun 2021, 13:54
de 133
Curcubeul si apusul peste noul cartier din sector... Ozana noua sau Bratarii sau... cum vreti sa-i spuneti.

Re: Sector 3

MesajScris: Joi 24 Iun 2021, 11:45
de 133
Pazea! Tovarasul negoita a inceput demolarile! Pariu ca dupa ce le demoleaza face ca duamna sarma'n cvr cu Ghencea si n-are bani sa mai faca strada (dupa care instraineaza suprafetele de teren exropriat pretinilor)? :evil:
De notat ca aparent PS3 a pus coada si pe terenul de vis-a-vis de biblioteca nationala, unde este fundatia abandonata a unui proiect comunist bine cunoscut?

Scuzati imaginile din goana masinii, dar va recomand sa urmariti obiectivele astea, transparenta este ca de obicei "totalled".

Re: Sector 3

MesajScris: Dum 27 Iun 2021, 10:38
de 133
Niste imagini mai clare cu situatia la intersectia Vitan cu Ramnicu Sarat si Energeticienilor. N-am reusit sa identific nici un panou de santier. Nici nu ma mira prea tare, rareori se sinchiseste primarul-dumnezo al sectorului 3 sa explice in clar pe ce cheltuie banii contribuabilului...
Cert este ca prin PUZ S3 tin minte ca stradutele maghernitate din zona (alea pe care nu incape camionul de pompieri) urmau sa fie largite.

Re: Sector 3

MesajScris: Mar 29 Iun 2021, 13:28
de 133
Bordura veche bad, bordura noua gud... :evil: Bd. Pallady.
Si prine extensie... iarba veche bad, iarba noua gud, irigatiile vechi bad, irigatiile noi gud...
Cine face si desface tot timpul are ce face. Si ce contracta. :ugeek:

Re: Sector 3

MesajScris: Joi 08 Iul 2021, 10:10
de 133
O noua lucrare "uberqualitat" de la firma de casa aloritmata pe tocarea abului public a lui jegoita.

Bordurile lungi care se planteaza pe Pallady nu sunt asezate pe un pat uniform de balast ci pe cate o placinta de pietris la capete. Dupa ploi si tasari or sa stea toate lambada, pana la anul!

P.S. Pe Grigorescu nou ce :evil: au facut cu parcarile in spic?

Re: Sector 3

MesajScris: Joi 08 Iul 2021, 10:16
de 133
Ligheanul comunal (cu resort exclusivist langa) avanseaza cu ritm de melc.

Re: Discutii generale despre infrastructura de tramvai

MesajScris: Vin 09 Iul 2021, 22:13
de Lucian
S-a lucrat zilele astea la noile borduri de la linia de tramvai de pe vitan.S-au ajuns cu ele după cum se vede în zona mallului.

Re: Sector 3

MesajScris: Mar 13 Iul 2021, 22:40
de 133
Transparenta totala in tot ce se se petrece in sectorul asta.

Zero detalii afisate despre santierul "cartierului justitiei". Ce-o mai fi si asta, "cartierul justitiei". Nu va ganditi la ceva imobile de cadorisit personajul "util" din justitie... :ugeek:

Re: Sector 3

MesajScris: Mie 14 Iul 2021, 09:45
de 133
Ne'a berceanu lasa doreii ca investitiile nu stau in condeiul lor, vezi ca se taie niste copaci mari cat blocul, din flora spontana a ultimilor 30 ani, intre Bd. Unirii si Bd. Octavian Goga. Ce se planteaza in loc si unde? Basca... wgm-ul matale e la doua statii de autobuz distanta tot pe Bd. Unirii. :ugeek:

P.S. Vezi ca petrovismele nu mai sunt la moda de un deceniu. Daca esti pr0st nu inseamna ca trebuie sa si semnalizezi. Sau sa fii si penal pe filiera fakenews. Gura bate c**u. De ipochimeni maligni si malvolenti ne lipsim la orice ora instantaneu. Mai bine il cauti pe Dinu Patriciu sa-l intrebi cum e cu mentenanta. Daca ne'a berceanu alalalt a evitat dna-ul pe centura nu inseamna mare lucru.

Avocata poporului ar putea sa se autosesizeaze pe alocarea de culpa din burta de catre individul asta suspect, care gaseste iezi neonato ispasitori ca sa behaie tzapii linistiti in continuare (la partid). :ugeek: