Sector 3

Discuţii generale despre municipiul Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Lun 23 Noi 2020, 22:35

Nu in ultimul rand niste cadre de seara cu Bd. Decebal. Parcarea e aproape gata, structural vorbind, mai sunt maruntisuri de facut, gen finisare accesuri pietonale, lifturi, bariere si taxare...
Nu in ultimul rand trebuie mentionat ca au inceput sa decoperteze si trotuarul din Piata Alba Iulia, portiunea dintre Bd. Burebista si Bd. Decebal.
Fişiere ataşate
P_20201123_170534.jpg
P_20201123_170602.jpg
Simpatici stalpii astia de iluminat pietonal, sa speram ca vor fi schimbate si sursele de lumina cand se ard, niste stalpi oarecum asemanatori s-au plantat si in Piata Unirii si cand s-au ars becurile arse au ramas cu anii.
P_20201123_170630.jpg
P_20201123_170720.jpg
P_20201123_170726.jpg
P_20201123_170741.jpg
Termoficarea tot nerezolvata...
P_20201123_170843.jpg
P_20201123_170937.jpg
Masini scumpe aduse din afara... si o dugheana nou construita pe trotuar! Secretul succesului in... horeca?
P_20201123_171050.jpg
P_20201123_171109.jpg
P_20201123_171116.jpg
P_20201123_171141.jpg
P_20201123_171155.jpg
P_20201123_171246.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 28 Noi 2020, 18:55

A inceput negoitizarea Pietei Alba Iulia, avem pomisori pe doua randuri sugrumati in betoanele vechi, dar cu sistem de irigare! Cred ca este o premiera nationala! :twisted:

La Parking Decebal... ultimele detalii se fac "la pila", gurile ventilarilor au ramas care cum s-a nimerit, unele dau in boscheti, altfele dau in aburul din rasuflatorile termoficari...
La alveola in fronturile stradale de blocuri suprastructura care nu s-a mai facut peste accesul auto nordic a lasat locul unui frumos platou de beton denivelat fata de trotuar. Destul de sinistru.
Fişiere ataşate
P_20201128_131138.jpg
Piata Alba Iulia.
P_20201128_131154.jpg
P_20201128_131158.jpg
P_20201128_131213.jpg
P_20201128_131218.jpg
P_20201128_131218.jpg
P_20201128_131234.jpg
P_20201128_131250.jpg
P_20201128_131303.jpg
P_20201128_131327.jpg
P_20201128_131857.jpg
La parcare.
P_20201128_131908.jpg
P_20201128_131922.jpg
P_20201128_131933.jpg
P_20201128_131938.jpg
P_20201128_132003.jpg
P_20201128_132020.jpg
P_20201128_132034.jpg
P_20201128_132038.jpg
P_20201128_132100.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 28 Noi 2020, 19:03

Continuare.
Fişiere ataşate
P_20201128_132106.jpg
P_20201128_132126.jpg
Aici una din cele doua balustrade a fost smulsa, probabil din cauza ca diblurile si suruburile cu care era prinsa de perete sunt cam scurte...
P_20201128_132134.jpg
P_20201128_132207.jpg
Aici trotuarul a fost un pic elevat ca "terasa" de pe trotuar sa aiba o pozitie mai inalta decat carosabilul si o perspectiva mai larga probabil asupra imprejurimilor. Tiganie.
P_20201128_132300.jpg
P_20201128_132306.jpg
Cosmelia asta ce-o vrea sa fie, anexa la bodega initiala? O fi conforma regulamentului rutier? Eu zic ca nu. Iar de urbanism ce sa mai vorbim!
P_20201128_132311.jpg
P_20201128_132328.jpg
Pe aici nu se trece, bordurile definitiveaza treaba.
P_20201128_132403.jpg
Parapetul cu sicana...
P_20201128_132444.jpg
P_20201128_132501.jpg
P_20201128_132512.jpg
Inginerie negoitiana...
P_20201128_132519.jpg
P_20201128_132528.jpg
P_20201128_132539.jpg
Traiasca manufactura.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Vin 04 Dec 2020, 19:42

La Parking Decebal treaba pe la suprafata e aproape gata (mai lipsesc lifturile si finisarea platoului de peste accesul de la alveola de pe sensul spre Muncii-Delea), au inceput sa finiseze si accesurile pietonale... dar... dupa pana termoficarii transversale (in nerezolvata) in apropiere de benzinarie acum a facut pana si iluminatul pe segmentul intre Piata Muncii si Delea Noua (doar sensul asta de mers).
Ieri erau niste neni cu un "laborator de testare si diagnosticare cabluri" facut dintr-un VW LT de la 1985 toamna.
Asta se intampla cand proiectul e... daca e... si faci ca sa desfaci si sa modifici si te carpesti.
Fişiere ataşate
P_20201203_141041.jpg
P_20201203_141046.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Vin 11 Dec 2020, 21:32

Greu cu detaliile...

Si tot mai gasesc cate ceva de scormonit dupa ce au pus asfalt, iarba si toate...
Fişiere ataşate
P_20201211_144910.jpg
La Piata Alba Iulia... copaci udati cu furtunelul...
P_20201211_144923.jpg
P_20201211_145006.jpg
P_20201211_145031.jpg
P_20201211_145119.jpg
P_20201211_145125.jpg
P_20201211_145644.jpg
P_20201211_145705.jpg
P_20201211_145713.jpg
P_20201211_145754.jpg
P_20201211_145832.jpg
P_20201211_145945.jpg
P_20201211_145949.jpg
P_20201211_150010.jpg
P_20201211_150109.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Lun 14 Dec 2020, 22:36

Derbedeul continua asasinarea banului public.
Dupa inlocuirea pavajelor noi noute pe Rebreanu vis-a-vis de ParkLake acum au venit copaceii noi, evident tot sugrumati de betoane. Asa ca jegoita a gasit o "solutie salvatoare" si a inventat el in premiera irigatiile (cu picurare!) pentru copaci. Sau nu in premiera, premiera este la rondul Alba Iulia. Ma intreb de ce copacii acum 30 sau 60 de ani nu aveau nevoie de irigatii... si au crescut bine mersi si cat 5-8 etaje de bloc, in functie de soi. Pentru ca nu erau sugrumati de betoane si nu erau considerati mobilier urban, bun de schimbat in fiecare mandat (chiar de mai multe ori). Sa vina DNA-ul! :evil:
Fişiere ataşate
P_20201214_155133.jpg
P_20201214_155137.jpg
P_20201214_155142.jpg
P_20201214_155212.jpg
P_20201214_155233.jpg
P_20201214_155251.jpg
P_20201214_155310.jpg
P_20201214_155319.jpg
Pfuai... tehnologie... "aschiile" astea de plastic n-or sa reziste la doua cicluri inghet-dezghet.
P_20201214_155336.jpg
P_20201214_155401.jpg
P_20201214_155537.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Joi 17 Dec 2020, 20:51

Iar s-a modificat schimbarea, adica s-a schimbat modelul de borduri rosii cu nut si feder cu borduri mai lungi profilate din materialul din care s-au facut placarile accesurilor de la parking Decebal. Primul loc unde s-au folosit... refugiile noi de la statiile de tramvai de la Piata Vitan.
Fişiere ataşate
P_20201217_133921.jpg
P_20201217_133927.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Joi 17 Dec 2020, 21:12

La parking Decebal s-au montat mecanismele barierelor, mai putin parghiile. Mai sunt de facut retusuri la hidroizolatii intr-un punct langa o ventilare si la rasuflatorile care scot abur a venit radet sa sape. :twisted:
Fişiere ataşate
P_20201217_134821.jpg
Nici o zi fara bizoni. De ce nu putem avea lucruri dragute? Din cauza de nesimtiti. Pista de biciclete ocupata inteleg, scuza ar fi ca nu e marcata inca, dar de ce s-a urcat chiar si pe iarba? De PORC!
P_20201217_134837.jpg
P_20201217_135202.jpg
P_20201217_135216.jpg
P_20201217_135259.jpg
P_20201217_135535.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Joi 24 Dec 2020, 12:10

https://www.primarie3.ro/images/uploads ... 192102.pdf

"Devierea retelelor termince pe Sos. Mihai Bravu de la Baba Novac pana la Penes Curcanul (adica zona statie metrou Mihai Bravu). Scopul ar fi legat de fluidizarea traficului deci presupun ceva pasaj denivelat la Calea Vitan si/sau Calea Dudesti.

Taman la fix, ca am terminat de pavat toate trotuarele cu caramizi.
Cine face si desface tot timpul are ce face. :evil:
P.S. I-a apucat harnicia, vor oferte intre 24 si 29 decembrie.

https://www.primarie3.ro/images/uploads ... rizare.pdf
Si desigur... devierea semaforizarii.
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... 161230.pdf
Si devierea romtelecomului...

Iar la Drumul intre Tarlale si Pallady... tot tacamul, gaze, iluminat, telecomunicatii, semaforizare...
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... rlale_.pdf
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... rizare.pdf
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... public.pdf
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... e_gaze.pdf
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... elecom.pdf
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... elekom.pdf

Cica astia au executat deja prefabricatele pentru pasajele astea de la Teclu si Drumul intre Tarlale, dar cu hoitul de Romtelecom au sanse s-o duca vreo 8 ani langa cum a dus-o si M5 cu CV interstatie la Moghioros.

Si nu in ultimul rand curatarea de alge a lacului IOR...
https://www.primarie3.ro/images/uploads ... Titan_.pdf
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Joi 24 Dec 2020, 19:05

Presupun ca pasajele astea le va face algoritmul domniei sale primarele, ca nu vad nici un constructor serios si responsabil sa ia vreun contract de la 'nea asta care se pusese pe afise cu baudolino. Curat capitalism in sectorul 3 moncher! :evil:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Mie 30 Dec 2020, 22:47

Primaria generala n-are bani de doua trei amarate proiecte de infrastructura in schimb la sectoare treaba merge snur, jegoita mai tranteste o bodega pe Bd. Unirii, la fel de bine construita ca si celelalte. Ma intreb ce fel de aviz o fi obtinut el de la apa nova, ca acolo in punctul ala abia ce s-au ingropat conducte pafsin noi de mai putin de un an, deci fundatii nu se sapa, ca n-au cum, toarpa o placa de beton nefundata. Inspectoratul de stat in constructii doarme in papuci ceva mai sus pe deal.

Mare highlife in bodegile astea ce sa-ti povestesc, n-as intra acolo nici daca as fi platit. In primul rand pentru ca sunt facute pe domeniul public si trebuie sa fii prea prost sa dai bani pe ceva ce a luat un jepcar moca.
Fişiere ataşate
P_20201230_204019.jpg
P_20201230_204027.jpg
Pe 30 decembrie la 20:40 avem betonare! Cifa pe trotuar in stanga.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Vin 01 Ian 2021, 20:51

Cine-i fraier si isi face restaurant intr-o proprietate privata vine statul si-l inchide, cine-i smecher si isi face terasa pe domeniul public ia caimacul, ca nu-l inchide nimeni ca s-ar duce sa denunte cui a dat spaga pe trotuar. Reteta de succes de la horeca paralela, de trotuar, gen Drystor Karnat, unde clientii stau buluciti ca gainile de ferma si mananca, evident pe gura fara masca, dar nu iau covid! Nici macar dintre clientii jandarmi. :ugeek: :evil:
# ajustarea economiei. Ori la bal ori la canal. Scuzati, am vrut sa spun la spital. Daca 2010 nu s-a spart in capul UE s-ar putea sa se sparga 2020. :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Joi 07 Ian 2021, 21:36

Placarile din mandatul trecut nu mai sunt bune, trebuie schimbate... Dar de obicei asta se intampla cand se schimba primarul, nu cand ramane acelasi. :evil:
Fişiere ataşate
P_20210107_130023.jpg
P_20210107_130033.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 09 Ian 2021, 22:19

Mandat nou... borduri noi...
Fişiere ataşate
P_20210109_145557.jpg
P_20210109_145619.jpg
P_20210109_151249.jpg
P_20210109_151256.jpg
Si bordura veche... din mandatul trecut...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 09 Ian 2021, 22:53

Tot din sectorul 3... zona Bratarii. Modernizata cu pavele dar cam fara canalizare...
Si obiectivul de interes de azi... Parcul Bratarii... nu... stai... Parcul Teilor... pentru ca egoitu' nu stia ca exista un Parc Tei in sectorul 2. Sau poate stia dar a vrut unul si in sectorul 3... :x
Observatii: imi place cum a iesit Parcul Brat... pardon Teilor. Ca si design. Constructiv insa... belea mare: o movila de pamant instabila care la prima ploaie mai serioasa di anul asta exceptional de secetos a inceput s-o ia la vale si la sanatoasa. Parcul... nu are nici un fel de sistem de drenaj al apei pluviale, totul este lasat la mila permeabilitatii solului care... nu prea este permeabil. Asa ca ploaia de ieri s-a scurs mai mult pe versanti decat in pamant. Partea nasoala este ca si cata apa s-a infiltrat ttusi in sol... izvoraste pe aleei mai joase cu tot cu nisip printre pavelele care au inceput sa se distanteze pentru ca, din nou, movila este instabila si are tasari si alunecari! :evil:
P.S. Nu mai spun ca se putea face ditamai parcare subterana sub movila facuta de la cota zero.
P.S. Eu inteleg ca democratia inseamna egalitate de sanse... dar pe reteta: se ia un parvenit si se da cu tifla inclusiv ingineriei? :evil:
Fişiere ataşate
P_20210109_155605.jpg
P_20210109_155612.jpg
P_20210109_155639.jpg
P_20210109_155648.jpg
P_20210109_155729.jpg
Un parc... in care se poate intra cu masina...
P_20210109_155736.jpg
P_20210109_155740.jpg
P_20210109_155819.jpg
P_20210109_155825.jpg
P_20210109_155834.jpg
P_20210109_155842.jpg
P_20210109_155846.jpg
P_20210109_155909.jpg
P_20210109_155920.jpg
P_20210109_155929.jpg
P_20210109_155937.jpg
P_20210109_155940.jpg
P_20210109_155957.jpg
P_20210109_160016.jpg
Perspectiva este partea cea mai buna la "movila".
P_20210109_160019.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 09 Ian 2021, 23:00

Continuare.
Fişiere ataşate
P_20210109_160024.jpg
P_20210109_160038.jpg
P_20210109_160101.jpg
P_20210109_160105.jpg
P_20210109_160119.jpg
P_20210109_160142.jpg
P_20210109_160222.jpg
P_20210109_160225.jpg
P_20210109_160229.jpg
P_20210109_160233.jpg
P_20210109_160259.jpg
P_20210109_160305.jpg
Deci in lipsa de canalizare apa iese pe unde poate, cu tot cu nisipul de sub pavele...
P_20210109_160314.jpg
P_20210109_160328.jpg
P_20210109_160338.jpg
P_20210109_160342.jpg
P_20210109_160348.jpg
P_20210109_160400.jpg
P_20210109_160403.jpg
P_20210109_160406.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 09 Ian 2021, 23:05

Continuare.
Fişiere ataşate
P_20210109_160409.jpg
P_20210109_160416.jpg
P_20210109_160424.jpg
P_20210109_160428.jpg
P_20210109_160448.jpg
P_20210109_160450.jpg
P_20210109_160453.jpg
P_20210109_160502.jpg
P_20210109_160518.jpg
P_20210109_160547.jpg
P_20210109_160550.jpg
P_20210109_160555.jpg
P_20210109_160621.jpg
P_20210109_160636.jpg
P_20210109_160713.jpg
P_20210109_160731.jpg
P_20210109_160736.jpg
P_20210109_160740.jpg
P_20210109_160743.jpg
P_20210109_160747.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Sâm 09 Ian 2021, 23:12

Continuare, Parcul Bratarii/Teilor, partea 4.
Fişiere ataşate
P_20210109_160801.jpg
P_20210109_160821.jpg
P_20210109_160829.jpg
P_20210109_160847.jpg
Aici deja e groasa...
P_20210109_160903.jpg
P_20210109_160913.jpg
P_20210109_160924.jpg
Vazand paraiasul asta nisipos... chiar ar fi mers un parau artificial pe fiecare laterala, apa de ploaie sa se scurga prin jgheaburi deschise...
P_20210109_160936.jpg
P_20210109_160945.jpg
P_20210109_160950.jpg
P_20210109_160955.jpg
P_20210109_161019.jpg
P_20210109_161022.jpg
P_20210109_161026.jpg
P_20210109_161042.jpg
Bonus: yeeey, vine canalul!
P_20210109_161045.jpg
P_20210109_161104.jpg
P_20210109_161109.jpg
P_20210109_161115.jpg
Si inca un miniparc vis-a-vis...
P_20210109_161135.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Dum 10 Ian 2021, 20:26

Zona Republica, desi pavelata recent... in continuare un pol al... "mai nimic"-ului. Din cauza liniei de tren "strategica" dinspre Oltenita care:
- NU mai deserveste unitatile de productie din Faur, care nu mai produc mai nimic. De Republica nu mai vorbesc.
- NU mai deserveste fabrica de paine Titan relocata langa centura in Cernica.
- NU mai deserveste nici macar ICMA si Andami, cazute rand pe rand.
- NU mai deserveste nici macar sticlaria care este demolata.
- NU mai deserveste nici macar terminalul pentru pacura al CET Titan care a fost si ea rasa de pe suprafata pamantului.
- NU mai deserveste mai nimic, doar o mana de oameni rataciti prin campie care incap in microbuze bine merci.


Halta Titan Sud ar trebui relocata efectiv langa remiza Metrorex dintre Republica si Antilopa, care remiza ar trebui modificata in statie intermodala. Desi preferabil ar fi ca trenul sa fie limitat la Drumul intre Tarlale si tramvaiul prelungit pana acolo.

Este absolut oribil cum totul in jurul acestei linii de tren s-a transformat nerecunoscibil pe alocuri si am ramas cu acest "handicap urban" fara nici o trecere la nivel de la Drumul intre Tarlale pana la Republica.
Fişiere ataşate
P_20210109_163521.jpg
P_20210109_163527.jpg
P_20210109_163538.jpg
P_20210109_163548.jpg
Aici este un fel de park&ride pentru locuitorii cartierului de case, care se presupune ca lasa masina aici si se duc la metrou.
P_20210109_163602.jpg
P_20210109_163611.jpg
Si cat de grijuliu este intretinuta relicva! Traverse noi, piatra sparta noua...
P_20210109_163616.jpg
P_20210109_163631.jpg
P_20210109_163644.jpg
P_20210109_163652.jpg
Fundatura.
P_20210109_163657.jpg
Cele mai noi repere in zona... copertinele STB noi.
P_20210109_163703.jpg
Hala Laminor. Sau Sectia Laminor 6. Ceva ce ar fi trebuit sa inlocuiasca autobaza Pipera... dar cum sectoarele sunt sat in stat...
P_20210109_163725.jpg
P_20210109_163741.jpg
P_20210109_163745.jpg
P_20210109_163750.jpg
P_20210109_163853.jpg
P_20210109_163858.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Dum 10 Ian 2021, 23:34

"Relicva" aia deserveşte 12 perechi de trenuri pe zi. Fiecare tren aduce între 300 şi 600 călători (sau aducea înainte de pandemie), care acum câţiva ani erau păziţi de BGS ca să îşi plătească biletul şi să nu arunce tetierele scaunelor pe geam. E una din cele mai productive rute de navetă din jurul Bucureştiului (mă rog, nu ca Bucureşti - Ploieşti, să păstrăm proporţiile), practic din satele deservite cam toţi care vor la Bucureşti merg cu trenul. Dube mai sunt doar până la Fundeni (via Cernica - Tânganu - unde se suprapun şi cu maşinile STV; cine e departe de gară merge cu duba, cine vrea moka merge cu STV dacă timpul de aşteptare şi orarul imprevizibil nu e o problemă) şi pleacă de la Granitul, unde nu ajunge metroul. Bine, mai sunt maşini Bucureşti - Olteniţa de la Piaţa Sudului, dar deja vorbim de cu totul alt traseu.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Lun 11 Ian 2021, 00:00

Nu-s 300 calatori intr-un "tren" din ala ever. 300 de locuri poate. :)
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Lun 11 Ian 2021, 01:34

240 locuri într-un automotor, uneori se folosesc şi câte 3 cuplate. Şi vorbesc doar de locuri pe scaune, mai sunt şi oameni în picioare.
Media asumată prin contract e pe la 80 călători pe tren (vezi link pag. 36), dar media e... aritmetică (adică căl*km împărţit la tren*km), nu ţine seama de faptul că mai toate trenurile pleacă goale şi vin pline înapoi sau invers. În plus, ăla e numărul de călători-km asumat pentru calculul compensaţiei. Dacă fac mai mult, scade compensaţia corespunzător, dacă fac mai puţin... rămân cu paguba. Evident, toţi operatorii privaţi de călători caută să depăşească indicatorul ăla (cu cât le permite materialul rulant, dar fără să rupă vagonu'n două de lume), că banii de la călător vin înainte de călătorie, pe când ăia de la stat vin la 2 luni după efectuarea călătoriei, uneori cu pauze din noiembrie până în februarie (nu rămân datorii, dar se plătesc cu întârziere).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Lun 11 Ian 2021, 11:09

Sa zicem ca asa le iese lor pe hartie. Ramane chestiunea ca se poate imbunatati arhitectura zonei. Mai trist este ca la Tarlale PS3 are deja grinzi prefabricate pentru un pasaj iar la Republica ramanem cu o trecere la nivel pentru strict o rebrusare, care se putea face la fel de bine inainte de Sos. Dudesti Pantelimon, paralel cu statia electrica.
Investitii "cu cap" cand toti calatorii din "trenurile" alea ar putea fi urbanizati in trei blocuri.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Lun 11 Ian 2021, 15:29

Drumul între Tarlale nu este în administrarea Primăriei Sector 3. Terenul dinaintea intersecţiei cred că este privat, oricum fiind în zona de protecţie a transformatorului.
Trecerea la nivel a Şos. Dudeşti-Pantelimon este într-o situaţie care nu mai este permisă din 1996, fiind peste teritoriul staţiei (zona cuprinsă între semnalele de intrare şi de ieşire). Orice modernizare a infrastructurii feroviare în zona aia ar aduce cu sine desfiinţarea trecerii la nivel, care ar cam gâtui zona... caz în care ar trebui fie altă trecere la nivel mai spre Căţelu (dar la mai mult de 2km de trecerea de pe Drumul între Tarlale - nu se admit TN la distanţe mai mici de 2km una de alta), fie un pasaj subteran (suprateran nu are loc acolo) - care şi el e cvasi-imposibil din cauza metroului, fie închiderea completă a capătului Şos. Dudeşti Pantelimon şi utilizarea Str. Ion Şahighian. Sau mutarea gării vreo 500m mai spre oraş (conform standardelor TEN-T, lungimea utilă a liniilor unei staţii trebuie să fie de min. 750 m între marca de siguranţă a macazului de intrare şi inductorul semnalului de ieşire). Prin urmare... mai bine o lăsam ca acum :lol:
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Lun 11 Ian 2021, 15:53

Presupunand ca semnalele alea luminoase mai si functioneaza, ca au fost ani cand n-au functionat. Pe vremea CFR sigur. De semnalele mecanice mai dinspre Tarlale nu mai vorbesc, au fost decrepite de multa vreme si s-a furat tot ferul de pe ele.
Ca este in administrarea PS3 sau nu... iata ca intervine PS3 pe el. La fel si pe Pallady la intersectia cu Teclu.
Oricum infrastructura feroviara in zona A FOST modificata (dar nu modernizata ci exact invers) in sensul ca nu mai exista posibilitatea rebrusarii unei locomotive de pe o garnitura trasa, deoarece sinele au fost scoase cu totul dupa macazul din capatul Haltei. Deci ruta nu mai este operabila decat push-pull sau cu rame bidirectionale. Totul diesel. Ca tot veni vorba de modernizare... daca nu aduceau automotoare de la 1960 (halal modernizare) nu mai avea ce circula acum pe acolo.
Deci mutarea spre oras pica. In schimb mutarea inafara orasului este pe tapet pentru tot cartierul ala de case. Pacat ca in goana dupa lovele egoita a pavelat cu roseata pana si peroanele pe care teoretic ar fi trebuit sa insiste sa fie mutate. Deci a intrat cu pavelele pana in zona de siguranta feroviara fara stres.

https://www.flickr.com/photos/dr2005/69 ... otostream/
https://www.flickr.com/photos/dr2005/69 ... otostream/

Pentru aducere aminte, a se vedea infrastructura feroriava "excelenta" si cosurile deja iesite din existenta ale fostei CET Titan.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Mar 12 Ian 2021, 11:12

Funcţionează toate semnalele, că la închirierea secţiei s-a consemnat în PV că sunt funcţionale, deci TFG nu a avut de ales şi a trebuit să le repună în funcţiune. Altfel ar fi trebuit să vină IDM cu ordinul scris la semnalul de intrare, să îl înmâneze mecanicului, apoi să se deplaseze pe jos înapoi la gară (legal, nu are acces pe locomotivă, practic în situaţii din astea se suie în tren şi merge cu el la gară). Oricum, dat fiind faptul că e secţie fără BLA, deci cu circulaţie pe cale liberă, sunt multe proceduri de respectat acolo.
Ca să pui semnalul de intrare în Bucureşti Sud Gr. Călători pe liber, automat trebuie să ai închisă bariera, că dacă nu bagi în panou cheia sau ştiftul (nu ştiu dacă e cu chei sau cu ştifturi) de la barieră, nu poţi să pui pe liber semnalul (nu îţi merge maneta). Şi un sistem modern, CED sau CE, tot la fel s-ar comporta, nu ţi s-ar închide circuitul semnalului de intrare cu bariera deschisă. Că şi bariera de la Tarlale e tot pe teritoriul staţiei. În fine, grupa C mai deservea şi nişte linii industriale aflate printe căminele de pe Industriilor, aşa că semnalul de intrare e la mama cucului, mult înainte de Tarlale (adică aici). În fine, pe linia aia se circulă cu 30 km/h, deci nu e o tragedie să pui semnalul pe liber după ce a plecat trenul din Titan Sud.
Analog merg lucrurile şi invers, nu poţi primi trenul în Titan Sud până nu ai dat drumul la avertizarea sonoră. În fine, din motive de siguranţă, se intră cu 10 km/h în Titan Sud (TN + staţie teoretic neînfundată, dar practic cu linii care se termină fără opritor fix, de fapt se termină brusc), lângă semnal se vede şi paleta galbenă pentru restricţie.
Loc de rebrusat o locomotivă ar fi la ambele capete, dar un automotor nu, acolo sunt cu indulgenţă 15m, ca să încapă DA-ul de ajutor dacă crapă vreun automotor (nici pe vremea CFR nu se ducea prea mult locomotiva, mergea doar cât să treacă cu tampoanele de macaz şi apoi o lua înapoi). Oricum, au făcut multe combinaţii cu automotoarele alea după ce au început să crape, au făcut garnituri cu 2 remorci în loc de 1 (mă rog, tehnic pot pune şi 3, dar motoarele de pe capete sunt obosite rău, abia se târâie) şi combinaţii de 2 rame cu câte 4 vagoane, de au ieşit nişte mega-trenuri care abia ţin graficul de mers (dar nici când funcţiona AppIris nu puteam ştii întârzierile, pentru că nicio staţie - Titan Sud, Bucureşti Sud, Budeşti, Olteniţa - nu e informatizată ca să raporteze în timp real, se raportează telefonic operatorului RC şi el înscrie datele). TFC se laudă că îşi va cumpăra nişte automotoare mai noi (fabricate prin '95 - '96), dar deocamdată nimic, trag de VT624 cât pot (dar mai răruţ pe linii principale, gen Bucureşti - Buzău/Galaţi), 614-urile au rămas în 2 vagoane (deşi aveau buda doar pe vagonul din mijloc, trebuie să fie ,,interesantă" călătoria cu un astfel de automotor dacă nu or fi improvizat ceva în celelalte vagoane), ADH-urile refuzate de CFR Călători mai mult stau la gard (cred că doar unul au folosit, oricum). Dar câtă vreme merg... firma e fericită că face bani grei cu ele (din bilete şi din compensaţie), oamenii sunt fericiţi că au tren mai des decât multe linii STB din Ilfov, deci toată lumea e fericită. Mă gândesc că locuitorii din Fundeni, Tânganu şi Căldăraru sunt fericiţi şi ei că nu stau la mânca dubelor, a STV şi a STB. De exemplu de la Titan Sud, de exemplu, se fac doar 20 minute. Mai pui 20 minute şi eşti la Unirii. Eu din Drumul Taberei, Bucureşti, zona 1 de impozite nu ajung în maxim 40 minute la Piaţa Unirii cu transportul în comun decât duminică după ora 21.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Mar 12 Ian 2021, 11:27

Semnalele alea luminoase erau configurate pentru o cu totul alta retea, care dincolo de halta avea un ditamai triajul cu linii dedicate pentru terminalul de pacura al CET (demolata, linie in raspar), pentru sticlarie (demolata) si linii (abatute) de garare (inlocuite de spalatorii auto), iar dupa triaj mai departe reteaua trecea de Morarilor si mergea la fabrica de paine Titan (demolata, actualmente rezidens Hercesa).
Apoooi... din abatuta din halta, in raspar pleca o linie care se bifurca imediat intre halta si Sos. Dudesti Pantelimon (care era traversata nu de una ci de trei linii de tren, din care numai cea principala era deservita de semnalele luminoase-acustice de trecere la nivel, celelalte doua nu). Aceste doua linii treceau prin spatele statiei electrice si mergeau spre Rosal, ICMA si spre Andami (Rosal este Dedeman acum iar liniile spre Andami si ICMA trecind pe la ei prin curte au fost desfiintate).
Ce a mai ramas din aceasta increngatura? Mai nimic, doar directa si "abatuta" din halta si macazul din capatul inspre CET. De fapt Titan Sud este o remiza, ca nu mai poti trece cu o garnitura intreaga de macaz, ca nu mai este sina. Mai e nevoie de semnale pentru rasul asta? Ma indoiesc.

De ce nu se muta aceasta remiza Titan Sud inainte de Sos. Dudesti Pantelimon, deasupra remizei Metrorex, in oglinda subteran-suprateran? De lene, prostie si incapatanare tampa. PS3 ar fi putut asigura finantarea fara probleme.
De ce nu se limiteaza trenul inainte de Drumul intre Tarlale iar in locul sau sa fie facut tramvai (sau troleibuz Morarilor-Tarlale) pe bani europeni? Din rea vointa, lene, prostie si incapatanare. Orasul s-a extins si se extinde, nici infrastructura urbana nu poate sta pe loc dupa CF. Dovada este Sos. Progresului.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Mar 12 Ian 2021, 12:55

După staţie probabil era o antestaţie, care administrativ ţinea tot de Bucureşti Sud, ca de altfel şi Titan Sud care este doar haltă de mişcare, nu staţie.
Staţie fără semnale înseamnă că ai voie doar un tren între ultimul punct de secţionare şi capăt, cu ordin de circulaţie, cu cheile macazurilor şi barierelor la şeful de tren şi cu oprirea trenului înainte de fiecare macaz şi barieră, precum şi după barieră (ca să o ridice naşul). Nu poţi opera 12 perechi de trenuri + compuneri şi descompuneri în sistemul ăsta, că manevră nu poţi face. Mersul pe liniile industriale care trecea Şos. Dudeşti-Pantelimon se făcea tot din Titan Sud, cu rebrusare acolo.
Nu ai nevoie să treci cu toată garnitura prin capătul ,,mort" - probabil ăla e capătul X, fiind spre Bucureşti... km liniei sunt, în continuare, numerotaţi dinspre Gara Herăstrău via Obor, Titan Sud are un capăt la km. 18+100 şi celălalt la 18+800, iar Buc. Sud Gr. Căl. este de la 21+700 la 22+725 (marca de siguranţă). Pe acolo maxim poţi rebursa o locomotivă, se mai întâmplă iarna când se dispune interzicerea circulaţie automotoarelor, din cauza unei legislaţii de acum 100 de ani, care de la 15 cm de zăpadă în sus nu mai dă voie automotoarelor să circule.
Nu ai de ce să obligi călătorii să se trambaleze din tren în tramvai şi apoi în metrou. În toate oraşele Europei civilizate se caută ducerea trenului cât mai aproape de centru, nu suntem în Albania, unde gara din Tirana a fost mutată 20 km în afara oraşului ca să permită lărgirea la 4 benzi a bulevardului din faţa ei.

Later edit: am verificat în BAR, viteza de intrare/ieşire şi circulaţie în Titan Sud este acum 15 km/h, iar între Titan Sud şi Bucureşti Sud Gr. C. viteza maximă este 40 km/h. În ,,epoca" CFR, se circula cu 15 km/h Titan Sud - Bucureşti Sud şi 50 km/h Bucureşti Sud - Olteniţa (acum este 80 km/h). De altfel, dacă trenurile CFR făceau 2h01min de la Titan la Olteniţa, cele TFC fac 1h30min.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Mar 12 Ian 2021, 13:53

Necesitatea acestei infrastructuri eu o masor in oameni per tren raportat la calatori per autobuz 103 & 246. Ajungerea oltenitarilor cu trenul la metrou este irelevanta (presupunind ca vor la metrou) atat timp cat ingreuneza peste poate ajungerea bucurestenilor la metrou. Ca sa nu mai vorbesc de oamenii dintre Pallady si Bratarii (eu ii zic zonei Ozana Noua), care dispun de fix zero STB desi au rasarit blocuri peste blocuri acolo ca ciupercile!
In cel mai bun scenariu pentru ruta, trenul asta ar trebui facut sa ajunga in Bucuresti Obor... iar Soseaua Industriilor remodelata cum trebuie in stil Pallady, tramvai, carosabil, spatii verzi intre tramvai si carosabil si spatii verzi si parcari pe lateral. Ce e acum cu calatorii pentru 103 care stationeaza pe pietrisul "rambleului" caii ferate este o mizerie.

Iar legat de metrou... porcaria situatiei curente nu poate ramane asa vesnic, linia spre Antilopa ori trebuie dublata intr-un fel sau altul ori trebuie suspendata (ramane doar acces la depou) si metroul prelungit la Tarlale.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Mar 12 Ian 2021, 16:15

Practica europeană este de introducere a trenurilor cât mai spre centrul oraşului. De exemplu, linia de Olteniţa ar putea continua prin subteran până la Gara Obor (spre Nord e mai greu, cu metrou, blocuri multe şi şubrede, magistrale de apă, canal, termoficare ş.a.). Oricum, plătim acum tributul unei orientări urbanistice proaste din anii '30 şi mai ales din perioada comunistă, sistematizarea nefiind făcută după ideile şi planurile foarte bune ale lui Dimitrie Leonida, Elie Radu sau Cincinat Sfinţescu. Iar tributul dezvoltării haotice de acum îl vor plăti copiii noştri, care vor trăi într-un oraş complet blocat, cu mahalale de blocuri înghesuite înpre Şoseaua de Centură (fără trotuare, canalizare, termoficare, şcoală, dispensar, gaze), drumuri lărgite fără nicio logică (drumuri de 4 benzi care se termină în drumuri de 2 sau chiar invers, gen podul hobanat Ciurel, în care Splaiul cu 2 benzi dă într-un pod cu 3 benzi, care se descarcă într-o bretea cu o singură bandă), pasaje care dau în intersecţii (gen Basarab spre Titulescu, Lujerului spre Uverturii), metrou la mică adâncime şi cu staţii aiurea, ţevi de reţele utilitare pozate pe sub blocuri şi un fond locativ vechi care va sta să cadă, că nici blocurile comuniste nu vor mai rezista mult, practic vreo 75% din fondul locativ din Bucureşti e construit între 1960 şi 1990, iar aceste clădiri vor avea toate bulină roşie dacă vine un cutremur mare acum ori în mod natural în următorii 30 - 40 de ani, mai ales la câte modificări neautorizate/autorizate pe ochi frumoşi/şpagă/nepăsare (demolări de pereţi, mutări de ţevi, găuri de toate felurile, lărgiri/îngustări de ferestre şi uşi) s-au făcut prin ele.

Linia de la Antilopa nu mai deservea nimic nici la momentul construcţiei, Antilopa fiind deja cu un picior în groapă. De altfel, traseul deosebit de păgubos şi ocolit a fost ales din cauza poziţiei remizei şi staţiei Republica, dar şi a adâncimii mici (Pantelimon e staţia subterană la cea mai mică adâncime, e mai sus chiar şi decât staţia IMGB - sau cum i-o mai zice acum staţiei aflate înainte de staţia finală a M2 din Berceni). Încă de la construcţie, metroul a avariat locuinţele din zonă - destul de noi majoritatea, ridicate prin anii '70 de muncitorii de la Republica şi Faur, de aia nici nu s-au mai complicat să sape firul 2. Ăla nu are niciun viitor, poate doar dacă se face un terminal intermodal lângă depou, ceea ce ar justifica un fir 2 Pantelimon - Republica (eventual pe sub Dudeşti-Pantelimon), dacă pe câmpul de lângă depou s-ar întâlni M1, M5, tramvaiele, autobuzele urbane (102 - da, ştiu că ăsta nu mai merge acum la Cora, 103, 104, 202, 243, 246), autobuzele regionale şi cursele interjudeţene. Dar obiectivul ăsta a fost ratat din start, câtă vreme primăria trânteşte o parcare şi un capăt de tramvai la Granitul, autobuzele urbane în mod sigur vor rămâne la Cora, iar cele preorăşeneşti fac pariu că tot la Republica vor rămâne, din cauza metroului (STV sigur va ţine cu dinţii de legătura cu M).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2711
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Discuţii generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005