Discutii generale destre transportul public bucurestean

Ştiri şi evenimente referitoare la transportul în comun din Bucureşti şi Judeţul Ilfov

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Mar 27 Noi 2018, 09:24

ADTPIBI(F) dar STB are actiunile impartite 50% B 50% IF? :twisted:
Apoi... DTE are legatura exclusiv cu B, in Ilfov intra exclusiv din liniile DTA... Cate autobaze sunt in Ilfov?

L.E. Si imi place aia cu gratuitate pentru personalul primariei si al serviciilor publice "de interes general". Gratuitate pentru imigratii veniti la munca n-avem? :twisted:
Ultima oară modificat de 133 pe Mar 27 Noi 2018, 09:29, modificat 1 dată în total.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1864
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Noi 2018, 09:27

P.S. la cele de mai sus: ADITPBI a mai trântit o gogoaşă în Regulament: în Anexa 1 (pag. 23) se precizează:
,,Anunţ de informare privind atribuirea unui contract de servicii publice
Formularul standard de notificare în temeiul articolului 7 alineatul (3) din Regulamentul 1370/2007 ce trebuie publicat în termen de un an de la atribuirea unui contract. Publicarea acestei notificări în JOUE se face în mod voluntar
http://simap.europa.eu/buyer/forms-stan ... t02_ro.pdf
"

Să citim Regulamentul (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1191/69 și nr. 1107/70 ale Consiliului, pe site-ul oficial al Uniunii Europene - https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 32007R1370 .
,,Articolul 7
Publicarea
(1) Fiecare autoritate competentă publică anual un raport cumulativ privind obligațiile de serviciu public de care este răspunzătoare, operatorii de serviciu public selectați și plățile compensatorii și drepturile exclusive acordate operatorilor de serviciu public respectivi sub forma rambursării. Raportul în cauză trebuie să facă distincția între transportul cu autobuzul și transportul pe șine, să permită monitorizarea și evaluarea funcționării, a calității și a finanțării rețelei de transport în comun și să furnizeze, dacă este cazul, informații cu privire la natura și întinderea eventualelor drepturi exclusive acordate.
(2) Fiecare autoritate competentă ia măsurile necesare pentru a se asigura că, cu cel puțin un an înainte de lansarea invitației de participare la procedura competitivă de atribuire sau cu un an înainte de atribuirea directă, sunt publicate în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene cel puțin următoarele informații:
(a) numele și adresa autorității competente;
(b) tipul de atribuire vizat;
(c) serviciile și zonele potențial vizate de atribuirea respectivă.

Autoritățile competente pot decide să nu publice aceste informații, în cazul în care contractul de servicii publice privește o prestație anuală de mai puțin de 50 000 de kilometri de servicii publice de transport de călători.
Dacă aceste informații se modifică după publicare, autoritatea competentă trebuie să publice o rectificare corespunzătoare cât mai curând posibil. Această rectificare nu aduce atingere datei de lansare a atribuirii directe sau a invitației de participare la procedura competitivă de atribuire.
Prezentul alineat nu se aplică articolului 5 alineatul (5).
(3) În cazul atribuirii directe de contracte de servicii publice pentru transportul feroviar, astfel cum este prevăzut la articolul 5 alineatul (6), autoritatea competentă face publice, în termen de un an de la atribuirea respectivă, următoarele informații:
(a) numele entității contractante, participarea la capitalul social al acesteia și, după caz, numele părții sau părților care exercită controlul juridic;
(b) durata contractului de servicii publice;
(c) descrierea serviciilor de transport călători care urmează să fie prestate;
(d) descrierea parametrilor compensației financiare;
(e) obiectivele de calitate, precum punctualitatea și fiabilitatea, precum și retribuțiile și sancțiunile aplicabile;
(f) condițiile privitoare la activele esențiale.
(4) La solicitarea uneia dintre părțile interesate, autoritatea competentă transmite acesteia motivele care au stat la baza deciziei sale de atribuire directă a unui contract de servicii publice.
"
Sublinierile îmi aparţin. Nicăieri, da' nicăieri nu scrie că această publicare se face în mod voluntar!
Totodată, în practică, cel puţin la contractele de servicii publice pentru transport cu metroul şi pentru transport feroviar de călători, a fost necesar încă de la introducerea pe circuitul de avizare să fie obţinut şi anexat la documentaţie avizul Consiliului Concurenţei.

--
Şi cu asta închei analiza mea asupra Regulamentului. Probabil următorul pas ar trebui să fie solicitarea de puncte de vedere de la:
- ADTPBIF
- Primăria Generală a Municipiului Bucureşti
- Consiliul General al Municipiului Bucureşti
- Consiliul Judeţean Ilfov
- Consiliul Concurenţei
- Ministerul Afacerilor Interne (punctual, privind partea de contravenţii)
- Consiliul Naţional pentru Comabaterea Discriminării (punctual, privind utilizarea abonamentelor pe tronsonul comun şi accesul animalelor de terapie)
Rămâne de văzut dacă şi în ce măsură voi avea timpul şi dispoziţia necesară. Deşi instituţiile din grupul Firea-Pandele precis vor evita orice răspuns concret, asta în cazul în care se vor obosi să răspundă.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1652
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Noi 2018, 09:30

133 scrie:ADTPIBI(F) dar STB are actiunile impartite 50% B 50% IF? :twisted:
Apoi... DTE are legatura exclusiv cu B, in Ilfov intra exclusiv din liniile DTA... Cate autobaze sunt in Ilfov?


Nu contează unde sunt autobazele şi nici cine şi câte acţiuni are la STB. Pentru ca STB să aibă calitatea de operator intern e suficient ca ADITPBI sau unităţile administrativ-teritoriale să deţină minimum o acţiune la STB. Pentru restul aspectelor vor exista contracte de servicii publice (CSP), prin care se vor stabili compensaţiile de serviciu public. De unde face rost ADITPBI de bani pentru compensaţii nu mai interesează operatorii care au CSP.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1652
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Noi 2018, 09:30

133 scrie:L.E. Si imi place aia cu gratuitate pentru personalul primariei si al serviciilor publice "de interes general". Gratuitate pentru imigratii veniti la munca n-avem? :twisted:

Dar de ce doar ai Primăriei Generale? De ce nu de la toate primăriile, dacă e să mergem pe principiul ăsta.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1652
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Mar 27 Noi 2018, 09:44

Dar de ce nu pentru toata lumea, nu asa a promis in campanie duamna? :twisted:
Hai totusi sa nu ocolim ideea complet. PMB detine 99% dintre actiunile STB, CJIF detine 1%. Normal ar fi sa vina CJIF sa spuna ca mai cumpara vreo 49% din actiuni. Ca acum pot sa o faca. Treaba cu CSP e asa... in an electoral dam autobuz moka la tot poporul sa merga toti la vot, le facem cocina, dupa aia se termina CSP adio autobuz 3 ani, sa si le tina Bucurestiul pentru el, ca noi avem dubarii nostri judeteni! :lol: :twisted:
De asta ziceam eu ca nu poti pleca cu tramvaiul si troleibuzul in tur ecumenic electoral!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1864
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Noi 2018, 15:06

Se pare că documentul a fost în consultare publică încă din luna martie: http://www.tpbi.ro/consultare-publica !
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1652
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 07 Dec 2018, 12:47

Duamna a schimbat strategia. :twisted:
De la ziar la... "circulara" !
Imagine

Imagine

Bleah.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1864
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii generale destre transportul public bucurestean

Mesajde 133 » Vin 07 Dec 2018, 21:33

Vaaaaii... a descoperit Digi24 ca s-au plantat garduri la liniile de tramvai si au adus ei niste "experti in circulatie" care sa ne explice ca nu este bine deloc, ca nu pot oamenii sa iasa din tramvai daca ia foc (de parca inainte puteau, aruncandu-se pe capotele automobilelor din trafic si de parca incendiile au ajuns o normalitate cotidiana) si ca s-a mancat prea mult din carosabil cu gardul (care carosabil are o banda ocupata abuziv de masini parcate ignorand total indicatoarele si marcajele care interzic acest lucru, ca marile artere sistematizate pentru tranzit zilnic cu pretul trist si prea mare al comunismului, trebuie sa fie azi parcare gratuita la cherem pentru tupeisti) si ca pietonii traverseaza neregulamentar si raman prinsi in garduri (de parca e vina gardului si nu a pietonului neregulamentar) si ca vezi doamne maciuliile alea galbene flexibile sunt muuuult mai bune (ca poate oricine si orice sa treaca printre ele si peste ele fara sa pateasca nimic, deci rezultat zero)!
Mvaaaaii... despre liniutele psihopate nocturne nimic, despre saracii piloti de bolizi urbani obisnuiti sa faca slalom printre lesser auto owners nimic... Au uitat chiar si despre traficul de cosmar de care se jelesc zilnic si care evident nu poate fi rezolvat decat prin transportul public de suprafata prioritizat total si suplimentat!
Nu mai pot bietii Digi-instalatorii sa faca stanga si sa intoarca masina unde li se scoala taind 4 benzi auto si 2 sensuri de tramvai si nu mai pot carele Digitv sa zboare cu 80-90 la ora prin tot orasul in goana dupa stiri "senzationale"... Oare cum or trai "oamenii" astia din televiziuni cu ei insisi? :x :roll:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1864
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Anterior

Înapoi la Ştiri şi evenimente

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005