Discutii despre trasee si programe de circulatie

Discutii privind traseele mijloacelor de transport in comun

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mar 18 Mai 2021, 22:34

Asa se struneste "cresterea economica", toata lumea la autoturism, ca e nevoie de multe RCA-uri pe SH-uri care mai mult stationeaza ca sa acopere BMWurile si Mercedesurile nou noute facut covrigi pe stalpi de beizadelele drogate care nu mai disting nici culorile semafoarelor! :twisted:
Mucisor este cea mai sinistra marioneta si am avertizat de multa vreme, acum s-au dus vopseaua si de pe cioara asta ca de pe toate. Lucrurile astea sunt dictate de mai sus, musiu' executa fara sa cracneasca, lipseste doar "sa traiti" din fraza, dar cred ca este silent!
Acum e mai clar de ce dispar gardurile de la tramvaie. :evil:
Nu si-a pierdut nimeni capul nici pentru ce s-a intamplat in 2010, din pacate. Sa vedem daca mai reusesc si de data asta. In Romania oricum lucrurile interesante se intampla in sezonul rece. De data asta "raul cel mai mic" o sa primeasca glontul cel mai mic. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mie 26 Mai 2021, 23:59

In premiera de cand am eu tinere de minte linia 19 este deservita acum si cu ture Tatra T4R de la Depoul Militari odata cu prelungirea de la Sura Mare la Zetari cu ocazia supendarii lui 11 (si 35) datorata lucrarilor de pe Vasile Milea.
Fişiere ataşate
P_20210526_153501.jpg
La Nerva Traian.
P_20210526_153521.jpg
P_20210526_154512.jpg
La Mall Vitan.
P_20210526_155447.jpg
Laborator. Primaria sector 3 tot n-a dat in functiune refugiul, niste dobitoci.
P_20210526_155456.jpg
P_20210526_164853.jpg
La Sincai.
P_20210526_164903.jpg
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Joi 27 Mai 2021, 01:01

Este bătaie de joc ca sa trimiți astfel de vagoane pe o astfel de linie.Pe la Dristor era aglomerat,la fel si la vitan pentru cei care vin la mall ca sa nu mai vorbim de zona Titan.Se stie foarte bine de aglomerația din zona Ikea Pallady unde tramvaiele vin si pleaca pline,pe lângă ca are un traseu lung trece si prin zone centrale,tranzitate.Si mai stiam ca astfel de tramvaie au interzis să circule pe o linie centrală.
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Joi 27 Mai 2021, 08:40

Cum adică ,,au interzis"?
19 e o glumă de linie, cu un interval de succedare de vreo 15 minute la ore de vârf, dublată pe toate segmentele ei de altceva (220, 25, 323, 133, 23/27, 330 ş.a.).
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2533
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Joi 27 Mai 2021, 10:29

Adică astfel de vagoane sa nu ajunga pe liniile cat mai centrale
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Joi 27 Mai 2021, 11:07

Culmea ca si la ora 12 linia asta este aglomerata, ba este inghesuit chiar si controlul in #3405. Partea buna este ca intervalul de succedare este rezonabil.
De altfel in liniile "centrale" colcaie vechiturile, chiar acum trece #4555 in 381...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Joi 27 Mai 2021, 14:11

Lucian scrie:Adică astfel de vagoane sa nu ajunga pe liniile cat mai centrale

O, da, de aia ajung Tatre la Piaţa Unirii, de exemplu...
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2533
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Joi 27 Mai 2021, 14:45

Ca si propunere de trasee ar mai fi fost o varianta ca si capătul de la sura mare/bucla benzinarie,sa fie folosit ca si zona de tranzit a lui 10 care sa fie dus la progresul.Putea fi suspendat 7 le si cu ture din acesta suplimentam 19-le si 47 ca ajungeau turele.
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Sâm 05 Iun 2021, 19:19

Este bătaie de joc ce se întâmpla si anume doar ca exemple liniile 123 si 133 au rămas in urma reducerii turelor de la 13 ture cate aveau in weekend,au rămas cu respectiv 7 si 8 ture si incepand cu ora 20 acestea urmează sa vina la 20 de minute
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Sâm 05 Iun 2021, 23:06

Explicatia este banala, toata lumea trebuie sa circule cu autoturismul sa isi toace banii chiar si pierzind timp in trafic degeaba, ca altfel economia intra in "recesiune", din cauza ferestrei de spagi care in mod normal ar fi spalate si ar alimenta "cresterea economiei". :twisted:
P.S. Ceeeee? A zis cineva "spagi"? Noi credeam ca au murit toate de covit! :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Sâm 05 Iun 2021, 23:30

,,Explicaţia" este Adrian Criţ, care a zis cu guriţa lui că între 9 şi 13 şi după 20 nu e trafic. Aşa a făcut şi în 2011, de fapt pe vremea lui ajunseseră ultimele plecări pe linii să fie în jur de 21:30 - 22, bănuiesc că la asta vom ajunge, că doar nu suntem la Bruxelles să circule transportul de zi până la 1 noaptea.
Deja pe liniile R ultimele plecări din Ilfov sunt în jur de 21:30 - 22, pun pariu că se va ajunge şi la transportul în oraş la aceleaşi valori.

Ce nu îmi dau seama e cum de s-au apucat să reducă deja numărul de ture, câtă vreme hotărârea de Consiliu General nu a fost nici măcar pe ordinea de zi a şedinţei din 2 iunie 2021, asta înseamnă că nu au bază legală să modifice traseele şi programele, de fapt nici pentru faza cu Vasile Milea nu au bază legală.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2533
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Sâm 05 Iun 2021, 23:33

Critz este doar un nume pe care il poarta factorul politic la momentul asta. Ce este cert este ca avem o tranzitie de putere care ca de obicei genereaza o ferestra de... venituri la buget, pana se combina spaguitul cu spaguitorul pe ceva anume ce pot practica impreuna (la un penerereu ceva), dupa cum le este priceperea. :ugeek: Pana se aranjeaza aranjamentele... economie (a se citi austeritate) legala sau mai putin legala, banii sunt cati sunt si atat. :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Mie 07 Iul 2021, 13:35

Din ce am avut ocazia să văd,linia 19 are succes tot mai mare în rândul călătorilor de cand este dus pe Giurgiului,pana la Zetari,deoarece am vazut ca locurile sunt aproape si raman ocupate de la Șerban Vodă/Eroii Revolutiei spre Zetari si nu mai coboară toată lumea la cimitir ca atunci cand întoarce la Sura Mare si se ducea lumea spre celelalte tramvaie din zona.Si mai ales daca prinde un gol intre tramvaiele liniilor 7 și 25 tramvaiele se aglomerează de pe 19.De aceea trebuie renuntat si la tatre si puse tramvaie ca v3a pentru a prelua fluxul mare de călători.
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mie 07 Iul 2021, 14:02

Tramvai direct pe la zona comerciala Pallady, Piata Trapezului, Piata Ramnicu Sarat, Park Lake, Kaufland Miraj, Piata Vitan, Piata volanta Nerva Traian, Piata Timpuri Noi, Piata Norilor, Piata Progresu si bonus casa de pensii... cine ii poate rezista! :mrgreen: Pacat ca nu-l ajuta infrastructura... :mrgreen:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Mie 07 Iul 2021, 14:31

Ai uitat de mall vitan...
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Mie 21 Iul 2021, 15:43

Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Joi 22 Iul 2021, 11:37

Ne'a Adrian Cojocaru asta ar trebui sa se reprofileze profesional din postac in muncitor CF si sa ne construiasca si noua trenuri ca alea din China, pe care le lauda... avem inflatie de pliscuitori... Dar pentru asta ar trebui sa demaste intai sarabanda licitatiilor pentru lucrari de utilitate publica...

P.S. Ar fi mers postat la accidente/incidente. Oricum in zona s-ar putea sa mai sara sina din canal si sa se repete faza, inteleg ca a inceput demolarea Pietei Norilor, deci alt santier cu basculante, excavatoare si alte utilaje grele in tranzit peste linii. Balosu mai bine lasa comertul in seama privatilor si reconstruia linia de tramvai pentru mucisor....
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Sâm 31 Iul 2021, 15:27

Sunt curios cand se vor face primele suplimentari de linii cu noul contract semnat între părți si in alta ordine de idei pe celălalt forum am citit ca vor sa trimita CA uri pe linia 55 odata cu deschiderea capatului de la Cora Pantelimon asa ca ar trebui să trimită cel putin v3auri în linia 19 deoarece cu tatrele este bătaie de joc și ambele linii au tronsoane cu linii în stare critica
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Sâm 31 Iul 2021, 22:09

55-ul ar trebui scurtat, Granitul-Iancului, oricum pe Protopopescu va fi inlocuit de M5 (peste 50 ani) iar tramvaiul de pe Calarasilor ar trebui mutat prin Bd. Unirii si Bd. Decebal.
Cat despre 19... reconstruit, ca deja se sta cu sudura zi dupa zi pe traseul lui in zonele OR.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Sâm 31 Iul 2021, 23:16

Păi si pana la Sfânta Vineri? Ce-i drept mai sunt variante si anume 135 ,14 si 40.Asa si pe pe linia 19 un 323 prelungit până la posta vitan si ai rezolvat problema.Il mai ai si pe 133/123....
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Dum 01 Aug 2021, 08:44

Sf. Vineri este un anacolut de transport urban, exista bucla de la Sf. Gheorghe unde intorceau toate tramvaiele, acum unele intorc acolo, altele aici, trebuie sa mergi pe jos 300-400 metri ca sa schimbi tramvaiul, o idiotenie, 14, 55 si 40 care aer de la Sf. Vineri din cauza vitezei comerciale catastrofale.
In momentul in care exista premiza terminalului Sf. Vineri 21 nu mai trebuia dus pe Mosilor Vechi, trebuia dus prin Mantulesa pana in Coposu si abandonata bucla din jurul bisericii Sf. Gheorghe pentru pelerinajul cu tramvaiul. Si mai departe pe Coposu in jos prin Piata Unirii spre 32.
S-au produs niste erori si orori de-a lungul timpului din lipsa de viziunie, din lipsa de interes, pentru ca primarul a devenit o functie strict politica, orice dobitoc avand acces liber la ea sustinut de o mana de dobitoci care se straduiesc sa mentina un sistem bolnav care sufera de blocaje cronice pana cand ceva explodeaza sau ia foc. Dupa care fug ca sobolanii sa se disculpe care pe unde apuca si in ce fel. Niste oligofreni capabili sa blocheze drumul public cu un interes personal. Fara sa realizeze ca valul trece si peste ei, nu se impiedica, timpul trece, istoria nu are rabdare cu trogloditii. :ugeek:

32 trebuia sa intre in Piata Unirii prin locul fantanii koreene si sa mearga mai departe prin Bd. Unirii si Bd. Decebal cel putin pana la Piata Muncii. In locul unui transport coerent si de viteza avem niste havuze mediocre pe spatiul verde median, umbrite de cherhanalele si bodegile sinistre "de staif" trantite de jegoita pe malul Dambovitei, unde trebuiau sa fie de fapt havuzele.
Cica strica tramvaiul arhitectura bulevardului Victoria Soci... Unirii dar daca veni primar money man jegoita iete ca arhitectura n-a mai contat. Ba mai mult, cica ar vrea sa ingroape masinile cu totul in Bulevardul Unirii si deasupra sa fie cartierul general al bodegilor! Proiectul "circul foamei" reloaded. Din banii contribuabilului pentru bodegile cui? :ugeek:
Desigur... se poate percepe motivul abscons, o stramutare a bodegarelii din "centrul vechi" care isi termina viata fizica la un potential cutremur major. Not. Nu va asteptati la astfel de salfgardari de la astfel de personaje.

19 este acum un mega traseu care ruleaza un sfert de traseu pe cale de rulare acceptabila CF, un sfert de traseu pe cale de rulare relativ noua si optima, un sfert de traseu pe dezastrul OR cu o viteza de-a dreptul necomerciala si inca un sfert de traseu din nou pe o cale de rulare acceptabila CF dar in degradare rapida din cauza sabotajului cu iarba peste.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Mar 03 Aug 2021, 17:45

Lucian scrie:Sunt curios cand se vor face primele suplimentari de linii cu noul contract semnat între părți si in alta ordine de idei pe celălalt forum am citit ca vor sa trimita CA uri pe linia 55 odata cu deschiderea capatului de la Cora Pantelimon asa ca ar trebui să trimită cel putin v3auri în linia 19 deoarece cu tatrele este bătaie de joc și ambele linii au tronsoane cu linii în stare critica


Când se va putea circula cu tramvaie unidirecţionale pe 55, categoric o parte vor fi CA-uri de Colentina, ca să se laude Primăria. Mă gândesc că vor rămâne şi câteva ture de la Victoria şi va fi redus numărul de ture pe 21, dacă tot se poate merge cu biletul urban cu tona de R-uri ale Voluntariului. Bidirecţionalele ,,disponibilizate" de pe 55 vor merge pe 5, nu rămâne un exces de vagoane care să poată fi utilizat pentru 19.

19 rămâne aşa, se pare că are destul de mulţi călători în forma asta. Mă gândesc că e vorba de călători pe diverse bucăţele de traseu, nu cred că e cineva atât de sado-maso încât să meargă cap-coadă cu 19.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2533
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Lucian » Mar 03 Aug 2021, 23:03

19 are tot mai multi călători,am avut ocazia si treburi sa vad cum sta treaba pe aceasta linie si anume cei care vin de pe Giurgiului,tot mai multi coboară la Sincai sau Timpuri Noi,cel mai probabil pentru transbordare la metrou sau i am mai auzit pe unii care coboară pentru 133.Apoi la Vitan-Dristor tot așa pentru transbordare pentru 123 pt Unirii sau pentru zona Auchan Vitan.La Dristor tot așa pentru metrou sau cel mai probabil pentru linia 1.Ca sa nu mai zicem de cei pt parcul de la titan sau ikea Pallady...De aia ziceam de tatre ca trebuie renunțat la ele pe aceasta linie deoarece chiar și in weekend acestea sunt pline...
Lucian
 
Mesaje: 71
Membru din: Vin 23 Oct 2020, 15:54

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde 133 » Mie 04 Aug 2021, 07:18

N-ai ce sa pui in loc, ca V3A asteapta casarea cu zecile de bucati din cauza bunelor intentii ale unora. Tatra circula pana si in 25, intercalat cu Tatre si in 8 si 47... Mai pui si depoul Colentina care isi permite luxul sa tina si CA-uri "la gard"...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
# crestere economica asimptomatica
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 4282
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Vin 10 Sep 2021, 12:43

https://tpbi.ro/tpbi-remodeleaza-liniil ... l-taberei/

TPBI remodelează și optimizează liniile de transport în comun din cartierul bucureștean Drumul Taberei

Începând de sâmbătă, 18 septembrie 2021, liniile de transport în comun de suprafață care îi deservesc pe cei peste 350.000 de locuitori ai cartierului bucureștean Drumul Taberei vor fi reorganizate, cu orar optimizat, fiind înființate și două noi terminale, „Valea Ialomiței” și „Dedeman Ghencea”.

Având în vedere funcționalitatea noii magistrale de metrou și pe baza unor sondaje efectuate în rândul populației, a propunerilor primite de la călători, dar și în urma simulărilor realizate de specialiști, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) a decis remodelarea liniilor existente și introducerea altora noi în acest ansamblu de locuințe al Sectorului 6.

Astfel, devierea liniei 105 pe ramura de nord a bulevardului Drumul Taberei susține linia 168, care a devenit extrem de solicitată după deschiderea Anului Școlar și după eliminarea unor linii care dublau nejustificat acest traseu. De sâmbătă, linia 105 va funcționa ȋn ambele sensuri de la terminalul „Valea Oltului”, pe Strada Valea Oltului, Strada Valea Argeșului, Drumul Taberei (ramura de nord), apoi traseul actual.

Prin remodelarea liniei 138, care vine din cartierul Militari până la noul terminal „Dedeman Ghencea”, este asigurată o legătură extrem de necesară între Drumul Taberei și cartierul vecin de la nord, dar și preluarea călătorilor către zone foarte importante pentru cetățenii Sectorului 6. Așadar, de sâmbătă, linia 138 va funcționa pe traseul de bază ȋntre terminalul „Cartier Militari” și intersecţia Bulevardul Timișoara/ Strada Romancierilor, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Strada Romancierilor, Drumul Taberei (inel și ramura de sud), Strada Brașov, până la noul terminal „Dedeman Ghencea”.

Și linia 168 va fi puțin modificată: ea va funcționa pe traseul de bază ȋntre terminalul „Cartier Constantin Brâncuși” și intersecţia Aleea Masa Tăcerii/ Strada Valea Oltului, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Strada Valea Oltului, Strada Valea Ialomiţei, Drumul Taberei (ramura de nord), apoi traseul actual.

De sâmbătă, 18 septembrie, linia 173 va avea capătul la noul terminal Valea Ialomiței, iar nu la Valea Argeșului, ca până acum. Astfel, linia va funcționa pe traseul de bază ȋntre terminalul „Șura Mare” și intersecţia Drumul Taberei/ Strada Valea Argeșului, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Drumul Taberei, Strada Valea Ialomiţei, terminal „Valea Ialomiței”.

Linia 221 va funcționa între terminalul „CET Vest Militari” și intersecţia Strada Valea Argeșului/ Drumul Taberei, apoi pe un traseu modificat ȋn ambele sensuri pe Drumul Taberei (ramura de sud), Strada Brașov, până la noul terminal „Dedeman Ghencea”.

Denumirea cartierului Drumul Taberei este legată de trecutul acestor locuri, unde în timpul Revoluției de la 1821 Tudor Vladimirescu și-a stabilit tabăra de panduri. Mai târziu, aici erau ținuți caii cavaleriei și ai artileriei, cu depozite de nutreț și gospodării militare și au început să apară primele case țărănești. Actualul Bulevard Drumul Taberei era pe atunci doar o străduță din pământ bătătorit. La sfârșitul anilor ’50, a început construcția cartierului dinspre Cotroceni spre localitatea Domneşti, astfel încât în anul 1983, când s-au finalizat ultimele blocuri proiectate, se construiseră circa 63.000 de apartamente. Cartierul se află și astăzi în continuă dezvoltare, fiind necesară tot mai mult extinderea transportului public pentru noile locuințe.

TPBI este primul organism, creat la nivel regional, care a fost constituit sub forma unei structuri de cooperare a celor 42 de autorități publice locale din regiune, primind mandat din partea acestora pentru înființarea, organizarea, reglementarea, exploatarea, monitorizarea și gestionarea serviciului de transport public de călători pe toată aria de competență, conform Regulamentului CE 1370/2007.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2533
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Discutii despre trasee si programe de circulatie

Mesajde Dr2005 » Vin 10 Sep 2021, 12:59

Aşa se întâmplă când traseele sunt stabilite de oameni care nu doar că nu-s născuţi în Bucureşti (asta nu-i neapărat o tragedie, că pot învăţa), dar nici nu au locuit sau măcar tranzitat frecvent Drumul Taberei şi Brâncuşiul! Prin urmare, gândirea arhaică a STB e preluată şi de TPBI, adică "Piaţa Moghioroş e centrul cartierului". Asta era valabil pe vremea când piaţa chiar se chema aşa, nu acum când ai Auchan pe locul Tricodavei şi ditamai cartierul nou în spatele lui. Prin urmare, ce face TPBI: taie legătura Cartierului Brâncuşi cu Auchan Drumul Taberei, precum şi cu liceele Elena Cuza şi Eugen Lovinescu şi Şcoala nr. 205! Legătura nu era directă nici acum, dar mulţi schimbau la Valea Argeşului cu 69/90/173, schimbare care nu va mai fi posibilă, pentru că 168 nu va mai merge pe acolo. Bun, o să spuneţi că se poate schimba cu 173 la Valea Ialomiţei... da, numai că 173 vine la vreo 15 minute la ore de vârf! Iar dacă 173 se suplimentează, n-au făcut nimic, păi suplimentăm autobuzul pe sub reţeaua de troleu?! Asta e o gândire gen Târgovişte sau alte oraşe care au omorât transportul electric.
Poate ne răspunde TPBI cu ce mai merg elevii din Brâncuşi la şcoală? Cu mama/tata taxi ca cei din Domneşti şi Bragadiru, aglomerând inutil aleile, evident! Că la 7 dimineaţa nu o să stea nimeni să ocolească şi să aştepte un 173 la Valea Ialomiţei! Da, da, stai că elevii au gratuit, ei nu contează, mai ales că nici drept de vot n-au!

Şi uite cum ramura de sud a Drumului Taberei rămâne văduvită de transport civilizat, prinsă între o Prel. Ghencea mereu blocată şi un bulevard cu 3 benzi pe sens pe care îşi târâie roţile câteva Ikarus 415T obosite o dată la 10 - 15 minute (că mă îndoiesc că vor suplimenta 93-ul ca să suplinească lipsa lui 105) şi câteva fantome diesel o dată la 30 - 60 minute (138 şi 221). În schimb, ramura de nord va avea 168, 105, metrou şi mai e şi la nici 5 minute de mers pe jos de tramvaiul în sit propriu de pe Timişoara!

Bonus, vom avea din nou cap de linie la Valea Ialomiţei, adică vreo 100 de autotursime vor ajunge parcate în banda I pe strada respectivă, iar cei din blocul de lângă "terminal" vor sta cu autobuzul diesel sub geam de la 4 dimineaţa la 11 noaptea. Că le cădea rangul celor de la TPBI dacă îl duceau pe 173 să întoarcă în Depoul Bujoreni, la nici 500m distanţă de Valea Ialomiţei!

Bonus 2 vom avea cap de linie la Dedeman Ghencea. Care cap de linie nu poate, dpdv fizic, să fie decât în rodul de la intrarea în parcarea magazinului, puţin probabil să intre autobuzele în parcare (că n-au loc prin faţă). Că, na, la magazinul de bricolaj te duci cu autobuzul să îţi iei mobilă şi faianţă. De ce să tragă autobuzele la Ghencea, unde e dispecerat şi au şi şoferii o budă decentă? Să se pişe la roată sau la uşa 3 ca pe vremuri!

Bonus 3 în Brâncuşi e unicul centru medical de permanenţă din Drumul Taberei. Juma' de cartier nu mai are acces la el, din dispariţia conexiunii lui 168 cu vehiculele de pe ramura de sud. Dar de un' să ştie TPBI asta?!
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2533
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Anterior

Înapoi la Traseele mijloacelor de transport in comun

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005