de 133 » Lun 29 Mai 2017, 20:05
Treaba aia cu stalpul plantat in carosabil este in mod evident ceva temporar, stalpul este la fel de nou ca si consola iar operatiunea a fost executata de TIAB, nu de RATB, care are destule reciclate si un autoturn daca era vorba sa se ocupe ei.
De exemplu ceva mai acana pe Serban Voda stalpi deteriorati au fot ilocuiti de RATB cu mijloacele proprii specifice, Telemac, camion Roman, Fadroma si autorun Iveco.
TIAB apare pe la lucrarile de catenara noi in general, Pantelimon, Rebreanu, etc. Si tot ce tine de metrou.
Oricum treaba este un nonsens dat fiind ca troleibuzul n-a mai circulat pe acolo de ani! Si probabil nici nu va mai circula vreodata. Iar tembelismul cu dublarea 313 si 381 cu troleibuz de la Mihai Bravu la Unirea trebuia de fapt sa fie modificat prin relocare pe Mihai Bravu pana/spre Baba Novac ca troleibuzele sa mearga singura la ITP. Si dat fiind ca infrastructura electrica si asa este in pragul colapsului, pe Serban Voda in zona punctului de lucru RATB de la nr. 255 (zona Adesgo) au sapat un santz dupa retelele lor electrice proprii pentru ceva avarie.