Cu modelul de 12m chiar am reuşit să fac o călătorie ieri. La prima vedere, interiorul e un pic mai aerisit decât cel de la Citaro. Pe scaunele de deasupra punţii spate chiar pot sta 4 oameni fără să se înghesuie. Motorul trage bine, şoferii merg cu viteza legală, spre deosebire de Citaro care în primele zile nu prea treceau de 30 - 35 km/h. Retatderul îşi face bine treaba la coborârea dealului Cotroceni.
Scaunele sunt destul de OK, dar par mai slab fixate decât la Citaro Euro-3, însă mult mai bine prinse decât la Irisbus Citelis. Sunt produse de firma germană Franz Kiel GmbH, fiind modelul IDEO - detalii la
https://www.kiel-sitze.de/index.php/en/ ... sport/IDEOCele două ecrane funcţionează, unul arătând schema traseului, celălalt diverse informaţii legate de validarea cardurilor (probabil în curând va arăta reclame). Amplasarea e nefericită, insistenţa STB de a avea două monitoare a făcut ca vizibilitatea lor să fie obturată parţial de barele de susţinere. Anunţul de staţii funcţiona, dar erau aceleaşi înregistrări folosite şi pe Citaro.