Pagina 7 din 14

Re: Tatra T4R

MesajScris: Dum 24 Mar 2019, 09:53
de 133
E sudata si din bucatele. Trebuie sa mai incarce sudurile ca s-au tocit.
Pe Basarabia... e praf. Remat si alta noua.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 27 Mar 2019, 22:03
de 133
In Romania oricat de multi bani ai avea trebuie totusi sa furi ceva, orice, ca sa demonstrezi ca nu esti un prost din ala cinstit!
Ia uite peste ce am dat eu ieri seara mergand de la 13 septembrie spre Razoare.

Presupun ca intelegeti ce este in poze...? :twisted: Un conductor clandestin, izolat (manta neagra), legat la sina de tramvai de pe Sos. Progresu. Conductorul provine din incinta parcarii secundare a golden spritz! Ce se poate face cu un asemenea conductor? Pai in general el constituie o metoda buna de pacalit contoarele clasice monofazate cu disc pentru masurarea consumului de energie electrica.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 27 Mar 2019, 23:56
de Dr2005
Trebuia să îl smulgi de acolo :twisted:
Nu ştiu cât de bine e să pui masa pentru o linie de c.a. în şinele de tramvai, care oricum sunt conectate la substaţia de c.c..

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 28 Mar 2019, 22:05
de 133
De ce sa-l smulg, m-am gandit ca poate cand trece un tramvai exista o cat de mica sansa ca fraierul sa primesca vreo 750 de volti. :twisted:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 04 Apr 2019, 09:26
de 133
Cu titlu de info, avem Otokar si pe 133. M-a luat prin surprindere si abia am apucat sa scot telefonul sa trag doua poze.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 04 Apr 2019, 11:13
de Dr2005
105, 133, 381, pe 196 avem Otokar 12, pe 185 au revenit Citaro-urile că a trecut linia la Alexandria... s-au făcut modificări în repartizările pe luna asta.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mar 09 Apr 2019, 19:34
de 133
Spoiler alert: acestea sunt lighioanele care vor desfiintarea Uber... :evil: :evil:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 01 Mai 2019, 19:00
de Dr2005
De azi avem şi ceva Otokare de 12m pe 173.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 01 Mai 2019, 22:20
de 133
In mod foarte bizar nu m-am intersectat cu vreunul. Adevarat ca n-am ajuns chiar pana in Drumul Taberei... la Sebastian m-am despartit de traseul lui.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 02 Mai 2019, 11:51
de Dr2005
Pentru conformitate:
173.jpg


În altă ordine de idei, de azi avem un nou format pentru afişat traseul 168. Se afişează big huge ,,168 CARTIER CONSTANTIN BRÂNCUŞI" pe afişajul frontal (nu ştiu dacă şi pe cel lateral). Am văzut două autobuze aşa, deci probabil sunt toate de pe 168. Partea proastă e că textul se tot derulează (logic, că e prea lung) şi indicativul traseului se derulează şi el odată cu restul textului, deci sunt momente când trebuie să aştepţi câteva secunde ca să vezi ce autobuz e.
Scuzaţi calitatea, e o captură din filmarea făcută cu camera de bord, de pe un PC care nu are player video 4k.
168.png
168.png (525.6 KiB) Vizualizat de 17474 ori

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 03 Mai 2019, 21:22
de 133
Ne indreptam rapid spre seria 666X.
Ca fapt divers azi au fost ceva bizarerii prin linii, au reaparut Citaro cel putin in 300 si 335 (acesta din urma cu 3 ture cel putin).

Imi pare rau ca am ratat niste poze bune prin Pantelimon cu Otokar pentru ca am nimerit in contrejour.
P.S. A crescut numarul de ture pentru anumite linii, 330 de exemplu vine incredibil de bine.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 04 Mai 2019, 14:52
de Dr2005
133 scrie:Ca fapt divers azi au fost ceva bizarerii prin linii, au reaparut Citaro cel putin in 300 si 335 (acesta din urma cu 3 ture cel putin).

Depinde de repartizarea şoferilor, sunt Citaro şi pe 104, 105, 133, ba chiar şi pe 149 şi 185 uneori. Ca să nu mai vorbim de unele linii făcute, probabil, cu ce se mai găseşte prin garaj, gen 122, 173, 222, 303. Numai pe 302 şi 312 se încăpăţânează să nu bage Citaro şi să ţină Otokarele de 10m care sunt complet depăşite la orele de vârf. Pe 302 au băgat mai multe ture, iar pe 312 l-au făcut fantomă, doar-doar nu or mai fi maşinile full.

133 scrie:P.S. A crescut numarul de ture pentru anumite linii, 330 de exemplu vine incredibil de bine.

A crescut parcul cu 300% pe linia 126 :shock: Sunt 4 ture acum, care cară aer. Mai rămâne să le suplimenteze şi pe 124, 196, 302, 781 şi 782. Doamne fereşte de câteva ture în plus pe 105, 138, 168, 268, 668 sau pe liniile de tramvai şi troleu.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 04 Mai 2019, 15:38
de 133
312, 313 si 381 oricum sunt o imbecilitate in formatul curent, in paralel cu troleibuze Berceni-Unirii, sunt low-floor si saboteaza complet troleibuzele care sunt non-low floor si majoritatea rablagite extrem.
312 trebuia dus pe Vacaresti (sau de ce nu pe Splai, acum cu semafor stanga dedicat la pod) spre Mircea Voda si poate spre Rosetti.
313 trebuia 'dizolvat' in 116.
381 trebuia cumva spart, acum ca au mai venit masini, o ruta gen 681 Sudului-Resita si un 381 scurt fuzionat cu 300 adica Vacaresti-Victoriei-Clabucet.

361 ar fi interesant cu ceva ture in plus si fara ocolul pe la Parlament pentru ca sta foarte mult spre piata Unirii.

105 necesita realmente ture in plus si poate cateva statii in minus...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 28 Iun 2019, 23:17
de 133
ADTPBIF va prelungi 313 la Piata de Gros si 143 la Pierre ce Coubertin. Poate era fezabil de acum un troleibuz Arcade Berceni-Baba Novac? Dar nu la Bucuresti, clar nu! Orice sarma in plus iese din discutie! :twisted:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 29 Iun 2019, 03:44
de AndreiSYA
Nu înțeleg de ce nu-l lasă în formatul curent pe 313, și anume să întoarcă la Bd. Metalurgiei, și trebuie neapărat dus la PGB unde întoarce și 312. Și la Metalurgiei să rămână doar 73? Mda, nu mai rămâne nimic de spus :roll:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 29 Iun 2019, 08:51
de 133
Zona este intr-o inflorire imobiliara, au rasarit blocuri ca ciupercile, era normal sa ajunga acolo un autobuz cu o frecventa rezonabila, 312 este mai mult o fantoma. Si mai normal ar fi fost sa fie extins troleibuzul dar cum duamna are oroare de sarme...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Dum 30 Iun 2019, 01:22
de Dr2005
Normal ar fi fost ca 313 să dispară de tot şi 312 să fie dus la Sfânta Vineri. Pentru restul traseului există 73.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 04 Iul 2019, 16:11
de 133
Odata cu suspendarea lui 41 si realocarea vagoanelor depourilor deservente pe alte linii vedem si chestii inedite, de exemplu trenulet de 34, #068+#266#.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 12 Iul 2019, 22:47
de 133
Se spala gardurile de pe Mihai Bravu, manual cu jet apa sub presiune! :) :P Adorabil. Pacat ca vagoanele sunt in buna parte tot jegoase prin salon. Si mai nou au inceput si Otokarele sa se mozoleasca prin salon...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 12 Iul 2019, 23:18
de AndreiSYA
Bine că spală gardurile. De aceea nu puteam circula eu cu mașina, pentru că au ei gardurile mozolite. Dar de tramvaie și autobuze când se vor ocupa? Au postat acum o săptămână dacă nu mă înșel pe Facebook, câteva poze în care curățau un Mercedes și un V3A-93. Pe bune? Comentariile oamenilor au fost de așteptat.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 22 Aug 2019, 14:31
de Dr2005
Ne aşteaptă schimbări de la 2 septembrie 2019, conform acestui proiect de Hotărâre a CGMB publicat pe pagina Primăriei: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 190827.pdf
Desigur, nu este pus în secţiunea de consultare publică. Astfel:
- 41 revine la traseu, dar cu un parc redus la 25 ture;
- 34, 42 şi 56 dispar, cu vagoanele lor împărţite pe 1/10 (pentru 34) şi 40 (pentru 56);
- apare linia 3 între Piaţa Presei şi Mezeş cu 5 ture, că doar nu erau să suplimenteze 24/45 dacă tot e rost de ceva tramvaie în plus care nu mai încap pe 41;
- 47 momentan rămâne cu 3 ture în plus de la Alexandria peste alea 5 de la Militari în zile de lucru, respectiv un vagon peste cele 2 de Militari în week-end, dar nu ştiu pentru cât timp;
- 641 şi 642 rămân şi după 2 septembrie, retrogradate la rangul de linie fantomă, ba chiar li se mai adaugă şi un 643 Ghencea - Lujerului cu 5 ture;
- programul de vacanţă pe 131 se permanentizează, aşa că 131 nu pupă nicio maşină în plus, că doar nu e nevoie de transport în comun în Băneasa când ai Şos. Bucureşti-Ploieşti fără niciun semafor de la Ploieşti şi până la Arcul de Triumf;
- se înfiinţează 4 trasee şcolare cu otokar de 10m pentru Şcoala Gimnazială nr. 195 (da, toate 4 doar pentru şcoala aia, de parcă e singura din Bucureşti sau în zona ei nu sunt şi alte şcoli), care vor înghiţi 11 autobuze;
- pentru a se asigura cele 35 de autobuze necesare pentru 641/642/643 şi Şcoala 195, se taie 52 de ture din celelalte linii urbane, că aşa e matematica în CGMB;
- per total creşte parcul de autobuze de la 2 septembrie şi apoi de la 9 septembrie, dar creşte pe inutilităţi (linii şcolare + 641/2/3). Parcul de troleibuze creşte abia de la 9 septembrie, iar la tramavaie sula, se permanentizează parcul de început de vacanţă (15 - 28 iunie), că nu merg cu motorină.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 23 Aug 2019, 09:01
de 133
In alta ordine de idei... Metrorexu' reface reteaua de troleibuz prin zona Eroii Sanitari si aparent aceasta va merge si spre dealul Academiei Militare desi acolo a cam matrasit-o RATB singurel...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 06 Sep 2019, 23:22
de 133
Intrebare de 1000 de puncte. Cum se pregateste Societatea de Transport Bucuresti ca sa prinda recosntructia liniilor de tramvai expirate de pe Vacarescu, Serbanescu, Mihalache, Bucurestii Noi, Basarabia, Chisinau, Calarasilor, Ferdinand, Lacul Tei, Petricani, Pompeiu, Coposu, Nerva Traian, Goga, Dudesti, Serban Voda, Reinvierii, Lizeanu prin POIM 2020-2026? Dar pentru eventuale linii noi?

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 07 Sep 2019, 09:56
de Dr2005
Primăria nu e autoritate de management, iar Programul Operaţional Infrastructură Mare are axă dedicată doar pentru metrou, nu şi pentru tramvaie. Transportul local cred că poate intra în Programul Operaţional Regional, acolo sunt şi autobuzele electrice luate de MDRAP.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 07 Sep 2019, 10:07
de 133
Bine, daca iei un traseu ca 36 de exemplu ce trebuie refacut 98% ai o amploare a proiectului care te poate baga lejer in POIM, cu unul doua pasaje denivelate noi pe traseu. Dar sa zicem ca tine de POR, oricum STB a primit in patrimoniu chiar si linii mai noi, tot ce este pe OR era deja in patrimoniul sau, ca dovada "intretinerea" facuta de Sectia Linii. Deci... proiecte in sine nu poate face decat STB, care stie exact ce are in patrimoniu si in ce stare, nu duamna in persoana. Reluam, ce proiecte dezvolta PMB by STB pentru aplicare la POR/POIM 2020-2026? Sau poate asteapta de la MDRAP... inlocuirea liniilor de tramvai cu culoare unice pentru autobuze electrice? :mrgreen:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 07 Sep 2019, 10:54
de Dr2005
Tramvaiul în sine nu poate intra în POIM, pentru că infrastructura de tramvai nu e de importanţă naţională sau europeană. Pentru infrastructura de tramvai au fost mereu sume disponibile prin Programul Operaţional Regional, de altfel au mai tras şi alţii bani pentru linii de tramvai în modul ăsta (de ex. Ploieşti). Iar din 2014 a dispărut şi aberaţia cu polii de creştere (care nu a permis Reşiţei, de pildă, să depună un proiect), deci numai cine nu vrea nu poate depune o cerere de finanţare.
Şi includerea metroului în POIM e discutabilă şi s-a făcut după ce un stat a reuşit să fraierească Comisia să includă o linie de metrou în POS-T, care apoi a trebuit fazată în POIM.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Lun 09 Sep 2019, 20:13
de 133
La Piata Unirii (Banca Religiilor) avem o proaspata abatuta pentru autobuze, asemnatoare celei de la intersectia Splaiul Independentei cu Calea Victoriei (Natiunile Unite). Sper ca va functiona la fel de bine, adica autoturisme parcate in abatuta de la Splai cu Victoriei, masina de politie pe pod iar soferii STB trebuie sa coboare sa duca munca de lamurire cu nesimtitii sa-si mute rabla.
Mai mult, in zona capatului 783, 361... gigi trans trage "dubele cu branza si branzari". Si aici era masina de politie, cu politisti la fel de plictisiti ca aia de la Natiunile Unite.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Lun 09 Sep 2019, 23:19
de AndreiSYA
Ăștia cu dubele chiar au tupeu să se bage peste tot pentru clienteală...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mar 10 Sep 2019, 13:16
de Dr2005
Duba aia după cum arată e de căpşunari, deci face curse internaţionale. În mod normal ar trebui să plece doar din autogări deschise traficului internaţional sau staţii aprobate prin hotărâre a Consiliului General.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mar 10 Sep 2019, 22:03
de 133
Eh, intotdeauna municipalitatea si politia au inchis ochiul care bate in directia acelui colt de piata pentru ca acolo se "varsa" cazanele cu 'pelerini' veniti la degustat moaste. Mai grav este ca duamna a matrasit pe sest spatiul care se preta cel mai bine pentru reteaua de tramvai intre Regina Maria si Sfanta Vineri, chipurile pentru a face loc acelei 'abatute' pentru autobuze din zona ex. Banca Religiilor.