Pagina 1 din 1

Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Dum 10 Dec 2017, 17:50
de adriank1997
Depoul Bucureștii-Noi este un depou mixt, atât pentru tramvaie cât și pentru troleibuze. A fost înființat în anul 1965, construit înițial doar pentru tramvaie, mai târziu a fost modificat și pentru troleibuze. Se află în partea de nord-vest a capitalei și servește linii precum 24 (împărțit cu Victoria), 41 (împărțit cu Alexandria), 42 iar troleibuzele 65, 79, 86 și 97 (suspendată). Liniile 79 și 86 sunt împărțite cu depoul Vatra Luminoasa, dar e posibil ca o dată ce linia 97 își reia traseul să dispară turele din linia 79.
Adresa: Bd. Bucureștii-Noi, nr. 42, sector 1.

Iată și 2 fotografii din anii 2000, preluate din arhiva RATB-ului.
2017-11-09_001959.jpg

2017-11-09_002013.jpg

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Vin 15 Dec 2017, 22:07
de adriank1997
Depoul Bucureștii-Noi în anul 2007.
Sursa: public-transport.net
8291_26.jpg

8291_15.jpg

8291_16.jpg

8291_23.jpg

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Sâm 16 Dec 2017, 23:39
de adriank1997
Acum un deceniu...
Sursa: Transira.
7428 -Bucurestii Noi 55.jpg

7443 -Bucurestii Noi a.jpg

7423 -Bucurestii Noi 49.jpg

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Joi 28 Ian 2021, 11:52
de 133
Dupa ce depoul Bujoreni a cam devenit autobaza, acum urmeaza BN, care va fi dotat cu echipamente pentru incarcarea autobuzelor electrice viitoare. Care autobuze electrice mai mult ca sigur vor inlocui troleibuzele...
Pe masura ce vor crapa Ikarusurile este destul de clar ca singurele depouri de troleibuze ce vor ramane vor fi Vatra si Berceni. Si ce ironie... retelele dependente de fiecare nu vor fi conectate.

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Joi 28 Ian 2021, 14:34
de Dr2005
Planul iniţial era ca troleibuzele să dispară complet din Bucureşti, la început în Drumul Taberei (în 2021), apoi în restul oraşului, odată cu începerea lucrărilor la M5 pe sub Bd. Kogălniceanu. Numai că a picat duamna de la primărie şi noul primar le-a tăiat-o elegant celor din conducerea STB.

Ikarusurile e clar că nu o mai duc mult, din simplul fapt că achiziţiile de piese de schimb sunt la minimum, iar ,,transplantul" pieselor de pe un troleu pe altul nu mai e permis de câţiva ani (cine o face, o face pe barba lui). Aşa se face că circulă 5102 şi 5104, dar 5295 şi 5300 sunt moarte de mult.

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Joi 28 Ian 2021, 21:22
de 133
Planul initial al cui, al lui sarma-n c*r? "Prezidentiabila" demolata dintr-un singur tur? :mrgreen:
Or mai fi multi aerieni ca asta, care se si vad dictatori pe banii tuturor? :ugeek:
A confundat Bucurestiul cu orasul ei natal de a venit cu avalansa de pomanageli vaucerizate. Eu n-am mai auzit pana acum de pomeni nominale pe CNP. :P

L.E. Legat de M5 pe sub Kogalniceanu treaba este destul de simpla, ori revenim cu picioarele pe pamant ori nu mai facem nici un M5. Intre Eroilor si Universitate va fi doar o statie intermediara si anume la Hasdeu pentru interconectare cu M4. De la Universitate la Iancului eu vad o singura statie intermediara, la Mosilor, pentru M7. Iar in Pantelimon... mai vedem. Aventura metroului-tramvai in DT ne-a costat ajungerea M5 la Universitate din episodul 1. Nu mai putem risca asa ceva.
P.S. Ca fapt divers, o noutate pentru mine, in M3 se anunta vocal inainte de Eroilor conexiunea cu M5.

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Vin 29 Ian 2021, 12:25
de Dr2005
Planul primăresei, agreat deja cu sindicatele din STB. De aia s-a mai făcut un Citaro de şcoală şi de aia toată pandemia s-au tot plimbat autobuzele de şcoală.
Depoul Bujoreni trebuia să devină autobază de îndată ce soseau toate Citaro Hybrid. Urmau traseele din zonă la reorganizarea datorată lui M5 (care nu s-a mai făcut, de aia încă mai există 668; tot de aia nu se dă în folosinţă reţeaua de troleu de la Răzoare, deşi este gata de luni bune), iar restul troleibuzelor ar fi dispărut la închiderea b-dului. Kogălniceanu.
M5 spre Iancului tare îmi e că va avea aceleaşi staţii ca troleul... cu toată opoziţia actualului primar pentru desfiinţarea troleului, lucrările la metrou vor dura mai mult decât mandatul său, iar peste 3 ani şi jumătate nu ştim ce va fi.

---
S-au înregistrat mesaje privind M5 pentru anunţurile de pe M1/3, dar încă nu au fost încărcate pe toate ramele.

Re: Depoul Bucureștii-Noi

MesajScris: Vin 29 Ian 2021, 14:25
de 133
Da da, uite maine incepe M5 spre Iancului, probabil tot cu salariile providentiale de 1200 ron net pe luna de la phUTI, pe motiv de meltdown economic impus de #stati acasa! :twisted: