Pagina 1 din 6

Re: Ştiri

MesajScris: Lun 17 Iun 2013, 10:25
de Alexandru

Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 17 Iun 2013, 23:46
de Alexandru
Aici discutam despre traseele mijloacelor de transport in comun si programele de circulatie ale acestora

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 23 Iun 2013, 20:30
de Alexandru
Astazi la schimbul 2 linia 66 a fost formata din urmatoarele troleibuze 5166, 5181, 5197, 5311, 5312, 5354, 5376, 5394. In week-end sunt 9 ture la sch 1 si 8 ture la sch 2.

Depoul Vatra Luminoasa scoate toate Irisbus-urile disponibile in week-end-uri.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 22 Sep 2013, 16:18
de Andrey
Nu stiu daca este locul potrivit pentru aceste fotografii, dar alt loc n-am gasit. Sa privim cateva fotografii facute in ultima zi la Baba Novac, unde pana astazi a intors linia naveta 634:


Picture 003.jpg



Picture 007.jpg



Picture 008.jpg


Si-o poza cu linia 1.
Picture 019.jpg


Si anuntul din tramvaiele liniei 1 care anunta datele cu privire la ziua de maine:
Picture 015.jpg

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 14 Oct 2013, 09:29
de Alexandru
Este ok sa pui aici pozele. Daca ai intrebari, scrie in acest topic: http://transport-in-comun.ro/forum/viewtopic.php?f=7&t=9 Deasemenea iti recomandam sa folosesti si host-uri externe de poze, precum http://www.photobucket.com sau http://www.flickr.com

Multumim pentru intelegere.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Vin 10 Ian 2014, 17:46
de Alexandru

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 13 Mai 2014, 11:28
de Dr2005
Intervalul de succedare pe linia 381 e de 7 minute, iar la Piaţa Victoriei nu e staţionare. Da' fraierii poa' să aştepte şi 15 minute în staţie, nu? Ce naibii, domn' şofer e şi el om, mai bea şi el o cafea, o ţigară, mai vorbeşte la telefon...
4281,6299.jpg

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Vin 14 Apr 2017, 22:22
de 133
Am vazut chestii si mai "haoiase", de exemplu zilele trecute la ora 11:55 in terminalul Arena Nationala 5 troleibuze:
Ikarus-86
Ikarus-86
Citelis-90
Citelis-86
CItelis-86

La 381, 313, 312 si 634 e nebunia aia de la Sudului care se adauga. Cand nu e politie la Mol-Megaimage aia care vin pe Oltenitei trec pur si simplu pe rosu si astia care vin de jos de pe Vacaresti cand primesc verde efectiv n-au unde sa inainteze. La Pridvorului erau zile in toamna cand erau efectiv 8 autobuze ciorchine inainte-in-dupa statie.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 11 Sep 2017, 08:09
de Dr2005
Încep să apară pe site-ul RATB orarele ,,noilor" linii 19 şi 34... momentan sunt doar cele pentru zile lucrătoare. Dezastru e puţin zis... Şerban Vodă rămâne practic fără tramvai:
- orarul vechi al lui 1:
1.png


- orarul nou al lui 19:
19.png
19.png (8.33 KiB) Vizualizat de 27811 ori


Bonus - 34:
34.png
34.png (10.37 KiB) Vizualizat de 27811 ori


Fac pariu că vagoanele de pe 34 sunt scoase din 1/10, iar cele de pe 19 probabil de pe 23 şi alte trasee de Titan. Iar din cauza tâmpeniei de 1/10 şi 34 în acelaşi timp, Şos. Olteniţei va rămâne să se bazeze doar pe 11, o linie care brusc, din cvasi-inutilă, devine singura de pe bucata aia, că doar nu cred că cineva de la RATB chiar crede că lumea o să schimbe 1-urile la Cimitirul Şerban Vodă sau o să facă bucle prin Şura Mare.

Altă tâmpenie: 19 la CFR Progresu şi nu la Zeţari. Unde mama cucului mai încape 19, când chiar şi acum când apare 4-le, se încurcă cu 7 şi 25?

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 11 Sep 2017, 10:25
de Dr2005
Pe principiul ,,ce mergea bine trebuie făcut să meargă prost", ne-am putut bucura doar o săptămână jumate de nişte intervale de circulaţie decente pe liniile 1/10, 23 şi 25. Hai să facem nişte comparaţii:

1
- până la 10.09.2017:
1.png

- de la 10.09.2017:
2.png

Curios lucru, 1 pe inelul interior (10) rămâne cu acelaşi orar.

23
- până la 10.09.2017:
3.png

- de la 10.09.2017:
4.png
4.png (27.72 KiB) Vizualizat de 27809 ori


25
- până la 10.09.2017:
5.png

- de la 10.09.2017:
6.png
6.png (32.55 KiB) Vizualizat de 27809 ori


Pentru că aşa-i frumos, se mai răreşte şi 40-ul, că doar lumea are maşini, biciclete, picioare...
- până la 10.09.2017:
7.png

- de la 10.09.2017:
8.png

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 12 Sep 2017, 21:31
de Alexandru
Observ ca 40 circula la 15 minute în intervalul orar 11:00-11:59.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 12 Sep 2017, 21:39
de Dr2005
Cam toată ziua e un interval de aprox. 15 minute. Asta e cam mult, dar se putea şi mai rău (vezi 19).

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 13 Sep 2017, 09:00
de 133
In sfarsit un interval relativ decent de succedare a tramvaielor la Obor. Si la SunPlaza...
37002140226_8652ff5a28_c.jpg

Pe intervalul spatial de la podul Mihai Bravu la Sudului pe la ora 11 sunt imprastiate in general 4-5 vagoane.
La fix, avand in vedere ca 313 si 381 la ora 11 vin... cum vin si de obicei nimeresc in trenulet astfel ca primul e conserva.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 01 Iun 2019, 11:53
de AndreiSYA
Din informatia pe care am primit-o acum jumatate de ora, astazi 01.06.2019, linia 125 a fost transferata de la Autobaza Ferentari, la Autobaza Obregia. Deocamndata nu am informatii legate si despre ce masini sunt turate. Banuiesc ca sunt Kent-uri de 10/12 M.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 03 Iun 2019, 21:42
de 133
Desi s-ar putea sa comentati referitor la utilitatea acestei postari... linia 335 inca mai contine Citaro desi suntem aproape de ultimul lot de 30 de Kent 12 la inmtatriculat. In schimb 331 a primit mult Kent. :mrgreen:
In plus vreau sa spun ca inafara intervalelor de varf sunt cateva linii care m-au surprinz placut cu frecventa neobisnuit de buna, nu tin minte sa fi vazut vreodata in Romania ceva similar.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 05 Iun 2019, 21:06
de AndreiSYA
Într-adevăr, am avut treabă acum o săptămână în zona Universitate și Romană, într-o zi de duminică, si pot spune că veneau mașini pe 381/168/331/300 la 6 minute, uneori chiar și 4 una după alta. Am rămas plăcut surprins să văd noutatea aceasta.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mie 05 Iun 2019, 22:49
de 133
330, 331, 335 frecventa incredibil de buna. De asemenea azi am prins trenulet de doua Citaro in 105 la podul Grant, rareori intalnesti asa ceva. 205 frecventa simtitor mai buna. Despre 313 nu mai vorbesc deja are o frecventa aberanta, umbla trenulete. Chiar nu sesiseaza cineva in STB ca 313 trebuie dizolvat in 116 si un 681 scurt Piata Sudului-Resita? Sunt situatii cand la Budapesta sunt trenulete cate 4 autobuze intercalate cu 3 troleibuze, troleibuzele goale!

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Joi 06 Iun 2019, 06:07
de AndreiSYA
Ceea ce nu-mi pot explica eu, este faptul că troleibuzele merg unul după altul goale. De ce nu se desființează una din linii? Adică 76-ele are traseu comun cu 312, 313 și 381. Merg mai mult libere din ce am văzut decât cu călători. Iar la Unirii, stau câte 3 sau 4 trolee. Sau eventual să se prelungească 73-ul la Gara de Nord, cum era pe timpuri 95 - Piața Reșița - Gara de Nord.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 08 Iun 2019, 13:26
de Dr2005
Pentru STB eficientizare = mai multe autobuze la traseu. Nu contează că stau blocate în trafic, nu contează că în week-end s-a ajuns să circule maşini goale la 1 - 2 minute unele după altele... Fără un sistem de prioritizare a transportului în comun şi unul serios de dispecerizare, totul e doar risipă de motorină.
---
"Concurenţa" troleu - autobuz e veche la STB/RATB... de regulă grosul călătorilor e dus de autobuz, în vreme ce troleibuzul fie vine din an în Paşte (vezi 61 vs 336), fie merge cu 10 la oră că are semicursa prea lungă (Berceni). Cred că am mai zis şi cu alte ocazii ce s-ar putea face chiar de mâine dacă s-ar dori:
1) Pentru Militari:
- 61 suplimentat a.î. să circule la un interval de 3 - 4 minute la ore de vârf şi 5 - 6 în rest + 62 undeva la 5 - 6 minute la ore de vârf şi nu mai mult de 10 în rest;
- 336 desfiinţat
- 106 pe traseul actual între Roşu şi Str. Apusului, apoi modificat prin Str. Apusului, Bd. Iuliu Maniu cu întoarcere în giratoriul de la Cora Lujerului, la un interval de 5 - 6 minute la ore de vârf şi 10 în afara lor
- bonus: făcut ceva cu 178 care arde degeaba motorină pe Virtuţii în coloană, de exemplu traseul actual să circule L-V doar până la ora 6:45 (ultima plecare de la capetele de linie) + S-D toată ziua, în rest spart în 179 Militari Rezidence - Virtuţii şi 180 Sala Palatului - Pod Grant (întoarcere prin Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Bd. Ceahlău, viraj dreapta pe lângă Podul Grant, Cal. Giuleşti, Şos. Orhideelor, apoi traseul de ducere).

2) Pentru Berceni:
- 312 pe traseul actual între Berceni şi intersecţia Văcăreşti cu Tineretului, apoi prin Văcăreşti, Str. Mircea Vodă, Bd. Corneliu Coposu, Piaţa Sf. Vineri, cu întoarcere prin Piaţa Unirii, Splaiul Unirii apoi traseul actual, desigur la un interval de succedare de vreo 6 - 7 minute la ore de vârf şi vreo 10 - 12 în afara lor
- 313 desfiinţat, cu 73 la un interval de 3 minute la ore de vârf şi 5 în rest;
- 381 lăsat aşa, dar rărit puţin, câtă vreme 76 oricum ar circula la 2 - 3 minute la ore de vârf şi 4 - 5 în rest.
- ce se disponibilizează din 313 şi 381 să se trimită pe 116 şi 312.
---
Citaro intercalate cu Otokar sunt pe mai toate liniile, văd zilnic Citaro pe linii ca 105, 133, 173, 336, 368, ba uneori şi pe 185. Mă aştept să fie aceeaşi situaţie şi pe alte trasee. Nu ar trebui să ne mire asta, la urma urmei e mai important ca autobuzul să îşi respecte orarul decât ce marcă e autobuzul.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Vin 14 Iun 2019, 22:02
de 133
Avem 400 de autobuze in plus asa ca ne permitem acum sa avem acelasi interval intre ele! :twisted:
Mai nou la Calea Vacaresti se aduna cate 5-6 133-uri. Ba am vazut o faza si mai neverosimila! 3-4 105-uri la Presei!

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Vin 06 Sep 2019, 22:19
de 133
S-a desfiintat 56 ca mergea mereu trenulet cu 40 si acum 40 vine tot din an in paste desi teoretic are vagoane in plus. Noroc cu portiunea comuna cu 14 si 36, 14 cel putin vine destul de des. Cat ocolesti cu 14 abia te ajunge si 40 din urma la Hala Traian. Hai cu reconstructia liniilor pe Calarasi si Basarabia. Duamna, se aude?!? :evil:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Vin 13 Sep 2019, 11:15
de AndreiSYA
Care este scopul înființări liniei 3? Am văzut pe site-ul S.T.B.-ului linia. Este de durată, sau este "temporară"?

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Sâm 14 Sep 2019, 21:16
de 133
Mda, acum ca metroul usuratic 41 a (re)devenit un banal tramvai cu tigai care se hurduca pe linii CF neburate corespunzator (si posibil si inerbate dupa metoda "de succes" unica in lume a duamnei&sectoristii), fara prioritate in intersectii si cu statii in refugii la fel de banale ca oricare altele ar putea sa renunte la pretentia lipsei macazelor pe traseu si s-ar putea introduce cate un set de macaze la intersectiile cu Turda si Bd. Timisoara, pentru un acces mai facil al vagoanelor dinspre depourile BN si Militari (prioritar zic eu la vagoane noi, pretabile pentru 41). Astfel ar putea fi eliminata strutocamila aia anacronica de (pe) Expozitiei, juma' otelul rosu centrat, juma' cale ferata descentrata bulevardului, care se infunda in doua stradute.

P.S. "Interzis cf. art. 9 din ROF Forum" LOL. :mrgreen:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 15 Sep 2019, 13:06
de Dr2005
Probabil se va face un macaz la intersecţia Lujerului cu Timişoara când vor începe lucrările pe Bd. Ghencea.

Până una-alta, STB ne mai dă ceva: traseele de tramvai care în week-end vin mai des decât în cursul săptămânii: 1, 10, 11, 47. La 47 diferenţa e astronomică, de la 25 minute în cursul săptămânii la 7 minute în week-end.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Dum 15 Sep 2019, 21:29
de 133
Or sa inceapa lucrari pe Bd. Ghencea cand o sa se extinda sectorul 'balos' 4 pana in Ghencea, altfel ma indoiesc. :lol:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 16 Sep 2019, 18:33
de Dr2005
2020 e an electoral.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Lun 16 Sep 2019, 21:21
de 133
In afara de balos nu cred ca am vazut pe careva sa se laude cu "ce va face". Si este cam singurul credibil la momentul actual. Pe duamna n-am retinut-o decat cu cei 40 de km pista de biciclete si culoarele unice STB dintre care nici unele nici altele nu exista inca. Daca mai pomenesc si reabilitarea liniilor 40 si 5... :twisted:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 17 Sep 2019, 13:03
de Dr2005
În vreme ce noi vorbim de Bălos, Mutu s-a apucat să pompeze bolarzi pe Iuliu Maniu, cel puţin de la Vasile Milea la Leul sunt amplasaţi din 50 în 50 cm, inclusiv în dreptul staţiei de autobuz de la Facultatea de Electronică. Mai rău, a fost desfiinţat gardul dintre trotuar şi drum între staţia sus menţionată şi intersecţie, precum şi cel de pe colţul cu Vasile Milea, lăsând calea liberă oilor care trec strada indiferent de culoarea semaforului.

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 17 Sep 2019, 18:05
de AndreiSYA
Practic să mă aștept la accidente rutiere în zona respectivă. :ugeek:

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

MesajScris: Mar 17 Sep 2019, 20:28
de 133
Adevarata risipa cu bordurile verticale ("bolarzi") pe Maniu, alea trebuiau trantite perfect orizontal pe post de marcaj continuu intre banda 1 (care ar trebui sa fie culoar unic STB) si banda 2.
P.S. Bursa zvonurilor zice ca deja pe Prelungirea Ghencea sunt ceva lucrari timide de... "exproprieri". Nu stiu daca opera lu'
duamna sau a lu' mamutu. Poate in week-end o sa vad cu ochii mei si va spun, daca ginesc 'descrierea obiectivului'.