Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Depre tramvaiele din Bucureşti

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Mar 21 Dec 2021, 00:27

Dragilor unu si cu unu fac doi... asfaltul si piatra cubica nu-s acelasi lucru. DeSimoanele au prins apogeul "erei gropilor", trebuie sa recunoastem. Daca tot ne place istoria sa o inghitim intreaga, fara sare. :twisted: Trebuiau sa ajunga la "mititica" multi administratori ai drumurilor publice pentru pagubele produse de buna lor gestiune. :ugeek: Sa dau si nume? N-are rost, ca oricum ii recicleaza stapanirea cu metoda rotirii de cadre. :twisted:
Despre Ikarus... numai de bine... dar buretele din scaune nu era pentru "megaconfortul" nostru, era ca sa nu zbarnaim si noi ca geamurile culisante... :ugeek:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Mar 21 Dec 2021, 00:34

Dr2005 scrie:Ăla care s-a ocupat de De Simoane a ajuns la mititica, pentru că afacerea a fost cu dedicaţie. Dacă stăm să ne gândim, Rocar de Simon au fost autobuzele cu cea mai scurtă viaţă în serviciu, unele sfârşind după nici 7 ani de circulaţie. Poate doar TV2, dintre vehiculele de serie, să fi rezistat aşa puţin (nu pun la socoteală Ikarusurile 260/280 şi Karosele SM-11 trimise în ,,provincie" în anii '80). Celelalte toate au rezistat minim 15 ani la traseu, iar UDM-urile aproape au prins 20 de ani o parte din ele.

La tramvaie, la fel, epic fail nu au fost 3001/2 - care au circulat multicel, ci V3A-urile ,,model 1987" în 5 uşi, care multe n-au prins nici ăia 6 ani ai autobuzelor De Simon.

La București se mai pune problema și de aglomerație și de alte criterii unui oraș de genul, nu-i ca la Tg. Jiu unde orașul deși aglomerat și el, nu stai cu zecile de minute în trafic, majoritatea liniilor sunt preorășenești și probabil că de aia sunt și astăzi DAC-uri pe acolo. Mai ales că după CAM spre Artego mergi aproape ca la drum întins și cu troleibuzul, nu-i același grad de aglomerație infernală ca la București să termine șasiurile...
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde Dr2005 » Mar 21 Dec 2021, 10:39

133 scrie:Dragilor unu si cu unu fac doi... asfaltul si piatra cubica nu-s acelasi lucru. DeSimoanele au prins apogeul "erei gropilor", trebuie sa recunoastem. Daca tot ne place istoria sa o inghitim intreaga, fara sare. :twisted: Trebuiau sa ajunga la "mititica" multi administratori ai drumurilor publice pentru pagubele produse de buna lor gestiune. :ugeek: Sa dau si nume? N-are rost, ca oricum ii recicleaza stapanirea cu metoda rotirii de cadre. :twisted:
Despre Ikarus... numai de bine... dar buretele din scaune nu era pentru "megaconfortul" nostru, era ca sa nu zbarnaim si noi ca geamurile culisante... :ugeek:

Dacă pe vremea De Simoanelor aveam gropi, înseamnă că UDM-urile au făcut off-road...

Mai ales că după CAM spre Artego mergi aproape ca la drum întins și cu troleibuzul, nu-i același grad de aglomerație infernală ca la București să termine șasiurile

Da, se merge foarte ,,bine", cu 5 km/h la toate trecerile de pietoni peste limitatoare (o adevărată plăcere cu troleibuzul, mai ales când amortizoarele sunt coapte). Şi şasiurile sunt îndoite pe o bună parte din vehicule, consecinţă a lipsei de întreţinere din ultimii ani, de când a început la Târgu-Jiu epoca giratoriilor şi limitatoarelor de viteză. Noroc că n-are ce altceva să se strice pe ele, iar tabla se îndreaptă şi se sudează de câte ori e nevoie.
Târgu-Jiu nu are nicio linie preorăşenească, transportul judeţean e făcut de privaţi cu microbuze. Toate ,,satele" în care circulă Transloc-ul sunt localităţi aparţinătoare ale Municipiului Târgu-Jiu, nu au administraţie proprie.
Avatar utilizator
Dr2005
Site Admin
 
Mesaje: 2715
Membru din: Dum 21 Oct 2012, 22:25
Localitate: Bucureşti, Sector 6, Drumul Taberei

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde 133 » Mar 21 Dec 2021, 11:08

La UDM vedeai carosabilul prin podea, ce ai fi vrut sa se mai strice la ele? Gaurile? Le porneau la capat de linie cu clanta de la dormitor... prin podeaua din salon...
P.S. Odata mi-a cazut in cap masca metalica de la mecanismul de actionare al usii 3 dintr-un 323 pe piata cubica de pe Serban Voda. Plus nu stiu cate perechi de pantaloni agatati in suruburile de 5 centimetri de pe la scaunele de lemn. Sa te tot frece nostalgia dupa asa ceva... :twisted:
https://www.flickr.com/photos/146817144@N02/
Purcelul mov presedinte = inflatie 500%
Avatar utilizator
133
 
Mesaje: 5089
Membru din: Joi 07 Apr 2016, 22:04

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Mar 21 Dec 2021, 15:21

[url]Da, se merge foarte ,,bine", cu 5 km/h la toate trecerile de pietoni peste limitatoare (o adevărată plăcere cu troleibuzul, mai ales când amortizoarele sunt coapte). Şi şasiurile sunt îndoite pe o bună parte din vehicule, consecinţă a lipsei de întreţinere din ultimii ani, de când a început la Târgu-Jiu epoca giratoriilor şi limitatoarelor de viteză. Noroc că n-are ce altceva să se strice pe ele, iar tabla se îndreaptă şi se sudează de câte ori e nevoie.[/url]
Într-adevăr, peste limitatoare trec și exagerat de încet (mai ales când ești cu articulata) și devin cam enervante și pentru călători aceste ”hopuri”, dar ce să mai zici ca șofer care le treci peste ele toată ziua... La Ploiești au limitatoare... trecerile de pietoni, și nu știu care-i mai rău dintre limitatoarele obișnuite din plastic (care de regulă încep să zboare mai târziu), fier (nu mai știu unde am văzut) și... betonate (care sunt adevărate surse de stricat mașinile) cu trecerile de pietoni supraînălțate. Problema acestor limitatoare s-a pus normal pentru siguranța pietonilor, doar că acestea cu timpul strică tot ce ține de suspensie la toate mașinile care trec peste ele zilnic, chiar și cu viteză mică.
Târgu-Jiu nu are nicio linie preorăşenească, transportul judeţean e făcut de privaţi cu microbuze. Toate ,,satele" în care circulă Transloc-ul sunt localităţi aparţinătoare ale Municipiului Târgu-Jiu, nu au administraţie proprie.

Nu am știut până acum acest lucru, deși nici nu mi-a dat prin cap să întreb de ce tariful este unic oriunde te-ai duce. Acum ceva timp am văzut mai multe plăci cu trasee desființate (am uitat toate cum se numeau :oops:) prin anii 2000 după spusele unui șofer, probabil acelea erau într-adevăr adevăratele linii preorășenești.
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Re: Bucur 1 (V2S-T şi V2A-T)

Mesajde ADK » Dum 15 Mai 2022, 19:56

3004 la lansare acum mai bine de 20 de ani.
Sursa: (din cartea unui prieten) Transportului Public de Suprafață din București/arhiva RATB.
6eeaa80f-2ce4-46a3-bf2b-3239ce1eb85a.jpg
6eeaa80f-2ce4-46a3-bf2b-3239ce1eb85a.jpg (168.85 KiB) Vizualizat de 3577 ori
ADK
 
Mesaje: 313
Membru din: Lun 19 Oct 2020, 16:53

Anterior

Înapoi la Tramvaie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron
Acest site foloseşte cookie-uri - Termeni şi condiţii de utilizare
Powered by Dr2005