Discuţii generale

Despre metroul bucureştean

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mie 05 Dec 2018, 14:21

Politici dezastruoase nu doar in transportul de suprafata ci si in urbanism si constructii.
Toate rezidentialele noi in Popesti-Metalurgiei si toate birourile noi in Pipera... In timp ce Magheru este un ghetou si orice bloc sticlos nou ridicat in centru printre buline rosii neasumate este balacarit in fel si chip de toti neavenitii! :evil: Trebuie construite blocuri in camp pentru ca... "monumente".
Si totusi pe la noi unii inca mai vehiculeaza desfiintarea de tramvaie... :|
Abia acum s-au trezit sa mai diversifice locatiile, Timpuri Noi-Pionierul trebuia sa devina pol de birouri dar s-au apucat unii sa tranteasca tot rezidentiale, intre Vitanul Nou si Tineretului, care sunt numai bloace...

Dar asta nu jusfifica in nici un fel ce s-a intamplat la Metrorex cu licitatiile de trenuri si de ce inca avem Bombardier pe M2. :evil: Sau ce se intampla cu M5. Sau de ce se face lobby pentru M6 si nu pentru restul M5 sau M7.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Joi 06 Dec 2018, 23:31

Si inevitabil.. se scumpeste cartela. Presimt ca la metrou se va lasa cu niste "veste galbene" si niste trenuri vor ramane fara usi! :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Vin 07 Dec 2018, 18:50

Tarifele se pot mări doar prin OMT, iar, cel puţin deocamdată, nu e în lucru niciun astfel de proiect de OMT. Dacă va fi ceva, cel mai proabil va fi la a doua rectificare de buget la anul, când nu vor mai ajunge banii pentru încheierea anului.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1796
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Vin 07 Dec 2018, 20:16

Saaau... nu se tin de promisiune si nu maresc salariile! :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mie 19 Dec 2018, 21:55

133 scrie:phUTI portile de acces cam dau chix desi sunt nou noute. Azi portile 3 si 4 de la Obor sunt kaput!

Asta era in 27 noiembrie. In 18 decembrie ghici ce, poarta 5 de la Obor kaput!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Joi 20 Dec 2018, 00:03

Deci porţile 3, 4 şi 5 sunt nefuncţionale?

În altă ordine de idei, recomand în vreo 2 săptămâni efectuarea unui stoc de cartele de 10 călătorii la preţul actual (luate de la automat, ca să fie valabile 6 luni de la momentul emiterii).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1796
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Joi 20 Dec 2018, 20:27

Nu, acum doar 5 e defecta, ideea este ca se repara una si crapa alta, invecinata. :evil: Si sunt noi!

P.S. Decat sa fac stoc de cartele mai bine imi mai cumpar o bicicleta. :twisted: Oricum si alea cumparate de la casa au acum valabilitate 6 luni. Uite una din 26 noiembrie a.c.
Fişiere ataşate
IMG_20181220_203133.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Vin 21 Dec 2018, 17:31

Toate cartelele au valabilitate 6 luni de la încărcare. Cele de la casă sunt încărcate cu mai mult timp înurmă, în vreme ce ele de la automate sunt încărcate pe loc. 26 noiembrie + 6 luni este 26 mai, nu 30 aprilie.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1796
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Vin 21 Dec 2018, 23:06

Am inteles. Oricum azi dimineata am scos iar pe bicicleta un timp inegelabil cu autoturismul sau STB deci raman la rezolutia cu o bicicleta noua in locul cartelelor. :)
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Joi 03 Ian 2019, 12:52

Metroul se duce rapid pe apa sambetei radoiene!
3 intrari la Obor am avut si eu, pe la acelasi capat:
27 noiembrie 2018 portile 3&4 defecte (poate si altele in capul opus)
18 decembrie 2018 poarta 5 defecta
3 ianuarie 2019 ghici ce! portile 3&4&5 defecte! :P

De data asta vin cu dovada.
IMG_20190103_115104A.jpg


IMG_20190103_115138A.jpg


Mai departe, pe M2, nici nu se viseaza sa se mai rectifice sina, calatoria incepe sa semene cu evolutia STB pe otelul rosu.
Bonus: sistemul de "prognozare" a trenurilor pe M2 s-a molipsit de la M4, unde este in "probe de functionare" de ani.
IMG_20190103_120443A.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Mar 19 Feb 2019, 11:15

In virtutea experientei mizerabile cu M5 Pantelimon care ne-a lasat cu o magistrala la nivel de racord si un tramvai nefinalizat cu niste tarabe obosite ca loctiitori de vagoane propun o schimbare de strategie pentru M4 Sud astfel incat sa fie regandita si sa nu urmeze firul Soselei Giugiului ci firul fostei cai ferate industriale de la Gara Progresul la Trafic Greu.

Exista in mod clar avantaje si dezavantaje.
Dezavantajul principal este desigur omiterea concentratiei maxime de potentiali calatori din nu foarte multele blocuri de pe Sos. Giurgiului (in mare parte un front stradal si atat).
Avantajele principale ar fi desigur neintreruperea circulatiei tramvaielor pe Sos. Giurgiului si nedesfintarea liniilor reabilitate, crarea unei premise pentru o noua artera in sectorul 5 ce va schimba destul de rapid fata zonelor riverane si implicit un booster pentru evolutia Ferentariului ce este ignorat complet de municipalitate, o artera care poate avea o continuitate via Bd. Marasesti spre Dristor..

Este un lucru mizerabil ca PMB prin STB nu au creat linii de tramvai naveta pe Iancului-Pantelimon si Giurgiului cu deversare in M1 si M2.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Dum 07 Apr 2019, 11:36

Cica Metrorex vrea sa cumpere trenuri pentru M5. Si cica refuza trenuri cu aliaje de aluminiu, vor doar cu otel, pe motiv neoficial ca "aluminiul se comporta naspa la incendiu".
Pe cartele ar trebui inscriptionat: Stimati calatori s-ar putea sa va dam foc. Continuarea calatoriei reprezinta acceptul dumneavoastra pentru termenii si conditiile de transport dubioase. :twisted: :evil:

Asta deja este un fel de anunt de intentie.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde Dr2005 » Dum 14 Apr 2019, 16:53

Absolut fals, de fapt BM şi CAF au cutie de inox (adică oţel inoxidabil, că oţelul ,,simplu" e tabla) şi pentru trenurile noi s-a cerut tot inox. Unii producători nu (mai) au în gamă trenuri din inox, aşa că fac contestaţii. Ca să faci caroseria din aluminiu ai nevoie de o structură de rezistenţă din oţel, nu poţi face cutie autoportantă. Numai că acel oţel va trebui protejat anticoroziv şi verificat periodic, în vreme ce inoxul practic nu are moarte.
E drept, aluminiul este mai uşor, dar pentru a corespunde normelor de siguranţă e nevoie de structuri de rezistenţă din oţel destul de complexe pe sub tabla de aluminiu, ceea ce cam anulează din avantaje, mai ales că metroul, în general, este un vehicul greu. La tramvaie şi alte vehicule uşoare (autobuze sau chiar autoturisme) se practică utilizarea caroseriilor din aluminiu, dar la trenuri şi metrouri nu prea.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1796
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Dum 14 Apr 2019, 22:00

Bine, oricum mai au timp sa se gandeasca, azi CV DT34-PDT era la nivel de executare puturi epuisment... :roll: Pana strapung tunelele si definitiveaza structura ca sa planteze calea de rulare mai un an pe putin.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discuţii generale

Mesajde 133 » Vin 10 Mai 2019, 12:00

Ura! Am intrat la metrou si luna asta odata, traditional prin statia Obor si am reusit sa mai bifez inca o poarta defecta.
Poarta 2 (intrare) sta permanent deschisa, primitor!

P.S. Pe M2 un (acelasi) isteric repeta obsesiv in difuzoarele din statii ca accesul cu carucioare se face pe la prima usa, ceea ce evident este o prostie pentru ca la prima usa (pe M2) nici nu prea poti sa te urci, cu sau fara carucior. Lasand la o parte ca la unele trenuri usile se deschid din buton iar la altele se deschid toate automat, pentru ca fiecare conducator de tren e pe regulamentului lui propriu si personal.
Fişiere ataşate
IMG_20190510_115335.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2030
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Anterior

Înapoi la Metrou

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005