DAF SB220

Despre autobuzele din Bucureşti

Re: DAF SB220

Mesajde 133 » Vin 01 Ian 2021, 20:22

E o cauza pierduta, STB sta asa de bine cu banii incat demonteaza piese de pe macazele de troleu noi si nefolosite inca instalate pentru reteaua de la Razoare refacuta dupa M5 ca sa carpeasca cine stie ce macaze moarte pe altundeva prin oras. :x
N-o mai duce nici troleibuzul 5 ani in Bucuresti daca neicusoru' nu face ceva urgent, desi cu conturile blocate greu de crezut... Sarma'n c*r si-a batut joc la maxim de transportul electric. De-ar muri curentata! :evil:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
#monumentul coruptiei challenge
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3743
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: DAF SB220

Mesajde Dr2005 » Vin 01 Ian 2021, 22:38

Un vehicul radiat de la DRPCIV nu mai poate fi reînmatriculat dacă e sub Euro-4 pentru autoturisme şi sunt Euro-IV pentru vehicule comerciale mari (gen autobuze). Chiar dacă RATB nu ar fi radiat vehiculele, după 7 - 8 ani de zăcut nemişcate, volumul reparaţiilor era enorm, probabil comparabil cu cel al aducerii unui autobuz second-hand din afară, care de regulă venea din parcul unei firme de leasing, deci cu reviziile făcute ca la carte.
Un DAF funcţional se vindea cu 47.000 lei + TVA la momentul 2010 - 2011.

Pentru M5, reţeaua a fost făcută de STB, constructorul doar a decontat valoarea cerută, nu s-a implicat.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2399
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: DAF SB220

Mesajde 133 » Vin 01 Ian 2021, 22:44

Da... reteaua a fost facuta de STB (si posibil receptionata partial?) si daca tot statea degeaba au inceput sa demonteze piese de pe ea, ca nu cred ca a venit porumbelul si a desfacut piese de pe un macaz de troleu... Lumea a treia, dezmembreza lucru nou si bun sa repare lucru vechi si stricat cu piesele! :evil: Sau poate stiu ei ceva ca nu va circula troleibuzul pe acolo niciodata... ca sigur nu va mai fi nici un troleibuz in Bucuresti in cativa ani cu astfel de mentenanta... Mai lipsesc si separatoarele troleu-tramvai, patru la numar nemontate deloc, or fi si alea cine stie pe unde prin Bucuresti deja...

Cat despre M5... cred ca o mai duce vreo doi ani cu resturile de la suprafata si rasolul va fi maxim. La Eroilor in lipsa stalpisorilor aleile "parcului" sunt deja parcare! :evil:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
#monumentul coruptiei challenge
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3743
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: DAF SB220

Mesajde Dr2005 » Vin 01 Ian 2021, 23:03

Constructorul a decontat lucrările, deci din punctul lui de vedere şi-a făcut treaba, câtă vreme condiţia era ,,readucerea zonei la stadiul iniţial". Mai departe e treaba STB ce face. Separatoarele tramvai-troleibuz se pot monta într-o noapte la nevoie. Dar până nu e finalizată trama stradală în zona Răzoare, e cam greu de reintrodus troleibuz pe acolo.
Oricum, aliniamentul reţelei e cel mai prost posibil, practic troleibuzul nici măcar nu se poate încadra regulamentar pentru virajul la stânga din Panduri spre Geniului şi apoi spre Dr. Sării. Deci întâi va sta 10 minute în coloană, pentru că trecerea din banda 1 în banda 3 se face abia după trecerea de pietoni, apoi face acul de păr şi trebuie să se ducă în banda 1, care bandă e pentru obligatoriu dreapta spre Bd. Timişoara (nu că ar respecta cineva marcajele), apoi trece intersecţia, rămâne în banda 1, macazul e în faţa bisericii, apoi brusc trebuie să treacă în banda 4 care e pentru Drumul Sării. Evident, troleibuzul va face stânga cu roţile din dreapta în banda 2 şi cele din stânga în banda 3, ca orice cocalar care nu are răbdare la semaforul ăla, diferenţa e că o va face pentru că nu va avea de ales.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2399
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: DAF SB220

Mesajde 133 » Vin 01 Ian 2021, 23:22

Toata zona e o gluma proasta, acest mega "giratoriu" contranturii cu semafor pe colt, dintre Panduri si Geniului. Impotenta primariei si ministerului de a se sincroniza si conlucra (ca si cum sunt din state paralele, poate chiar universuri paralele) astfel incat sa se faca minim un pasaj cu ocazia deranjului general in zona si sa se evite aceste sensuri unice halucinante cu cinci benzi pe doar cateva zeci de metri in care se incruciseaza fix in X cate doua fluxuri de trafic!
Dar nu stiu la ce mai sper de la stat "capitalist" administrat pur "comunist" cu sapte primarii pentru un singur oras. Statele paralele privat / public care functioneaza in regim total diferit si li se pare ca guverneaza pe rand cate un mandat spre impartirea echitabila a ciolanului si de fapt doar spre dezastrul general care se va acutiza pana la apocalipsa statala. :evil:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
#monumentul coruptiei challenge
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 3743
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: DAF SB220

Mesajde ADK » Sâm 02 Ian 2021, 01:28

Dr2005 scrie:Un DAF funcţional se vindea cu 47.000 lei + TVA la momentul 2010 - 2011.

Deci pe la 50.000 lei vechi ar fi costat ex. 835, cam mult pentru un autobuz folosit în București (mai ales la transportul local). Ambele Ikarus la Fetești au costat parcă 50.000 lei în 2008 împreună cu restul cheltulelilor.
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 70
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53
Localitate: Smeeni (jud. Buzău)

Re: DAF SB220

Mesajde Dr2005 » Sâm 02 Ian 2021, 16:48

50.000 lei noi, evident, nu lei vechi. Adică 500 milioane lei vechi, o sumă cam mare pentru un autobuz rulat 16 - 17 ani pe străzile din Bucureşti.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2399
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: DAF SB220

Mesajde ADK » Sâm 02 Ian 2021, 17:18

A, da, mi-ar fi plăcut mie un autobuz doar cu 5 lei (nici o machetă nu-i doar atât :lol:). Da, dar Ikarusurile și-au făcut treaba până în anul 2019, cei drept cam scumpe dintr-un oraș ca Bucureștiul... dar noroc că au avut RK-uri făcute față de DAF-uri...
Avatar utilizator
ADK
 
Mesaje: 70
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53
Localitate: Smeeni (jud. Buzău)

Anterior

Înapoi la Autobuze

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005