Poate ca n-a intentionat sa cumpere dar 500 de tramvaie cat are parcul (cald+rece) n-or sa se inlocuiasca cu 400 de autobuze.
Si oricum nu pot sa renunte la liniile in jurul carora s-au construit pasajele MB, Sudului, Basarab.
Stau aia cu metroul la panda sa bage un M7, un M8 alea alea... secolul viitor!
Ca si daca mai fac ceva
criza si se aleg cu niste bani forta de munca tot n-or sa aiba pentru.
Si sa ne fie iertat... daca vreunul din cele 400 de autobuze noi ia soarta Citelisurilor canibalizate de exemplu... insemna ca ne trebuie modificare la codul penal, cu reinventarea complotului si subminarii economiei si sabotajului!
Se stie ca tramvaiul este larg dispretuit atat de Metrorex cat si abonatii la lucrarile acestora, stand in calea la tot felul de
pasaje care chipurile s-ar sapa mult mai usor (ca pereti mulati) daca n-ar exista tramvaiul.
Singura curiozitate pe care o am daca desfiinteaza tramvaiele (si ce sa fac, cum sa neg ca este imposibil, daca insusi pensionarii prefera 330 in locul lui 23...) este cum vor delimita sensurile de circulatie pentru ca am senzatia ca vom vedea niste coliziuni frontale spectaculoase intre automobile.
Cu tamvaiele eu zic ca este mai simplu, vagoanele pot fi mutate de la un depoul la altul, pot circula pe orice linie, numai sinele sunt fixe. Si pe principiul asta... presimt ca ce este cu OR dispare "cu prioritate".
Eu zic ca n-or sa dispara tramvaiele pentru ca sunt un mijloc de transport cu siguranta maxima pentru calatori. Statistic, victimele-pasager in vehicule-tramvai implicate in accidente sunt cele mai putine dintre toate categoriile de vehicule! A, tramvai vechi de 40+ ani a luat foc? Mare spanac. Si Citaro #4158 vechi de 10- ani a luat foc. So what desfiintam autobuzele? Si metroul se umple de fum cel putin odata lunar. So what? Si automobilele mai ard ca niste torte uneori de la scurtcircuite electrice. So what?