Sector 3

Discuţii generale despre municipiul Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Mar 12 Ian 2021, 16:50

Practica europeana e pentru tari europene. Romania e doar cu numele prin Uniunea Europeana din moment ce ies la iveala detalii si indicii foarte sinistre si horror despre practicile guvernamentale duse pana la acapararea si deformarea pietei imobiliare (si a economiei in final) in scopul spalarii de spagi. Asta daca mai e cineva care nu intelege caruselul speculativ piramidal imobiliar din ultimele trei decenii si ce rol a avut fiecare guvern in parte in el. Faptul ca nu exista pozitii publice din Parlamentul European despre ce se intampla in Romania ridica mari semne de intrebare legate de integritatea si modul in care acesta Uniune isi apara cetatenii si practicile exercitate asupra lor.
Legat de trenuri pe sub Bucuresti... n-ai sa vezi asa ceva, nu-s cuprinse in nici un fel de strategie si planuri strategice, ce exista la suprafata ramane din cauza acestor strategii militare, in special pentru platformele Faur-Republica (unde se presupune ca s-ar putea fabrica armament la nevoie). Niste strategii dinaintea internetului si a covidului as putea adauga.
Iar "trenul" de Oltenita va supravietui fix cat supravietuiesc automotoarele reciclate de cine mai stie unde, imi imaginez ca dupa VT624 or sa mai aduca altele. Este oarecum hilara in sine lansarea ideologiei trenurilor urbane(subterane) vazand doar ce ne permitem, pe infrastructura deja existenta... Cel mult putem sa o inghitim pe nemestecate si sa nu studiem daca se pupa cu particularitatile Bucurestiului si Romaniei exact in ideea ca facem infrastructura necesara ca sa reciclam si urmatoarele rame ce le vor avea de aruncat altii spre est. Caci iata, acest "junghi" urban zis tren in coasta sectorului 3 nu face altceva decat sa recicleze fumigenele altora.

Sa tii oamenii/cetatenii captivi in buza falimentului persoanal ca sa-i poti muta cu biciul unde ai nevoie de ei de pe un santier pe altul (eventual cu epave de "trenuri" primite pomana), de pe o infrastructura pe alta, fara sa cracneasca (ca n-au cum), asa cum a facut Romania fara sa realizeze chiar apartenenta castigata la Uniune si oportunitatile pe care raportat la Uniune nu le va mai putea oferi vreodata celor migreaza? Niste erori grave de securitate nationala, daca pot spune.

De la cetatean se pretinde foarte mult din partea unor "conducatori" care nu fac altceva decat doar sa se gudure la piciorul stapanului ierarhic. Cea mai proaspata dovada este primarul sectorului 2 mai mult decat dornic sa scape rapid de gardurile tramvaiului 21 (si de tramvai cu totul de fapt, ca asta inseamna suspendarea lui pentru lucrari cu orizont nedefinit pentru metrou sau tren subteran sau alte vise) intru multumirea ex-premierului de pe insula Belin... scuzati, de pe insula Dobroiesti. :ugeek:

P.S. De departe cel mai amuzant este sa vezi petrolarii discutand de trenuri pe sub Bucuresti prin aluviunile Dambovitei, probabil isi si imagineaza in ochiul mintii un monstru sacru pe sasiu ASEA (gen LEMA sa zicem) trecand cu 80 km/h pe sub bulevarde sa se prabuseasca si nebulinatele si imbulinatele din zona de la vibratii! Asta daca nu cumva desigur si agenda lor implica de asemenea reciclarea de rame de la altii, ca noi nu construim... :ugeek:
Infrastructura de transport este ca o colectie foarte drumoasa de carti de colorat pentru copii. Dai la copil carioci, el coloreaza fericit, tu iti faci treburile casnice nationale si cand a terminat copilu' de colorat si a facut iarba albastra si cerul verde si observa ca nu concorda ideea lui cu realitatile din jur el se bosufla si pe tine te doare in pix, ca l-ai fraierit si ti-ai facut treburile. Deci am putea sa coloram trenuri pe sub Bucuresti daca n-ar fi un nonsubiect. Macar centura feroviara supraterana de-ar fi functionala cap-coda, electrificat.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3647
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Sector 3

Mesajde Dr2005 » Mie 13 Ian 2021, 00:51

133 scrie:Legat de trenuri pe sub Bucuresti... n-ai sa vezi asa ceva, nu-s cuprinse in nici un fel de strategie si planuri strategice, ce exista la suprafata ramane din cauza acestor strategii militare, in special pentru platformele Faur-Republica (unde se presupune ca s-ar putea fabrica armament la nevoie).

Platformele Faur şi Republica (ce a mai rămas din ele) sunt împărţite între zeci de firmuliţe, puţine având producţie industrială, restul fiind intermediari de diverse produse mai mici. Viaţă prea lungă nu mai au aceste platforme, la fel ca şi altele din Bucureşti. Mai există încă Uzina Mecanică Bucureşti acolo, care ar putea produce tancuri, deşi mă îndoiesc că, în caz de război, în epoca dronelor ghidate prin satelit, va mai folosi cineva tancuri şi Kalaşnikoave. Care tancuri se pot produce la Plopeni, Mârşa sau în alte locuri mai puţin evidente pentru dronele inamicilor, nu în inima Bucureştiului, că vremea în care armatele mari evitau să bombardeze la greu zonele locuite de civili a apus de prin '44, când americanii au trântit prima bombă atomică.
Industria grea se va reloca uşor spre zone mai puţin locuite, câtă vreme în oraşele mari apar probleme legate de poluare, aprovizionare (nu ai voie mereu cu camionul sau te costă de te usucă) şi salarii (una e salariul de Bucureşti, alta e cel de Cuca Măcăii). Iar roboţii vor face oricum muncile grele şi repetitive, fix alea care pe vremuri se chemau ,,condiţii deosebite de muncă" şi îţi dădeau spor la salariu şi pensionare la 55 de ani în loc de 65.

Automotoarele alea vor mai rezista, după care se vor aduce altele. Prin afară sunt zone în care contractele de serviciu public se dau pe 5 - 10 ani, caz în care operatorii nu îşi permit să cumpere material rulant nou cu banii jos, că nu l-ar amortiza. Îl iau în leasing operaţional, după ce se termină contractul, dacă nu îl mai prind pe următorul, dau automotoarele înapoi la firma de leasing (ba chiar şi operatori mari, de stat, fac la fel, de exemplu OeBB). Iar firma de leasing după ce trece nişte automotoare prin 2-3 contracte de leasing, le amortizează şi le vinde la fier vechi sau în Europa de Est. Aşa că vechituri vor fi mereu, contează să ştii ce iei şi să te fereşti de rebuturi gen IC2. În lipsă de altceva, TFC o să prefere să se retragă de pe Pietroşiţa şi Cluj-Oradea ca să aibă automotoare pentru Olteniţa, că e cea mai productivă secţie a lor.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2371
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Sector 3

Mesajde 133 » Mie 13 Ian 2021, 11:18

Sunt convins ca in starea de urgenta a fost extrem de productiva. Ramana la opinia ca minimul ce ar trebui facut... ar trebui mutata halta inainte de Sos. Dudesti Pantelimon ca sa dispara trecerea aia la nivel urmata din scurt de semafor. :ugeek:

Situatia in zona este foarte similara cu intersectia de la Morarilor dar cum ar veni cu echivalentul Soselei Vergului infundata in linia de tren.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3647
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Anterior

Înapoi la Discuţii generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Google [Bot] şi 2 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005