ADK scrie:se are în dotare punerea unui echipament de Ikarus pentru a-l putea face funcțional.
Tehnic imposibil la situaţia actuală. ,,Echipamentul" nu e ca o baterie AA pe care o iei dintr-o telecomandă şi o pui în alta! Echipamentul înseamnă motor electric de tracţiune, chopper, punte spate (da, toată puntea, pentru că motorul de pe 7459 nu e identic cu cele de Ikarus 415T şi nu se potrivesc angrenajele; chiar dacă ar fi de acelaşi tip, cine a avut măcar o bicicletă ştie că pinioanele unei transmisii se uzează împreună şi se schimbă tot împreună, pe un angrenaj uzat nu poţi pune un pinion nou, chiar dacă are acelaşi număr de dinţi cu ăla vechi) şi câţiva km de cabluri. Ce visează ei e o reconstrucţie completă a troleibuzului, care e greu de făcut. Asta presupunând că echipamentele de ikarus 415T se potrivesc ca dimensiune pe caroseria lui 7459.
ADK scrie:Însă acum ceva timp siglele au fost sustrase de către o persoană neautorizată, identificată la scurt timp.
Asta e gluma secolului
Probabil tot un ,,pasionat" de-al lor a plecat cu siglele (dacă nu cumva şi le-o fi oprit şoferul), la fel cum au mai ajuns
pe piaţă sigle şi de pe autobuzele Rocar de Simon sau ,,floricica" Rocar luată de pe dubiţe sau UDM-uri (mărturisesc că am şi eu o floricică din aia luată de la Târgovişte, condiţia a fost ,,ia ce vrei de pe ele, dar să nu fie fier sau cupru", numai că deja cei din garaj luaseră cam tot ce se putea lua).