Tatra T4R

Depre tramvaiele din Bucureşti

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mie 15 Oct 2014, 10:50

Era şi #3368+#3369.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Matei » Sâm 25 Oct 2014, 00:23

La ora actuala sunt active urmatoarele bucati:
- #3321-#3306,
- #3334-#3385,
- #3338-#3351,
- #3350-#3349,
- #3367-#3335,
- #3368-#3369,
- #3371-#3372,
- #3373-#3381,
- #3374-#3427,
- #3379-#3304,
- #3382-#3312,
- #3386-#3387,
- #3388-#3420,
- #3390-#3430,
- #3397-#3329,
- #3403-#3404,
- #3405-#3344,
- #3411-#3412,
- #3419-#3410,
- #3428-#3429,
- #3307,
- #3308,
- #3309,
- #3310,
- #3313,
- #3320 (singura Tatra de scoala),
- #3324,
- #3325,
- #3348,
- #3361,
- #3378,
- #3383,
- #3389,
- #3399,
- #3400,
- #3413,
- #3415.


Cuplurile circula exclusiv pe linia 25, iar cele solo nu circula pe aceasta linie.
Matei
 
Mesaje: 59
Membru din: Vin 05 Iul 2013, 21:45
Localitate: Bucureşti

Re: Tatra T4R

Mesajde Matei » Dum 02 Noi 2014, 02:09

Joi l-am vazut pe #3382 solo (in 47) ! :o Nu inteleg de ce a fost cuplat cu #3312 doar cateva zile...
Matei
 
Mesaje: 59
Membru din: Vin 05 Iul 2013, 21:45
Localitate: Bucureşti

Re: Tatra T4R

Mesajde Matei » Joi 06 Noi 2014, 01:05

#3312 e din nou remorca lui #3311 (ieri am vazut acest cuplu pe 25) !
Matei
 
Mesaje: 59
Membru din: Vin 05 Iul 2013, 21:45
Localitate: Bucureşti

Re: Tatra T4R

Mesajde Kaba Adrian » Sâm 20 Dec 2014, 17:33

3307
Fişiere ataşate
16063748565_78ddab297c_c.jpg
16063748565_78ddab297c_c.jpg (79.79 KiB) Vizualizat de 949 ori
Kaba Adrian
 

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 26 Dec 2014, 18:42

#3334+#3385 - linia 25, Bd. Timişoara (pantograful celui de-al doilea vagon este coborât deoarece piesa de separaţie din intersecţie era ruptă)
Imagine3334+3385-a by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine3334+3385-b by transport-in-comun.ro, on Flickr

#3405+#3344 - linia 25, Bd. Timişoara
Imagine3405+3344-a by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine3405+3344-b by transport-in-comun.ro, on Flickr

#3411+#3412 - linia 25, Bd. Timişoara
Imagine3411+3412 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Kaba Adrian » Dum 11 Ian 2015, 19:39

3405
Fişiere ataşate
16069928957_51e41eac86_c.jpg
16069928957_51e41eac86_c.jpg (101.16 KiB) Vizualizat de 949 ori
Kaba Adrian
 

Re: Tatra T4R

Mesajde Kaba Adrian » Vin 06 Mar 2015, 11:05

Cateva Tatre...
Fişiere ataşate
16109258794_10ec9904eb_c.jpg
16109258794_10ec9904eb_c.jpg (114.22 KiB) Vizualizat de 949 ori
Kaba Adrian
 

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Dum 05 Apr 2015, 02:16

#3415 pe linia 47, pe Str. Dr. C-tin. Istrati, mergând spre Ghencea:
Imagine3415 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Dum 10 Iul 2016, 20:47

#3426
Imagine3426 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Dec 2016, 02:29

#3303 - linia 35, Bd. G-ral. Vasile Milea, mergând spre Gara Basarab
Imagine3303-a by transport-in-comun.ro, on Flickr
Imagine3303-b by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Dec 2016, 02:29

#3307 - linia 35, Pod Grozăveşti, mergând spre Gara Basarab
Imagine3307 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 27 Dec 2016, 02:29

#3393 - linia 35, Bd. G-ral. Vasile Milea, mergând spre Gara Basarab
Imagine3393 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 30 Mai 2017, 22:14

#3303 - linia 44, cap de linie Cartier 16 Februarie
(probabil singurul T4R cu reclamă din Bucureşti)
Imagine
3303-44-0999 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Imagine
3303-44-1000 by transport-in-comun.ro, on Flickr

- Bd. Dinicu Golescu, sensul spre Cal. Plevnei
Imagine
3303-44-1001 by transport-in-comun.ro, on Flickr

#3322 - linia 8, cap de linie Depoul Militari
Imagine
3322-08-1000 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 30 Mai 2017, 22:16

#3382 - linia 35, cap de linie Gara Basarab
Imagine
3382-35-1000 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Imagine
3382-35-1001 by transport-in-comun.ro, on Flickr

#3393
- linia 8, cap de linie Zeţarilor
Imagine
3393-08-1000 by transport-in-comun.ro, on Flickr

- cap de linie Depoul Militari
Imagine
3393-08-1001 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Mar 30 Mai 2017, 22:18

#3411+#3385 - linia 25, cap de linie Depoul Militari
Imagine
3411+3385-25-1000 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Imagine
3411+3385-25-1001 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Imagine
3411+3385-25-1002 by transport-in-comun.ro, on Flickr

#3416+#3417 - linia 25, cap de linie C.F.R. Progresu
Imagine
3416+3417-25-1000 by transport-in-comun.ro, on Flickr

Imagine
3416+3417-25-1001 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Joi 20 Iul 2017, 21:18

#3308 azi in 44.
Este si #3310 in 47 dar l-am ratat la milisecunde.
Reclama asta la Gambrinus este si pe suprafetele vitrate a cel putin un Bombardier care circula pe M1.

Imagine

In alta ordine de idei "remorca" #3351 merge inclinata pe partea stanga. Din nou...
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 21 Iul 2017, 21:02

Deşi berea respectivă e destul de bună, nu îmi dau seama de ce din tot parcul Depoului Militari, au ales fix unul din cele două vagoane vopsite în cabina blow-therm (ca Bucur-urile)... practic, astea au vopseaua cea mai bună dintre toate de la Militari, chiar şi acum la vreo 9 ani de la ultima revopsire.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Vin 21 Iul 2017, 21:13

Vopseaua ca vopseaua dar #3308 (azi in 47) scoate sunete sinistre cu boghiul 2, riscand imobilizare!

Si tot la captolul vopsea, au revenit la alb #157 si #309, dar #157 a ramas aceeasi tigaie care era, doar ca acum este curata. :ugeek:

La capitolul Tatre am mai observat azi ca s-a trecut la moda de vara, adica capacul de la cupla de comanda de pe bot deschis, pe post de aerisire centrala. :lol:
Si tot la capitolul Tatre daca era de vopsit meritau vopsite #3338+#3351, cuplul bomba, unul in "gri depou" altul circuland aplecat pe stanga, dar astea au cojile de chit desprinse si ridicate si probabil ca era imposibil sa se faca ceva pe ele.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 21 Iul 2017, 21:26

Nu prea ai cum să blochezi boghiurile astea, poate doar să gripezi atacul de osie (a reuşit RATB şi asta de câteva ori). Nu mai zic că acolo se pune unsoare consistentă (vaselină), care rezistă mult mai mult. În schimb, la V3A reductorul se umple cu ulei... cum uleiul e folosit, filtrat, folosit din nou şi iar filtrat şi tot aşa, reductoarele alea se gripează la greu, iar osiile blocate şi suite pe cărucior sunt la ordinea zilei.

#309 a rămas cu vopsea albastră pe acoperiş şi pe lateralele cutiilor cu rezistenţele de demaraj/frânare.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Vin 21 Iul 2017, 21:35

Putin offtopic, apropo de reductoare si boghiuri V3A, incercati sa-l gasiti pe RK-ul #099 sa auziti boghiul 4. Azi era in 11. Un rulment cred ca e spart, cel putin. :twisted: Pur si simplu rivalizeaza cu boghiul 3 de pe cea mai mare tigaie curenta in circulatie, adica #045 de la Colentina.
Plus roti patrate fara numar si boghiuri la limita griparii pe #135, #170 etc.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Joi 31 Aug 2017, 20:39

De mâine ni se pregăteşte ceva... şi nu cred că o să ne placă :(
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Joi 31 Aug 2017, 20:59

O licitatie de tramvaie tampita facuta ad-hoc de tembeli, la care se vor depune zero oferte de pretz si autoritatile or sa gaseasca justificari penibile gen ca nu s-a prelungit cu inca un sfert de ora ca sigur depuneau? :twisted: :mrgreen:

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde 5244 » Joi 31 Aug 2017, 21:34

Stiti ceva de 3306?
5244
 
Mesaje: 19
Membru din: Joi 31 Aug 2017, 20:07

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 01 Sep 2017, 18:53

Nu cred că a fost vreodată dorinţa de a se cumpăra tramvaie noi. Doar vorbe, că în rest Bucureştiul încheie mereu anul fiscal cu măcar 25% excedent, iar restul de 75% se duc la UTI, la câţiva asfaltatori şi în n'şpe mii de festivaluri făcute de Antene.

Licitaţia pentru care PMB nu a fost în stare să modifice data în SEAP era pentru autobuze.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Vin 01 Sep 2017, 19:05

Poate ca n-a intentionat sa cumpere dar 500 de tramvaie cat are parcul (cald+rece) n-or sa se inlocuiasca cu 400 de autobuze. :twisted: Si oricum nu pot sa renunte la liniile in jurul carora s-au construit pasajele MB, Sudului, Basarab. :twisted:
Stau aia cu metroul la panda sa bage un M7, un M8 alea alea... secolul viitor! :mrgreen: Ca si daca mai fac ceva criza si se aleg cu niste bani forta de munca tot n-or sa aiba pentru. :twisted:
Si sa ne fie iertat... daca vreunul din cele 400 de autobuze noi ia soarta Citelisurilor canibalizate de exemplu... insemna ca ne trebuie modificare la codul penal, cu reinventarea complotului si subminarii economiei si sabotajului!
Se stie ca tramvaiul este larg dispretuit atat de Metrorex cat si abonatii la lucrarile acestora, stand in calea la tot felul de pasaje care chipurile s-ar sapa mult mai usor (ca pereti mulati) daca n-ar exista tramvaiul.
Singura curiozitate pe care o am daca desfiinteaza tramvaiele (si ce sa fac, cum sa neg ca este imposibil, daca insusi pensionarii prefera 330 in locul lui 23...) este cum vor delimita sensurile de circulatie pentru ca am senzatia ca vom vedea niste coliziuni frontale spectaculoase intre automobile.
Cu tamvaiele eu zic ca este mai simplu, vagoanele pot fi mutate de la un depoul la altul, pot circula pe orice linie, numai sinele sunt fixe. Si pe principiul asta... presimt ca ce este cu OR dispare "cu prioritate".
Eu zic ca n-or sa dispara tramvaiele pentru ca sunt un mijloc de transport cu siguranta maxima pentru calatori. Statistic, victimele-pasager in vehicule-tramvai implicate in accidente sunt cele mai putine dintre toate categoriile de vehicule! A, tramvai vechi de 40+ ani a luat foc? Mare spanac. Si Citaro #4158 vechi de 10- ani a luat foc. So what desfiintam autobuzele? Si metroul se umple de fum cel putin odata lunar. So what? Si automobilele mai ard ca niste torte uneori de la scurtcircuite electrice. So what?
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 01 Sep 2017, 20:23

Există atâtea linii de tramvai care circulă doar ca să aibă vatmanii unde să îşi facă orele (4, 35, 42, 46, 47, 56) şi altele care nu mai au mult până să ajungă aşa (5, 11, 16, 27, 36, 40 ş.a.). Dacă mâine s-ar desfiinţa tramvaiele, doar pentru 1/10, 21, 25, 32 şi 41 ar plânge cineva, pe restul a avut grijă RATB să le distrugă prin orare proaste şi prin suprapunerea cu autobuze care, întâmplător au intervale de succedare mai bune.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Vin 01 Sep 2017, 20:41

Pe otelul rosu oricum n-ai sanse sa scoti interval mai bun ca autobuzele. Deci... la modernizare sau la casare. Chestia este ca pentru desfiintarea unei linii de tramvai trebuie sa reorganizezi tot traficul! Cu aprobari de la comitete si comitzii pentru fiecare modificare implicata in intersectii! :twisted: Practic birocrateala pentru eliminarea tramvaiului ar fi de 3 ori mai stufoasa decat cea pentru fonduri europene pentru refacere de linii! :mrgreen:
Singurul lucru bun care s-ar putea face prin desfiintarea tramvaiului ar fi inlocuirea cu doua benzi alternative, adica dimineata sa aiba un sens si seara sens opus. N-ai sa vezi asa ceva la Bucuresti. :mrgreen:
Anyway "bunastarea" de moment din care rezulta puzderia de automobile straine este toata pe datorie. Ramane de vazut daca e de durata sau e doar un alt puseu. Nu se da tramvaiul la gunoi pentru aglomeratia de un an. Mai bine s-ar da semafoarele la gunoi si s-ar implementa numai giratorii ca sa dam phuti la gunoi! :ugeek: :twisted:

Offtopic. Noi romanii cu motoarele termice nu prea le avem, niste autobuze cu cutie automata si podea coborata slabe sanse sa ne facem. In schimb la mrotoare electrice mai miscam inca un desht. Tramvaie o sa ne putem fabrica, daca nu se vor depune oferte de pretz nici la doua licitatie de autobuze. :twisted: Si pesimt ca n-or sa se depuna, sau cel putin nu vor fi admisibile, ca toti vor spargerea pe loturi, ca nu le pasa ce vrem sa cumparam noi, ei au ceva de vandut si pace.
Bat saua sa priceapa iapa. :mrgreen: :ugeek:
Iar cine se da de ceasul mortii ca RATB da putini bani pentru ce cere la autobuze... i'm sorry, tarile mai vestice vor sa scape de fumigenele diesel si inca nu si-au amortizat liniile de productie, n-or sa strambe din nas prea tare. Iar suntem cu doi pasi in urma lumii, cum era si impuscatu' cand i-a zis Maurer ca unele tehnologii importate sunt... mult perimate.
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Tatra T4R

Mesajde Dr2005 » Vin 01 Sep 2017, 22:34

133 scrie:Pe otelul rosu oricum n-ai sanse sa scoti interval mai bun ca autobuzele. Deci... la modernizare sau la casare.

Nu uita că Citaro-urile sunt limitate la 40 - 45 km/h şi nu au bandă unică, pe când tramvaiul merge pe mijlocul drumului. Aşa era şi la Braşov, linia de tramvai era praf, dar uite că tramvaiul se mişca mai repede decât troleibuzele care l-au înlocuit. Şi asta înainte să apară nenorocirile alea de giratorii.

133 scrie:Offtopic. Noi romanii cu motoarele termice nu prea le avem

Nu am avut-o niciodată, toate vehiculele produse la noi aveau fie motoare de import, fie asamblate sub diverse licenţe (MAN, Saviem, Renault etc.).
Autobuze se fac la Ciorogârla, se fac la C&I, se fac la Moineşti... dar când vii şi ceri să ţi se livreze 400 vehicule în câteva luni, e clar că nimeni nu are asemenea capacitate de producţie. Iar producţia de acum nu mai e la I. Autobuzul, să faci totul acolo şi să produci pe stoc, că oricum ţi le cumpără cineva din lipsă de alte opţiuni.

133 scrie:i'm sorry, tarile mai vestice vor sa scape de fumigenele diesel si inca nu si-au amortizat liniile de productie, n-or sa strambe din nas prea tare.

În toate ţările vestice se cumpără în prostie autobuze diesel. E drept, se fac investiţii masive în tramvaie, troleibuze, metrouri, trenuri, dar se cumpără şi autobuze la greu. Aşa că dieselul nu va dispărea, probabil vreo 20 - 30 de ani tot va fi la putere, până vor apărea nişte baterii Li-Ion suficient de uşoare, puternice şi ieftine. Şi poate nici atunci, pentru că industria petrolului e mult prea puternică.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 1582
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Tatra T4R

Mesajde 133 » Sâm 02 Sep 2017, 08:47

Citaro sunt limitate la 50 la ora din considerente de densitate a semafoarelor, ca eu am circulat pe Ghecea si cu Citaro care prinde 70 la ora. :twisted:

Tramvaiele prin Bucuresti pe unde e otelul rosu sunt cu limitare in general 10 km/h. Prin anumite zone... 5km/h. Dementa curata.

Cat despre cine ce cumpara... sa-si cumpere vestul numai diesel din partea mea sa se mai sufoce si ei ca tot isi arunca toate cazanele sh cu 5 locuri la noi, care ard in procent egal juma' motorina juma' ulei. Noi ne-am plantat acum si eoliene, suntem fulloption! :mrgreen: Hidro, termo, nuclearo, solaro, eoliano - electrici!
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/

Give a good man fire power and he will never run out of people to kill.
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 1817
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Tramvaie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005