Ştiri

Ştiri şi evenimente referitoare la transportul în comun din Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 29 Ian 2015, 16:26

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=437

RATB reamplasează staţia de autobuze “Piaţa Râmnicu Sărat”, Joi, 29 Ianuarie 2015

Din data de 30.01.2015, ca urmare a avizului Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, staţia de autobuze ,,Piaţa Râmnicu Sărat”(linia 330), situată pe Bd. Camil Ressu, sens Piaţa Presei, se reamplasează cu cca. 40 m spre Str. Liviu Rebreanu.

----
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=438

RATB reintroduce abonamentul de o zi prin SMS, Joi, 29 Ianuarie 2015

Din data de 29 ianuarie 2015, serviciul de vânzare a abonamentelor RATB de o zi prin SMS este din nou disponibil pentru călători.
Abonamentul poate fi activat prin trimiterea unui SMS cu mesajul „A” la numărul 7456 de către clienţii operatorilor de telefonie mobile Orange, Vodafone şi Digi Mobil.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Mar 17 Mar 2015, 14:51

b365 scrie:Ce se ascunde la RATB: Salarii mari, prea mulți angajați și productivitate mică a muncii


Personal supradimensionat, angajat pe criterii subiective, salarii mari, majorate în mod nejustificat, 54 de sporuri și productivitate mică a muncii. Acesta este tabloul general al politicii de resurse umane de la Regia Autonomă de Transport București. În 2014, salariul mediu anual la RATB a fost 46.378 lei, adică 3.864 lei pe lună, potrivit un raport de evaluare întocmit de Autoritatea Municipală de Reglementare a Serviciilor Publice București (AMRSPB). Mai mult, salariul mediu de la RATB a crescut în ultima perioadă în condițiile în care cifra de afaceri și performanțele angaților sunt în scădere. Sistemul de salarizare de la RATB este unul bogat în recompense şi sporuri. Astfel,în contractul colectiv de muncă încheiat pentru perioadă 2014-2016 sunt prevăzute 54 sporuri. Printre acestea se numără sporul pentru cei care lucrează într-o zi de sărbătoare stabilit la 100%. Și cei care stau peste program și pontează ore splimentare primesc un spor de 100% din salariul de bază. Angajații RATB mai pot beneficia de prime de Paște si de Crăciun în valoare de 500 lei fiecare, iar cei care pleacă în vacanță mai primesc în plus o primă de 80% din salariul de bază negociat. În plus, angajatele RATB, aflate în concediu de maternitate primesc salariul întreg. Astfel, RATB suportă diferența dintre concediul legal de maternitate şi salariul de bază avut.
ratb_1_36219900.jpg
ratb_1_36219900.jpg (191.65 KiB) Vizualizat de 903 ori

De luni de zile, termenul cel mai des utilizat pentru a descrie situația de la RATB este "dezastru". Parcul auto este învechit, zeci de vehicule stau neutilizate pentru că nu există piese de schimb, iar luna trecută nu au mai fost tipărite nici carduri de călătorie. Toate aceste deficiențe sunt explicate de reprezentanții RATB prin lipsa unei finanțări adecvate. Cu toate acestea, an de an veniturile încasate de Regie sunt în scădere, în timp ce salariul mediu anual din Regie crește. De fapt, în 2014, mai mult de jumătate din bugetul RATB a fost cheltuit doar pe salarii.

Potrivit unui raport întocmit de Autoritatea Municipală de Reglementare a Serviciilor Publice București (AMRSPB) în noiembrie 2014, la RATB sunt prea mulți angajați, performanța lor profesională este slabă, iar creșterile salariale nu sunt justificate.

Astfel, în primul semestru al anului 2014, la RATB erau 10.890 de angajați, iar salariul mediu anual pe angajat a fost 46.378 lei, adică 3.864 lei pe lună (n.r. valoarea salariului mediu anual a fost calculată prin împărțirea fondului anual de salarii la numărul de angajați).

Salariul mediu anual a crescut în fiecare an începând cu 2008 (anul de la care a pornit evaluarea AMRSPB) în condițiile în care, în general, productivitatea muncii a fost în scădere (singurele creșteri au fost în 2012 și 2013). "Putem concluziona pe baza acestor valori că nu a existat o corelare normală a veniturilor salariale cu rezultatele efective şi performanţa resursei umane din cadrul regiei", se precizează în raportul AMRSPB).

De asemenea, s-a constatat o creștere nejustificat de mare a numărului posturilor de execuție, deși această categorie de angajați are salarii peste medie în RATB. "Personalul de execuţie a crescut de la 163 în 2008 la 261 în 2014. Numărul personalului de execuţie nu ar trebui să depăşească 160 de salariaţi. Numărul exact trebuie să fie determinat în cadrul Biroului Normare pe baza sarcinilor prevăzute pentru aceşti salariaţi, ţinând cont că la o cheltuială medie cu salariile de 4.000 de lei lunar/salariat reducerea cu 100 a personalului existent ar însemna o economie de 4.800.000 lei pe an (sumă aproximativ echivalentă cu costul a 1 tramvai nou, cu performanţe deosebite)", se mai arată în documentul citat.

Lista sporurilor și premiilor stabilite pentru angajații RATB

Sistemul de salarizare de la RATB este unul bogat în recompense şi sporuri. Astfel,în contractul colectiv de muncă încheiat pentru perioadă 2014-2016 sunt prevăzute nu mai puțin de 54 sporuri. Dintre acestea menționăm:

- Spor pentru orele lucrate noaptea – 25%, interval orar 22,00 -6,00
- Spor pt. zilele de sărbătoare: 100%,
- Ore suplimentare: 100%, dacă orele suplimentare sunt în zile de sărbătoare 150%
- Vechime în muncă, între 5-25%,
- Spor de dificultate pt. conducătorii auto şi instructorii auto – în funcţie de gradul de dificultate al traseului: gradul de dificultate I – 19%, gradul de dificultate II – 20% din salariul de bază negociat
- Sporuri funcţii de conducere:
- 16% Contabil şef autobază, Şef atelier, Şef birou, Şef sector linii, Şef asociaţia Sportivă, Preşedinte Asociaţia sportivă,
- 17% Contabil şef, Şef serviciu UR, Şef secţie UR, Şef autobază, Inginer şef,
- 18% Şef serviciu, Şef secţie.

Premierea salariaţilor se face la propunerea conducătorilor locurilor de muncă, cu avizul sindicatului
reprezentativ, pentru realizări deosebite, în limita a maxim 5% din fondul de salarii. În funcţie de situaţia economică a regiei se acordă următoarele prime:
- prime anuale individuale în valoare maximă a unui salariu tarifar,
- primă de Paşte: 500 lei,
- primă de Crăciun: 500 lei,
- primă Ziua Transportatorului,
- prima de vacanţă – 80% din salariu de bază negociat

Conducătorii de vehicule şi instructorii auto au un spor de 3 zile de concediu de odihnă
- au un plus de 3 – 5 zile concediu de odihnă mai multe meserii: sudor, asfaltator, turnător, lăcătuş, vopsitor etc

Zile libere pentru diferite evenimente:
- Căsătoria salariatului – 5 zile,
- Căsătoria unui copil – 3 zile,
- Naşterea unui copil – 5 zile pentru Tată sau 10 zile dacă a urmat cursuri de puericultură,
- Deces rude gradul I, II şi III (socri, cumnaţi) – 5 zile,
- 8 martie zi liberă pentru Femei,
- 7 aprilie Ziua mondială a sănătăţii (Centrul de sănătate şi Medicina muncii),
- Zile nelucrătoare conform sărbătorilor religioase obişnuite – total 12 zile/an.

Alte beneficii:

- 50% din valoarea biletelor de odihnă şi tratament, dar nu mai mult de 1200 lei sau 1400 lei pentru bilete tratament,
- Pentru boli profesionale şi pentru accidente de muncă RATB suportă până la 3000 lei şi decontarea drumului pentru biletele de tratament
- la naşterea sau înfierea unui copil salariaţii primesc aproximativ 1850 lei

- Concediu de maternitate: Regia compensează pentru salariată diferenţa între concediul legal de maternitate şi salariul de bază avut.

Prea mulți angajați, selectați pe criterii subiective

Potrivit raportului, întocmit de AMRSP, la RATB personalul este supradimensionat comparativ cu nevoile regiei. "Pornind de la Cifra de afaceri reală înregistrată în 2013, numărul maxim de salariaţi pe care ar fi trebuit să îi aibă Regia ar fi de 9050 de salariaţi, faţă de 11120 cât avea în 2013, adică 81%", se precizează în document.

Dacă se ia drept criteriu norma medie de deservire a parcului auto, calculat ca şi raport dintre numărul total de salariaţi ai regiei şi numărul total de vehicule, atunci numărul total al angajaților ar trebui sa fie de aproximativ 8.022, deci 72% din cât este în prezent, potrivit unor calcule realizate de AMRSP.

Un personal supradimensionat a fost constatat și la Uzina de Reparații. "În condiţiile în care la nivelul regiei există structuri funcţionale, suficiente din punct de vedere al efectivelor, nu credem că se justifică păstrarea şi la nivelul Uzinei a unor replici independente ale structurilor centrale (de exemplu, resurse umane prin Biroul Personal Administrativ, biroul financiar şi contabilitate şi, mai nou, marketing) decât dacă se urmăreşte separarea administrativă în viitorul apropiat. O reorganizare radicală a acestui centru de profit trebuie efectuată pentru a degreva regia de o cheltuială însemnată", se menționează în raportul AMRSP.

Nici criteriile de angajare nu sunt foarte obiective, arată AMRSP. Astfel, cea mai mare pondere în stabilirea punctajului pe baza căruia sunt departajați candidații o are interviul. "În cadrul interviurilor nu se pot verifica întotdeauna obiectiv şi cu acurateţe îndeplinirea diferenţiată a unor criterii, fapt care duce la apariţia unor situaţii de natură să dea naştere la suspiciuni privind corectitudinea concursului", se precizează în raport.

Psiholog angajat la Biroul de Întreținere-Reparații, filolog la Centrul de Sănătate

Astfel, s-a ajuns la situația în care au fost angajate persoane la RATB, fără ca acestea să aibă un obiect de activitate. "La nivelul managementului superior există 5 consilieri pentru care nu au fost primite pe parcursul evaluării fișe de post sau alte informații din care să reiasă scopul și obiectul muncii acestora", se precizează în raportul de evaluare.

Există, de asemenea, foarte multe cazuri în care studiile angajatului nu au nicio legătură cu funcția pe care o ocupă și cu responsabilitățile pe care această funcție le presupune. Astfel, la Biroul de Relații Publice au fost angajați un actor, un geograf şi un istoric, iar la Centrul de Sănătate al Regiei un jurnalist (salariu brut 1297 lei) şi un filolog (1355 lei/lună brut), deși în ultimii ani, această structură nu a emis niciun comunicat de presă. Mai mult, în cadrul Biroului Personal Întreţinere Reparaţii a fost angajat un referent licenţiat în geografie (cu un salariu brut de 2402 lei) şi un psiholog (2511 lei).

"În condiţiile în care în cadrul RATB există un Laborator de testări psihologice, cu 12 psihologi practicanţi, care pentru a-şi acoperi normarea necesară are contracte cu terţi în fiecare an (de aprox.15-20% din total testări) găsim trei psihologi încadraţi ca referenţi de specialitate în următoarele birouri: Biroul personal, Serviciul Plan Organizare şi Normare şi Biroul metodologie îndrumare Contract Colectiv de Muncă", scriu evaluatorii AMRSP.

În cadrul Biroului Ofertare a fost angajat un jurist şi o licenţiată a Universităţii naţionale de apărare
(si cu o licenţă în management turistic si comercial) plătită cu 2748 lei brut. La Direcţia Administrativă şi Asistenţă Socială, în cadrul Serviciului Pază şi Protecţie sunt angajați trei referenţi de specialitate: trei jurişti cu salariul de încadrare pentru doi dintre ei de 2402 lei fiecare şi cel de al treilea cu salariul de încadrare de 2741 lei. Tot aici găsim şi un „profesor”, nu se specifică specialitatea, plătit cu 2402 lei.
În cadrul SIPP găsim un referent de specialitate care are ca profesie de bază Ştiinţele politice.

RATB a angajat juriști pe bandă. Astfel, există 12 jurişti trecuţi ca şi „referenţi de specialitate”, pe lângă cei 30 de consilieri juridici încadraţi ca atare în cadrul RATB. Aceasta ar însemna un total de 42 persoane cu studii juridice în cadrul regiei.

9501 lei pe lună pentru redactarea a 5-8 comunicate de presă

La Biroul Relaţii Publice sunt 18 persoane din care: 14 referenti, 2 posturi libere si un purtător de cuvânt, plus personal mediu: statistician, referent şi tehnician.

"RATB cheltuie lunar suma de 9501 lei pentru a fi redactate 5-8 comunicate de presă, pe site-ul RATB, de 2, maxim 3 fraze (care se referă la date de ordin tehnic ale căror texte, referitoare la înfiinţarea /desfinţarea de staţii RATB sau modificări de trasee, probabil sunt livrate de serviciile care se ocupă de aceste modifiări), pentru a monitoriza în 9 luni circa 14 referiri în mass-media la RATBȚ, se precizează în raportul AMRSP.

Raportul "Analiza diagnostic a activității RATB și măsuri de creștere a performanței acesteia", vizează perioada 1.01.2009 - 30.06.2014 și a fost în finalizat în noiembrie anul trecut.

Sursa:http://www.b365.ro/ce-se-ascunde-la-ratb-salarii-mari-prea-mul-i-angaja-i-i-productivitate-mica-a-muncii_226662.html

Pe mine ma intereseaza afirmatia:"Mai mult, salariul mediu de la RATB a crescut în ultima perioadă în condițiile în care cifra de afaceri și performanțele angaților sunt în scădere."
Acum eu nustiu care este procentul (din subventia de 500.000.000lei), care sa duce spre acele salarii si angajati in "+", adica daca chiar pe bune scurgerea de bani este spre pestisorii mici, insa din pasajul de mai sus am inteles ca cineva din PMB/sau jurnalista care a scris articolul nu inteleg niste chestii de baza in domeniul transportului public de suprafata:
1) cifra de afaceri - RATB-ul nu este Gica Mondialu SRL, transportul public calitativ rareori aduce profit direct (el aduce profit indirect prin aer mai curat, prin micsorarea nr.de masini in trafic => elibereaza locurile de parcare in oras ....), deci dragi idili, utitati cifre de afacere sau profite, in cazul RATB.
2) performanțele angaților - RATB-ul nu este o firma de soft, pentru ca performanta companiei sa depinda de performantele angajatilor? Atunci cand vorbim de RATB performanta companiei se masoara prin pasagerii transportati (si prin acei soferi atrasi din masini deoarece TP ar fi mai rapid si mai ieftin), insa in conditiile politicii de astazi:
- cand nu ai infrastructura(benzi) pe care sa se circule rapid si fluent;
- materialul rulant se dezintegreaza de rugina (tramvaiele V3A);
- nu ai conditii decente (mizerie, boschetari, nu ai AC);
- reteaua in mare parte a ramas neschimbata de pe timpul cand Dacia 1300 era masina de lux(pe artere mari in loc sa ai o linie de LRT, ai zeci de autobuze);
- putinii bani se investesc in petarde electrice, pardon autobuze.
RATB-ul nu are cum sa faca performanta.
Deci dragi idili, inainte de a cere de la RATB performanta, investiti in material, infrastructura si in modernizarea retelei comuniste.
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 18 Mar 2015, 12:57

- Spor pentru orele lucrate noaptea – 25%, interval orar 22,00 -6,00
- Spor pt. zilele de sărbătoare: 100%,
- Ore suplimentare: 100%, dacă orele suplimentare sunt în zile de sărbătoare 150%

Astea sunt obligatorii prin Codul Muncii.


ADY881 scrie:putinii bani se investesc in petarde electrice, pardon autobuze.

Aveam pretenţii la tine... autobuzele electrice din Bucureşti sunt puse la dispoziţie GRATUIT de către producători, pentru TESTE. Nu e vorba de nicio achiziţie.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Mie 18 Mar 2015, 15:04

Dr2005 scrie:
ADY881 scrie:putinii bani se investesc in petarde electrice, pardon autobuze.

Aveam pretenţii la tine... autobuzele electrice din Bucureşti sunt puse la dispoziţie GRATUIT de către producători, pentru TESTE. Nu e vorba de nicio achiziţie.

Stiu de faptul ca sunt in testare, eu fac agitatie anti petarde electrice pe unde pot inainte de achizitie, asa cum am facut inainte de constructie anti pasaj PPL, anti M6 .
PS Ca daca te uiti la presa, aia dau stirile astea ca ceva pozitiv, adica manipuleaza populatia.
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 18 Mar 2015, 18:40

Şi când s-a testat Solarisul s-a vorbit de achiziţii de autobuze, dar fără rezultat. Mă îndoiesc că va fi vreo licitaţie de autobuze în viitorul apropiat.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 19 Mar 2015, 13:50

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=444

Începând de sâmbătă, 21.03.2015, linia 11 va avea un traseu modificat, Joi, 19 Martie 2015

Ca urmare a demarării lucrărilor la unul din pasajele pietonale subterane adiacente pasajului rutier de la Piaţa Sudului, începând cu data de 21.03.2015, se restricţionează circulaţia tramvaielor pe Şoseaua Olteniţei.

Din această cauză, Regia Autonomă de Transport Bucureşti va lua următoarele măsuri de reorganizare a transportului public în zonă:

Linia 11 va funcţiona pe traseul de bază între ,,Cartier 16 Februarie” şi Piaţa Eroii Revoluţiei, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Şoseaua Giurgiului, Strada Anghel Alexandru, Strada Zeţarilor, până la terminal ,,Zeţarilor”.

Tramvaiele liniei 11 vor efectua opriri în staţiile aferente liniilor 4, 7, 25.

Pentru preluarea călătorilor pe tronsonul „Romprim” – „Piaţa Eroii Revoluţiei”, zonă în care nu va mai funcţiona linia 11 de tramvaie, se înfiinţează linia navetă de autobuze 611.

Autobuzele acestei linii vor circula de la terminalul „Romprim” pe Şoseaua Olteniţei, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şoseaua Viilor, cu întoarcere pe străpungerea Viilor-Şerban Vodă, Calea Şerban Vodă, Piaţa Eroii Revoluţiei, Şoseaua Olteniţei, cu întoarcere la terminalul „Romprim”.

Autobuzele liniei navetă 611 vor efectua opriri în staţiile liniilor 232, 634.

De la aceeaşi dată, staţia de autobuze „Şoseaua Berceni”, aferentă liniilor 634, N103, N124, situată pe Şoseaua Olteniţei, sens Romprim, va fi reamplasată la cca. 50 m după intersecţia cu artera Intrarea Neţea.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Joi 26 Mar 2015, 20:59

Adevarul scrie:Primăria Capitalei: Punem la punct un plan pentru îmbunătăţirea circulaţiei tramvaielor de pe linia 1
646x404.jpg
646x404.jpg (38.97 KiB) Vizualizat de 903 ori

Primăria Capitalei plănuieşte să pună la punct un plan care să îmbunătăţească circulaţia tramvaielor de pe linia 1 – cea mai lungă din Bucureşti – după cum au anunţat reprezentanţii Primăriei Capitalei.
„Încercăm să prioritizăm linia 1 de tramvai din Bucureşti, pentru că este cea mai lungă şi deseori apar blocaje. În unele zone se produc frecvent accidente“, a precizat Ion Dedu, şeful Direcţiei de Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei. De asemenea, spune Dedu, un plan de eficientizare a circulaţiei tramvaielor de pe această linie este esenţial, întrucât există zone în care tramvaiele circulă cu o viteză foarte mică. „Există zone în care tramvaiele de pe linia 1 circulă cu un kilometru pe oră“, mai spune directorul.

sursa:http://adevarul.ro/news/bucuresti/primaria-capitalei-punem-punct-plan-imbunatatirea-circulatiei-tramvaielor-linia-1-1_550826e6448e03c0fda443af/index.html
Asta este un fel de pseudo-stire, caci Dedu nu spune ce va face anume, dar am postat stirea doar cu scopul de a marca faptul ca totusi macar o data Dedu nu s-a gandit la cum sa mai favorizeze traficul auto in oras.
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Vin 27 Mar 2015, 22:25

Dedu nu are ce să facă. Linia 1 are linia separată de trafic, peste tot pe unde circulă e linie continuă pe lângă şinele de tramvai.
Dacă Poliţia Rutieră şi cea locală (că are şi aia competenţe de circulaţie) ar da amenzi celor care blochează tramvaiul în intersecţii şi pe anumite tronsoane (adică cele cunoscute - Pasajul Victoria, Ştefan cel Mare între Dorobanţi şi Floreasca, intrările în Pasajul Obor şi Pasajul Muncii, Dristor, Podul Timpuri Noi, Bd. Timişoara - Răzoare şi Bd. G-ral. Vasile Milea) n-ar mai fi nevoie de nicio investiţie în cine ştie ce semafoare şi transpondere. N-au rezistat ele pe linia 41, complet separată de trafic. Categoric nu ar rezista pe 1.

Sau o să ,,eficientizeze" linia 1 cum a eficientizat şi liniile 8, 46, 47 ş.a., adică o să se circule la 20 - 30 minute.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde ADY881 » Lun 06 Apr 2015, 20:12

Referitor la 41, nu s-a reusit din cauza ca nu s-a dorit, presupun ca stii istoria cu sistemul Utopia care trebuia aplicat pe linie, insa din cauza faptului celelalte intersectii alaturate nu erau dotate cu acel sistem, cica specialistii au ajuns la concluzia ca un sistem LRT ar incurca domne circulatia(adica masinile mici)=> semafoarele tramvaielor din inteligente au devenit tampe(conectate la cele pentru masinile mici). Iar de subfinatarea RATB-ului nici nu mai amintesc.
Deci eu consider ca ideea cu LRT-zarea liniei 1 foarte buna, insa trebuie facut totul pana la sfarsit, nu ca in cazul lui 41.
PS Iar linia continua :lol: :lol: :lol: este ca si inexistenta, eu nu cred in Politie, mi-au demonstrat ineficienta in cazul sensului unic de pe Dorobantilor, cum mergeau masinile mici pe banda autobuzelor (pe axa S-N) asa si merg => toate raidurile Politiei sunt ineficiente.
Avatar utilizator
ADY881
 
Mesaje: 42
Membru din: Sâm 04 Ian 2014, 22:18

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 07 Apr 2015, 09:26

Semafoarele liniei 41 au fost înlocuite cu cele (p)UTI pe vremea lui Videanu... asta după ce RATB a cheltuit o groază de bani pe transpondere. Liniile reabilitate în perioada 2003 - 2005 (Şos. Progresului, Viilor, Giurgiului, Cal. Rahovei + depourile Alexandria, Militari, Giurgiului şi Dudeşti) au primit şi ele macazuri ce se puteau comanda cu transponder, prin urmare fiind montate astfel de dispozitive pe o parte din vagoanele de Alexandria şi Giurgiului.

După aia s-au apucat să pună pe vagoanele de Dudeşti (inclusiv luând transponderele de pe vagoanele de Bucureştii-Noi), ca să nu stea ăia să scrie numărul vagonului manual la intrarea în depou (cum fac cei de la Militari), deşi nu exista niciun macaz controlat aşa pe liniile Dudeştiului de atunci.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Sâm 28 Mai 2016, 14:04

Se vede că se apropie cu paşi repezi alegerile... după liniile de autobuze spre Mogoşoaia şi Clinceni, urmează şi cele spre Popeşti-Leordeni

http://ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=590

,,Ca urmare a perfectării Contractului de transport public încheiat între Regia Autonomă de Transport Bucureşti şi Primăria Oraşului Popeşti-Leordeni, precum şi a emiterii licenţelor de transport, începând cu data de 28.05.2016, se înfiinţează liniile preorăşeneşti 402 şi 414.

Linia 402 va funcţiona între ,,Romprim” şi ,,Danubiana” pe Şos. Olteniţei, DN 4.

Linia 414 va funcţiona între ,,Romprim” şi ,,Glincarn” pe Şos. Olteniţei, DN 4, Str. Leordeni (Dc 13), Şoseaua de Centură (Dj 100A)."

Curios lucru, nu am găsit nici decizia AMTB, nici hotârârea consiliul local din Popeşti-Leordeni. Să vedem cât vor rezista liniile astea, ar fi o minune să reziste mai mult de o lună.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 25 Iul 2016, 22:22

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=618

Liniile 24, 42, 45 şi 46 vor circula deviat în perioada lucrărilor RADET în zona Spitalului Filantropia, Luni, 25 Iulie 2016

În vederea executării unor lucrări de remediere a unei avarii la reţeaua de termoficare de pe Bd. Ion Mihalache, în zona Str. Monetăriei-Spitalul Filantropia, liniile 24, 42, şi 45 vor funcţiona pe traseul de bază între terminalele “Cartier Dămăroaia”, “Piaţa Presei”, respectiv “Mezeş” şi intersecţia Bd. Ion Mihalache/ Str. Dr. Felix, apoi - pe un traseu modificat în ambele sensuri - pe Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, până la cap linie “Banu Manta”.

Linia 46 va funcţiona pe traseul de bază între capătul de linie “Republica”, şi intersecţia Şos. Nicolae Titulescu/ Str. Dr. Felix, apoi - pe un traseu modificat în ambele sensuri - pe Şos. Nicolae Titulescu, până la terminalul “Banu Manta”.

Pentru preluarea călătorilor din zonă, se înfiinţeazã linia navetă 624, care va funcţiona între terminalele “Banu Manta” şi “Vasile Pârvan” (cap de linie 163) pe Bd. Banu Manta, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Cal. Plevnei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzeşti, bretea pasaj Victoria, Sos. Nicolae Titulescu, Bd. Banu Manta.

Autobuzele liniei navetă vor efectua opriri pe sens ,,Vasile Pârvan” pe Bd. Banu Manta, comun cu cele ale linilor 205 şi 282, în staţiile “Primăria Sector 1” şi “Bd. Ion Mihalache”, pe Bd. Ion Mihalache, comun cu liniile 205 şi 300, în staţia “Spitalul Clinic Filantropia”, pe Str. Buzeşti în staţia de tramvaie “Piaţa Buzeşti”, pe Str. Berzei în staţia “Mircea Vulcănescu”, comun cu liniile 126, 168, 226, 368, pe Str. Ştirbei Vodă staţia “Berzei” comun cu liniile 126, 168, 226, 368, pe Cal. Plevnei, comun cu linia 163, în staţiile “Casa Studenţilor” şi “Vasile Pârvan”.

Pe sens “Banu Manta”, autobuzele liniei navetă vor opri pe Cal. Plevnei în staţia de tramvaie “Vasile Pârvan”, pe Str. Grigore Cobălcescu în staţiile de tramvaie “Cişmigiu”, “Ostaşilor”, pe Str. Berzei în staţia nou înfiinţată “Radio România”, amplasată după intersecţia cu Str. Ştirbei Vodă, apoi în staţia de tramvaie “Mircea Vulcănescu”, pe Str. Buzeşti în staţiile de tramvaie “Piaţa Buzeşti” şi “Piaţa Victoriei”, pe Şos. Nicolae Titulescu în staţia “Dr. Felix”, comun cu cele ale liniei 182.

Totodată, pe perioada lucrărilor, staţiile “Muzeul Ţăranului Român” (sens “Clăbucet”) şi “Spitalul Clinic Filantropia” (sens Piaţa Victoriei) se vor reamplasa provizoriu cu circa 100 m spre Piaţa Victoriei.

Abonamentele eliberate pentru liniile de tramvai afectate vor fi valabile până la expirare pe linia navetă nou-înfiinţată.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 09 Sep 2016, 16:08

Probe cu unidirectional pe Rebreanu! Vagon de teste: #212 pe ruta depou Dudesti-Faur poarta 4. Pe la ora 13:30 probele deja se terminsera, se reasezau balizele de plastic de pe traseu impotriva parcatilor de ocazie :twisted: Restul reportajului la topicul dedicat Rebreanu.
Down side: pensionarii care au observat fonomenul comentau ceva gen ca lor le convine mai mult autobuzul 330! :o
Fişiere ataşate
CAM03191.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Lun 13 Mar 2017, 19:35

In decembrie 2016 s-au executat pe strazile adicente la Vasile Lascar - Armand Calinescu niste lucrari de canalizare care au ramas in coada de peste din motiv de tramvai (anuntate de mine prin diverse locuri dar se pare ca am fost ignorat sau lumea uita de la mana pana la gura sau era ocupata sa-si insuseasca informatii de pe flickr :twisted: ).

15 decembrie 2016
31629943316_8d33e55a9d_c.jpg


Se pare ca de astazi s-au reluat, cu suspendarea tramvaielor si infiintarea navetei 616. :ugeek:

P.S. Profit de ocazie sa le transmit copypaste-istilor ca daca imi pun mintea cu ei ii fac de kko. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 16 Mar 2017, 07:57

Vad ca lumea este isterizata de faptul ca nu se sapa dupa tevi pe Vasile Lascar, astfel ca am sa las cateva info aici.

1. Este vorba in primul rand de surpatura in formare care ameninta sa inghita cat de curand liniile de tramvai la intersectia (sau triunghiul) Vasile Lascar cu Logofat Luca Stroici (si Viitorului), vizibila si "din avion". (44.444247, 26.110889).
1.jpg


2.jpg


2. Lucrarile este destul de evident ca nu pot incepe de acolo pentru ca inseamna inchiderea completa a circulatiei, astfel ca ApaNova intentioneaza o lucrare pe calapod Ghe. Petrascu-Mihai Bravu-Baba Novac/Dristorului. Prima sapatura este deja de multa vreme, in fata la phUTI, adica pe Vasile Lascar intre Thomas Masaryk si Batistei, unde s-a gasit putin spatiu pestru santier pe bretea in afara arterei. (44.440290, 26.108552).
3.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Dum 16 Iul 2017, 04:59

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=772

Regia Autonomă de Transport București (RATB) va înființa nouă linii navetă de autobuze pentru a asigura transportul călătorilor, de la staţiile de metrou care urmează a fi închise de către Metrorex în vederea modernizării, la cele învecinate de pe aceeaşi magistrală de metrou. Stațiile care vor fi închise sunt: Pipera, Aurel Vlaicu, Dimitrie Leonida, Berceni, Costin Georgian, Pantelimon, Tineretului, Apărătorii Patriei, Constantin Brâncoveanu.

Intervalul de succedare al autobuzelor liniilor navetă va fi de circa 2-3 min în zilele de lucru, respectiv 3-4 min în zilele de sărbătoare, astfel încât să poată fi satisfăcută cererea de transport de pe magistrala afectată.

Precizăm că, odată cu închiderea stației de metrou Aurel Vlaicu, în afară de linia navetă de autobuze 616, va fi suplimentată și linia de tramvaie 5. De asemenea, în data de 17.07.2017, va funcționa o linie specială de autobuze, la solicitarea unei companii private, pe traseul: Șos. Colentina, Str. Doamna Ghica, Șos. Petricani, Bd. Dimitrie Pompeiu, stația de metrou Pipera.

Totodată, în funcție de modificarea punctuală a cererii de transport pe rețeaua de suprafață în vecinătatea stațiilor de metrou afectate, RATB va lua măsuri operative de majorare a parcului circulant pe liniile din zona acestora.

----
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=773

În vederea desfăşurării evenimentului cultural artistic ,,B-Fit In The Street”, în zilele de sâmbătă 15, 22 şi 29.07.2017, între orele 22:00-22:30, se restricţionează traficul rutier pe traseul: Piaţa George Enescu, Calea Victoriei, Bd. Regina Elisabeta, până la Piaţa Universităţii.

Ca urmare, Regia Autonomă de Transport București va lua următoarele măsuri:

Liniile de autobuze 122, 137, 138 şi 268 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele ,,Cartier Latin”, ,,Carrefour Militari”, ,,Cartier Militari”, respectiv ,,Valea Oltului” şi intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. Ion Câmpineanu, apoi pe Str. Luterană, Str. G-ral Budişteanu, Bd. Dacia, Piaţa Romană, Bd. Gh. Magheru, Bd. N. Bălcescu, Piaţa 21 Decembrie 1989, apoi traseele de bază.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri în staţia ,,Știrbei Vodă“ (comun cu linia 178), amplasată pe Str. Luterană, ,,Calea Griviţei“ (comun cu liniile 126, 178, 368), situată pe Str. G-ral. Budişteanu, ,,Calea Victoriei” (comun cu linia 133), amplasată pe Bd. Dacia, ,,Piaţa Romană“ (comun cu liniile 300, 381 şi 783), de pe Bd. Gh. Magheru şi ,,Nicolae Bălcescu” (comun cu linia 381), amplasată pe Bd. Nicolae Bălcescu.

Liniile de autobuze 126, 168, 226 şi 368 vor funcţiona pe traseele de bază între terminalele ,,Ghencea”, ,,Cartier Constantin Brâncuşi”, ,,Depoul Alexandria”, respectiv ,,Valea Oltului”, şi intersecția Str. Ştirbei Vodă/Str. Luterană/Str. I. Câmpineanu, apoi pe un traseu modificat pe Str. Luterană, Str. G-ral Budişteanu, Bd. Dacia, Calea Dorobanţilor, Piaţa Lahovari, Str. George Enescu, cu întoarcere prin Bd. Gh. Magheru, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, apoi traseele de bază.

Pe traseul modificat, pe sensul spre Piaţa Romană, autobuzele vor opri în staţia ,,Ştirbei Vodă“ (comun cu linia 178), amplasată pe Str. Luterană, ,,Calea Griviţei“ (comun cu liniile 126, 178, 368), de pe Str. G-ral. Budişteanu, ,,Calea Victoriei” şi ,,Piaţa Romană“ (comun cu linia 133), de pe Bd. Dacia şi ,,Piaţa Lahovari“ (comun cu linia 331).

Pe traseul de întoarcere, vor opri în staţiile ,,Piaţa Romană“, situată pe Bd. Magheru (linii 126, 168, 368), ,,Calea Victoriei” şi ,,Calea Griviţei“ (corespunzătoare liniilor 133, 168, 226), situate pe Bd. Dacia.

Linia de autobuze 300 va funcţiona pe traseul de bază între terminalele ,,Clăbucet” şi ,,Piaţa Romană”, cu întoarcere în rondul de la Piaţa Romană.

--
Nu pot să nu observ că se precizează linii precum 126 şi 268... să înţeleg că trec atât de multe între 22 şi 22:30 prin zona menţionată? :lol:
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Dum 16 Iul 2017, 09:51

"Suplimetarea liniei 5". A, deci de asta au inviat #028-ul. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mie 19 Iul 2017, 22:01

1.jpg


2.jpg


hqdefault.jpg
hqdefault.jpg (13.04 KiB) Vizualizat de 3656 ori


Sa speram ca s-a terminat cu tramvaiele blocate pe Vasile Lascar, Tunari etc. A se observa numarul de MAI, nu numar obicsnuit cum au platformele de la politia locala de sector. :twisted: Practic platforma asta ar trebui sa stationeze la Piata Galati/Gemeni. :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mar 15 Aug 2017, 21:55

Uops! Licitatia de 400 de autobuze nu atrage oferte de pret! :twisted: :twisted: Cred ca tzatza firea stia ea ceva de un embargo comercial sau cartel daca a plecat la drum cu varianta autobuze sh! :twisted: :twisted: Sau le-a bagat pe toate (dimensiunie) la gramada special ca sa nu se depuna oferte si sa zica... ba noi am vrut... nu s-a putut... ghinion, e vina alora!
Ata ete, hai cu turcismele! :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 15 Aug 2017, 22:59

400 de autobuze identice la mâna a doua nu o să găseşti. Pentru că în afară de Bucureşti, nimeni nu cumpără 400 de autobuze dintr-un foc. Prin afară înlocuirea flotei se face treptat, 15 - 20 de autobuze pe an, nu 1000 o dată la 15 ani. Nici 400 de maşini noi într-un singur lot nu prea o să găseşti, că nimeni nu le face şi stă cu ele pe stoc după aia... doar Rocarul făcea aşa, că oricum pe vremea aia nu aveai de unde să iei, deci mai devreme sau mai târziu le vindeau.

Singura soluţie e să cumpere lunar câte 1 - 2 maşini la mâna a 2a. În felul ăsta preţul total nu sare de 30.000 euro, deci se pot cumpăra prin negociere directă, fără licitaţie, de la cine le are pe stoc. Oricum sunt doar 3 firme mari care au în stoc autobuze la mâna a 2a - Best Omnibus Sibiu (fost Titan Trade, fost OmnibusCenter), Bus Trade Braşov şi TranspTur Lupeni. Pe lângă astea, ar mai fi autobuzele pentru care proprietarii nu au putut plăti leasing-ul, dar e puţin probabil ca un autobuz să fie sub 30.000 euro.

Oricum, astfel de vehicule ar fi de ,,unică folosinţă", pentru că e extrem de scump să întreţii o flotă din 100 de modele diferite. Unele pot rezista câteva săptămâni, altele 9 - 10 ani, după noroc. Soluţia asta se aplică la Târgu Mureş şi Mediaş, precum şi pe la diverse firme private (de ex. Transbus Codreanu).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1860
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mie 16 Aug 2017, 07:50

In momentul asta nu imi trece prin gand decat un singur lucru... URAC trebuie sa ramana in viata cu orice pretz. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 07 Sep 2017, 12:03

N E W S

Info calda de la botul calului (adica de pe teren) ora 12:30!!! Scuzati poza tremurata, imi tremura mana de emotie. :mrgreen:

CAM276811.jpg


https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 07 Sep 2017, 15:47

Deci o bomba 1 s-a dus si vreau sa adaug, am verificat, 34 cu 11 la Romprim, 1 la Sura Mare.
Acum vine bomba 2! Se astern rulourile de gazon pe linii de la Granitul spre Spitalul Pantelimon!!! terenul aste pregatit temeinic pana spre Parcul Florilor si sumar mai departe spre Delfinului. Am ibservat ca functiona irigarea pe portiunile deja asternute.
Poze evident mai pe seara.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 07 Sep 2017, 17:34

More spoilers.
Fişiere ataşate
CAM27717-1.jpg
CAM27717-1.jpg (68.79 KiB) Vizualizat de 3439 ori
CAM27736-1.jpg
CAM27736-1.jpg (79.38 KiB) Vizualizat de 3439 ori
CAM27741-1.jpg
CAM27765-1-1.jpg
CAM27765-1-1.jpg (101.97 KiB) Vizualizat de 3439 ori
CAM27774-1-1.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 07 Sep 2017, 17:38

Pantelimon spoilers. Le transmit cu ocazia asta diversilor intenauti care s-au pretat sa zica ceva gen ca imaginile sunt manipulate... buenos dias ciumpalacios! Au avut si ei o ocazie sa taca si au ratat-o. Nu tin minte sa fi postat la viata mea o poza altfel decat "natur" sau un crop din aceasta. De altfel imaginile ajung si pe flickr dar nu am pretentii de la babuini sa se deranjeze sa caute info pe internet altele decat ce li se pune in farfurie.
Fişiere ataşate
CAM27800-1.jpg
CAM27803-1.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 21 Sep 2017, 11:58

Politia a pus avize in parbrizele bizonilor parcati pe liniile de tramvai la Granitul sa elibereze calea pe motiv ca "se da drumul la tramvai". Se tunde iarba se curata macazele la Iancului. Din wreckend surprize.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 22 Sep 2017, 10:11

Las si eu asta aici. Poze cu proba diseara.
Fişiere ataşate
CAM29799-1.jpg
CAM29799-1.jpg (88.27 KiB) Vizualizat de 3330 ori
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 22 Sep 2017, 11:54

55 e inscris pe placute pana la strada Traian. De acolo nu apare mai departe nici spre Hala Traian nici ca intoarcere prin Ferdinand cum am banuit ca va fi. Da stea blocat in trafic pe Calarasi vechi ar fi un nonsens.
Proba a fost cu #028 urmat de peria simetrica #026. Tebuiau sa agate si un Bucur Lf de perie sa se convinga ca nu agata tabla in peroane. :twisted:
Fişiere ataşate
CAM29919-1.jpg
CAM29919-1.jpg (109.63 KiB) Vizualizat de 3323 ori
CAM29945-1.jpg
CAM29969-2.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 22 Sep 2017, 15:46

Ca fapt divers oamenii au vazut proba si placutele si deja cativa se infiintasera in statie la Spital si asteptau tramvaiul, care a cam trecut pe langa ei fara sa opreasca. :mrgreen: Pe Rebreanu a fost astfel, mormaiau, comentau, ca le e mai comod 330... Pantelimonul tine la tramvai! :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 22 Sep 2017, 18:03

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=810

"RATB reia circulația tramvaielor pe Șoseaua Pantelimon, Vineri, 22 Septembrie 2017

Ca urmare a finalizării lucrărilor edilitare de pe Şos. Pantelimon (tronsonul cuprins între Bd. Chişinău şi Şos. Vergului), începând cu data de 23.09.2017, Regia Autonomă de Transport București anunță următoarele măsuri:

Linia de tramvaie 55 va fi reînființată și va funcționa între terminalele „Granitul” şi „Piața Sf. Vineri”, pe traseul: Şos. Pantelimon, Şos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Cal. Călaraşi, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri.

Linia navetă de autobuze 655 se desființează.

Precizăm că, în urma modernizării întregului sistem rutier de pe Sos. Pantelimon, stația „Spitalul Pantelimon”, corespunzătoare liniilor 104, 243 şi N102, sens centru, se va reamplasa în alveola situată după trecerea pentru pietoni din zona accesului către Spitalul Sf. Pantelimon.

Pe de altă parte, RATB anunță suspendarea liniei 5 de tramvai și înființarea unei linii navetă de autobuz, cu indicativul 605, care va funcționa între terminalele „Complex Comercial Băneasa” și „Piața Sf. Vineri”, pe traseul: Şos. Bucureşti-Ploieşti, Bd. Aerogării, Str. Aviator Şerbănescu, Str. Barbu Văcărescu, Str. Tunari, Str. Alecu Russo, Bd. Dacia, Str. Vasile Lascăr, Str. Armand Călinescu, Str. Paleologu, Calea Moșilor, Str. Sf. Vineri.

Autobuzele vor opri pe Şos. Bucureşti-Ploieşti, în stațiile corespunzătoare liniilor 131, 149, 261, 335, pe Bd. Aerogării, în stațiile comune liniilor 112, 301, pe Str. Av. Şerbănescu şi Str. Barbu Văcărescu, în stațiile nou înființate „Pasaj Băneasa”, „Măguricea”, „Şos. Pipera”, „Muzeul Aviației”, „Bd. Lacul Tei” şi „Şos. Ştefan cel Mare”, precum şi în cele comune cu liniile 182 şi 282, pe Str. Tunari şi Str. Alecu Russo, în stațiile nou înființate „Teatrul Metropolis” şi Sos. Ştefan cel Mare” (sens periferie), respectiv în stația „Teatrul Metropolis” comun cu linia 135 (sens centru), pe Str. Vasile Lascăr şi Str. Armand Călinescu comun cu tramvaiele liniei 16, precum şi în stația nou înființată „Batiştei” (sens periferie), pe Str. Paleologu în stația nou înființată „Bd. Carol I” (sens periferie), pe Calea Moşilor în noile stații „Hristo Botev”, „Piața Sf. Gheorghe”, respectiv „Sfânta Vineri” (sens periferie), iar la terminalul „ Piața Sf. Vineri”, în cele corespunzătoare liniei 385."

Inteleg ca nenii aia cu masinile de inchiriat de pe str. Gratioasa sunt mult mai tari decat o linie de tramvai... :twisted: Ce-i drept e mai bine sa pleci de pe Baneasa cu oarecare masina decat cu tramvaiul. :twisted: :twisted:
P.S. Hai cu cale ferata pe Vacarescu!!! :mrgreen:

<<sarcasm>> Poate poate in urmatorii 5 ani scoate URAC-ul 5 bidirectionale din 10 V3A moarte prin depouri. Sau din Tatre... :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 2180
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005