Rathgeber au fost peste orice a vazut Bucurestiul. Ma incumet sa spun ca le-as prefera chiar unor turcisme moderne. Caldura in salon, in premiera pentru Romania! Toate finisajele de exceptie in lemn, "tamplaria" din aluminiu, usile actionate pneumatic (deci aveau compresor), buton de deschidere a usilor, protectie actionata de treapta. Nu mai spun flexibilitatea exceptionala nebuita cred nici de nemti de au ajuns sa circule bine mersi si pe boghiuri V3A!
Casarile este oarecum natural ca au avansat (adica parcul s-a imputinat per total). La momentul 1990 autoturismul (si autobuzul) era mult mai rudimentar decat in 2020 si ca atare mult mai putin atractiv, nu AC, nu servo, nu alarma, nu geamuri electrice, poluare mare, plus ca drumurile erau bomba, pe tot parcursul anilor, abia in ultimul deceniu s-a normalizat cat de cat carosabilul in Bucuresti, asta in timp ce liniile de tramvai nereconstruite doar s-au degradat.
All in all metroul este scump si lent de facut iar loc pentru tramvaie mai este destul, numai vointa municipala nu e. Cel putin in ultiimii patru ani singura lor grija a fost sa puna asfalt, pavele si borduri noi peste termoficarea sparta. Primarii de sector ar trebui sa faca puscarie pentru asta!
