Ştiri

Ştiri şi evenimente referitoare la transportul în comun din Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Dum 22 Mar 2020, 00:31

La CFR SA deja s-a redus programul de luni până joi cu câte o jumătate de oră şi vineri complet pentru tot personalul administrativ, cu diminuarea corespunzătoare a salariilor... mai mult ca sigur că se va ajunge la astfel de măsuri şi la STB şi alte instituţii.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 23 Mar 2020, 12:33

Reducerile de parc efectuate începând de astăzi de către STB s-au făcut prin introducerea personalului (şoferi, vatmani, controlori, casieri) în şomaj tehnic, aceştia benficiind doar de 75% din salariul de bază pe această perioadă.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 05 Mai 2020, 13:30

http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1248
Marţi, 05 Mai 2020, | Din 18 mai, STB SA scoate în traseu tot parcul de vehicule disponibil

Primăria Capitalei anunță că, din 18 mai a.c., Societatea de Transport București - STB SA va scoate în traseu toate vehiculele din parcul circulant, astfel că transportul în comun va funcționa la capacitate maximă.
Pentru siguranța călătorilor, Primăria Capitalei dă asigurări că toate vehiculele sunt dezinfectate cu substanțe care distrug virusurile. STB dezinfectează și stațiile de așteptare, cu mobilierul aferent, aflate în administrarea sa.
Pentru a preveni infectarea cu noul coronavirus, recomandăm tuturor bucureștenilor care folosesc mijloacele de transport în comun să își protejeze nasul și gura cu măști medicale sau confecționate din material de bumbac, dar și ochii, cu ochelari (de vedere sau de soare). Călătorii sunt rugați să respecte, de asemenea, noile reglementări privind distanțarea socială.
Accesul în mijloacele STB va fi limitat: călătorii vor putea ocupa numărul de scaune din autobuze, troleibuze și tramvaie, precum și un rând în picioare, respectând distanța reglementată, de 1,5 m.
Urcarea călătorilor în vehiculele STB se va face DOAR prin ușa din față, iar coborârea pe celelalte uși.
Pentru respectarea noilor reguli de acces în mijloacele de transport în comun, în punctele de transbordări masive și cu trafic intens, călătorii vor fi îndrumați către ușile de acces în vehicule de controlorii STB, sprijiniți de Poliția Locală.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Sâm 30 Mai 2020, 09:23

O stire anticipata din teren, ne pregatim de suspendarea (sau devierea via Bd. Chisinau) lui 55. La Granitul au ajuns cu sapatura pentru fundatia caii de rulare langa actualul capat temporar, sapatura care sincer nu are nici o sprijinire de mal si cam pune in pericol siguranta circulatiei, fiind lipita de zona temporara de rebrusare folosita acum.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 02 Iun 2020, 12:59

Din noaptea de 31 mai spre 1 iunie, liniile 1 şi 10 circulă toată noaptea.
Desigur, în dulcele stil clasic, semicursa de noapte a fost lungită la o oră (oare stau tramvaiele la Banu Manta până se face ora?), pentru a se putea sigura intervalul de 60 minute cu două ture.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 29 Iun 2020, 12:43

E cazul să mai notăm nişte schimbări recente în traseele de la noi:

- din 26.06.2020, liniile 143 şi 243 nu mai trec pe Str. Doamna Ghica decât într-un sens. În celălalt merg prin Str. Heliade între Vii, Şos. Electronicii, Str. Callimachi, Şos. Colentina. Nu ştiu cum au loc pe acolo, dar toată strada Doamna Ghica rămâne în acest fel fără transport în comun. A mai fost o duamnă pe vremuri care a zis că oamenii pot să meargă şi pe jos, nu le trebuie staţie (de metrou în cazul ăla) şi a sfârşit mitraliată cu kalaşnikoavele de Crăciun.
- din 27.06.2020, traseul liniei 278 s-a lungit până la Apusului (la oră de vârf asta înseamnă o juma' de oră în plus pe semicursă...). Despre R430 nicio vorbuliţă, slabe speranţe să-l mai vedem vreodată.
- începând cu data de 27.06.2020, linia R476 (Clăbucet - Chitila) a trecut la STCM Ecotrans. STB deja şi-a demontat panourile de staţie din Chitila. Noul operator va folosi 3 Otokar de 10 m şi 2 BMC/Temsa de 8m, că nu are altceva şi sunt 5 ture.
- tot începând cu 27.06.2020, linia R469 (Străuleşti - Chitila - Buftea) s-a desfiinţat (sursă), chipurile ,,ca urmare a solicitării Primăriei Orașului Buftea (în vederea evitării paralelismelor cu liniile regionale nou înființate, R462 și R466)". Îmi vine greu să cred că Primăria Buftea preferă să aibă 2 linii care nu intră în Chitila şi nici nu ating capătul lui R476 şi niciuna care să meargă spre Bucureşti. Cu siguranţă scopul e să nu mai fie STB prin Chitila, mă mir că nu s-au atins încă şi de R402, dar ăla la ce interval are, e cantitate neglijabilă. Bonus, R 462 şi R466 au traseu identic şi mai fac şi trenuleţ uneori. Evident, la trenuleţ se adugă şi R402.
- din 1.07.2020 în sfârşit revin troleibuzele pe Eroii Sanitari, în primă fază doar 61 (sursa). 69, 90 şi 91 mai aşteaptă, doar STB ştie ce mai aşteaptă.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Lun 29 Iun 2020, 14:53

http://stbsa.ro/alte_anunturi.php

Societatea de Transport București STB SA organizează în data de 07.07.2020, ora 10:00, prin Bursa Română de mărfuri, procedura de licitație deschisă, urmată de strigarea liberă a prețului, în vederea valorificării prin vânzare ca întreg a 142 mijloace fixe-mijloace de transport, împărțite în 24 de loturi. Nu se acceptă oferte parțiale în cadrul lotului.

Ofertele, documentele de înscriere și participare la procedura de licitație deschisă se vor depune la sediul Bursei Române de Mărfuri, din Str. Buzești, nr. 50-52, Sector 1, București, până în data de 07.07.2020, ora 09:00. Informațiile procedurii se pot obține zilnic la telefon 021 317 47 45, http://www.anuntbursa.ro/Anunturi_Diver ... 26298.html, Irina Plachide-consultant BRM, irina.plachide@brm.ro

Persoanele fizice sau juridice pot solicita vizionarea celor 142 de mijloace fixe-mijloace de transport supuse valorificării la următoarele adrese de email: alexandru.stativa@stbsa.ro sau corina.baranescu@stbsa.ro, respectiv la telefon: 021 307 41 81, 021 314 71 33.

Atașat regăsiți lista celor 142 de mijloace fixe-mijloace de transport, lotizate, care cuprind următoarele informații: denumire mijloc fix, număr inventar, număr circulație, serie identificare/număr sasiu, gestiune, locație, dimensiuni, data PIF (an), masa proprie, masa valorificabilă material feros, procent material feros estimat (fier vechi greu), gradul de uzură, valoare lot.

Lista 142 mf-mt.pdf
(852.37 KiB) Descărcat de 200 ori


----
Cu această ocazie, dispar:
- 10 din cele 13 V3A-93M produse de Electroputere (deşi au structura mult mai bună decât cele produse de URAC), rămân doar 014, 293 şi 352
- V3A-H 192
- începe casarea de V3A-93 şi V3A-93M de Faur; precis pe următoarea listă de casări se vor regăsi şi cele două vagoane buşite la Eroii Revoluţiei, dar se aşteaptă finalizarea anchetei Poliţiei
- 4042 - da, a supravieţuit atât pentru un ipotetic muzeu, dar nu se va face
- 3001 şi 3002
- 7459 şi 7460
- aproape toate Tatrele - 45 buc., deci zero şanse să mai fie reactivat vreunul
- 33 Ikarus 415T
- Ep-ul S02
- Rocar Autodromo 98, precum şi ultimele două Daf-uri şi un Rocar de Simon rămase.

Şi cu asta tragem linie peste istoria transportului în comun în Bucureşti, care rămâne doar cu un V09, un V56, un Ep/V3A şi un Lohner, din care primele 3 ,,renovate" după auz şi al 4lea cu o valoare zero în domeniul transportului public. ATÂT.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Lun 29 Iun 2020, 22:03

Lista scurta:
Tramvaie:
#052 #092 #097 #105 #116 #180 #192 #246 #247 #029 #090 #267 #133 #155 #137 #161 #190 #234
#235 #326 #V2S 4042 #3001 #3002 #3301 #3302 #3305 #3306 #3307 #3308 #3309 #3310 #3312 #3313 #3323 #3325
#3329 #3332 #3334 #3349 #3350 #3351 #3335 #3338 #3367 #3368 #3369 #3371 #3372 #3378 #3385 #3386
#3387 #3388 #3389 #3390 #3397 #3399 #3403 #3404 #3410 #3415 #3417 #3419 #3420 #3421 #3423 #6069 S02
Troleibuze:
#5201 #5251 #5253 #5254 #5255 #5105 #5111 #5113 #5120 #5256 #5262 #5266 #5267 #5268 #5273 #5274
#5278 #5282 #7459 #7460 #5287 #5288 #5295 #5298 #5300 #5290 #5148 #5157 #5163 #5181 #5190 #5196
#5187 #5183 #5154
Autobuze&utilitare:
#99 (MYL) #1270 (NUB) #703 (NVK) #870 (YAU) #B31RTB #B32RTB #B14RKW #B79STB #B30GRO #B18YKJ #B19TAE
#B26SIA #B61RTB #Kraz B14SAI #B18NJK #B19GJH #B24BZO #B14SBE #B22DTZ #B81HKM #IkarusM3 B60STB
#B29VVM #Aro B30DTJ #Aro B30EDS #B81EFR #B46FOD #B46FOF #B50UPJ #B52FRB #B54GVP #B56WPZ
#B57UNK #B58LHI #Aro B06LSB #Universal B16BEJ #Universal B40RTB

P.S. Pe #5312 l-au omis. Sau si-l pastreaza duamna amintire sa-l puna prin Voluntari cum au pus aia Tatre in Chiajna. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde AndreiSYA » Joi 30 Iul 2020, 14:11

Linia 40, deviată din cauza lucrărilor la calea de rulare

Linia de tramvai 40 va funcționa pe traseu modificat în perioada 31.07.2020 – 03.08.2020, în vederea executării unor lucrări la calea de rulare pentru tramvaie din intersecția Bd. Basarabia/ Bd. Chișinău.

Astfel, tramvaiele vor circula între terminalul „Piața Sf. Vineri” și intersecția Calea Călărașilor/ Str. Traian, apoi pe un traseu modificat în ambele sensuri, pe Str. Traian, Bd. Pache Protopopescu, Şos. Iancului, Şos. Pantelimon, Bd. Chişinău, Bd. Basarabia, apoi pe traseul actual.

Pe tronsonul modificat, tramvaiele liniei 40 vor efectua opriri în stațiile comune cu cele ale liniilor 36, 46 și 55.

Pentru preluarea călătorilor de pe traseul suspendat, va fi înființată linia navetă de autobuze 640, care va funcționa între „Bd. Basarabia” și „Piața Sf. Vineri”, pe traseul: Str. Lucreţiu Pătrăşcanu, Bd. Basarabia, Calea Călăraşilor, Bd. Corneliu Coposu, Str. Sf. Vineri, cu întoarcere pe Str. Sf. Vineri, Bd. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, apoi pe traseul de ducere.

Pe Bd. Basarabia şi pe Calea Călăraşilor, autobuzele vor efectua opriri în stațiile comune cu cele ale liniei de noapte N109, pe Str. Sf. Vineri - în cele comune cu ale liniei 385, iar pe Bd. Mircea Vodă - în cele comune cu ale liniilor 116, 117 și 313.


Sursa: http://stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1306
Avatar utilizator
AndreiSYA
 
Mesaje: 689
Membru din: Sâm 09 Mar 2019, 23:11
Localitate: Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde AndreiSYA » Vin 07 Aug 2020, 19:34

Comunicatul STB:

Linia 135 va funcționa pe traseu prelungit

Linia 135 va funcționa pe un traseu prelungit până în localitatea Tunari, începând cu data de 08.08.2020.

Astfel, autobuzele liniei 135 vor circula pe traseul de bază între CET Sud Vitan și Pasaj CFR Tunari, apoi pe un traseu prelungit, pe ambele sensuri, pe DJ200B, Calea București, Str. Mihai Eminescu, Str. Mihail Kogălniceanu, terminal „Tunari”.

Pe traseul prelungit, autobuzele vor efectua opriri pe ambele sensuri de mers în stațiile situate pe DJ200B: „Tunari – sens giratoriu”, „Câmpului”, „Mărășești”, „Primăria Tunari”, terminalul „Tunari”.

Totodată, acestea nu vor mai efectua opriri în stația „Pasaj CFR Tunari”.
Avatar utilizator
AndreiSYA
 
Mesaje: 689
Membru din: Sâm 09 Mar 2019, 23:11
Localitate: Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 07 Aug 2020, 19:51

Pai si regionalele la ce or mai exista...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde AndreiSYA » Vin 07 Aug 2020, 22:36

Nu stiu :roll:
Avatar utilizator
AndreiSYA
 
Mesaje: 689
Membru din: Sâm 09 Mar 2019, 23:11
Localitate: Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Sâm 29 Aug 2020, 17:16

Trosc-pleosc! De azi tramvaiul 55 circula la Republica (tot cu bidirectionale), rebrusmentul temporar de la Granitul este in curs de desfiintare. Cale libera pentru finalizarea lucrarii pe parte de tramvai la Granitul.
Exista un 655 intre Coubertin si Granitul, nu stiu daca sunt mai mult de doua Citaro, eu atatea am numarat.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Sâm 12 Sep 2020, 20:48

Pe InfoSTB a apărut un traseu 204 Greenfield - Odăi - Străuleşti. Ţinând cont că legătura cu 304 se face hăt departe pe Şos. Odăi (nu există staţii la Pasaj Centură pe niciun sens, deci orice conexiune cu toptanul de R-uri de la Piaţa Presei e exclusă din start), că de la giratoriul Odăi/DN1A mai repede ajungi pe jos la Străuleşti şi că M4 e o glumă pe boghiuri (ca să ajungi la Unirii schimbi de 2 ori sau schimbi o dată, cu tot cu trambalarea pe scări la Basarab, apoi ocoleşti tot oraşul), prea mulţi muşterii nu o să aibă.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Sâm 12 Sep 2020, 22:22

Pamflet: eu zic sa-l prelungeasca pe 135 din Tunari pe centura pana la Greenfield. :twisted:

Acum sincer, maine poimaine orice palc de blocuri ale unui "dezvoltator" care inca asteapta apa si canalul o sa aiba STB? Probabil si Cosmopolis? Ce mai lipseste? Autobuz circular pe centura, 1 si 10! Pardon, 100 si 1000!
P.S. Orasul s-a dezvoltat haotic, daca nu se face ceva urgent sa se rectifice si sa amenajeze salba Herastrau-Floreasca-Tei-Colentina-Fundeni-Dobroiesti-Pantelimon pe modelul Dambovitei o sa fie durere. Atentie, musai cu caseta colectoare secundara, cu sectiune mai mare decat cea de sub Dambovita!
Desi preferabil ar fi sa puna labuta sa faca metrou pe la Timisoara si Cluj, ca este anormal sa avem un oras-stat (Bucurestiul) si in rest satulete si satucuri despicate in doua de cate o cale ferata simpla in rambleu.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Joi 24 Sep 2020, 10:21

De azi avem verzituri şi pe 133 (şi 4 Otokare scăpate şi ele pe acolo).

Apropo de 204 de Greenfield, el nu intră efectiv în Greenfield, ci se opreşte la marginea cartierului, lângă calea ferată. De acolo mai departe spre Greenfield e barieră cu paznic, nu intră decât cine stă în zonă.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 24 Sep 2020, 12:18

Aia cu greenfled peste vreo doi ani or sa scheaune pe la usa STB-ului sa-l prelungeasca in interior. Attitudine de zdrente, autobuzul ala nu s-a infiintat din proprie vointa a vidului universal, ei au dat atentii pe undeva sa se faca. Sa inviti oaspeti si sa-i tii la poarta... un fel de capra raioasa cu coada pe sus.

Intre timp de exemplu decizia ADTPBI de a prelungi 323 prin bd. Mircea Voda (bulevard 4 benzi, parcari perpendiculare pe ambele parti, trotuar si spatiu verde, nu ulita spre casa bunicii lu' scufita rosie din padurea Baneasa) s-a pierdut undeva pe drum.

Foarte interesant de vazut unde migreaza Otokarele din 133. Inca avem inflatie de E3 si E3c prin liniile urbane, tot felul de cazaturi pufaitoare si fasaitoare.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Sâm 26 Sep 2020, 12:30

Inca o linie la greenfled, 305, spre Casa Presei! Dafuq? :roll:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde AndreiSYA » Mar 20 Oct 2020, 05:57

Linia de tramvai 41, suspendată pentru cinci zile. STB SA introduce linie navetă de autobuze

STB SA va suspenda linia de tramvai 41 în perioada 21.10.2020 – 25.10.2020, pentru a permite METROREX SA executarea unor lucrări de deviere a liniei pe o porțiune din traseu, în scopul finalizării pasajului pietonal de la stația de metrou „Parc Drumul Taberei”, de pe Magistrala 5. Pentru asigurarea capacității de transport, STB SA va înființa o linie navetă de autobuze cu indicativul 641, care va funcționa între terminalele „Piața Presei” și „Ghencea”.

Totodată, începând cu data de 21.10.2020, STB SA va moderniza peronul stației de tramvai Uverturii. Este posibil ca aceste lucrări să depășească termenul de 25 octombrie a.c., până la care linia de tramvai va fi suspendată, astfel încât, odată cu reluarea circulației tramvaielor, STB SA anunță călătorii că, până la finalizarea modernizării peronului, stația Uverturii va fi suspendată pentru tramvaie.

În perioada 21-25.10.2020, autobuzele liniei navetă 641 vor circula pe traseul Bd. Expoziției, Bd. Mărăști, Bd. Mareșal Alexandru Averescu, Str. Turda, Pasajul Grant, Calea Crângași, Șos. Virtuții, Pasajul Lujerului, Str. Brașov, Bd. Ghencea și vor efectua opriri în stații, astfel:

Pe sensul spre terminalul „Ghencea”:

- pe Bd. Mărăști, în stațiile „Agronomie” (amplasată în zona Institutului Agronomic) și „Cașin” (amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu);

- pe Str. Turda, în stațiile „Bd. Ion Mihalache” (amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache) și „Pasajul Grant” (amplasată înainte de Pasajul Grant);

- pe Calea Crângași și pe Șos. Virtuții, în stațiile liniei de autobuz 178, precum și în noua stație „Bd. Uverturii” (amplasată înainte de Bd. Uverturii);

- pe Str. Brașov, în stațiile liniilor de autobuz 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Bd. Timișoara” (amplasată după intersecția cu Bd. Timișoara);

- în terminalul „Ghencea”, în stația liniei regionale R425.

Pe sensul spre terminalul „Piața Presei”:

- pe str. Brașov, în stațiile liniilor de autobuz 105, 173 și 221, precum și în noile stații „Drumul Taberei” (amplasată în zona Bisericii Sf. Vineri) și „Bd. Timișoara” (amplasată înainte de intersecția cu Bd. Timișoara);

- pe Șos. Virtuții, în noua stație „Bd. Uverturii” (amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii), apoi în stațiile liniei de autobuz 178;

- pe Șos. Crângași, în stațiile liniei 178;

- pe Str. Turda, în noua stație „Turda” (amplasată după Pasajul Grant);

- pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu, în stația de tramvai „Bd. Ion Mihalache” (amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache);

- pe Bd. Mărăști, în stațiile de tramvai „Cașin” (amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu) și „Agronomie” (amplasată în zona Institutului Agronomic);

- la terminalul „Piața Presei”, în stațiile liniilor de autobuz 261 și 304.

Societatea de Transport București va monitoriza cu atenție funcționarea liniei 641 și va interveni operativ în reconfigurarea programului de circulație, în cazul în care cererea de transport o va impune. De asemenea, pentru fluidizarea traficului în zonele aglomerate de pe traseu, STB SA va colabora cu agenții de poliție.

Sursa: http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1369
Avatar utilizator
AndreiSYA
 
Mesaje: 689
Membru din: Sâm 09 Mar 2019, 23:11
Localitate: Ilfov

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mar 20 Oct 2020, 09:06

Pe la Ghencea sunt si ceva semne proaspete de "burare" (la fel de ineficienta ca in fiecare an, rezultatele sunt aproximativ nule), semn ca a fost la treaba si locotractorul ala galben caruia ii zice STB utilaj de burat...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mar 20 Oct 2020, 12:05

În mod normal, burarea se face după riparea şi completarea şi profilarea prismei de balast. Riparea e imposibilă - STB nu are maşină de ripat, iar gabaritul nu permite închirierea uneia de la CFR sau din altă parte, iar completarea prismei de balast nu s-a mai făcut de ani buni, probabil din lipsă de materie primă.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mar 20 Oct 2020, 12:12

Au mai aruncat si o galeata doua de balast nou (care seamana suspect a moloz mai mult) tot in portiunea dintre terminal si stadion unde este lucrat cu "buratorul".
Acum asteptam instalarea dezastrului pe Progresului, unde liniile au fost inundate cu saptamanile la rand de tevile sparte. :evil:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Lucian » Sâm 06 Mar 2021, 21:07

Lucian
 
Mesaje: 73
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Dum 07 Mar 2021, 03:40

Sunt foarte, foarte multe de spus şi de scris despre articolul ăla. Dar e clar că banii ar rezolva multe, însă mă îndoiesc că Mihai Crăciun îi va plăti din banii luaţi pentru o locomotivă care nu a mai apărut.
Ideea Gării Centrale nu e nouă, a apărut încă din anii '30, când Cincinat Sfinţescu făcuse nişte studii pe tema asta. Desigur, la momentul ăla ar fi fost realizabilă chiar soluţia cu debleu de-a lungul Dâmboviţei, care nu era încă regularizată. Dar acum ar fi imposibil de aplicat.
Dar până la bani, 99% din soluţiile tehnice propuse nu se potrivesc oricum cu Bucureştiul, dar când meseria ta de bază e de businessmen (să nu zic patron), e cam greu să îţi dai seama. Londra, Viena, Bruxelles, Paris ş.a. au construit acele deblee acum mulţi ani, înainte ca oraşul să se dezvolte în jurul lor. Să construieşti căi ferate într-o zonă deja construită e al naibii de greu şi scump şi implică tunele, nu şanţuri printre blocuri, care şi prin oraşele civilizate tind să devină locuri pentru făcut grafitti şi pentru aruncat în faţa trenului. Mai sunt şi greu de întreţinut, trebuie pereţii consolidaţi să nu se surpe, trebuie erbicidate malurile de pământ şi, evident, trebuie protejate cu garduri. E aproape acelaşi drac ca la liniile la nivel. La cum e pânza freatică şi canalizarea în Bucureşti, un astfel de sistem s-ar umple oricum cu apă la prima ploaie mai serioasă, la fel ca toate pasajele rutiere din oraş.
Pe Trafic Greu nu linia e ghimpele în dezvoltarea oraşului, ci însăşi zona industrială în sine. Numai că de când s-a scris articolul, s-a mai dezgheţat piaţa imobiliară (dacă tot stau oamenii în casă, măcar să îşi ia o casă mai mare, nu?) şi două hălci măricele de teren ,,peste linie" vor deveni cartiere de blocuri cu mii de locatari. Şi se pregăteşte a treia halcă, peste fosta Industria Iutei. Iar viitorul întregii zone industriale de acolo ăsta e, fiind o zonă fără mare însemnătate istorică (ce a fost istoric - adică UCR - s-a distrus deja), cu regim mare de înălţime şi relativ apropiată de centru. Iar locatarii ăştia, precum şi angajaţii viitoarelor clădiri de birouri, vor avea nevoie de un mijloc de transport rapid.
Singurul ,,ghimpe" e linia dintre Bucureşti Vest şi Răzoare, pe care eu încă mai sper să o văd transformată în tramvai, nu în bulevard. Aparent, Primăria Sector 6 ar vrea doar să facă piste de biciclete şi alei pe locul ei, dar tare îmi e că scopul e tot o stradă, la ce interese imobiliare sunt în zonă, mai ales între Plaza România şi AFI. CFR S.A. momentan se jură că n-o dă, dar singurul lucru care mai ţine linia aia în teren e culoarea politică diferită a celor doi primari (Sector 6 şi General) faţă de cea a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii (chiar dacă acele partide sunt într-o alianţă, de fapt sunt la cuţite între ele).
Despre Pasajul Basarab numai de bine, poate ne explică autorul articolului cum faci un pod peste două magistrale de metrou, o magistrală de apă şi una de termoficare. Şi să mai şi ţină 4 benzi + linie dublă de tramvai.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Dum 07 Mar 2021, 09:01

Trenul nu are ce sa caute in oras, avem tramvai (si isi bat joc si asta anumiti primari ultracompetenti care pun iarba pe CF). Masini mai multe de una per familie n-au ce sa caute in oras. Plus utilizarea masinii cu prioritate pentru bunuri si servicii "voluminoase". E atat de simplu dar ne facem ca nu intelegem. Bicicleta iti salveaza pana la o ora pe zi cu circulatul si parcatul dar este extrem de riscanta in Bucuresti..
Avem cetateni in Bucuresti organizati in familii doi adulti si un copil ce detin 3-4 masini langa bloc desi este evident ca nu pot conduce decat maxim doua simultan. Cara hartii cu ele. Si avem cetateni care furnizeaza servicii tehnice de mentenanta... cu metroul. E ceva bizar aici, este necesara o rearanjare a veniturilor. :twisted:

Astia care vin cu solutiile astea abracadabrante sunt doar lobbysti pentru "ofertanti de contracte" de care nu s-au mai dat pana acum, ca poate mai pune vreun fraier privat botul si da spaga sa ia contratul dupa care contractul il mai plateste tatamare di groapa ca vor fi 1000 de gicacontra si teparii spaguiti si-au terminat mandatul sau l-au abandonat si nu le mai pasa, ca ei sunt din gasca celor scutiti de "politie politica". :evil:

Pana la trenuri si gari daca tot nu vrem sa mai modificam nici o strada atunci trebuie proiectat un metrou Crangasi-Alexandriei-Zetari-Luica-Iriceanu-Rebreanu-Chisinau-Doamna Ghica-Petricani-Pipera, "extrem de silentios" in segmentul Alexandriei-Zetari unde va trece pe sub toate constructiile existente. Este singura solutie vandabila. Si ingropata termoficarea aia aeriana sinistra Branistari - Cladova - Sinei, asta ar fi prioritatea numarul unu ca sa poata trece macar un tramvai alternativ la Sos. Giurgiului intre Trafic Greu si Cfr. Progresul. Sau mutarea tramvaiului de pe Giurgiului pe aici, cu sau fara M4.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Mie 10 Mar 2021, 15:44

Să ne pregătim de reducerea de parc cu minimum 40%? Că asta s-a întâmplat în mandatul lui anterior.

https://clubferoviar.ro/nou-director-general-al-stb/ :shock: :shock: :o
Consiliul de Administrație a numit miercuri un nou director general al STB, cu o importantă experiență în domeniul transportului public.
Este vorba de Adrian Criț, care a mai fost director general al RATB în perioada 2010-2011.
El a absolvit în 1998 Facultatea de Inginerie Mecanică, Secția Motoare cu Ardere Internă din cadrul Universității Politehnica București, iar un an mai târziu a finalizat specializarea postuniversitară în cadrul aceleiași instituții de învățământ, cu tema “Termodinamica motoarelor cu ardere internă”.
Și-a început cariera profesională la Registrul Auto Român, unde a fost, pe rând, inginer Bază de Date Tehnice, șef Colectiv Poluare Autoturisme, șef Compartiment Poluare și șef Departament Coordonare Tehnică, Poluare și Consultanță.
Noul director general al STB a mai condus RATB
Apoi, în perioada iunie 2010 – noiembrie 2011 a ocupat funcțiile de director general și președinte al Consiliului de Administrație al Regiei Autonome de Transport București.
Ulterior, în perioada decembrie 2011 – iunie 2012 a fost director general și președinte al Consiliului de Conducere al Autorității Metropolitane de Transport București din subordinea Ministerului Transporturilor, care ăși avea sediul la etajul 11 din Palatul CFR.
În această calitate, s-a implicat în înființarea AMTB, respectiv elaborarea și punerea în aplicare a legislației pentru înființarea și funcționarea acestei instituții; elaborarea Regulamentului de Organizare și Funcționare; elaborarea Strategiei de Transport pe termen mediu din zona metropolitană București, strategie ce a fost pusă la dispoziția MTI spre aprobare; colaborarea cu experți ai Băncii mondiale prin proiectul PODCA, unde AMTB a obținut finanțare de un milion de euro; elaborarea normelor de transport cu autobuzul în zona metropolitană București.
După plecarea de la AMTB, Adrian Criț a condus două firme private (Green Cars SRL și Interlogistic AC SRL), iar din iunie 2016 și până în prezent a fost consilier al directorului general al Registrului Auto Român R.A. (A.B.)
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Mie 10 Mar 2021, 22:38

Cuuuum? Reducere de paaarc? Cand domnul scartu creste economia non-stop? Nuu creeed... :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Joi 11 Mar 2021, 22:36

Datorita unei avarii RADET in zona statiei Ghe. Petrascu azi tramvaiele 1 si 10 si-au modificat traseele incognito, astfel ca buna parte din calatori habar nu aveau ce se petrece in lipsa totala de afise sau anunturi in statii.
Un calator mai cu initiativa a trecut cu marker negru subtire naveta 610 pe tablitele din statiile lui 135, 311 si 330. Asta am impresia ca intorcea la Vacaresti in rondul de sub Pasajul Mihai Bravu (capat 133).
Mai simplu spus, vagoanele de Victoria si Dudesti au circulat amestecate in aceeasi linie compusa, intorcind la Iancului din 10 in 1 si la Depoul Dudesti din 1 in 10.
Fişiere ataşate
P_20210311_154718.jpg
Vagon de Victoria intors din 10 in 1 la Iancului,
P_20210311_154738.jpg
Si un LF intorcand din 10 in 1 la Iancului.
P_20210311_154744.jpg
Scuzati calitatea pozelor, sunt facute prin geamul unui Citaro...
P_20210311_154911.jpg
Naveta 610.
P_20210311_155116.jpg
La statia Ghe. Petrascu.
P_20210311_155122.jpg
P_20210311_155123.jpg
P_20210311_155127.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Ştiri

Mesajde Dr2005 » Vin 12 Mar 2021, 11:00

Şi astăzi circulă la fel. Asta ne dă ocazia să vedem vagoane Bucur LF pe ambele sensuri pe Şos. Progresului, noroc că e iarnă şi nu au înfrunzit copacii. Altfel nu aveau voie, că le zgâriau copacii.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2534
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Ştiri

Mesajde 133 » Vin 12 Mar 2021, 11:07

Dar copacii aia nu pot fi toaletati sau cum? PS4 de exemplu cheleste copaci la greu si in mijlocul iernii, despre ce vorbim. Sau stai ca vorbim de piedonu, trei ani zero anul patru pomeni electorale pe la scoli si licee... :evil:
Eu cred ca mai degraba vor sa aibe predictibilitate certa de podea joasa macar pe o singura linie din Bucuresti. Un lucru normal.

P.S. Sa sune cineva si la guvern sa le spuna ca si-au programat prost "vinerea propagandistica fara V6 diesel" taman cand nu circula tramvaiul. Lasand la o parte ca nici schimbarea liniilor pe Bd. Milea nu a inceput inca. Daca o sa continue omu' paiangan asta de scartu cu discursurile halucinante s-ar putea ca mai incolo sa se plimbe cu tancheta. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4283
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005