Pagina 1 din 1

DAC 112E / 117E / 212ECS / 217E / 317ET

MesajScris: Sâm 05 Iul 2014, 11:25
de Kaba Adrian
Au avut numere intre 7100-7445, din '80 si pana in 2007.
Au domiciliat la toate depourile, iar in ultima perioada, la Bucurestii Noi & Berceni.
A fost si un prototip, dublu articulat, 7091. Care a stat, intai la Vatra, apoi la Bujoreni iar dupa in conservare in depoul Berceni si pe urma dezmembrat.
Fotografii preluate de pe phototrans si cea cu 7091, de pe inca un forum.
UDM-uri.jpg

Re: DAC 112/117 EA

MesajScris: Mie 13 Mai 2015, 16:02
de Andrei Rocar 1035
1998-bulevardulreginaelisabeta1.jpg
1998-bulevardulreginaelisabeta1.jpg (78.1 KiB) Vizualizat de 11800 ori
Bd. Regina Elisabeta. 1998.

Re: DAC 112/117 EA

MesajScris: Mie 13 Mai 2015, 16:13
de Andrei Rocar 1035
dac_117e-2.jpg
Dac 117E.

Re: DAC 112/117 EA

MesajScris: Joi 14 Mai 2015, 07:59
de Dr2005
Sursa pozelor?

Re: DAC 112/117 EA

MesajScris: Sâm 16 Mai 2015, 14:03
de Andrei Rocar 1035
Scuza-ma de intarziere, Dragos Anoica. "Automobile Romanesti" si "Romanian Portal"

Re: DAC 112/117 EA

MesajScris: Dum 10 Dec 2017, 17:57
de adriank1997
#7419 la odihnă în depoul Bujoreni, fotografie realizată în anii 2000. Sursa - arhiva RATB-ului.
2017-11-09_041717.jpg

Re: DAC 112E / 117E / 212ECS / 217E / 317ET

MesajScris: Lun 11 Dec 2017, 23:48
de adriank1997
#7342 și #7412 acum 2 decenii.
Sursa fotografiilor - phototrans.eu, autor: hinerkduetz.
7342.jpg

7412.jpg

Re: DAC 112E / 117E / 212ECS / 217E / 317ET

MesajScris: Mar 12 Dec 2017, 22:46
de adriank1997
2 troleibuze în anii '90 la capătul de linii „Platforma Metalurgiei”. Primul este #5321, al doilea nu știu. De când a avut RATB-ul troleibuze DAC cu numere din seria 5000?
Sursa foto: Robert Kindl.
5321.JPG

Re: DAC 112E / 117E / 212ECS / 217E / 317ET

MesajScris: Mar 12 Dec 2017, 23:54
de Dr2005
Cred că este prototipul pentru 112 E, de aceea a fost numerotat în continuarea vechilor Roman 112 (de la 5000 la 5320 au fost Dac-România 112E, adică troleibuze pe caroserie şi şasiu de Roman 112) şi nu a primit număr de forma 7xxx.
Au mai existat şi cel puţin trei 112 E la Constanţa (404, 405 şi 406, acesta din urmă a supravieţuit ca ungător până s-au scos troleibuzele, există fotografii aici), câteva au mers la export (Kiev, Bogota), dar nu ştiu în România dacă or fi fost mai multe.
Potrivit aceluiaşi topic de pe forumul Transira, primul 117E livrat la Constanţa a avut numărul 408, ceea ce înseamnă că ar trebui să existe şi un 407, care ar putea fi tot 112 E.

E drept, au existat Dacuri 117 E scurtate la Bucureşti şi Iaşi, dar alte 112 E (în afară de 5321 de la Bucureşti şi 404, 405, 406 din Constanţa) din construcţie nu ştiu să fie existat în România. Dar dacă nu ştiu eu, nu înseamnă că nu există.

De regulă, prototipurile uzinei Autobuzul ajungeau la garajele cele mai apropiate de fabrică - autobuzele la Ferentari şi troleibuzele la Berceni. Desigur, nu era o regulă, unele prototipuri nu au ajuns la ITB nici măcar în teste. De exemplu, a existat un prototip de troleibuz Dac 109 E.

Re: DAC 112E / 117E / 212ECS / 217E / 317ET

MesajScris: Vin 15 Dec 2017, 22:05
de adriank1997
#7377 şi #7444 în trecut prin Bucureşti.
Sursa: public-transport.net
8291_20.jpg

8290_99.jpg

Re: DAC 112E / 117E / 212ECS / 217E / 317ET

MesajScris: Sâm 16 Dec 2017, 04:59
de adriank1997
#7380 înainte cu puțin timp de a fi casat (anul 2007).
Foto: Marian Andrei.
7380-DEP-01.JPG