Pagina 6 din 14

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Dum 10 Mar 2019, 17:10
de Dr2005
Am făcut parte din comisii de recepţie, să construieşti ceva la noi e treabă grea... constructorii nu respectă planul, bonus mai stai şi aştepţi după diverse alte autorităţi gen ISU care nu vor sau nu au timp să vină. La M4 când au deschis Străuleşti - Bazilescu, am stat 3 luni după ISU. Când, în sfârşit, au venit, în ziua aia un ameţit care parca pe trotuar a lovit un hidrant şi l-a rupt, după care a fugit. Şi onor ISU a venit şi a zis ,,proiectul era cu 3 hidranţi, am găsit 3 hidranţi funcţionali, dar al 4-lea era rupt, prin urmare nu putem acorda autorizaţia". Şi a mai durat 2 luni până s-a reparat hidrantul şi şi-a făcut ISU timp să îl verifice.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Dum 10 Mar 2019, 21:28
de 133
Constructorii se bazeaza pe o politica de guvernare, in momentul in care se schimba radical politica de guvernare constructorii nu pot sa mai faca nimic, nu este comunism sa stea muncitorul legat de glie acolo unde a fost repartizat de partidul unic.
Mai bine sa ne spuna statul cum face licitatii si denunturi cand nu se vrea vrea ca un anumit guvern sa se laude cu rezultatul a ce a contractat cel anterior. Ca la noi guvernele nu sunt toate ale ROMANIEI, fiecare guvern e arestat pe persoana fizica de cetateanul politic X sau Y sau Z... E guvernul Boc/Tariceanu/Ponta, nu guvernul ROMANIEI condus de Boc/Tariceanu/Ponta...

P.S. Mvai... in ziua receptiei (probabil marti 13) a venit unu' beat si a rupt hidrantul. Ce ghinion domnule. Numai la stat o sa vezi asa ceva. Era si vreo pisica neagra prin zona? O cucuvea... mov... sau de alta culoare...
Ce fel de hidrant era ala mai exact, ca hidrantii de pe trotuare nu mai sunt de mult supraterani. S-a incercat undeva prin anii 2000 o actiune de plantare a unor tulumbe supraterane in locul hidrantilor subterani (cu tija robinetului centrata in axul conductei de refulare) dar au fost delapidate si se fura apa prin ele asa ca au renuntat la idee si au revenit la hidrantii subterani cu capac carosabil oval. Singurele tulumbe supraterane in functiune pe care eu le mai tineam minte erau pe Splai aproape de primarie pentru pompieri, pe Protopopescu tot langa pompieri si undeva in spatele palatului Bragadiru pentru ADP, utilizata zilnic. A inca doua, una pe dealul Serban Voda care cred ca s-a si desfiintat intre timp si alta pe Cantemir. S-ar putea sa mai fie o relicva a unei astfel de tulumbe (doar baza) si la Unirea langa magazinul de la parterul blocului de vis-a- vis de aripa Calarasi. Tin minte ca m-am impiedicat in ea odata anii trecuti.

P.S.2 Cand s-au facut probele la tramvaiul Radion (55) prin Pantelimon pe linii era parcata sistematic o masina inmatriculata in Calarasi, patria Astalrom.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Dum 10 Mar 2019, 22:39
de Dr2005
133 scrie:P.S. Mvai... in ziua receptiei (probabil marti 13) a venit unu' beat si a rupt hidrantul. Ce ghinion domnule. Numai la stat o sa vezi asa ceva. Era si vreo pisica neagra prin zona? O cucuvea... mov... sau de alta culoare...
Ce fel de hidrant era ala mai exact, ca hidrantii de pe trotuare nu mai sunt de mult supraterani.

Nu în ziua recepţiei, ci în ziua vizitei ISU pe şantier.
Nu am reuşit nici eu să îi identific, dar aşa scria în hârtia de la ISU.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Lun 11 Mar 2019, 11:37
de 133
La noi cand vine vorba de avarii la domeniul public nimeni nu identifica nimic. Nici atunci cand totul este evident.
Exemplu curent: Bd. Expozitiei, santier cladiri birouri, masini ale santieristilor parcate pe trotuarul cu pavele, trotuar facut praf, borduri dislocate si impinse in sinele de tramvai. Se va finaliza santierul trotuarul va fi praf dar nimeni nu va sti cine si cand a facut praf trotuarul. In plus, a se vedea, chiar si la rezolutie mica, cat de prafuita este strada.
Idem cu iluminatul cand reteaza autovehiculele stalpi vine politia, constata accidentul si apoi asigurarile nu mai stiu nimic de treaba asta. Ca politia nu este posesorul stalpilor ca sa se duca sa formuleze procedurile de dauna. Nimeni nu-i de vina, totul e minunat, la stat... Probabil la fel de valabil si pentru "hidranti"...

Bonus ca sa nu fiu offtopic: Traditionalul V3A-PPC pe viitoarea fosta linie 42.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 13 Mar 2019, 22:39
de 133
Legat de subiectul desfiintarii unor linii de tramvai... ieri si azi tramvaiul 8 este conserva la orele de varf, ma intreb ce imbecil notoriu s-a putut gandi la desfiintarea lui. Mai mult, am reusit sa vad si un 47 plin bine!

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 13 Mar 2019, 23:15
de Dr2005
Un 35 azi-dimineaţă. Şi cică nu are clienţi :evil:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 15 Mar 2019, 22:26
de 133
Tramvaiele sunt la ananghie autobuzele in schimb curg garla! :twisted: Azi am reusit sa vad o premiera! Trenulet de doua 335 ambele Kent18! #6820+#6811.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 27 Mar 2019, 22:03
de 133
In Romania oricat de multi bani ai avea trebuie totusi sa furi ceva, orice, ca sa demonstrezi ca nu esti un prost din ala cinstit!
Ia uite peste ce am dat eu ieri seara mergand de la 13 septembrie spre Razoare.

Presupun ca intelegeti ce este in poze...? :twisted: Un conductor clandestin, izolat (manta neagra), legat la sina de tramvai de pe Sos. Progresu. Conductorul provine din incinta parcarii secundare a golden spritz! Ce se poate face cu un asemenea conductor? Pai in general el constituie o metoda buna de pacalit contoarele clasice monofazate cu disc pentru masurarea consumului de energie electrica.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 27 Mar 2019, 23:56
de Dr2005
Trebuia să îl smulgi de acolo :twisted:
Nu ştiu cât de bine e să pui masa pentru o linie de c.a. în şinele de tramvai, care oricum sunt conectate la substaţia de c.c..

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 28 Mar 2019, 22:05
de 133
De ce sa-l smulg, m-am gandit ca poate cand trece un tramvai exista o cat de mica sansa ca fraierul sa primesca vreo 750 de volti. :twisted:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 04 Apr 2019, 09:26
de 133
Cu titlu de info, avem Otokar si pe 133. M-a luat prin surprindere si abia am apucat sa scot telefonul sa trag doua poze.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 04 Apr 2019, 11:13
de Dr2005
105, 133, 381, pe 196 avem Otokar 12, pe 185 au revenit Citaro-urile că a trecut linia la Alexandria... s-au făcut modificări în repartizările pe luna asta.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mar 09 Apr 2019, 19:34
de 133
Spoiler alert: acestea sunt lighioanele care vor desfiintarea Uber... :evil: :evil:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 01 Mai 2019, 19:00
de Dr2005
De azi avem şi ceva Otokare de 12m pe 173.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Mie 01 Mai 2019, 22:20
de 133
In mod foarte bizar nu m-am intersectat cu vreunul. Adevarat ca n-am ajuns chiar pana in Drumul Taberei... la Sebastian m-am despartit de traseul lui.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 02 Mai 2019, 11:51
de Dr2005
Pentru conformitate:
173.jpg


În altă ordine de idei, de azi avem un nou format pentru afişat traseul 168. Se afişează big huge ,,168 CARTIER CONSTANTIN BRÂNCUŞI" pe afişajul frontal (nu ştiu dacă şi pe cel lateral). Am văzut două autobuze aşa, deci probabil sunt toate de pe 168. Partea proastă e că textul se tot derulează (logic, că e prea lung) şi indicativul traseului se derulează şi el odată cu restul textului, deci sunt momente când trebuie să aştepţi câteva secunde ca să vezi ce autobuz e.
Scuzaţi calitatea, e o captură din filmarea făcută cu camera de bord, de pe un PC care nu are player video 4k.
168.png
168.png (525.6 KiB) Vizualizat de 16863 ori

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 03 Mai 2019, 21:22
de 133
Ne indreptam rapid spre seria 666X.
Ca fapt divers azi au fost ceva bizarerii prin linii, au reaparut Citaro cel putin in 300 si 335 (acesta din urma cu 3 ture cel putin).

Imi pare rau ca am ratat niste poze bune prin Pantelimon cu Otokar pentru ca am nimerit in contrejour.
P.S. A crescut numarul de ture pentru anumite linii, 330 de exemplu vine incredibil de bine.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 04 Mai 2019, 14:52
de Dr2005
133 scrie:Ca fapt divers azi au fost ceva bizarerii prin linii, au reaparut Citaro cel putin in 300 si 335 (acesta din urma cu 3 ture cel putin).

Depinde de repartizarea şoferilor, sunt Citaro şi pe 104, 105, 133, ba chiar şi pe 149 şi 185 uneori. Ca să nu mai vorbim de unele linii făcute, probabil, cu ce se mai găseşte prin garaj, gen 122, 173, 222, 303. Numai pe 302 şi 312 se încăpăţânează să nu bage Citaro şi să ţină Otokarele de 10m care sunt complet depăşite la orele de vârf. Pe 302 au băgat mai multe ture, iar pe 312 l-au făcut fantomă, doar-doar nu or mai fi maşinile full.

133 scrie:P.S. A crescut numarul de ture pentru anumite linii, 330 de exemplu vine incredibil de bine.

A crescut parcul cu 300% pe linia 126 :shock: Sunt 4 ture acum, care cară aer. Mai rămâne să le suplimenteze şi pe 124, 196, 302, 781 şi 782. Doamne fereşte de câteva ture în plus pe 105, 138, 168, 268, 668 sau pe liniile de tramvai şi troleu.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 04 Mai 2019, 15:38
de 133
312, 313 si 381 oricum sunt o imbecilitate in formatul curent, in paralel cu troleibuze Berceni-Unirii, sunt low-floor si saboteaza complet troleibuzele care sunt non-low floor si majoritatea rablagite extrem.
312 trebuia dus pe Vacaresti (sau de ce nu pe Splai, acum cu semafor stanga dedicat la pod) spre Mircea Voda si poate spre Rosetti.
313 trebuia 'dizolvat' in 116.
381 trebuia cumva spart, acum ca au mai venit masini, o ruta gen 681 Sudului-Resita si un 381 scurt fuzionat cu 300 adica Vacaresti-Victoriei-Clabucet.

361 ar fi interesant cu ceva ture in plus si fara ocolul pe la Parlament pentru ca sta foarte mult spre piata Unirii.

105 necesita realmente ture in plus si poate cateva statii in minus...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 28 Iun 2019, 23:17
de 133
ADTPBIF va prelungi 313 la Piata de Gros si 143 la Pierre ce Coubertin. Poate era fezabil de acum un troleibuz Arcade Berceni-Baba Novac? Dar nu la Bucuresti, clar nu! Orice sarma in plus iese din discutie! :twisted:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 29 Iun 2019, 03:44
de AndreiSYA
Nu înțeleg de ce nu-l lasă în formatul curent pe 313, și anume să întoarcă la Bd. Metalurgiei, și trebuie neapărat dus la PGB unde întoarce și 312. Și la Metalurgiei să rămână doar 73? Mda, nu mai rămâne nimic de spus :roll:

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 29 Iun 2019, 08:51
de 133
Zona este intr-o inflorire imobiliara, au rasarit blocuri ca ciupercile, era normal sa ajunga acolo un autobuz cu o frecventa rezonabila, 312 este mai mult o fantoma. Si mai normal ar fi fost sa fie extins troleibuzul dar cum duamna are oroare de sarme...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Dum 30 Iun 2019, 01:22
de Dr2005
Normal ar fi fost ca 313 să dispară de tot şi 312 să fie dus la Sfânta Vineri. Pentru restul traseului există 73.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 04 Iul 2019, 16:11
de 133
Odata cu suspendarea lui 41 si realocarea vagoanelor depourilor deservente pe alte linii vedem si chestii inedite, de exemplu trenulet de 34, #068+#266#.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 12 Iul 2019, 22:47
de 133
Se spala gardurile de pe Mihai Bravu, manual cu jet apa sub presiune! :) :P Adorabil. Pacat ca vagoanele sunt in buna parte tot jegoase prin salon. Si mai nou au inceput si Otokarele sa se mozoleasca prin salon...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 12 Iul 2019, 23:18
de AndreiSYA
Bine că spală gardurile. De aceea nu puteam circula eu cu mașina, pentru că au ei gardurile mozolite. Dar de tramvaie și autobuze când se vor ocupa? Au postat acum o săptămână dacă nu mă înșel pe Facebook, câteva poze în care curățau un Mercedes și un V3A-93. Pe bune? Comentariile oamenilor au fost de așteptat.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Joi 22 Aug 2019, 14:31
de Dr2005
Ne aşteaptă schimbări de la 2 septembrie 2019, conform acestui proiect de Hotărâre a CGMB publicat pe pagina Primăriei: http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB ... 190827.pdf
Desigur, nu este pus în secţiunea de consultare publică. Astfel:
- 41 revine la traseu, dar cu un parc redus la 25 ture;
- 34, 42 şi 56 dispar, cu vagoanele lor împărţite pe 1/10 (pentru 34) şi 40 (pentru 56);
- apare linia 3 între Piaţa Presei şi Mezeş cu 5 ture, că doar nu erau să suplimenteze 24/45 dacă tot e rost de ceva tramvaie în plus care nu mai încap pe 41;
- 47 momentan rămâne cu 3 ture în plus de la Alexandria peste alea 5 de la Militari în zile de lucru, respectiv un vagon peste cele 2 de Militari în week-end, dar nu ştiu pentru cât timp;
- 641 şi 642 rămân şi după 2 septembrie, retrogradate la rangul de linie fantomă, ba chiar li se mai adaugă şi un 643 Ghencea - Lujerului cu 5 ture;
- programul de vacanţă pe 131 se permanentizează, aşa că 131 nu pupă nicio maşină în plus, că doar nu e nevoie de transport în comun în Băneasa când ai Şos. Bucureşti-Ploieşti fără niciun semafor de la Ploieşti şi până la Arcul de Triumf;
- se înfiinţează 4 trasee şcolare cu otokar de 10m pentru Şcoala Gimnazială nr. 195 (da, toate 4 doar pentru şcoala aia, de parcă e singura din Bucureşti sau în zona ei nu sunt şi alte şcoli), care vor înghiţi 11 autobuze;
- pentru a se asigura cele 35 de autobuze necesare pentru 641/642/643 şi Şcoala 195, se taie 52 de ture din celelalte linii urbane, că aşa e matematica în CGMB;
- per total creşte parcul de autobuze de la 2 septembrie şi apoi de la 9 septembrie, dar creşte pe inutilităţi (linii şcolare + 641/2/3). Parcul de troleibuze creşte abia de la 9 septembrie, iar la tramavaie sula, se permanentizează parcul de început de vacanţă (15 - 28 iunie), că nu merg cu motorină.

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 23 Aug 2019, 09:01
de 133
In alta ordine de idei... Metrorexu' reface reteaua de troleibuz prin zona Eroii Sanitari si aparent aceasta va merge si spre dealul Academiei Militare desi acolo a cam matrasit-o RATB singurel...

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Vin 06 Sep 2019, 23:22
de 133
Intrebare de 1000 de puncte. Cum se pregateste Societatea de Transport Bucuresti ca sa prinda recosntructia liniilor de tramvai expirate de pe Vacarescu, Serbanescu, Mihalache, Bucurestii Noi, Basarabia, Chisinau, Calarasilor, Ferdinand, Lacul Tei, Petricani, Pompeiu, Coposu, Nerva Traian, Goga, Dudesti, Serban Voda, Reinvierii, Lizeanu prin POIM 2020-2026? Dar pentru eventuale linii noi?

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

MesajScris: Sâm 07 Sep 2019, 09:56
de Dr2005
Primăria nu e autoritate de management, iar Programul Operaţional Infrastructură Mare are axă dedicată doar pentru metrou, nu şi pentru tramvaie. Transportul local cred că poate intra în Programul Operaţional Regional, acolo sunt şi autobuzele electrice luate de MDRAP.