Pagina 6 din 7

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mie 21 Apr 2021, 10:03
de 133
Vad ca unele colturi ale comunitatii pro transport public debordeaza de infantilism. Sunt voci (politice evident) care sustin ca nu e nici o problema daca primaria refuza a semneze contractul pentru cele 40 de tramvaie scurte pentru care a facut licitatie. Pai probabil ca legal exista aceasta portita dar va imaginati ca NIMENI, nici un fel de privat, nu va mai participa vreodata la licitatiile PMB. A se vedea cum au decurs licitatiile de autobuze si cu ce ne-am ales. La multe BucurLF-uri mai baieti si sa nu strambati din nas la ele ca altele sa va calce pe cap n-o sa aveti. :ugeek:

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mie 21 Apr 2021, 10:25
de Dr2005
Vocile pot spune orice, mai ales că o parte din ele nici măcar nu au domiciliul din C.I. în Bucureşti. Evident că nerespectarea unei hotărâri judecătoreşti se va solda cu amenzi şi daune, care vor fi plătit tot din bugetul municipalităţii, adică din banii bucureştenilor, inclusiv a celor de pe forumul ăsta şi de pe alte forumuri.
La fel de evident e că neseriozitatea autorităţilor (la modul general) ţine departe orice ofertant serios. Şi la autobuze se pun tot felul de condiţii ilogice, de exemplu la autobuze diesel mai peste tot s-au cerut motoare mari şi suspensie independentă pe faţă ca să nu vină MAN (suspensii) sau Solaris (motoare), la tramvaie s-au permis soluţii tehnice antice (boghiuri fixe) ca să vină Astra ori s-au impus nişte preţuri maximale foarte mici sau nişte termene de livrare foarte strânse, de ne-am umplut de BMC, Isuzu şi Otokar.
De aia nu vom vedea vreo licitaţie de autobuze la noi cu ofertanţi Mercedes (ăla adevărat, din Germania, nu SRL-ul lui Ţiriac), MAN, Volvo, Iveco şi Solaris ori una de troleibuze cu Solaris şi Van Hool sau una de tramvaie pe care să se bată Siemens, Alstom, Bombardier şi CAF.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mar 11 Mai 2021, 12:12
de CiprianTRB
A fost semnat contractul cu Astra Arad pentru cele 100 de tramvaie.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mar 11 Mai 2021, 21:19
de 133
Iar infrastructura este gata tandari sa le primeasca, 32-ul este praf si pulbere deja, sunt niste hartoape spre Chirigiu de te sperii.
Sa mai spun ca si 55 a cam luat-o la vale in trei puncte intre Fundeni si Granitul? :evil:

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mar 11 Mai 2021, 22:59
de Dr2005
La ritmul de livrare al Astra, e timp suficient pentru a fi reconstruite liniile 32 şi 41.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mie 12 Mai 2021, 09:43
de 133
32 si 41 reconstruite, lol! Inainte sau dupa Milea? :mrgreen:

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 13 Mai 2021, 21:47
de 133
#073 a fost revopsit, in depou cred, fusta gri este in nuanta specifica mai deschisa.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 27 Mai 2021, 00:00
de 133
#262 a primit bandaje noi la boghiurile nemotoare.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Dum 30 Mai 2021, 22:55
de 133
#329 a primit boghiuri intermediare (adica cele nemotoare) dintr-un set de rezerva.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mie 07 Iul 2021, 17:02
de Lucian
#228 de la Giurgiu cel cu linia intrată prin podea cu incidentul de pe Nerva Traian,a revenit la traseu,ceva mai devreme era tot în linia 19.In alta ordine de idei linia 23 are ture de la alexandria ca #243 este in traseu pe aceasta linie,sau este împrumutat?

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 18 Noi 2021, 18:13
de Lucian
Nu stiu daca am mai scris pe aici dar din ce am inteles stb-ul se pregătește să trimită in medie cate 2-3 ture pe fiecare linie tramvaie care au si podeaua joasă. Ar fi multe cereri în acest sens de la mamici.cu carucioarele pentru cei mici si pentru persoanele cu dizabilitati.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 18 Noi 2021, 22:21
de 133
N-are cum, ca sunt depouri care n-au vagoane cu segment LF. Sunt autobuzele in schimb toate LF, cine are cref espre sa-si intoxice bebeul cu mirosul de tramvai poate sa il care ca pe maimuta in "marsupiu", fara carut. .

Re: Discuţii libere

MesajScris: Dum 21 Noi 2021, 18:58
de Dr2005
Legal vorbind, accesul persoanelor în fotoliu rulant trebuie asigurat pe TOATE traseele. Şi asta încă din 2008...

Re: Discuţii libere

MesajScris: Lun 22 Noi 2021, 11:33
de 133
Legal vorbind noi credeam ca intram in UE in 2007 si ne-am trezit cu o ajustare a economiei in care unii spalau bani ca la balamuc falimentind banci in numai trei ani de zile de la aderare iar altii eram "trimisi la canal" (a se citi infrastructura mare cu remuneratie mica, sa spunem metrou cu 1200 lei net) mai ceva ca pe vremea ailalta. :ugeek:
# generarea migratiei # in 3 ani aici va fi canalul tau de metrou
Imi imaginez ca aceste cuvinte zgarie coregrafia stapanirii pe ochi si urechi dar... bare with us till we're gone. # nu vreau sa mor ca un prost # nimic nimeni
N-avem noi treaba cu teoria europeana, ne-am luat teapa.
But here we are, facing it again... well done to us... :ugeek:

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 25 Noi 2021, 13:47
de 133
#249 linia 19, cu reclama la "pacanele". "Tine-te bine, va fi o calatORie epica". Lol, asa produs... asa reclama...

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 25 Noi 2021, 17:44
de Dr2005
Sunt mai multe cu reclama asta (de ex. 4029).

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 25 Noi 2021, 18:43
de Lucian
Au pus pe 19 si circula doar in el #249 pt ca este una dintre cele mai lungi linii de tramvaie din capitala de la Ikea Pallady pana pe Șoseaua Giurgiului

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 25 Noi 2021, 22:05
de 133
Si pe unele autobuze cred, dar o calatorie pe otelul rosu numai "epica" nu-i...

Re: Discuţii libere

MesajScris: Mie 09 Mar 2022, 21:18
de 133
Mai avem un RK.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Lun 27 Iun 2022, 21:56
de 133
Tramvaiul ala nou se pastreaza pentru muzeu? Cand iese prin oras? Sau n-are loc de peroane? Ce-a fost mai intai oul sau gaina, peronul sau tramvaiul? Poate ne spune blidarul importator cel destept din cale afar'...

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 30 Iun 2022, 22:58
de Dr2005
Iese la traseu după ce finalizează procedura de omologare. Câtă vreme producătorul nu a început demersurile decât după ce a avut produsul finit şi nu din faza de proiect, mai durează câteva luni. După aia urmează efectiv probele în parcurs, pentru care înţeleg că echipele cu răngi sunt pregătite să acţioneze pe Bd. Preciziei, Bd. Timişoara şi Trafic Greu.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 30 Iun 2022, 23:27
de ADK
Din păcate, în acest fel (dacă mă iau și după livrări) vom avea cam toate cele 100 de tramvaie noi în circulație cred că abia prin anul 2025.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Vin 01 Iul 2022, 11:05
de 133
Ar trebui date inapoi blidarului sa le ia la pila. Tramvaiele, nu peroanele. Ca peroanele au functionat bine mersi decenii la rand.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Dum 24 Iul 2022, 11:48
de 133
Ieei! A venit tramvaiul nou. Infrastructura in schimb e deja praf, linia 32 este "carpita" din ce in ce mai diabolic, au scos pamantul cu iarba ca sa adreseze tasarile sinistre dar le-au "rezolvat" adaugand material de granulatie mica in prisma de balast contaminand-o suplimentar. Cumplit mestesug de tampenie sarma-n cvr si complicii de la sectore ar trebui arestati maine pentru sabotajul aceste infrastructuri, abuz in serviciu si neglijenta in serviciu. :x

Re: Discuţii libere

MesajScris: Joi 29 Sep 2022, 08:48
de 133
"Tramvaiele livrate de Astra Arad au venit cu motoare mai mici, de 100 kW, deși constructorul a promis la licitație motoare cu putere mai mare. Cele stabilite prin contract erau de 120 de kilowați. Producătorul susține că motoarele instalate pe tramvaie, luate de la Siemens, au o putere variabilă. Pleacă de la 100 de kilowați dar ar putea ajunge și la 151, iar folosirea la putere mai mică ar ajuta la reducerea consumului."

Citește mai mult la: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... ol-2098703

Un fel de dieselgate... in varianta electrica.
P.S. Dom' primar a iesit de tot din gratiile presei mov. Ce-i drept 10 milioane de euro per kilometru de linie de tramvai e caz de DNA.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Dum 02 Oct 2022, 22:30
de Dr2005
Se găseşte caietul de sarcini pe SICAP, nu scrie nicăieri nimic de motoare.

Să nu uităm că un V3A de 55t full (sau mai mult dacă e un Faur supraîncărcat la oră de vârf pe 41) şi acţionat reostatic se ţine în 2 x 140 kW... chiar dacă ia patinaj mai des şi e nevoie de strunjit roţile, tot îşi face treaba. În condiţiile astea, un Imperio cu 400 kW şi acţionare cu electronică de putere nu o să aibă mari probeleme. Mă rog, rămâne alegerea stupidă a boghiurilor motoare doar la capete (aceeaşi soluţie primitivă ca la V3A), dar cerută aşa prin caietul de sarcini. Eu aş fi mers pe totală aderenţă ca la Tatre, cu 8 motoare de 50kW (2 pe fiecare boghiu) se rezolva elegant problema. Sau alte variaţiuni, de exemplu ultimul lot de Avenio pentru Muenchen a venit cu formula osiilor 2‘ Bo‘ Bo‘ Bo‘ (Imperio al nostru e Bo‘ 2‘ 2‘ Bo‘) şi 6 motoare de 100 kW, având doar primul boghiu purtător şi restul motoare.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Lun 03 Oct 2022, 07:11
de 133
In caietul de sarcini nu scrie nimic despre motoare... Deci putea fi tras si de cai la o adica. Am cumparat o debara pe boghiuri care n-are loc de peroanele noastre nesimtit de spatioase... :)

Re: Discuţii libere

MesajScris: Sâm 03 Dec 2022, 13:26
de 133
Astia asteapta sa vina toate 100 bucatile de imperius ca sa le scoata in linii? Sau vor sa faca o linie full imperius peste noapte? Ar avea sens... sa nu fie amestecate cu harburi care vor fi evitate de calatori in asteptarea unui tramvai nou curat, nemirositor etcetera...

Re: Discuţii libere

MesajScris: Sâm 03 Dec 2022, 17:36
de Dr2005
Niciunul dintre tramvaiele noi nu are RCA. Fără RCA nu se pot înregistra la Primărie şi nu pot primi numere galbene.

Re: Discuţii libere

MesajScris: Sâm 03 Dec 2022, 22:53
de 133
Si daca nu sunt inregistrate pot sa circule pe drumul public asa... in probe? Si mai ales daca nu au nici un fel de asigurare? Nu-i zic RCA ca tramvaiele n-au talon, nu sunt vehicule rutiere ci feroviare toata ziua si toata noaptea.