Pagina 2 din 2

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Lun 03 Iun 2019, 19:04
de AndreiSYA
03.06.2019

#4017, #4018, #4024, #4027.

#4017.JPG


#4018.JPG


#4024.JPG


#4027.JPG

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Lun 17 Iun 2019, 18:37
de AndreiSYA
17.06.2019


#4049 - Depoul Dudesti - linia 1


#4049.JPG

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Sâm 20 Iul 2019, 15:09
de AndreiSYA
16.07.2019


#4010 - Depoul Dudesti - linia 10
#4047 - Depoul Dudesti - linia 1



#4010.JPG


#4047.JPG

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Sâm 20 Iul 2019, 15:17
de AndreiSYA
13.07.2019


#4018 - Depoul Dudesti - linia 1


#4018.JPG

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Vin 02 Aug 2019, 08:57
de 133
#4012 a iesit in traseu cu noile instalatii AC.

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Vin 02 Aug 2019, 17:54
de AndreiSYA
Este aceeași firmă ca și la autobuze?

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Sâm 10 Aug 2019, 08:45
de 133
Dupa aerul conditionat in salon #4012 a primit acum si o lovitura serioasa in parbriz la partea de jos. :evil: Parbrizul e acum muci! PPC-urile de Duedesti au inceput sa semene cu cele de la Alexandria, inainte le chituiau imediat dupa tamponari acum stau asa botite.

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Joi 22 Aug 2019, 23:08
de 133
Aer conditionat... not yet...

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Vin 30 Aug 2019, 20:22
de 133
Inceputul AC e la fel ca la Citelis...

Re: V3A-93-CH-PPC

MesajScris: Sâm 31 Aug 2019, 14:22
de Dr2005
Depinde dacă sunt puse în funcţiune sau nu şi dacă personalul a fost pregătit pentru operarea instalaţiilor.
În rest, situaţia e total diferită de cea de la Citelis. Dacă la Citelis s-au montat instalaţiile şi apoi s-a constatat că convertizoarele statice nu fac faţă noului consumator (şi scot fum... aşa că au fost comandate şi montate convertizoare statice noi), la V3A-uri s-a montat un convertizor static suplimentar, care asigură numai alimentarea celor 5 unităţi de aer condiţionat (câte două pe secţiunile A şi B şi una pe secţiunea C). Acum singurul risc rămâne topirea pantografului sau a firului din cauza curentului mare absorbit (de aia, de exemplu, la trenurile cu locomotivă electrică nu se ţine pornită alimentarea electrică a trenului la staţionări mai mari de 15 minute pe timp de iarnă, pentru că încălzirea este energofagă).