Pagina 5 din 6

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 16 Noi 2021, 22:31
de Lucian
Linia 19 a mers foarte prost astăzi,veneau cate 2-3 apoi pauza.Am văzut tatre pline pana la refuz.Aceste tramvaie trebuie scoase în cazul unui gol intre ture

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 17 Noi 2021, 23:57
de Dr2005
Dacă le scoteau, nu mai venea nimic, ar fi venit un V3A deja plin care ar mai fi trebuit să preia şi călătorii din 2 Tatre, adică încă vreo 250 oameni.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 18 Noi 2021, 00:45
de 133
In alta ordine de idei...
Cateva zile tramvaiele nu vor mai ajunge la Republica din cauza dezastrului din infrastructura OR. De altfel si pe Bd. Chisinau si pe Calea Calarasi circula in voia sortii, aproape de Coposu e o bucata de sina de vreo 1,5 metri care se "fleoncane" in voie in canalul longrinei, nesolidarizata in vreun fel la nici unul din capete.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 22 Noi 2021, 13:50
de Lucian
Cică reorganizare de grafice si suplimentare sa vina mai bine,pentru linia 123,m am uitat intervalele sunt aceleasi,turele la fel 11 in afara orelor de varf si 19 la orele de vârf.Vrajeala...

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 09 Dec 2021, 22:48
de Dr2005
De câteva zile au fost adăugate şi traseele liniilor operate de alţi operatori decât STB în aplicaţia InfoTB şi pe info.stbsa.ro. Însă orarele sunt cele teoretice, fără date în timp real, iar staţiile sunt separate pe operatori, nu la comun.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 18 Dec 2021, 22:43
de Lucian
Deja ar circula voci ca prima linie care ar intră in modernizare ar fi linia 40 undeva după sărbători.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 18 Dec 2021, 23:01
de 133
In general nu e un lucru normal sa auzi voci fara sa vezi cine vocifereaza... :twisted:
Proiectul de modernizare de cine ar fi facut, conform vocilor? Si mai ales cand a fost facut, ca eu n-am auzit de el? Cand s-a tinut licitatia? Bre, mai ie pana la ziua trollilor, 1 aprilie. In case you haven't noticed, comes jesus's birthday! :twisted:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 19 Dec 2021, 22:14
de Lucian
De mâine se suplimenteaza linia 7 si personal nu inteleg daca era nevoie în condițiile In care 25 ul vine la 4-5 minute.M am uitat pe site si daca este asa am văzut că 7 le de mâine ar veni la 7-8 minute,ca si părere personală mai bine îl suplimentau pe 19 care vine lumea cu el de la Dristor,tocmai,des aud intreband lumea prin statii de genul daca mai merge pe Șoseaua Giurgiului,daca mai ajunge la Luica.7 le nu vad sa aiba asa cerere mare de la unirii sau poate ma înșel eu...

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 19 Dec 2021, 23:02
de 133
25 e un tramvai care vine din periferie pe o radiala in inelul principal, merge pe el o vreme dupa care pleaca spre periferie pe alta radiala.
7 e un tramvai care merge pe o radiala din periferie pana in Piata Unirii (adica in supercentru, aproape km0).
Daca punem in balanta liniie de tranzit prin Piata Unirii 104, 116, 117, 123, 232, 312, 313, 361, 381, 385, 783 cu liniile "capacite" de Piata Unirii 7, 27, 32, 47 & 73 74, 76 ne dam seama ce prost stam cu electrificarea in centru.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 19 Dec 2021, 23:20
de Lucian
Adevarat ce spui,dar se știe foarte bine ca majoritatea coboară la Eroii Revolutiei,chiar si din 7 am văzut asta de foarte multe ori.Si de aici ai soluții spre centru de la metrou pana la linii ca 116 care din ce am vazut incepe sa aiba tot mai multi călători.Apoi,daca il astepti pe 7 poti sa l astepti si pe 19 care este reversul la 7 și anume ca am văzut că urca destul i în 19,sensul spre Dristor deci foarte multi am văzut că aleg sa coboare la Șincai unde ai atâtea rute la alegere spre centrul plus metroul.La 7 am văzut cand am mai mers ultima dată că începeau să fie aglomerată stațiile de pe filaret pana in carol,se construieste ansambluri rezidentiale am vazut prin zona,in ultima vreme.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 20 Dec 2021, 10:44
de 133
Sa speram ca extinderile alea de troleibuz si tramvai prin Piata Unirii via pee nee ree ree / pee nee dee lee n-or sa ramana doar pe hartie. Si atunci posibil ca 7 sa intoarca la Sf. Gheorghe / Sf. Vineri. Momentan ne multumim ca 7-le ajunge tangent si la M1&2&3 spre deosebire de 25 care ajunge doar la M2&5.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 20 Dec 2021, 22:34
de Lucian
După 7 care a mai primit un tur de astăzi,ajungând la 9 ture,tot de azi a mai primit un tur si linia 45 care are 6 ture.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 21 Dec 2021, 00:14
de Dr2005
133 scrie: ne dam seama ce prost stam cu electrificarea in centru.

Stăm prost cu electrificarea pentru că:
- 73 e dublat de 313
- 74 e dublat de 312
- 76 e dublat de 381
- 7 e parţial dublat de 116 (şi, de fapt, cam tot ce pleacă din Berceni pe pneuri merge la Unirii - 116, 232, 312, 313; din Giurgiului o tai imediat printre blocuri spre Brâncoveanu şi 116)
- 27 e dublat de metrou pe tronsonul cu cei mai mulţi clienţi
- 47 e dublat parţial de 385
Până nu se rezolvă problemele astea, tot prost vom sta cu electrificarea de suprafaţă la Unirii.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 21 Dec 2021, 01:02
de Lucian
Pai si se vrea sa se facă ceva in sensul asta sa nu mai fie duble așa multe si sa primeze tramvaiul care duce multi mai multi călători decat un autobuz??? Ca sa o luam pe rand...din ce stiu 47 este bun pe ghencea ca se sta în trafic prins in 385,pe lângă ca este si aglomerat doar daca ar veni mai bine...Legat de 27 stiu ca se dorea comasarea cu 19 la un moment dat, pe Mărășești rămânea doar 23 si pentru unirii ajungeau 7 si 47. Dar intre timp am înțeles ca 27 ar fi devenit un fel de linie de protocol,erau voci care o doreau si pe la vitan la un moment dat ,dar cel mai probabil majoritatea care a decis in interior au dorit altceva. 116 are din ce în ce mai multi călători am văzut pentru ca te lăsa în față la unirea.De 323 se mai aude ceva ca stiu ca se vehicula si el sa fie dus la unirii,in ultima vreme am văzut destul de pline statiile de tramvai,mai ales de la timpuri noi semn ce multi au renunțat la 323 de când merge 19 le pe șoseaua giurgiului...

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 21 Dec 2021, 08:29
de 133
Cu electrificarea in zona Unirii e foarte simplu. Se face sau nu se face. Pretentiile arhitectonice si infrastructurale ale marelui carpaci s-au oprit acum 31 de ani. Suntem pe picioarele noastre sa facem what's right si nu what's easy.
Tramvaiele si troleibuzele trebuie s-o tranziteze, cum cand si pe unde sunt notiuni destul de la indemana. Impedimentul unic este lipsa de vointa a unor retrograzi care vor sa ajunga cu litrul de benzina la 10 lei, ca iau accize din el.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 23 Dec 2021, 00:15
de Dr2005
https://tpbi.ro/tpbi-linia-781-devine-l ... -magurele/

Nu citez limba de lemn a TPBI-ului. Ce e de reţinut e că din 27.12.2021, linia 781 dispare şi cele 2 autobuze ale sale vor circula între ELI-NP şi Răzoare, cu întoarcere prin Lt. N. Găină - Drumul Taberei - Vasile Milea - Timişoara - Drumul Sării, iar pe drum vor face şi o buclă până în centrul oraşului Măgurele. Practic o linie de dublaj pentru liniile din Măgurele (care oricum merg trenuleţ toate 4, probabil acum vor merge câte 5) şi pentru 96, linie care, la nevoie (adică la ordinul potrivit) va putea să mai primească câteva ture în plus (să zicem scoase din celelalte 4xx-uri de Măgurele) pentru a compensa o reducere de parc pe 96, că ne-am obişnuit ca atunci când un traseu de troleu e dublat cu unul de autobuz, baza să devină autobuzul.
La cercetătorii de la Măgurele nu s-a mai gândit nimeni, erau unii care făceau naveta cu trenul de la Buftea şi Chitila şi le prindea foarte bine 781. Dar, na, e musai ca din Ilfov să nu ai autobuz direct până în centrul oraşului şi să trebuiască să mai schimbi cu ceva. Aştept şi desfiinţarea lui 783 (probabil însoţită de suplimentarea lui 361) şi înfiinţarea unui 4xx Aeroport Otopeni - Clăbucet sau Aeroport Otopeni - Străuleşti (ăsta parcă chiar era prin nişte liste), ca să ajungă la metrou undeva.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 23 Dec 2021, 21:38
de Lucian
Treaba cu 781 se trage de la faptul ca e in stand by ca sa nu zic ca sa ales praful de laserul de la Măgurele.Se așteptau la n angajați dar nu e așa.Posibil sa fie cerere,nu stiu pe partea cealalta de Vasile Milea cu Magurelele.,nu stiu.Dar daca e așa si ne luam după cerere din ce stiu, cerere mare din ce am înțeles ar fi ca sa fie dusa inca o linie de tramvai,inclusiv de la vatmani stiu,pe vitan,dar se invoca treaba cu 123 ca si transbordarea pentru linia 27 la posta vitan,linie care ar fi ceruta pe la vitan,ca nu se compara cu cererea de pe Dudești.In cazul lui 783 nu cred,dar orice este posibil,este o linie de tradiție ,nu duce lipsa de cerere deci nu cred.Rămâne de văzut,după sărbători ce va mai fi mai ales ca ne pregătim sa primim noile tramvaie,din ce am înțeles prototipul va ajunge la dudesti si in funcție de faptul daca va fi linia gata de pe milea se va face inaugurarea tramvaiului sau nu și doar pe actualul traseul al lui 1.Vom vedea...

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 19 Ian 2022, 23:34
de Lucian
Apropo de toate aceste modificari de trasee de pe Splaiul Unirii,personal am cerut ducerea lui 133 la cartier rezidențial în locul lui 223.Alta data am propus ducerea lui 133 la Cet sud vitan/Mihai Bravu.Mi s a răspuns că se analizează,ceva de genul la ambele deci nu m ar mira sa dispară 223 cum a dispărut 124

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 20 Ian 2022, 00:30
de 133
Greu de crezut o asa prelungire spre cartierul sufletului care numara cateva blocuri aruncate in camp pe langa Protan si groapa de gunoi de un "dezvoltator" istetz din cale afar'... Gradul de incarcare n-ar justifica autobuze de 12 metri pe segmentul de prelungire si cu frecventa 133-lui.
La CET Sud e problema mare cu latimea mica a Bd. Energeticienilor, unde se sta foarte mult la semafor.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 29 Ian 2022, 23:02
de 133
S-a modificat traseul liniei 223, zic eu in bine... dar totusi cu o mica ciudatenie si anume, la Timpuri Noi capatul este extrem de bizar, nu este comun cu 323 ci este facut ca un anus contranaturii, la mica distanta... :evil:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 30 Ian 2022, 12:52
de Lucian
Următorul pas va fi dispariția lui 323 de la acest capăt cel mai probabil si dus la Unirii,după cum se știe ca ar urma sa se producă modificarea.Tot cel mai probabil,noul capăt de pe colt făcut este pentru a nu mai tine o banda ocupată si care mai mult ca sigur va deveni staționarea interzisă.Acum,întrebarea ar fi de ce nu s au dus mai in fata cu capătul si l au făcut fix imediat in colt cat sa încapă doar un autobuz.Poate in timp va fi suolimentata si nu va rămâne o linie fantoma cel puțin cum este in weekend,si sa ai loc de cel puțin 2 autobuze la capat.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 30 Ian 2022, 13:56
de 133
Ramane de vazut, deocamdata PS3 a amenajat langa breteaua pasajului Marasesti un spatiu care pare a se preta perfect ca si capat de autobuz, presupun pentru 323.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 06 Feb 2022, 00:51
de Lucian
223 ul semn ce câștiga tot mai multi călători de la timpuri noi.Zilele trecute din 19 mai ales,am tot văzut călători in autobuzele care tranzitează aceasta linie.Posibil sa fie si un câștig,mai ales ducerea lui 19 pe Giurgiului cu ce aduce de la Progresul,la pachet cu 323

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 09 Feb 2022, 14:07
de Dr2005
Capătul actual face mai simplă accesarea metroului, faţă de Mihai Bravu unde călătorii trebuiau să traverseze bulevardul pe la suprafaţă (o adevărată plăcere la 3 benzi/sens cu maşini care vin lansate cu viteze mari de pe pasaj). Dacă s-ar prelungi şi 323 până la Unirii, probabil o parte din călători ar alege autobuzul, dar numai cu condiţia asigurării unui transfer faci (de ex. o mică buclă prin capătul lui 223).

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 09 Feb 2022, 23:54
de 133
Acum or sa se invarta autobuzele in bucle in jurul gurilor de metrou amplasate tampit pe vremea ailalta... Better not.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 10 Feb 2022, 22:57
de Dr2005
Bucureştiul are absolut zero amenajări pentru pietoni (nu mai zic de persoane cu mobilitate redusă). Să traversezi toată intersecţia de la Timpuri Noi ca pieton până la locul unde s-ar putea amplasa legal o staţie de autobuz (adică pe Splai la 25m după intersecţia cu Mircea Vodă ori cu 50m înainte de cea cu Văcăreşti) e o aventură în sine, pe când o mică buclă a lui 323 prin fostul capăt (evident cu staţii separate) nu ar fi un capăt de ţară. Astfel de bucle se practică şi pe la case mai mari (Praga, Bruxelles etc.), fiind mult mai ieftine decât mutatul unor guri de metrou construite acum 30 - 40 de ani ori realizarea unor noi accese la metrou.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 15 Feb 2022, 21:27
de Lucian
Sunt curios de unde vor lua ture si ar fi mers ca si 19 le sa fie suplimentat pentru ca de la Șerban Vodă de cand merge pe Giurgiului,nu mai prinzi locuri goale pe scaune.Vine lumea tocmai din titan si dristor cu 19-le...
https://mobilitate.eu/tpbi-suplimentare-linia-7/

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 16 Feb 2022, 11:45
de 133
Au rezolvat temporar anomalia aia imbecila de la Timpuri Noi, 223 stationeaza acum in fata lui 323 pe aceeasi latura de trotuar. Efectiv 323 nu putea sa treaca/intoarca prin breteaua unde stationa 223, nu avea loc ca lumea doua autobuze unul pe langa altul.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 19 Feb 2022, 23:28
de Lucian
O varianta ar fi fost suplimentarea lui 47 dar trebuiau sa bage tur de giurgiu si așa mai bine l au suplimentat pe 7.Pe 47 era mai mare nevoie cu Ghencea si automat cine vroia si avea treaba spre Filaret versus unirii,venea cu 25 si de acolo în funcție de ce venea il luau pe 7 sau 47 in funcție de cine venea primul.7 le il vad des mai aproape gol,grosul ce mai urca din statia D.Istrati,spre Unirii.Mai degrabă e mai aglomerat 19 după 25 foarte multi alegând sa coboare in special la Sincai.Daca 19 rămâne si după ce se termina cu lucrările de la V.Milea,automat va mai trebui suplimentat.Daca tot vrei sa ai linii care sa tranziteze capitala de la nord la sud va trebui făcut ceva ,părerea mea si in privința lui 27.Pe lângă faptul ca pleacă mai mult gol de la unirii si ca il dubleaza pe 23 sunt prea multe linii care întorc la unirii
O varianta ar fi dus 27 in ghencea în locul lui 47....

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 20 Feb 2022, 00:33
de 133
E greu de urmarit nevoia de transport public si evolutia ei in Bucuresti, din cauza imprevizibilitatii economice cu crize valurite la fiecare cincinal...
In momentul asta sunt linii de tramvai care circula degeaba si ar putea fi inlocuite bine mersi cu autobuze (ex. Sos. Chitilei).
Cert este ca 27 intoarce la Unirii cumva contra naturii. Iar 47 este o alegorie din cauza ocolului monstruos pe la Filaret.