Vaai, metrocul sa a intrat in depresie dupa ce i s-a sutit metroul de Cluj de sub nas si CFR i-a anihilat 'ninja style' M6 cu trenul 'fulger' spre aeroport. Nici de 'inelara sud' nu la mai arde.
Oricum in lipsa de racorduri noi inutile la toate cimitirele limitrofe nu inseamna ca nu se poate face munca patriotica... pardon, am vrut sa spun inginerie utila si isteata.
Exista o serie de imbunatatiri pentru fluidizare si flexibilitate ce pot fi aduse infrastructurii existente dar si proiecte noi viabile.
1. Racordul M1-M1&3 BabaNovac - Mihai Bravu (Dudesti) un singur fir.
2. Finalizarea racordului M1-M2 Unirii - Cantemir (Spiridon).
3. MS "Magistrala Sud" Zetari - Luica - Turnu Magurele - Aparatori - Vitan Barzesti - Ramnicu Sarat - Rebreanu (corespondenta Titan2) - Potcoava - Diham - Delfinului - Doamna Ghica- Petricani - Pipera. Munca de la zero, probleme minore cu exproprierile, fezabilitate 150%. La prima vedere are o traiectorie usor bizara (pentru ca Grigorescu e ocupat de M1 nu poate sa mearga MS din pacate 'mai natural' prin Hateganu si prin Grigorescu) dar se observa si din satelit ca degreveaza M2 ajungand din Berceni in Pipera. Eventual ar putea fi 'intepata' in M1 la Postavarul si la Potcoava in limitele tehnicii si suspendarilor, putin probabil, sanse mici.
4. M5.2 Eroilor - Iancului.
5. M4b adica M4.2 Modificata sa deserveasca Rahova prin Ispirescu nu sa inlocuiasca aiurea tramvaiul existent (Unirii -) Viilor - Giurgiului - Gara Progresu.
6. M7b Sebastian - Unirii - Obor sau M7c Sebastian - Unirii - Stefan cel Mare.
7. M6b care substituie complet M6 (Piata Romana - ) Stefan cel Mare - Baneasa - Sisesti.
8. M2/MS prelungita in Pipera si la Aeroportul Otopeni.
9. Prelungirea M1 la Drumul intre Tarlale, Antilopa ramane doar acces in/din depou.