Pagina 1 din 1

Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mar 11 Iun 2013, 21:08
de Alexandru
Depoul Vatra Luminoasa va reduce parcul cu 25% de la 15 iunie.
Linia 66 va fi redusa cu 3 ture.
Linia 70 va fi redusa cu 1 tur.
Linia 79 va fi redusa cu 2 tur.
Linia 85 va fi redusa cu 2 ture.
Linia 86 va fi redusa cu 2 ture.
Linia 90 va fi redusa cu 2 ture.
Linia 92 va fi redusa cu 1 tur.

Vor ramane doar troleibuze pentru numarul de ture din strada plus 5 rezerve.

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mar 01 Iul 2014, 19:19
de Kaba Adrian
Vatra Luminoasa o data...
Vatra.jpg

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mie 02 Iul 2014, 08:40
de Dr2005
Te rog să precizezi sursa, în clar.

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mie 02 Iul 2014, 19:00
de Kaba Adrian
Initial am gasit-o intr-o mica colectie de-a mea, dar ea mai exista atasata si pe alte forumuri...

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Lun 02 Oct 2017, 19:48
de 133
La Vatra Luminoasa e zona crepusculara! Se monteaza elemente de caroserie noi nevopsite pe Citelisuri moarte coapte, pe butuci, descompletate, fara captatoare si fara jenti.

Exemplu: #5318 si #5375 au primit cate un coltar stanga nou, fata, respectiv spate. #5317 a primit bara fata noua, dar e unul din mortii care n-are nici macar captatoare! In plus parca s-au mai facut niste permutari pe la cele doua randuri de Citelisi "morti". In spate la Ikarusuri... mai bine nu te uiti...

Imagine

Imagine

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mar 03 Oct 2017, 08:05
de Dr2005
Poate se pregăteşte reactivarea unor Citelisuri?

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mar 03 Oct 2017, 08:51
de 133
Cu siguranta este o tentativa, dar reactivarea este un cuvant bogat, pentru ca pana la reactivare este nevoie de resuscitare, inviere si conditionare!
#5318 este efectiv pe butuci. Cred ca nici moscraciun nu ar putea promite #5317 si #5318 la sosea pana la sfarsitul anului. :lol:
De departe la capitolul chelire caroserie campion este #5316, cu vreo 7-8 elemente/panouri lipsa si pe butuci, cu jentile scoase.

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mar 03 Oct 2017, 15:10
de Dr2005
Roţi se găsesc uşor, ar trebui să se potrivească cele de Ikarus.

Mai e şi varianta a doua: RATB a achiziţionat ceva piese, fiecare depou a primit din ele şi acum trebuie să facă dovada că le-a folosit, chiar dacă vehiculele nu vor mai circula prea curând. Să nu uităm că, în plin proces de casare a Dacurilor, RATB îi făcea RK lui #7444, ca să aibă de lucru secţia de troleibuze. Chiar dacă troleul respectiv a mai circulat doar câteva luni după aia.

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Mar 03 Oct 2017, 20:24
de 133
Stupefiant, #5316 are toate panourile de caroserie lipsa montate, #5315 care era pe langa #5316 a disparut cu totul, nu l-am vazut nicaieri in depou, deci ori e in probe, ori la ITP! :o :shock: Astia chiar le repara! Si acum sincer cum sa nu le repare avand in vedere ca Ikarusurile sunt cimitir pe 6 "figuri"...
Momentan ultimele Citelisuri care stau efectiv pe butuci sunt #5318 si #5375, alea de care ziceam ca au primit totusi coltare noi, restul sunt pe niste roti... mai mult sau mai putin conforme... Ca unele jenti au fost folosite pe post de buturugi, pe care au stat troleibuzele cu sasiul... Mai sunt vreo doua trei Citelisuri cu bara spate lipsa..., unele cu coltare crapate... Asta estetic vorbind, electric si mecanic... n-am de unde sa stiu stadiul fiecaruia.
O situatie mai nefericita este la #5338, care a fost lovit in ceva stalp, camion, tramvai stanga fata si are inclusiv parbrizul spart in tot tacamul aferent...

Imagine

Imagine

Ca idee, #5316 in primavara era ala pe butuci si cu tablele lipsa din poza asta.

Imagine

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Joi 05 Oct 2017, 08:58
de 5244
5400 nu circula?!? Daca cel mai vechi al lui VL circula,5311 (ieri era pe 66) si cel mai nou nu...

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Joi 05 Oct 2017, 20:40
de 133
Circula #5311 dar din primele 10 bucati au fost cele mai multe imobilizate si canibalizate. #5316, #5317, #5318, #5320 sunt si acum moarte coapte.
Si ca tot am m-am apucat sa postez, la Vatra nu doar Citelisurile moarte sunt "desradacinate" se intampla mai multe chestii a venit niste tubulatura din tabla zincata pentru ceva cos de fum si azi se sapa un santz de la hala dinspre strada spre gard si se baga ceva teava astfel ca randurile de garare "vii" din fata nu sunt folosite in mod curent, toate troleibuzele intra in randurile libere din spate, printre randurile de Ikarushi morti. Si probabil in hala.

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Sâm 07 Oct 2017, 13:30
de 5244
133 scrie:Circula #5311 dar din primele 10 bucati au fost cele mai multe imobilizate si canibalizate. #5316, #5317, #5318, #5320 sunt si acum moarte coapte.
Si ca tot am m-am apucat sa postez, la Vatra nu doar Citelisurile moarte sunt "desradacinate" se intampla mai multe chestii a venit niste tubulatura din tabla zincata pentru ceva cos de fum si azi se sapa un santz de la hala dinspre strada spre gard si se baga ceva teava astfel ca randurile de garare "vii" din fata nu sunt folosite in mod curent, toate troleibuzele intra in randurile libere din spate, printre randurile de Ikarushi morti. Si probabil in hala.

Ca tot ai pozat irisbus din depou,ai pozat si ikarus-urile moarte? Poate le.ai pozat pe 5157 si 5170 :oops: :(
Cel putin când circula,5316 era regele kilometrilor la bord (cei mai multi). Acum cine e? Parca 5316 parca era la reparat. Apropo,dc nu le repara pe 5394,5400,5333,5338... si le aleg fix pe cele mai "R.I.P":5318,5317,5315 (la asta au reusit),5375...

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Sâm 07 Oct 2017, 22:09
de 133
Am pozat strict ce se vede. #5333 circula.

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Dum 08 Oct 2017, 10:20
de 5244
133 scrie:Am pozat strict ce se vede. #5333 circula.

Si 5157 se vede... apropo,cum te pot contacta ca as vrea sa vorbim mai detaliat ? :geek:
Dc VL are asa multe defecte? :?:

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Dum 08 Oct 2017, 15:54
de 133
Sunt greu contactabil. Dar ma gasesti cu siguranta pe la inaugurari. :twisted:
Nu doar VL are multe defecte, toate depourile au multe defecte, cand vine vorba de tramvaie si troleibuze. Finantarea este cea care se stie, in contextul blatului masiv si al subventiilor in toate directiile... Traficul este groaznic, accidentele sunt la ordinea zilei, autoturistii sunt in buna parte inconstienti (si nesimtiti total), nu realizeaza ce masa are un autobuz/troleibuz/tramvai. Compartimentele motoare nu sunt curatate cu anii, jegul (de asta nu ducem lipsa in urbe) se aduna pe toate componentele care nu se mai racesc corespunzator. Economia (in special la autobuze) in perioadele reci produce condens la interior care accelereaza enorm procesul de coroziune si jegosire a materialelor de finisare. Etc etc etc.
Situatia se mai imbunatateste (doar) un pic, destul de precar, in momentul asta. Exemplu #5331 a primit un far nou destul e rapid (cu masca nevopsita inca).

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Dum 10 Dec 2017, 17:34
de adriank1997
Depoul VL în anii '60 și din anii 2000, ce troleibuze sunt acelea? cumva MTD-uri? fotografiile au fost preluate din arhiva RATB.
2017-11-09_001229.jpg

2017-11-09_001242.jpg

2017-11-09_001306.jpg

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Lun 11 Dec 2017, 23:49
de adriank1997
Depoul VL de acum 2 decenii.
Sursa fotografiilor - phototrans.eu, autor: hinerkduetz.
864352.jpg

864625.jpg

864627.jpg

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Dum 22 Mai 2022, 15:10
de ADK
Anii '90.
Sursa: Transportul Public în București - 130 de ani de istorie si dezvoltare.
180.jpg

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Joi 09 Iun 2022, 04:25
de AndreiSYA
Parcă erau întreținute altfel, față de acum...

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Joi 09 Iun 2022, 15:54
de ADK
Compari RATB-ul de altădată cu maimuțăreala de a ajuns azi STB-ul?

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Vin 10 Iun 2022, 01:33
de AndreiSYA
Cam așa ceva. Pe atunci nu vedeai gauri in caroserie, scaune rupte/sparte, mașini mult mai întreținute fata de acum. Acum șoferii baga mana în buzunarul propriu pentru a tine mașinile apte pentru traseu....

Re: Depoul Vatra Luminoasa

MesajScris: Vin 10 Iun 2022, 15:00
de ADK
Mai erau și pe atunci păduri fără uscături, dar consider că tot era o diferență mai bună față de astăzi.

Pentru reparații și întrețineri s-au băgat mai dintotdeauna bani mai mult de către șoferi, măcar cât să circule mașina și să arate decent nu mă refer la maimuțăreli. Nu am zis niciodată că era bine ca din salariul tău să-l bagi în mașina în loc să-l duci acasă, dar majoritatea nu știu că așa era pe atunci (poate un pic și acum) și decât să-ți pierzi pâinea că n-aveai pe ce lucra, mai bine lăsai de la tine cu toate că încă o dată zic, nu prea era normal. Eu încercam să-i conving pe cei de pe un forum mai cunoscut (nu vreau să-i dau nume concret, că să nu creadă că-i atac direct) că titularizarea este un lucru BUN cu mici excepții, însă pentru 90% dintre ei nu este, păi că tot 90% dintre ei nu au fost ținuți ca noi de dimineața până seara cu aceste autobuze (și în general cu RATB-ul) și am știut dintotdeauna că e bine să ai mașina ta, e bine să ai perete despărțitor la cabină în pericolul de oameni din București și ca atare, mai multă intimitate, singurul lucru ce era prost aici e că într-adevăr unele mașini primeau piese mai bune iar altele mai proaste (adică unele primeau piese noi, iar altele, deși mai erau noi în magazie, primeau de pe casabile dacă primeau și de acolo, dar unele mașini li se pregătea și lor casarea în viitorul apropriat așa că ce rost avea să-i mai pui spre exemplu stopuri noi ...). Dacă n-aveam titularizarea aveam îngropate cred că toate Citaro-urile la momentul actual, dar asta ei nu știu, zic că dacă ai probleme cu mașina nu ieși în traseu, bine, fă tu asta și luptă-te cu maistrul, cu directorul, când sunt imobilizate jumătate de autobuze în garaj că n-o să mai fi angajatul STB.

Pe bune ... nu ne comparăm noi cu olandezul, neamțul sau tătarul cu ce concepții au ei. Nu ce face neamțul pe deplin face și bine iar noi trebuie să copiem ca papagalii tot ce vedem pe la alții. Dă-i tu neamțului de mâine salariu de 2-300 euro, condiții din secolul trecut și ai să vezi ce n-ai văzut.