Ştiri

Despre metroul bucureştean

Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 19 Mar 2014, 14:22

http://www.economica.net/sindicatul-met ... 75765.html

Sindicatul Metrorex pierde banii din publicitate şi închirierea magazinelor din staţiile de metrou
19 mar, 00:10 | Florin Cojocaru | ECONOMICA.net

Metrorex a rupt contractul cu firma sindicatului, prin care banii din publicitate şi închirierea spaţiilor comerciale din staţii ajungeau la sindicatul condus de Ion Rădoi. În continuare, Metrorex va încheia noi contracte, din care va încasa cea mai mare parte a sumelor obţinute din reclamă şi din închirierea magazinelor.

Adunarea Generală a Acţionarilor Metrorex a votat rezilierea contractului de publicitate în staţiile de metrou de pe urma căruia Sindicatul Metrorex, condus de on Rădoi, câştiga milioane de euro anual, mult mai mult ca Regia. De asemenea, celălalt contract pe care Metreorex îl avea cu Sindomet, de închiriere a spaţiilor comerciale din staţii, va fi renegociat.

„S-a luat deja decizia, i-am şi notificat, în două săptămâni contractul pe publicitate este desfiinţat. Le contractul cu spaţiile comerciale, AGA a votat o inversare a procentelor pe care Metrorex le împărţea cu Sindomet. Astfel, dacă până acum sindicatul încasa 75%, şi noi 25%, acum împărţirea se va face 60% noi, 40% ei. Mai mult, am mandat de la Consiliul de Administraţie să negociez partea noastră până la 90%, ceea ce voi şi face. Nu vor, la revedere!”, a spus, pentru ECONOMICA.NET, Aurel Radu, director general Metrorex.

Noul contract de închiriere al spaţiilor Metrorex va conţine şi un Cod de Bune Practici. Acesta va stabili tipul de activităţi comerciale care vor putea fi desfăşurte în staţiile de metrou. „Fără ţigăneală, fără lenjerie intimă la vânzare şi fără patiserii care umplu staţia de mirosuri suspecte. Am vrea să vedem magazine moderne, eventual lanţuri multinaţionale”, arată Radu.

Înfiinţată în 1992, firma Sindomet Comserv SRL gestiona toate spaţiile comerciale din incinta metroului, precum şi o parte din spaţiile publicitare, la gestionarea cărora mai participă alte trei firme. Firma mai gestionează şi unităţile de cazare destinate exclusiv membrilor de sindicat, dintre care cel mai cunoscut este Zamora, din Buşteni.

Acţionar unic la această firmă este Uniunea Sindicatelor Libere Metrou (USLM), sindicat condus de ani de zile de Ion Rădoi, fost senator PSD. Administratorii firmei sunt Marian Artimon, lider sindical în cadrul USLM, Grigore Florescu, acţionar şi administrator la Metroul SA, o altă firmă abonată la contracte cu Metrorex, Constantin Dumitrică şi Florian Crişu, sindicalişti.

Firma respectivă a înregistrat în perioada 2007-2012 un profit net de aproximativ 1,1 milioane de euro, cu venituri de aproximativ 5,5 milioane de euro, conform datelor de la Ministerul Finanţelor. Contractul dintre firma sindicatului de la metrou şi compania Metrorex are un raport al împărţirii veniturilor de 75% în favoarea firmei sindicaliştilor.

Recent, premierul Ponta s-a ridicat public împotriva Sindomet, acuzând firma sindicaliştilor că spoliază Metrorex. „Ce se poate face facem, dar în acelaşi timp nu se mai pot face toate afacerile metroului prin firma-sindicat. Asta nu se mai poate şi, dacă asta e supărarea, pe asta nu o putem îndrepta”, spunea Ponta.

Conform celei mai recente declaraţii de avere, din noiembrie 2010, liderul sindical Ion Rădoi era plătit cu 7.000 de lei pe lună pentru funcţia de preşedinte de sindicat. El deţinea la vremea respectivă un apartament în Bucureşti şi două case de vacanţă în Dâmboviţa şi la Sinaia. Din închirierea casei de la Sinaia, Rădoi a declarat că a câştigat 5.200 de euro pe lună, începând cu 2007.

Rădoi mai deţinea două hectare de teren agricol în judeţul Giurgiu, un hectar de pădure în judeţele Bacău, Buzău şi Dâmboviţa, 9.000 de metri pătraţi de teren intravilan în judeţele Ilfov, Giurgiu şi Dâmboviţa şi 1,2 hectare de luciu de apă în judeţul Dâmboviţa. Bijuteriile şi ceasurile lui Rădoi valorau, conform estimărilor sale, 6.500 de euro. Liderul sindical mai declara că obţine venituri de peste 5.000 de euro pe an din activităţile de exploatare a fermelor de animale, realizate împreună cu tatăl şi cu fratele său.

Ion Rădoi nu a putut fi contactat pentru a prezenta poziţia companiei sindicatului în această chestiune.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Alexandru » Mar 01 Apr 2014, 20:18

Metrou. Trenuri franțuzești de 300 de milioane de euro pentru magistrala Drumul Taberei – Pantelimon

Francezii de la Alstom, cei care se ocupă de reparaţiile la metrou, vor să aducă în România şi propriile trenuri. Au propus Metrorex să livreze trenuri care să circule pe magistrala 5, între Drumul Taberei şi Pantelimon. Marea problemă este de unde vor fi luaţi bani pentru o astfel de investiţie, în condiţiile în care nu se găsesc fonduri nici pentru lucrările la construcţia efectivă a liniei de metrou. Lucrările pe tronsonul Drumul Taberei-Universitate au întârziat deja cu un an din lipsă de bani.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Metrou+Trenuri+Alstom+300+de+milioane+de+euro+Metrorex
Nu poti sa arati ca esti drept in fata unei lumi intregi, daca nu esti drept cu tine insuti si cu persoanele din jurul tau.
http://www.transport-in-comun.ro
Avatar utilizator
Alexandru
Site Admin
 
Mesaje: 268
Membru din: Mar 23 Oct 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti -Sector 2

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 02 Apr 2014, 13:39

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua ... a+la+stati

Circulație îngreunată la metrou. Sunt infiltrații de apă la stația Piața Unirii 1
Digi24.ro 02.04.2014 14:19

Circulația la metrou este afectată de apa infiltrată în galeriile subterane. Garniturile de metrou nu mai circulă, deocamdată, dinspre stația Piața Unirii 1 spre stația Timpuri Noi.

În prezent, se fac eforturi pentru îndepărtare apei, iar circulația va fi reluată cât de repede posibil, promit reprezentanții Metrorex.
Problemele cu infiltrațiile sunt mai vechi, acestea fiind cauzate de deficiențele rețelelor de apă și de termoficare.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Alexandru » Vin 04 Iul 2014, 14:24

Metrorex: Din 2 iulie, plata biletelor prin SMS a fost SISTATĂ

Metrorex a anunțat clienții rețelelor de telefonie mobilă Orange si Vodafone că a decis sistarea plății biletelor prin SMS, fără să ofere, deocamdată, explicații în acest sens.

http://www.b365.ro/metrorex-din-2-iulie-plata-biletelor-prin-sms-a-fost-sistata_211155.html#sthash.RhUm05rz.dpuf
Nu poti sa arati ca esti drept in fata unei lumi intregi, daca nu esti drept cu tine insuti si cu persoanele din jurul tau.
http://www.transport-in-comun.ro
Avatar utilizator
Alexandru
Site Admin
 
Mesaje: 268
Membru din: Mar 23 Oct 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti -Sector 2

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Vin 04 Iul 2014, 16:45

Urmează scumpirea călătoriei.
O cartelă cu 2 călătorii va costa 5 lei, iar una cu 10 călătorii va costa 20 lei. Probabil de săptămâna viitoare.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Alexandru » Sâm 05 Iul 2014, 08:57

Daca in viitor o cartela de 2 calatorii va ajunge la 6-7 lei, eu cred ca metroul va deveni un lux.
Nu poti sa arati ca esti drept in fata unei lumi intregi, daca nu esti drept cu tine insuti si cu persoanele din jurul tau.
http://www.transport-in-comun.ro
Avatar utilizator
Alexandru
Site Admin
 
Mesaje: 268
Membru din: Mar 23 Oct 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti -Sector 2

Re: Ştiri

Mesajde Alexandru » Joi 17 Iul 2014, 09:42

Metrorex, companie de stat, impune la licitaţii condiţii imposibil de îndeplinit de firmele româneşti

Metrorex cere firmelor care vor să intre în licitaţia pentru 51 de trenuri ca media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani să fie de 340 mil. euro. Doar cinci companii din România, dar din alt domeniu de activitate, îndeplinesc această cerinţă.

Metrorex, care va cumpăra 51 de rame noi de metrou pentru magistrala 5 Drumul Taberei - Pantelimon în cadrul unui acord-cadru cu o durată de şapte ani, solicită celor care se înscriu la licitaţie să aibă media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de minimum 1,5 miliarde de lei (340 de milioane de euro), ceea ce exclude din start companiile locale ce produc material rulant. În România există doar cinci firme care au avut această cifră de afaceri anul trecut, însă niciuna nu are ca domeniu de activitate producţia de material rulant. Doar companiile Arabesque, RCS&RDS, Interagro, Os­car Downstrean şi De­de­man au avut în 2013 o cifră de afaceri de peste 1,5 mi­liarde de lei, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Omul de afaceri Valer Blidar, care deţine fabrica Astra Vagoane Călători din Arad, cu afaceri de 60 mil. euro, desprinsă din fosta Întreprindere de Vagoane Arad, care a produs primele garnituri pentru metroul bucureştean şi care poate produce trenuri de metrou la Arad, spune că cerinţele Metrorex elimină din start companiile româneşti. El a cerut anularea acestei licitaţii. În cazul unor astfel de licitaţii companiile care nu îndeplinesc cerinţele tehnice se pot asocia cu o altă firmă pentru a se califica.

http://www.zf.ro/companii/metrorex-companie-de-stat-impune-la-licitatii-conditii-imposibil-de-indeplinit-de-firmele-romanesti-12938619
Nu poti sa arati ca esti drept in fata unei lumi intregi, daca nu esti drept cu tine insuti si cu persoanele din jurul tau.
http://www.transport-in-comun.ro
Avatar utilizator
Alexandru
Site Admin
 
Mesaje: 268
Membru din: Mar 23 Oct 2012, 14:41
Localitate: Bucuresti -Sector 2

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Mar 10 Mar 2015, 18:14

Ministrul Transporturilor, declarații despre finalizarea metroului Gara de Nord-Otopeni
Ministrul Transporturilor, Ioan Rus, a declarat marți, la finalul întâlnirii cu comisarul european pentru politici regionale, Corina Crețu, că realizarea liniei de metrou Gara de Nord - Aeroportul Henri Coandă până în 2020 depinde de "cât de nemți" reușim să fim.
Imagine
"Pe București — Otopeni, suntem în situația în care am avea o soluție adevărată: să facem metroul Gara de Nord — Otopeni. Eu cred că ne va ieși în următoarea lună toată documentația necesară, mai ales că există și proiectul. Și, de asemenea, depoul de la Străulești... Acolo va fi o parcare imensă. Depoul acela este făcut, numai că e apă. E baltă. Să finalizăm acea lucrare și atunci și cel care vine în București poate să-și lase mașina acolo și are acces la tot metroul bucureștean. În Master Plan este trecută și calea ferată (între Gara de Nord și Aeroportul Henri Coandă — n. r.), dar pe colaborarea cu Japonia avem un proiect pentru finanțare. Eu cred că acel proiect va rezolva parte din probleme. Este exact ca și proiectele critice pe care le-am identificat în urma discuțiilor publice", a explicat ministrul Transporturilor, potrivit AGERPRES.

Întrebat dacă această linie de metrou va fi finalizată până în 2020, când capitala României va găzdui meciuri din turneul final al Campionatului European, Ioan Rus a răspuns: ''Depinde de cât de nemți reușim să fim".

Bucureștiul a fost inclus printre cele 13 orașe care vor găzdui meciuri din cadrul turneului final al Campionatului European din anul 2020, a anunțat, în septembrie 2014, Uniunea Europeană de Fotbal (UEFA).


Prima data cand am vazut masterplanul in care s-a renuntat la autostrazi pentru fiecare sat, aveam o speranta ca in safrsit Romania a primit un Min.al Transporturilor care intelege ceea ce este pus sa faca, insa dupa stirea asta ma intreb, Ioan Rus este prost sau are interese in constructia M6?
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 11 Mar 2015, 10:19

Master Planul (MPGT) a fost o porcărie încă de la început, direcţia din MT care s-a ocupat de el refuzând orice punct de vedere din partea direcţiilor de specialitate. La fel a procedat şi AECOM, firma de consultanţă, deşi în cadrul numeroaselor şedinţe li s-au adus mii de argumente împotriva celor din MPGT. Sunt nişte oameni total paraleli cu transporturile, a căror unică şi măreaţă realizare e ,,reforma feroviară" din Regatul Unit, aia de a lăsat Anglia aproape fără cale ferată acum vreo 25 de ani.
Am speranţa că, la fel ca orice strategie românească, şi acest MPGT va rămâne în nişte sertare dintr-o arhivă. Păcat însă că nu vor fi traşi la răspundere cei ce l-au plătit.

Revenind la metrouri, acestea - peste tot în lume - sunt considerate mijloace de transport local, iar MPGT încă de la început nu a luat în calcul metroul (sau orice altă formă de transport local - tramvai, troleibuz, autobuz, taxi), el trebuind să facă parte din master planul Bucureştiului, pe care ar trebui să îl facă Primăria Generală.
,,Finanţarea din Japonia" e, de fapt, un împrumut (deci nu e nerambursabil), care acoperă vreo 37% din proiect (asta la data prezentei, pentru că împrumut este în yeni, iar această monedă se tot devalorizează), cu restul banilor va trebui să vină statul român. Mai e şi problema că împrumutul are 0,1% pe an dobândă şi 1% comision de neutilizare. Deci acum plătim mai mult pentru faptul că nu utilizăm creditul... dar Ministerul Finanţelor Publice refuză să aprobe tragerea de bani din împrumut, pentru că ar afecta deficitul bugetar al ţării, ducându-l peste limita impusă de tov. Merkel & co..
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 11 Mar 2015, 10:21

Să revenim la situaţia din prezent.

http://www.mt.ro/web14/transparenta-dec ... cu-metroul

Proiectul de ORDIN al ministrului transporturilor privind ajustarea tarifelor la călătoria cu metroul
Data publicării: 10.03.2015
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 23.03.2015

TARIFE
LA CĂLĂTORIA CU METROUL

1. cartela cu 2 călătorii 5 lei
2. cartela cu 10 călătorii 20 lei
3. abonament săptămânal cu număr nelimitat de călătorii 25 lei
4. abonament lunar cu număr nelimitat de călătorii 70 lei
5. abonament de o zi 8 lei
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Sâm 14 Mar 2015, 20:06

Dr2005 scrie:Sunt nişte oameni total paraleli cu transporturile, a căror unică şi măreaţă realizare e ,,reforma feroviară" din Regatul Unit, aia de a lăsat Anglia aproape fără cale ferată acum vreo 25 de ani.

Am citit de reusita, este vina guvernului Thatcher si a altor cateva guverne conservatoare (care intamplator aveau si unii lideri ce aveau firme de constructii(asfaltangii erau)), pac au scos asa numitul "Beeching Axe", care ai spune ca a fost copiat de specialistii nostri de azi in master plan, care prevedea inchiderea multo cai ferate, si bazarea pe niste coridoare mai importante. Ca rezultat ei se asteptau ca BR sa intre pe profit.... cacat, dupa ce au fost taiate liniile alea, mobilitatea pe cale ferata s-a micsorat, si lumea a migrat spre masini(nu ca guvernele conservatoare nu si-ar dori asta). Pe langa caile ferate acel document a afectat si toate retelele de tramvai din orase, care au fost desfiintate si inlocuite la inceput cu trolee si dupa cu autobuze private , adica asta de fapt era o reteta din SUA... este naspa ca reteta aia nise ofera noua astazi ca ceva nou.
Dar sa vezi ce retea dezvoltata de cai ferate urbane aveau ei, si erau separate total de suprafata(adica ele erau facute sau in tunel sau in sapatura sau pe viaduct => fara bariere) deci erau un fel de retele de metrou, care puteau fi usor upgradate, insa datorita profitului momentan, ele au fost inchise si ei astazi au probleme cu traficul.

Dr2005 scrie:,,Finanţarea din Japonia" e, de fapt, un împrumut (deci nu e nerambursabil), care acoperă vreo 37% din proiect (asta la data prezentei, pentru că împrumut este în yeni, iar această monedă se tot devalorizează), cu restul banilor va trebui să vină statul român. Mai e şi problema că împrumutul are 0,1% pe an dobândă şi 1% comision de neutilizare.

Ba ce hoti jegosi, au facut asa ca sa cumparam de la ei, a mai cazut inca un mit pentru mine (despre japonezul cinstit) :lol:, insa de vina nu sunt ajaponezii ci leprele locale. Am auzit ca JICA avea ceva de afacere cu asta tot, consultanta sau ceva a facut. Pai am citit ca in un oras din America Latina tot ei au venit sa le hotarasca problema ambutiajelor, si le-au propus o hauotstrada urbana care sa treaca prin tot orasul. Insa a venit un alt primar, i-a trimis acasa si a facut un sistem BRT in loc :lol: :lol: :lol:.

Ca o continuare la stirea aia cu Rus si ideea ca cica UEFA ar fi cerut M6, am verificat inca o data cerintele UEFA, ca poate au schimbat ceva (cu dedicatie la Bucuresti) in cerinte pentru transport si am gasit asta:
"4 – Host city transport
General and public transport
To cope with large-scale event transport and traffic pressures, the host city should have a welldeveloped,
high-quality public transport system linking the stadium to the city centre, the host city
airport(s), railway stations, other important transport hubs as well as main hotel and accommodation
areas inside and within a 100km radius of the host city.
"(p153)
deci nicaieri nu vedem cuvantul "metro" alaturat cu cuvantul MUST, mai departe:
"6 – Airports
It is therefore essential that the host city airports are prepared accordingly and within easy reach of the
city centre and the stadium (not more than 90 minutes by direct and reliable high capacity ground
transport)
" (p156)
Iarasi cuvintele metro si must nu exista, ba chiar daca verificam pe Google maps cat faci cu 783 obtii 76min pana in Unirii=> DONE.
Mai departe putem gasi urmatorul pasaj:
"
As an example: If the stadium capacity is 50.000 seats, the number of supporters/supporters to be
expected arriving by air for a sold-out match can be from 12,000 to 18,600 persons overall. On the match
day itself, this may still result in 8,600 to 16,800 persons arriving, as the majority (70-90%) tends to arrive
within the 10 hours window before kick-off. Regarding peak hour capacity the airport would need to be
able to process up to 2,400 persons per hour, primarily first in- and then later outbound.
" (p157)
Iarasi nimic despre metroiae. In afara de asta la noi stadionul are 55.000 locuri, deci aproape ca se inscrie perfect in exemplul de mai sus => ca noi trebuie sa avem un transport care sa poata face fata la 2.400(insa eu as putea sa maresc pana la 3.000pas/h/sens), intamplator daca RATB-ul va repeta experienta anterioara si va organiza o cursa express pentru microbisti, vom obtine exact cifra de mai sus=> DONE.
Deci nici macar in acest caz M6 nu e util.
Documentulhttp://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/EuroExperience/competitions/General/01/95/21/41/1952141_DOWNLOAD.pdf
Deci care UEFA, ce a cerut? Ba ce specimenemafioti jegosi sunt aia de la Metrorex, ce tupeu sa ai sa furi 1 miliard si ceva?! Eu sunt curios daca UEFA stie ca miticii locali ii baga in afacerea "Skoda" din secolul 21?
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Dum 15 Mar 2015, 21:51

Nu ştiu ce a cerut guvernul Tatcher, dar oamenii care lucrează acum la Aecom sunt fix cei care au lucrat atunci... mai vor să mai scoată un ban înainte de pensie.

UEFA a cerut transport de mare capacitate. Asta nu înseamnă autobuz, înseamnă metrou sau tren, eventual tramvai separat de trafic. E drept, o linie de tramvai s-ar putea face, dacă se forţează, în vreo 2 - 3 ani. Dar metrou în 5 ani, când ei nici nu au deviat încă reţelele edilitare? NICIO ŞANSĂ!
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Lun 16 Mar 2015, 09:27

Dr2005 scrie:
UEFA a cerut transport de mare capacitate. Asta nu înseamnă autobuz, înseamnă metrou sau tren, eventual tramvai separat de trafic.

De unde ai informatia asta? exista un documet ceva, un comunicat de presa? Sau astea sunt stiri pe surse, din gura in gura(gen Aurel i-o spus lu Ioan "vreau sa imi fac de pensie, cum sa prostim prostimea?") ?
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 16 Mar 2015, 14:41

2400 de persoane pe oră înseamnă 24 de autobuze pe oră, o maşină la 2 minute. Şi asta după standardele noastre comuniste de 8 căl/m2, după cele europene de 4 căl/m2 ar însemna o maşină pe minut. Cred că realizezi că e imposibil de realizat, mai ales din motive de trafic (să nu mai vorbim de lipsa traficului). Personal, tramvaiul mi se pare cel mai la îndemână (că nu avem aeroportul Heathrow) şi i se poate asigura şi un interval decent. Un V3A încărcat ,,european" are vreo 160 călători. Dacă circulă la 3 minute (complet realizabil cu o linie separată de trafic, mai ales că semafoare sunt puţine, străzile sunt largi, iar de la Aero Băneasa ar putea circula pe linia lui 5 până la Ştefan cel Mare şi apoi pe Ştefan cel Mare, Obor, Iancului şi i se poate foarte uşor amenaja o buclă la Stadionul Naţional (ar trebui maxim 1 km cale simplă).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Lun 16 Mar 2015, 19:21

Sunt deacord ca cifra aia fara benzi (gen BRT) este mai complicat de obtinut, insa in 2012 cred ca tot au fost niste meciuri de la barosanii UEFA (eu nu sunt cu fotbalul de aia nu sunt sigur de an), au luat autobze, au facut curse express, se pot rezerva niste benzi (temporar)care oricum se vor face pentru oficialii UEFA+ asistenta politiei. Adica cu putina organizare cred ca am putea face fata, in 2012 doar am facut.

PS Desi varianta cu LRT este buna, dar mai scumpa, insa am o imperise CA Comunstii astia care hotarasc cum se dezvolta transportul in oras, nu vor vrea niciodata sa sacrifice 1 banda pe sens din DN1(ca acum sa te apuci sa exporpriezi in zona nordica terenuri pentru linie cred ca ar iesi scump), nu mai zic de presiunea si lobbyul celor mai jmecheri care locuiesc in nord si folosesc zilnic DN1... Adica varianta LRT s-ar pripi din o parte in costuri (oricum mai mici ca la M6) sau in burtosii din Snagov pe mertane.
Deci cea mai buna varianta(dupa parerea mea) ar fi totusi modernizarea liniei CFR (expropriezi doar langa aeroport acolo un teren mic si țarii din Snagov nu vor fi inghesuiti in in X5-uri pe DN1).
Dr2005 scrie:Dar metrou în 5 ani, când ei nici nu au deviat încă reţelele edilitare? NICIO ŞANSĂ!

Pe astia ii doare in fund de UEFA, ei folosesc inventia asta ca motiv pentru a face tunul asta, ideea nu este sa termine in 5 ani, ideea este sa inceapa si sa faca cel putin peretii mulati ai statiilor, cu scopul ca dupa daca vine un om zdravan la cap (care ar putea inchide constructia) sa zica hotii aia subterani "Pai domne, statul si asa a investit multi bani, nu se poate sa inchidem proiectul, altfel statul va pierde banii investiti". Si in asa fel bani se vor aloca putini, astfel incat sa faca linia in 50 de ani, vor conserva constructia + bagi un contract gras pentru paza..... un contract de vis pentru hotii locali.
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 18 Mar 2015, 13:02

Linia de tren nu are cum să ajungă la stadion.

În altă ordine de idei, DN1 de la Otopeni şi până la Comarnic are 2 benzi pe sens. Banda aia a 3a din Otopeni e în plus, ca să nu mai vorbim că împarte Otopeniul în 2 (dacă stai la blocuri şi vrei la Bucureşti ori mergi până la Aeroport ca să întorci, ori ieşi în Centură şi te chinui prin rahatul ăla de giratoriu). Cum traficul de mărfuri s-a mutat (forţat) pe A3, la fel şi traficul de tranzit, DN1 a cam rămas pentru cei cu punct de plecare (sau sosire, după caz) Bucureşti. Nu ar plânge prea mult pentru banda lipsă. Tronsonul Centură - Privighetorilor ar face faţă şi cu 2 benzi pe sens, iar mai departe spre Aeroportul Băneasa sunt podurile (tramvaiul poate merge pe sub ele, fără să încurce), apoi există banda laterală pe partea cu ANM, respectiv câmp pe partea cu aeroportul, parte pe care s-ar putea transfera câţiva m2 de teren de la CN Aeroporturi Bucureşti la PMB prin HG, mai ales că nu se afectează regimul de înălţime, iar pe Băneasa nu prea mai aterizează nimic (şi ce aterizează e avion business, mic).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Mie 18 Mar 2015, 15:31

Dr2005 scrie:Linia de tren nu are cum să ajungă la stadion.

Da insa cernita gasita pe documentul ala nici nu se cere legatura directa Stadion - Aeroport, acolo se cere legatura cu centrul (iar asta se poate face cu tren +metrou (M1 pe la Crangasi)), deoarece in piata Constitutiei va fi Fan Zone si in Cismingiu cred dupa aceasta harta http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/competitions/General/02/14/49/29/2144929_DOWNLOAD.pdf (p59).

pS Apropo de ruta directa pe tren, pai noi avem gara Obor, de acolo poti organiza niste rute express cu autobuze (ai de parcurs 1,8km).

Dr2005 scrie: Banda aia a 3a din Otopeni e în plus, ca să nu mai vorbim că împarte Otopeniul în 2 (dacă stai la blocuri şi vrei la Bucureşti ori mergi până la Aeroport ca să întorci, ori ieşi în Centură şi te chinui prin rahatul ăla de giratoriu). Cum traficul de mărfuri s-a mutat (forţat) pe A3, la fel şi traficul de tranzit, DN1 a cam rămas pentru cei cu punct de plecare (sau sosire, după caz) Bucureşti. Nu ar plânge prea mult pentru banda lipsă.

Stiu si sunt deacord, insa nu uita ca tu ai mintea deschisa (deoarece nu ai dependenta emotionala fata de masina), iar aia din zona aia sunt dependenti si au o mentalitate automobilistica => adica "cu cate mai mult benzi sunt = cu atat mai repede eu voi merge cu beameveul meu pana la terasa".

PS Ai uitat cum se vaitau aia de la A3(Radu Tudor), DCNews(Bogdan Chiriac), Realitatea TV(Stelian Negrea) si aia de la B1TV ca li se ingusteaza Calea Victoriei.
Cel putin aia de la B1 au sediul direct pe CV si ii inteleg in un fel de ce au incercat sa manipuleze lumea, iar ceilalti au sediile in nord DN1, respectiv ar putea usor sa foloseasca Buzesti sau Magheru, insa se vede ca ei sunt niste finuti si cautau pe drumul spre casa sa ademneasca arhitectura de pe CV.
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Lun 23 Mar 2015, 13:12

b365 scrie:Metrorex plăteşte 115.000 euro pentru reclamă la metroul din Drumul Taberei
Metrorex a atribuit un contract în valoare de peste 115.000 euro pentru servicii de publicitate pentru Magistrala 5 de metrou. Firma câștigătoare are un singur angajat.
Imagine
Contractul pentru servicii de informare şi publicitate aferente proiectului major “Linia de Metrou Magistrala 5: Sectiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomiţei” a fost atribuit de Metrorex firmei SC Promo Media SRL. Valoarea totală a contractului se ridică la 410.000 lei fără TVA, respectiv 508.400 lei cu TVA (echivalentul a peste 115.000 euro).

Durata contractului este de 26 luni începând de la data atribuirii contractului, respectiv 10 martie 2015. Firma Promo Media SRL a fost desemnată prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut. La licitaţie au participat 5 firme, din care doar 4 au avut oferte admisibile.

Potrivit datelor disponibile la Ministerul de Finanţe, firma Promo Media SRL este din Suceava şi se ocupă, conform CAEN, cu activităţi ale agenţiilor de publicitate. Din 2008 şi până în 2013, firma a raportat profit în fiecare an. În 2013, ultimul an în care există date disponibile la Ministerul de Finanţe, firma a avut o cifră de afaceri netă de 704.914 lei şi un profit de 251.806 lei, cu un singur angajat. În 2012 firma a raportat o cifră de afaceri netă de 411.248 lei şi un profit de aproape 40% din cifra de afaceri, respectiv 162.940 lei. Şi în 2011 firma a avut un profit de 33.317 lei, la o cifră de afaceri netă de 396.286 lei. În anii 2008, 2010 - 2013 firma a avut un singur angajat, iar în 2009 firma nu a raportat niciun angajat.

Potrivit caietului de sarcini, Metrorex, ca beneficiar al unei finanţări nerambursabile de la UE pentru Magistrala 5 de metrou, are obligaţia de a asigura servicii de informare şi publicitate aferente proiectului. "În conformitate cu Art.24 „Informare şi publicitate" din Cererea de finanţare, Beneficiarul este obligat să informeze publicul cu privire la asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice, care trebuie să respecte regulile de vizibilitate prevăzute în Manualul de Identitate Vizuală, sub sancţiunea refuzului sau retragerii finanţării pentru Proiectul respectiv", se precizează în caietul de sarcini.

Potrivit aceluiaşi document, prestatorul va elabora Planul de Acţiune pentru Promovarea Proiectului în termen de 15 zile de la data semnării contractului de servicii de informare şi publicitate privin asistenţa financiară nerambursabilă asigurată din fonduri publice pentru Proiectul „Linia de metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Roamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei". Planul de promovare şi celelalte produse şi acţiuni de informare şi publicitate vor fi supuse aprobării prealabile a Metrorex.

În elaborarea Planului de Acţiune pentru Promovarea Proiectului se va avea în vedere, printre altele, includerea următoarelor activităţi:

- Organizarea unei conferinţe de presă – Cu ocazia punerii în funcţiune a tronsonului, Metrorex va organiza o conferinţă de presă pentru informarea publicului ţintă despre rezultatele obţinute dar şi despre cele dorite a se obţine ca urmare a implementării acestui proiect. Publicul ţintă va fi informat despre contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene la finanţarea contractelor încheiate.

Elaborarea specificaţiilor tehnice aferente acestui eveniment (creare invitaţii către presă, realizare fotografii, editarea şi afişarea de mijloace de informare exterioară la locul organizării conferinţei de presă, etc) intră în atribuţiile Prestatorului.

- Panouri publicitare pentru afişare temporară – În termen de maxim o lună de la semnarea Contractului de servicii de informare şi publicitate privind asistenţa financiară nerambursabilă din fonduri publice, vor fi instalate 40 de panouri publicitare pentru afişare temporară, cu respectarea cerinţelor privind publicitatea la faţa locului a proiectelor finanţate de UE.

Prestatorul va concepe, fabrica, instala, întreţine şi demona panourile publicitare, în conformitate cu MIV.

- Plăci pentru afişare pernanentă (plăci comemorative) – După finalizarea lucrărilor, dar nu mai târziu de 6 luni de la data punerii în funcţiune a tronsonului, vor fi montate plăci pentru afişare permanentă.

Plăcile vor fi făcute de prestator şi vor fi amplasate 40 de plăci pentru afişare permanentă. Plăcile vor fi amplasate astfel încât să se asigure o bună vizibilitate a informaţiilor afişate.

- Elaborarea şi publicarea unor articole de presă – Prestatorul are obligaţia ca pe parcursul implementării contractelor să publice în presa locală 6 articole tipărite, pe durata derulării contractelor, în cel puţin 2 cotidiane locale, în care să evidenţieze contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene la realizarea Proiectului şi avantajele populaţiei din zonă, ca urmare a implementării acestui Proiect.

- Organizarea de evenimente – Prestatorul va asigura evenimente publice în zona implementării contractului. De asemenea, pe durata derulării contractului, la fiecare deschidere de staţie, firma care asigură serviciile de publicitate trebuie să organizeze conferinţe de informare cu reprezentanţi ai autorităţilor locale, inclusiv reprezentanţi ai presei, iar pe parcursul derulării conferinţelor trebuie să se evidenţieze rolul UE prin sprijin financiar nerambursabil acordat Metrorex, dar şi alte aspecte relevante pentru evenimentul respectiv.

Câştigătorul licitaţiei trebuie să asigure la fiecare conferinţă de presă şi pungi personalizate cu materiale despre proiectul Magistralei 5. Pungile distribuite la conferinţe trebuie să conţină mapă de prezentare a proiectului, materiale informative (pliante, fluturaşi) şi obiecte promoţionale inscripţionate (pixuri, memory stick-uri, calendare etc).

- Elaborarea şi distribuirea de materiale informative despre Proiect (pliante, fluturaşi), respectiv 5.000 de pliante, 500 de mape, 1.000 de cataloage de prezentare Magistrala 5, 100.000 de fluturaşi, 3 roll-up-uri şi un pop-up, 4.000 de autocolante şi 200 de plăci pe echipamente mari, 500 de pixuri, 500 de stick-uri de memorie, 500 de calendare, 1.000 de pungi personalizate, 1.000 de mouse pad-uri, 1.000 de agende, 1.000 de suporturi pentru cărţi de vizită şi 500 de căni termos.

Totodată, prestatorul trebuie să asigure şi fotografii pentru surprinderea în imagini a progresului lucrărilor, respectiv: 150 de poze lunar (10 poze/staţie, 10 poze depou şi 40 poze generale) şi 200 poze la final de proiect. Fotografiile se înregistrează pe DVD şi se livrează pe suport electronic în două tranşe, prima până la finalul lunii iulie 2015, iar cea de-a doua la finalizarea proiectului.

- Monitorizare presa scrisă şi online, inclusiv analiză de imagine, drept la replică în cazul unor articole care pot dăuna imaginii societăţii, expertiza situaţiei ce poate duce la criza de imagine şi va întocmi şi publica dreptul la replică, cu acordul prealabil al Metrorex.

- Crearea şi actualizrea unui site web dedicat Proiectului Magistralei 5

În data de 20.11.2013 a fost emis Ordinul Ministrului Transporturilor nr. 1438/20.11.2013 de aprobare a depunerii cererilor de rambursare de către Metrorex SA în cadrul proiectului major „Linia de metrou Magistrala 5: Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă) inclusiv Valea Ialomiţei".

Proiectul Magistralei 5 de metrou este propus spre finanţare în cadrul Axei Prioritare 2 „Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii naţionale de transport în afara axelor prioritare TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem naţional durabil de transport".

"Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, până la sfârşitul anului 2016, legătura dintre vestul şi centrul oraşului, prin intermediul unei linii de transport cu metroul ce va avea o lungime construită de 6,871 km, un număr de 10 staţii şi un depou.

Proiectul Magistrala 5, Secţiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Operă), inclusiv Valea Ialomiţei îşi propune transportul unui număr de circa 64.000 călători/zi (la punerea în funcţiune, sfârşitul anului 2016) din zona deservită spre centrul oraşului, fiind, de asemenea, şi o legătură cu reţeaua existentă de metrou, la staţia Eroilor.

Proiectul contribuie la Obiectivul general al POS-T, promovarea unui sistem de transport durabil în România, care va facilita circulaţia sigură, rapidă şi eficientă a persoanelor şi bunurilor, cu un nivel de servicii la standarde europene, la nivel naţional, european între şi în cadrul regiunilor României", potrivit caietului de sarcini.

Sursa:http://www.b365.ro/metrorex-plateste-115-000-euro-pentru-servicii-de-publicitate-la-metroul-din-drumul-taberei_227200.html
Si un mic comentariu gasit tot sub acelasi articol, cu care eu sunt deacord:
AAAALLLLLOOOO DNA, Nu este nevoie de publicitate pentru linia noua de metrou, tot Bucurestiul stie deja.


PS Este noaptea mintii la astia de la Metrorex, ai spune ca linia de metrou este un salon de masaj erotic, de care nimeni nu stie, si el neaparat ar avea nevoie de publicitate.
PS PS Ce javre subterane, nu au nici un pic de rusine, cate autobuze din parcul RATB s-ar putea repara cu suma asta oare?
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 23 Mar 2015, 21:13

Publicitatea la proiectele UE e obligatorie, de fapt e condiţie de bază. Dacă Comisia Europeană a aprobat aşa ceva...
Faza tare ar fi să vină ăia să vadă că nu e nicio pancartă, nicio reclamă radio/TV, dar banii s-au dus. Există nişte prevederi minime (nr. de panouri, nr. de fluturaşi distribuiţi, săptămânal minim 6 poze din fiecare staţie ş.a.m.d.)... poate ne trezim cu OLAF-ul pe aici. Şi aşa, cică DNA-ul ar cam da târcoale pe la Metrorex.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 24 Mar 2015, 13:37

http://www.realitatea.net/directorul-ge ... 60164.html

Şeful Metrorex, Aurel Radu, a demisionat din funcţie, anunţă un comunicat al instituţiei.

"Astăzi, 24.03.2015, membrii Adunării Generale a Acționarilor din cadrul Societății Comerciale de Transport cu Metroul București “Metrorex” – S.A. au luat act de renunțarea la contractul de mandat pentru funcția de director general a domnului Aurel Radu. Demisia acestuia este urmarea discuțiilor recente avute cu Ministrul Transporturilor, Ioan Rus.
Adunarea Generală a Acționarilor a aprobat preluarea atribuțiilor de director general pe o perioadă interimară de către domnul Cătălin Homor, director Investiții și Achiziții Publice în cadrul Metrorex", anunţă un comunicat al Metrorex.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1902
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei


Înapoi la Metrou

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005