Pagina 1 din 1

Barbu Văcărescu - Al. Şerbănescu

MesajScris: Lun 15 Aug 2016, 20:16
de 133
Cateva imagini cu ocazia unei interventii in forta a sectiei linii care a pus capat (momentan) joantelor rupte de la sistemul cu Otelul Rosu ramas intre portiunile reabilitate ale traseului 5 (respectiv Aerogarii si Tunari). In sfarsit se circula la o viteza... decenta. Cu hurducaturi, dar fara sa se mai rupa pasagerii bidirectionalelor. Bonus: terminalul suspendat de la Piata Baneasa.
Orisicum improvizatiile "de criza" ai ultimilor 10 ani si poate chiar mai mult conduc la o degradare accelerata si continua a caii de rulare. Inlocuirea cordoanelor continue de cauciuc care tineau sina in canal cu pene din loc in loc ce permit intrarea si acumularea apei sub talpa sinei si in canal pe timp de iarna asigura distrugerea peticelilor extrem de rapid.
Aceste doua artere au un asfalt decent dar per total au un aer foarte... invechit. De mare mirare este ca dupa 1990 nu s-au schimbat nici macar consolele iluminatului, doar lampile, un caz destul de rar in Bucuresti la data curenta.

Re: Barbu Vacarescu - Al. Serbanescu.

MesajScris: Lun 15 Aug 2016, 20:24
de 133
Partea 2.

Re: Barbu Vacarescu - Al. Serbanescu.

MesajScris: Lun 15 Aug 2016, 20:32
de 133
Partea 3. In imagini este doar o mica parte din totalul problemelor din lungul arterelor. Nu am putut sa le pozez fix pe toate. In orice caz cred ca este suficient pentru imaginea de ansamblu, care sa completeze impresia de calator in vagon.
Totusi din fericiere nu sunt cazuri disperate unde este necesara inlocuirea urgenta a longrinelor, cum au fost pe Serban Voda si cum este pe Basarabia, de exemplu.

Re: Barbu Vacarescu - Al. Serbanescu.

MesajScris: Lun 15 Aug 2016, 20:36
de 133
Partea 4/4.

Re: Barbu Vacarescu - Al. Serbanescu.

MesajScris: Lun 15 Aug 2016, 22:51
de Dr2005
A dispărut gardul nebunului din (fostul) capătul de la Aeroportul Băneasa?

133 scrie:Imagine
Aici este cea mai mare ruptura, Efectiv s-a completat cu o mica buacata de sina, joanta a fost de necarpit prin sudura. Totusi a iesit foarte elegant, dupa standardul carpelilor.

Nu s-a completat cu nimic, este o singură sudură în poză. Cealaltă ,,bubă" e o exfoliere puternică, probabil şina s-a dilatat şi s-a îndoit, ieşind din longrină, iar muncitorii au îndreptat-o la ciocan.

Re: Barbu Văcărescu - Al. Şerbănescu

MesajScris: Mar 16 Aug 2016, 09:34
de 133
Posibil... voi cerceta la "manual" cand mai trec pe acolo.
Da, gardul pare sa fi disparut sau sa fi fost restrans, adica pe fostul fir al tramvaielor exista o continuitate (a scaietilor) si teoretic se pot poza liniile.
Oricum este clar ca primaria nu are de gand sa miste un deget pana ce "proprietarul" nu vinde drepturile litigioase unui client fidel al primariei care sa cotizeze la primarele... :twisted: Probabil asteapta sa dea coltul si pe urma...

Re: Barbu Văcărescu - Al. Şerbănescu

MesajScris: Dum 24 Sep 2017, 20:55
de 133
In ideea ca arterele astea vor intra la schimbarea caii de rulare a tramvaiului sau liniile vor fi desfiintate cu totul (momentan este o necunoscuta totala de ce s-a suspendat linia 5, dat fiind ca in bugetul pe anul asta nu apare nimic legat de) am realizat azi un "cabview" pe post de... "studiu de prefezabilitate". :lol:
O duminica agreabila si nici o problema cu exceptia unui bizon putin crizat cu un Astra negru, care se grabea pentru ca... Duminica! :twisted:

https://flic.kr/s/aHsm5FNYMy

Nota personala. Finalizarea terminalului de pe strada Gratioasa nu are in acest moment nici un impediment de natura fizica cu exceptia puzderiei de masini de inchiriat de la A U T O N O M parcate in locul de terminal. Foarte posibil adevaratii artizani ai "revendicarilor" din zona. :twisted:

P.S. Ca reabilitare linii este o lucrare de vis pentru orice firma. Nu intersectii cu troleu, nu macaze, o singura curba, larga, pe tot tronsonul! :mrgreen:

Re: Barbu Văcărescu - Al. Şerbănescu

MesajScris: Lun 02 Oct 2017, 10:47
de Dr2005
Acel teren în litigiu se poate ocoli, doar că PMB nu a vrut în ruptul capului să modifice proiectul şi să mute linia cu câţiva metri mai la dreapta.

Re: Barbu Văcărescu - Al. Şerbănescu

MesajScris: Lun 02 Oct 2017, 14:26
de 133
Evident, ca liniile de pe Gratioasa sunt in afara carosabilului, se puteau muta in carosabil! PMB zicea si ca face acolo terminal intemodal cu parcare etajata! :twisted:
O sa-l faca cum o sa-l faca si pe ala de la Granitul (care de fapt este banuiesc cel de la Aerogarii, transferat :twisted:, intr-un univers paralel)! :lol: Bine, la Granitul macar ulterior teorertic il poate transforma din parcare in bazar si inchiriaza tarabe cimpanzeilor care stau imprastiati pe trotuare cu trei lulele si surcele, de la Str. Logofat Dan pana la Granitul, ca toti soferii or sa parcheze tot in Cora. :roll:

De fapt acum incep sa se lege lucrurile cap la cap. Metrorex banuiesc a renuntat la metroul pe Pantelimon la troc (la troc pe naiba, nu puteau sa-l scoata fezabil de nici o culoare), PMB fiind de acord probabil sa renunte la tramvaiul spre Baneasa ca sa iasa fezabil M6. :twisted:, ca de, n-a fost nici un troleibuz de desfiintat in zona.