Discutii generale despre transportul public bucurestean

Ştiri şi evenimente referitoare la transportul în comun din Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Dum 03 Sep 2017, 20:52

Sistemul cu longrine si sina otelul rosu, tot ce exista in Bucuresti are o vechime de minim 20 de ani. Cea mai noua portiune implementata (daca ma tine memoria) est Calea Calarasilor noua, unde in anii '90 a fost reintrodus tramvaiul 40 care fusese desfiintat din considerente de demolari si trasat trama stradala noua. Alte longrine mai noi nu cunosc (poate cele de pe la Parvan) si se prezinta la momentul asta... dupa cum se stie.
Cand Tatrele circulau pe otelul rosu erau niste ani in minus si degradarea era minora. La fel si cu Rathgeber-urile. Ideea este ca ne concentram pe trecut si ne agatam de lucruri vechi cu disperare.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Dum 03 Sep 2017, 20:53

133 scrie:Tatrele au racire fortata nu naturala ca V3A. Si in mers si in stationare.

Răcirea motoarelor electrice de tracţiune, evident, este necesară doar când motoarele lucrează. Desigur, când au fost produse, pentru a elimina nişte întrerupătoare în plus (electronica era la începuturi), ventilatoarele au doar ,,pornit" şi ,,oprit". Cehii au rezolvat problema: la variantele modernizate, ventilaţia porneşte odată cu motoarele şi se opreşte la staţionare.

133 scrie: Nu am vazut vreun tramvai Tatra sau V3A sa gafaie din cauza calatorilor. Cat despre patinat... aici e mai mult o problema tot de starea liniilor, de uzura si de cat de (ne)curatat e canalul sinei si de cate frunze sunt covor pe linii in statie la Razoare, etc.

E problema de putere prea mică în raport cu masa încărcăturii. Dar UMEB-ul asta putea să producă în anii '70, iar acţionarea motoarelor e exact ca la Thomson-Houston, ceea ce o face mai bătrână - ca concepţie - decât cea de Tatra.

133 scrie:Cum adica desfiintat 5 si reinfiintat 55? Vad ca se tot speculeaza, prin mai multe locuri, treaba asta cu "desfiintat 5" in sensul ca intra liniile de le Barbu Vacarescu in refacere. Cum, unde, cand? In ce hartie oficiala apare asa ceva? Trebuie sa existe un PUZ, un proiect, un vot in consiliul general, o alocare in buget... Where is it?

Nu sunt tramvaie, nu sunt vatmani, iar şoferii de autobuz trebuie şi ei să lucreze pe undeva. RATB nu are nimic votat în CGMB, de fapt CGMB nu mai are din 2014 atribuţii privind transportul local.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Dum 03 Sep 2017, 21:01

Tot apropo de Tatre, deşi CKD nu mai produce tramvaie, s-au găsit firme care să continue activitatea. De exemplu Pragoimex: http://www.pragoimex.cz/category/produkty-2

Boghiurile sunt derivate tot din cele de Tatra, chiar dacă nu mai folosesc axe cardanice.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Dum 03 Sep 2017, 21:24

Eu retin ca acum o saptamana s-au dat in administrare RATB liniile alea relativ noi, adica Sos. Colentina, Iancu de Hunedoara, Oltenitei, etc. Pot sa presupun doar ca liniile construite prin anii 90 nu sunt date RATB, avand in vedere Rabreanu, Iancului si Pantelimon. Deci pot sa presupun ca orice interventii la linii pe Barbu Vacarescu nu poate sa le faca sectia linii astfel incat sa decida RATB "desfiintarea" lui 5?
Nu, cred ca doar ce se face nou se preda RATB, liniile vechi nu sunt la RATB, sunt tot la primarie. Deci orice reabilitare trebuie sa apara intr-un buget.

P.S. Legat de Pragoimex... la noi se cheama URAC si din T4R ne-am ales cu... V2A-T. :twisted: Ar fi trebuit sa avem vreo 40 din astea dar...

P.S. Daca nu sunt vatmani cu siguranta de vina este birocratia. Parca pentru categoria Tv sau Tb trebuia sa ai D-ul iar ca sa ai D-ul trebuie evident sa ai B-ul! Plus nu stiu ce atestate. Desi este destul de clar ca un om care are toate categoriile de permis nu poate conduce mai mult de un vehicul la un moment de timp. Cretinism pur, birocratia si imbecilismul ne ingroapa, la propriu! Categoriile de permis nu trebuie conditionate una de alta!
Ultima oară modificat de 133 pe Dum 03 Sep 2017, 21:33, modificat 1 dată în total.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Dum 03 Sep 2017, 21:26

Liniile de pe Bd. Timişoara aveau şi ele pe puţin 20 de ani la momentul modernizării. Diferenţa e că nu au fost ,,călărite" de nişte vagoane submotorizate, care patinează la greu şi care au locuri plane pe un boghiu din cauza frânei cu solenoid.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Dum 03 Sep 2017, 21:30

S-a dat în administrare infrastructura, nu traseul. Asta e legal, deşi e ilogic, în condiţiile în care CGMB nu mi are atribuţii îl domeniul traseelor de transport (sunt preluate de AMTB, care nu e lăsat să funcţioneze). Ipotetic vorbind, AMTB poate să delege gestiunea transportului din Bucureşti către Atlassib (e un exemplu), iar RATB să fie obligat să îşi sisteze activitatea.
Chiar mă mir că firmele mari din domeniul transportului - Atlassib, C&I, Transbus Codreanu, AXI Tours, Grup Atyc, DLS ş.a. nu râvnesc deloc la traseele din Bucureşti.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Dum 03 Sep 2017, 21:37

Poate ca ar ravni privatii la traseele de Bucuresti dar statul se joaca cu accizele la carburanti si tot la 10 ani mai inventeaza/fabrica cate o criza. Asa ca cel mai bine e sa nu te amesteci.
Acuma sincer, ce privat vezi tu ca ar accepta taxatoarele phuti electronice in loc de taxatorul-sofer? :twisted:
Bun, deci infrastructura-linii de pe Vacarescu sa zicem ca e la RATB, traseul de tramvai nu e... Dar tot nu am vazut nici o intentie oficiala macar anuntata referitor la 5.

P.S. Mie sincer nu mi-ar fi displacut ocupatia de vatman dar m-a descurajat birocratia. La urma urmei conduci cel mai scump vehicul care circula prin Bucuresti! :mrgreen: :)
"-Ce conduci?"
"-Un Lamborghini!"
"-Pffff, ce fraier! Eu un V3A!"
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Dum 03 Sep 2017, 21:59

Hai cu Tatrele in 41! :mrgreen:
Da, poate ca e corect. Dar nu puteam sa echivalam sistemul actual CF cu longrine pe care le mai calaresc si autobuze, basculante, si restul vehiculelor pe pneuri! Imi vine acum in minte Bd. Pache, unde autobuzele fac un zgomot inconfundabil cand trec anvelopa de pe o longrina pe alta.
Cel putin in productie curenta CA-urile au motorizare mai puternica si nu mai au frana cu solenoid pe... purtator.
Sa speram ca de acum ne vom alege numai cu vagoane full-LF si boghiuri moderne. :mrgreen: :x
Ca fapt divers, ceva opinii despre sistemul Rathgeber, cel in 3 osii?
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Lun 04 Sep 2017, 09:44

Fac zgomot pentru că la noi s-au pus longrinele direct pe pământ sau pe un strat subţire de pietriş... normal că apa intrată dedesubt a erodat această ,,fundaţie". Cum şinele sunt elastice, dalele se lasă la greuitatea unui vehicul mare, ba chiar şi sub un autoturism.
V3A-CA e Dacie 1300 cu motor de BMW. Boghiul are aceeaşi soluţie tehnică nefericită cu rulmenţi crapodină. Între noi fie vorba, aceeaşi soluţie s-a folosit şi la trenurile de metrou IVA, însă calea de rulare a metroului are toleranţe mai stricte, deci nu au apărut problemele de la V3A-uri. De altfel, pentru că tot am vorbit de crapodine, la Bucur (V2S-T/V2A-T) URAC nu a fost în stare să realizeze crapodinele superioare. Aşa că au decupat din şasiurile de Tatre casate traversa pe care se afla crapodina şi au sudat-o în şasiul nou-construit! Măcar au sudat bine, că încă nu s-a rupt niciun Bucur. Însă având boghiurile 1 şi 3 cu crapodine şi purtătorul pe rulment de boghiu, în caz de deraiere o să se rupă urât de la mijloc, eu evit să stau în zona articulaţiei la V2A-T.
Aici poţi să vezi cum arată crapodinele la T4R.

Rathgeber avea un truc cu 3 osii. Roţile aveau diametrul mai mic decât cele de V3A sau Tatra (care au acelaşi diametru), iar roţile osiei intermediară (care nu era motoare) aveau un diametru mai mic decât cele de pe osiile motoare. În plus, roţile erau un model diferit de cele de Tatra (roţi elastice cu elemente supuse la torsiune - sunt nedemontabile) sau de V3A (roţi elastice cu elemente supuse la forfecare - sunt demontabile) - erau roţi elastice cu elemente de cauciuc supuse la compresiune. Practic, mici bucăţi de cauciuc erau introduse între bandaj şi obada roţii. Acest sistem amortizează mai bine vibraţiile, însă astfel de roţi se pot utiliza doar la viteze de sub 80 km/h (le-au folosit nemţii la ICE şi au generat cea mai mare tragedie din istoria recentă a Germaniei - accidentul de la Eschede, 101 morţi). Cum cauciucul respectiv era scump, iar echivalentul românesc era prost (un bandaj a crăpat şi a dus la răsturnarea unui vagon în bucla de la Faur, poarta 4), s-a decis echiparea cu boghiuri de V3A, rămase de la casarea vagoanelor Ep/V3A. S-au chinuit ceva la modificarea asta (adaptarea crapodinelor, a motoarelor electrice la controller-ul de Rathgeber, a comenzilor frânei ş.a.), iar din cauza prinderii a fost ridicată multicel garda la sol a vagoanelor.
Boghiul cu roţi mici mai avea un dezavataj: era mai sensibil la abaterile căii de rulare, ceea ce se traducea în deraieri frecvente pe liniile din Bucureşti. De altfel, fix ăsta a fost motivul pentru care vagoanele Rathgeber nu au avut viaţă lungă la Braşov şi Craiova.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Lun 04 Sep 2017, 09:49

133 scrie:Poate ca ar ravni privatii la traseele de Bucuresti dar statul se joaca cu accizele la carburanti si tot la 10 ani mai inventeaza/fabrica cate o criza. Asa ca cel mai bine e sa nu te amesteci.

Accize au fost şi anul trecut. În septembrie costa benzina/motorina exact cât costă acum, cu tot cu supraacciză. După decizia de eliminare a acesteia, benzinarii au scumpit enorm carburanţii, ca de la 1 ianuarie să pară că au făcut o reducere mare. În seara de 31 decembrie 2016 deja benzina se vindea cu 5,80 - 5,90 lei pe litru, în condiţiile în care pe 15 septembrie eu pusesem cu 4,40 lei. Şi acei 4,40 lei includeau şi acei 7 cenţi pe litru!
În plus, supraacciza veche era de doar 3 cenţi/litru pentru transporturile interurbane şi internaţionale de persoane şi mărfuri. Însă era încasată integral de la: autoturisme, taxiuri, transport local (!), transport naval, transport feroviar, adică fix cei care au treabă puţin sau deloc cu DN-urile şi autostrăzile (că ea mergea la CNADNR).

133 scrie:La urma urmei conduci cel mai scump vehicul care circula prin Bucuresti! :mrgreen: :)
"-Ce conduci?"
"-Un Lamborghini!"
"-Pffff, ce fraier! Eu un V3A!"

Şi după aia vine unul care conduce un CAF şi râde de tine.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Lun 04 Sep 2017, 10:15

Pai de asta zic, statul se joaca cu benzinarii, unii operatori de transport au mai multe info din clica, altii n-au, ofertele ar fi variate, n-ar castiga cine "trebuie", contestatii, amanari la nesfarsit, etc etc. Ca nu poti sa delegi serviciul pur si simplu lui X.
Oricum isi fac calcule aiurea pentru ca orice actiune primeste o reactiune. Daca pe aceeasi filiera sau pe alta trebuie studiat. Bashca "smecheria" RCA-CASCO care a adus o gaura (boicot) de 6 luni la cumparari (cel putin la noi), lucru care i-a calmat rapid, ca s-a lasat cu niscaiva falimente si semifalimente. Si oricum pedeapsa completa n-au primit-o inca! :twisted: Tot sunt unii scadenti la casare. Nu e tocmai normal sa existe companii de aisgurare si intermediari (sau de orice alta natura) cu epoleti care sa traga pretzul in sus si salariile in jos. :twisted:

CAF nu intra la socoteala si nici locomotiva EA, e vorba de vehicule care circula pe drumul public. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Lun 04 Sep 2017, 10:43

Sistemul bimotor pe un boghiu este argumentul castigator asupra V3A, nici nu e necesara alta specificatie suplimentara (desi specific iar, cu racire fortata). Anyway... ambele sisteme (T4R si V3A) nu mai au nimic in comun cu standardul LF care se instaleaza in lumea europeana civilizata. Deci din nou, ne agatam de lucruri vechi pe care nu le putem imbunatati decat prin incropeli, adica vagoane cu o zona limitata LF si cam atat.
Ca unul se rupe urat si altul mai putin urat in caz de deraiere... de ce trebuie sa avem deraieri sau plecam de la worst case scenario? Pentru... ca linii rupte. Pentru ca nerespecatrea limitarii de viteza cu table ruginite in curbe stanse si uzate (vezi deraierea unui CA pe Mosilor vechi anul asta).
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Lun 04 Sep 2017, 14:35

Fiecare curbă are o viteză nominală proiectată. Dacă ea se depăşeşte cu mult, se depăşeşte limita de deraiere şi apare deraierea, indiferent de starea tramvaiului implicat. Ca să deraiezi un tramvai de la o linie ruptă trebuie să ai o ruptură mai mare decât diametrul unei roţi sau capetele de şină decalate. S-au făcut experimente în cel de-al Doilea Război Mondial pentru a se stabili modul cel mai bun de sabotare a căilor ferate:
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Lun 04 Sep 2017, 20:38

D'ale Bucurestiului: la ora 21 fara un sfert trenulet 3 autobuze din 104 ciorchine de la Manuc spre Izvor. A si sa nu uit! Bidirectionalele din 46 mutate in linia 1!!! #028 era haituit de mult mai sprintenul #4032 spre Sura Mare!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Mie 06 Sep 2017, 21:07

Azi 23 e linie "de protocol". PPC #181 & #206, RK-uri relativ recente, #134 si #186...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Joi 07 Sep 2017, 21:10

Deci nu mai este o noutate asa ca m-am mutat de la stiri la discutii generale. Ar fi bine ca primaria sa dea pe goarna ce intentioneaza cu tramvaiele pentru ca oamenii care au aflat de la mine de noutati sunt si la ora asta zapaciti.
N-ar fi stricat o galeata de mastic nou la linii in zona pasajului Mihai Bravu, lucrarile au nimicit masticul vechi.

Imagine

Aici este o mica problema cu catenara in sensul ca sunt niste cabluri care conecteaza sectiunea dinainte si de dupa intersectia cu troleul si atarna cam lalai, numai bune de agatat in pantograf.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Nu va mirati de rugina, mirati-va ca nu a disparut nimic! :twisted:
Imagine

Imagine

Semaforul tramvaiului la MB cu Vitan este mort, deci probabil ca si actionarea...
Imagine

Macazele necuratate.
Imagine

Mai departe de Calea Vitan n-au trecut cu 34. :P N-am avut curiozitatea sa cercetez daca face stanga pe Vitan pana la Casa de Pensii, dupa care pe Dudesti si inapoi pe MB. :ugeek:
Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Joi 07 Sep 2017, 21:13

Prin sondaj... cateva si de pe Oltenitei.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Cam atat.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Vin 08 Sep 2017, 08:19

Ieri s-au făcut probe la Romprim, azi se vor face pe Văcăreşti.

34 e o tâmpenie, sper să se răzgândească.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 09:05

Dupa cum aratau liniile intre refugii la Sudului si dupa materialele imprastiate pe acolo mie nu mi s-a parut ca ar fi trecut vreun vagon... Si mai exact , pentru ca am mers pe linii pe Oltenitei n-am vazut pana la lasarea intunericului vreun semn ca a trecut roata pe sina.

34 daca merge de la Banu Manta la Romprim probabil ca va avea jumtate din turele actuale ale lui 1. Ceea ce mi se pare un lucru intelept, sa se rarefieze vagoanele de Dudesti pe Trafic Greu, pentru ca 11 si 25 sunt conserve la ora de varf pe Trafic Greu pe cand 1 cara juma aer, iar la Obor e omor pe 1. Aseara la Eroii Revolutiei era coada de 4 V3A la semafor pe segmentul comun, 1,7,11,25. Accident la Stefan Hepites cu autoturisme pe linia de tramvai!
E bine sa fie si o linie circulara dar cu moderatie, ca e aberant sa ai toate vagoanele de la Dudesti si inca jumatate din vagoanele de Victoria blocate de un accident pe Serban Voda, de exemplu!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Vin 08 Sep 2017, 09:50

Ieri noapte, pe la 22...

11 nu ar trebui să mai existe, 1 ar putea să meargă la Romprim în loc de Şura Mare şi gata. Dacă sunt accidente, se pot întoarce 1-urile la Banu manta, Depoul Victoria, Romprim, Şura Mare, Gara Basarab, sunt soluţii în caz de avarie. Turele de Militari din 11 să treacă în 44, cele de Alexandria să treacă în 25, ocazie cu care Giurgiu ar putea disponibiliza nişte ture pentru 7 (2 în plus sunt suficiente) şi pentru un eventual 19 Zeţarilor - Piaţa Titan, pe care să îl facă în comun cu Dudeşti sau Titan. Desigur, şi 4 ar trebui să intre în istorie cu ocazia asta, e o linie fără rost.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2731
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 15:14

Nu stiu cu ce s-a facut proba pe Oltenitei. Intradevar ceva trecut pe acolo dar n-a lasat arcuri electrice pe linii. Bucur Lf n-a fost sigur. Anyway... Azi s-a facut proba pentru... 34... Desi initial era proba pentru 1. #411 a luat bordura de la pp1 in prag la usa 2... A dat inapoi in Vacaresti si a facut stanga. Pe la Lunca Barzesti a luat un peron si in evazarea purtatorului... S-a scos masca boghiului si a intors la Romprim la peronul lui 11 (dupa placuta) ca la peronul 34 n-avea sanse. A fost insotit de o perie simetrica #032 parca. Pe la pasajul MB bineinteles ca mastic nu era era saltat asfaltul pe langa linii peria n-a putut decat sa-l macine xu rotile si ulterior si #411. Jocul de artificii a fost... Poze mai pe seara.
P.S. Nota personala, au fost cel putin 3 oameni care au surprins cadre cu proba, unul fiind eu.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 18:59

Acum ca a trecut shockul a ceea ce am vazut... sa o iau pe indelete.
1.Liniile n-au fost curatate. Da, s-a bagat ranga in canalul sinei si s-a scos grosul, colbul a ramas, proba a fost tot o tromba de praf. Mai mult, in zonele inchise (ca de exemplu intre rapele MB si parapetii Sudului peria a aruncat jegul in borduri de unde a ricoasat inapoi. Trebuiau spalate, chiar daca nu se lua jegul macar nu se mai ridica in aer. Rusine!
2. Arcurile electrice au fost incredibile, a fost o portiune pe MB unde ziceai ca da cu polizorul pe linii nu cu tramvaiul. La Arhive nu s-a conectat alimentarea, segmentul nou de canenara a jost jonctat cu cel vechi, cand a intrat pe fir nou a fost... spectacol.
3. Treaba cu vagonul care se infige in bordura la PP1... lumea a treia. Urla televiziunile ca sa se dea bani la infrastructura! NU! Sa se creeze climat concurential real la lucrarile de infrastructura, nu doar pentru firmele cu epoleti care slugaresc niste sclavi care habar nu au ce fac, pe trei parale! :evil:
4. Treaba cu masca de la boghiul purtatorului care a luat refugiul de la Lunca Barzesti... din nou, halucinant! Treaba asta este cunoscuta de multa vreme, vagoanele astea n-au fost produse azinoapte! Si mi se pare ca la noi dau special cu vagonul in borduri ca sa aiba dovada fizica, altfel nu cred superiorii sau ceva... Repet, halucinant!
5. Peria a apucat sa intre spre Sura Mare, #411 a intrat spre Romprim, ca urmare peria a mers la Romprim in spatle lui. Rezultatul? Vagon cu bandaje ok n-a mai fost la fel de ok si la final. Pana la Romprim scotea un zgomot ca si cum patina de la purtator era tarata pe sina.
6. Proba sa facut printre materiale, borduri, placaje, saci depozitate pe la refugii, venea vagonul, isi luau toti catrafusele si le mutau mai acana, inclusiv autoutilitarele.
7. Azi noapte pe Vacaresti a fost ceva accident, insula de la trecerea de pietoni de la Pridvorului are rupt indicatorul de ocolire si zburate 4-5 borduri.
8. Azi pe Oltnenitei la Scoala de Politie accident (din ce am inteles cu deces), pieton spulberat de un taxi, politie ca la balamuc, salvari, sacose si pantofi imprastiati pe carosabil... semafor cu buton, din BTMS, pe galben intermitent vesnic. La IRA alt accident, un papuc nu stiu cu ce, a fost un miracol ca n-a obstructionat vreun eveniment proba.

Per total, o rusine nationala...
Acum... poze am vreo 300... sa vad ce aleg din ele sa pun si aici.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 19:09

Sa vedem.

De la Vitan spre Splai.
Imagine

Imagine

Si au pornit...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 19:19

Continuare. La Costache Stamate.
Imagine

Krazul cu Ikarusul de la ITP.
Imagine

Tramvai diesel! :P
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Siiii... s-a incotzopenit in bordura... Bina ca n-a luat si liftul! :twisted:
Imagine

Imagine

Inapoi. La loc comanda. Da, mi se pare logic ca tramaviul sa aiba "interzis" la dreapta si sa o ia la stanga la inaugurare, se muleaza perfect pe placul politic al autoritatilor. :twisted:
Imagine

Imagine

Imagine

Cum spuneam, jegul domneste pretutindeni pe caldaram.
Imagine

Imagine

Imagine

Linii curatate...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 19:24

Continuare. Linii curatate...
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Coloana oficiala. :twisted:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 08 Sep 2017, 19:28

Aveti un "film" complet. :lol:
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Bonus, se introduce ultima carcasa de pilot forat la "extensiile" podului MB.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Bonus: Sa vedem cum trece linia 11 pe la Sura Mare la ora 18... :twisted:
Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Sâm 09 Sep 2017, 13:18

Ieri proba azi rodaj. De la Sudului #152 a plecat la Sura Mare unde a intors, a venit la Sudului a mers la Romprim si a vent la Vacaresti. Idem a procedat #4031 dar cu diferenta ca a plecat la Romprim a venit la Sudului a mers la Sura Mare si a vwnit la Vacaresti. All good. Pe traseul lui 1 actual s-au plantat informari si s-a scris 19 pe placute. La Sudului se pun rulourile de iarba si s-a reconfigurat semaforizarea. Poze pe seara.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Sâm 09 Sep 2017, 20:45

Succint de azi.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Sâm 09 Sep 2017, 20:52

Cat a stat #4031 in Sura am fugit dupa #152 care trecuse in sens invers.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Sâm 09 Sep 2017, 20:54

Bonus: 19, CFR Progresu - RATB Titan.

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4861
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005