Pagina 4 din 4
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Mar 20 Iul 2021, 08:16
de AndreiSYA
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Mar 11 Ian 2022, 23:11
de 133
Lol, sinistru... Cred ca e vorba de #5127...
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Dum 06 Mar 2022, 23:48
de ADK
Ar fi fost ceva dacă-i punea și firme pe leduri, dar dacă nici URAC nu poate prea mult sau nu li se dă bani pentru așa ceva nu am ce să mai zic. Nu știu cât e RK-ul ăla pe care-l făceau acum ani buni la autobuze...
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Mie 30 Mar 2022, 09:08
de AndreiSYA
Schema asta de vopsire este una lipsită de gust. Dacă doreau într-adevăr să facă ceva mai cu gust, sigur nu alegeau verde/negru. L-am văzut și eu de multe ori.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Mie 30 Mar 2022, 10:26
de 133
Am circulat si eu cu el, se aplica principiul "cioara vopsita" pentru ca vehiculul are fix aceeasi varsta si fix aceeasi uzura mecanica.
Bani cheltuiti inutil, cu fonduri europene si peeneereeree de care unii ministri refuza sa se atinga la ordinul stapanilor lor de la
berlin. Ca in Romanica sa fie cat mai naspa si noi sa avem toate motivele din lume sa emigram in Gernazia.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Joi 31 Mar 2022, 22:36
de Dr2005
133 scrie:Bani cheltuiti inutil, cu fonduri europene si peeneereeree de care unii ministri refuza sa se atinga la ordinul stapanilor lor de la
berlin. Ca in Romanica sa fie cat mai naspa si noi sa avem toate motivele din lume sa emigram in Gernazia.
Banii sunt din bugetul STB, nu e nimic cu finanţare externă aici. De altfel, până la cele 130 de Citaro Hybrid, Bucureştiul nu desfăşurase niciun proiect cu finanţare externă nerambursabilă.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 09:39
de 133
Deci... bani cheltuiti inutil.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 13:21
de ADK
N-ar fi fost bani cheltuiți aiurea dacă mașina beneficia de o reconstrucție în toată regula și o oarecare modernizare. Dar nici nu știu dacă mai ai cu cine vorbi pentru piese de Ikarus...
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 15:31
de 133
Da... fix reconstructie la vehicule non low floor ne trebuie...
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 15:56
de ADK
Te mulțumești doar cu 98 de Citelis (teoretic, practic nu toate sunt funcționale) pentru vreo 20 de linii?
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 16:09
de 133
O sa ma multumesc cu troleibuze noi cumparate din peeneereeree... Daca nu cumva o sa facem acei bani cadou/momeala preaderare Turciei...
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 16:21
de ADK
Momentan te urci și-n Ikarus decât să mergi pe jos, să stai la vreun autobuz de legătură care și al 3-lea vine full iar stația de metrou să nu fie în punctul tău de interes.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 01 Apr 2022, 18:26
de 133
Ce sa fac eu in Ikarus sa lancezesc in trafic pana ma iau pandaliile? Nu ma mai ajunge neam de Ikarus pe mine din urma daca sunt pe semicursiera. Barem un 783 cu care am plecat in paralel de la Universitate il aveam deja vreo patru interstatii in spate la pasajul Baneasa. N-am eu timp de stat nici dupa licitatii nici dupa inflatie.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Dum 15 Mai 2022, 22:52
de ADK
5205 pe vremea când era la VL.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Lun 27 Iun 2022, 14:13
de AndreiSYA
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Lun 27 Iun 2022, 21:50
de ADK
5208 la Nițu Vasile pe retragere din linia 76 și 5224 la Unirii (evident tot pe 76).
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Mie 09 Noi 2022, 10:36
de AndreiSYA
02.11.2022#5102, #5209, #5280.
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 25 Aug 2023, 18:55
de ADK
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Dum 03 Mar 2024, 15:53
de Dr2005
#5208 - staţia de coborâre de la Piaţa Reşiţa:
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Lun 06 Mai 2024, 18:05
de Dr2005
#5118 - linia 86, Str. Occidentului, mergând spre Arena Naţională
#5134 - linia 97 (veche) - Piaţa Sfinţii Voievozi
#5187 - linia 66, Şos. Colentina (Bucur Obor), mergând spre Cal. Plevnei
- linia 79, Şos. Polizu, mergând spre Gara de Nord
#5215 - linia 97 (veche), Str. Occidentului, mergând spre Terminal Străuleşti
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Vin 10 Mai 2024, 13:08
de paraschivrazvan25
Au fost autobuze de calitate
Re: Astra Ikarus 415T
Scris:
Lun 13 Mai 2024, 11:19
de Dr2005
Poate troleibuze de calitate... autobuzul Ikarus 415 nu a fost nicidecum un model strălucit, având grave probleme de structură. Într-adevăr, a fost o revoluţie de design la momentul lansării producţiei de serie (1987), dar amplasarea motorului şi cutiei de viteze în partea din spate a dus la ruperi de şasiu. Cu toate astea, BKV a tras de câteva exemplare până acum vreo 2 ani (şi cred că au mai păstrat unul ca şcoală), fiind retrase odată cu mult mai bătrânele Ikarus 280 şi 260. Evident, BKV a reconstruit şasiurile la tot parcul.
Problemele respective se pot observa şi la caroseriile troleibuzelor din Bucureşti, multe având stâlpul de după roata stânga spate (între ultimele 2 geamuri mari) torsionat. Din fericire, echipamentele electrice sunt mai uşoare decât motoarele Rába utilizate pe autobuze, aşa că Bucureştiul a avut noroc de nişte vehicule suficient de robuste pentru a rezista 27 de ani (da, 5102 şi 5104 livrate în 1997 încă servesc linia 86) în Bucureşti (deşi câteva au suferit rupturi ale şasiului, însă aceste probleme au apărut după 20 de ani de exploatare), în condiţii de exploatare şi întreţinere mult mai proaste decât în Budapesta.