de Dr2005 » Mie 16 Iul 2014, 12:19
Date tehnice:
Tipul: Ramă electrică din şase vagoane pe câte două boghiuri
Formula osiilor: 2'2' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + Bo'Bo' + 2'2'
Alimentare electrică: 750 V c.c., prin şina a treia şi fir aerian (la manevră)
Lungimea peste tampoane - ramă: 113.600 mm
Lăţimea cutiei: 3100 mm
Lăţimea maximă (peste uşi): 3200 mm
Înălţimea maximă peste nivelul superior al şinei: 3550 mm
Înălţimea podelei peste nivelul superior al şinei: 1130 mm
Ecartamentul nominal al căii: 1432 mm
Tip roţi: monobloc
Masa ramei în stare goală: 172,5 t
Capacitatea de transport (vagon) la 4 / 6 călători/metru pătrat: 1200 / 1688
Locuri pe scaune: 222
Captarea curentului: şina a treia (captatoare amplasate pe boghiuri) / pantograf (pentru manevra în depou, cu viteză redusă)
Tensiunea nominală de alimentare: 750 V c.c.
Motoare electrice de tracţiune: 16, asincrone, cu rotor în scurtcircuit, de curent alternativ, acţionate cu convertizoare cu IGBT
Puterea nominală a unui motor electric de tracţiune: 145 kW
Viteza maximă de circulaţie: 80 km/h
Acceleraţia maximă la pornire în aliniament şi palier: 1,25 m/s^2
Valoarea deceleraţiei la frânarea de serviciu: 1,24 m/s^2
Valoarea maximă a deceleraţiei la frânarea de urgenţă: 1,6 m/s^2
Frâna de serviciu: electrodinamică, recuperativă
Frâna de staţionare: pneumatică, cu disc
Frâna de urgenţă: cu patină electromagnetică cu suspendare joasă
Tracţiune multiplă: nu