Pagina 2 din 3

Re: Bucur LF

MesajScris: Vin 24 Oct 2014, 23:17
de Matei
Fata de postarea anterioara, avem urmatoarele noutati - au revenit #406, #409 si #410. Cred ca la ora actuala este indisponibil doar #411.

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 08 Dec 2014, 18:08
de Matei
Indisponibile - #402, #409.

Re: Bucur LF

MesajScris: Vin 26 Dec 2014, 18:23
de Dr2005
#403 - linia 1, Bd. Timişoara
403.jpg


#406 - linia 1, Bd. Timişoara
406.jpg

Re: Bucur LF

MesajScris: Mar 27 Dec 2016, 02:27
de Dr2005
#410 - linia 1 (exterior), Bd. G-ral. Vasile Milea, mergând spre Şura Mare
410.jpg


De ceva vreme, inelul exterior este deservit doar de Dep. Dudeşti, iar toate Bucururile LF funcţionale sunt rulate pe aici.

Re: Bucur LF

MesajScris: Mar 17 Oct 2017, 21:29
de 133
Eee... se mira lumea ce bine sta Dudestiul zilele astea cu parcul circulant de LF-uri! Poi deh moncher, lipsa otelului rosu terminat se vede!
Noi vrem sa bagam lucru nou prin santz si sa spunem ca-i prost da-l :twisted: . Masini offroad s-au construit, tramvaie moderne offtrack (ca otelul rosu cam asta a ajuns) inca nu!
37041282094_597871251a_c.jpg

Re: Bucur LF

MesajScris: Joi 19 Oct 2017, 19:21
de Dr2005
Ai o obsesie cu linia aia... Dudeştiul stă bine că s-a trecut la reactivat tramvaie în vederea casării Tatrelor. Multe stăteau pentru tot felul de nimicuri (geamuri, lipsă ulei de reductor, siguranţe, baterii). Şi de la Militari au început să apară V2A-T-urile. Chestia e că tot heirupismul ăsta cu reactivat tramvaie nu o să ţină la nesfârşit, iar faptul că s-au cumpărat consumabile acum nu înseamnă că se vor cumpăra şi la anul. Aşa că după ce ies Tatrele din scenă (că nu-i plac ţoapei), o să se revină iar la situaţia de acum câteva luni, când doar 1, 21, 32 şi 41 veneau la mai puţin de 10 minute la orele de vârf. Să nu ziceţi că nu v-am spus.

Re: Bucur LF

MesajScris: Joi 19 Oct 2017, 20:13
de 133
Da, ce ciudat cum unele vehicule RATB au stat la gard cu nimicuri sau mai rau... au fost functionale dar fara conducator! :twisted:
Sper ca nu mai bociti inca dupa Tatre sau vreti sa va prinda centenarul cu ele? Doar nu vreti sa functioneze mai mult decat o sa traiti voi, sa le lasati mostenire... :shock: Nu, hai sa privim spre zona LF, ca e civilizat si modern.
Daca nu ne dezlipim mai rapid de trecut imi face impresia ca o s-o luam de-a indaratelea! :o
P.S. Mentin opinia ca la LF trebuie linii decente, altfel se rupe. Ceea ce nu este o surpiza, (toate) tramvaiele LF nu mai merg folosite ca carutze pe fagas.
Daca ar fi dupa mine Tatrele ar manca de acum otelul rosu pe paine si nimic altceva, ca sa vedem cum stau cu fiabilitatea in conditii "reale". :twisted: Daca ar fi dupa mine i-as umple pe Colentina de Tatre, pedeapsa ca nu sunt in stare sa-si tina tramvaiele primite moka de la alte depouri in traseu si nemazgalite.
P.S. Si ar fi cazul sa se puna putina ordine in ograda, toate Faur la un depou, toate EP la un depou, CA-urile adunate nu imprastiate pe la 3 depouri...
Ar putea sa faca un efort sa modifice la rocada LF-urile 401-405 in CA si 076, 204, 053, 063 si 149 in 93-CH-PPC... Sau macar cu urmatoarele... Si sa mai faca vreo 10 V2A-T minim... ca altfel tot degeaba sunt.
Singura tristete in legatura cu tatrele este ca municipalitatea o sa le caseze sigur, cand ar putea sa le doneze altor orase... Aia la Craiova numara tramvaiele pe degete, de exemplu, ma si mir ca nu le-au zburat, ca doar au fabrica de masini in urbe...

Re: Bucur LF

MesajScris: Sâm 21 Oct 2017, 14:36
de Dr2005
133 scrie:Da, ce ciudat cum unele vehicule RATB au stat la gard cu nimicuri sau mai rau... au fost functionale dar fara conducator! :twisted:
Sper ca nu mai bociti inca dupa Tatre sau vreti sa va prinda centenarul cu ele? Doar nu vreti sa functioneze mai mult decat o sa traiti voi, sa le lasati mostenire... :shock: Nu, hai sa privim spre zona LF, ca e civilizat si modern.

Nu e nimic modern la un Bucur LF, e un V2A (deci copie slabă de LHB) cu o secţiune de mijloc făcut cu piese scumpe din import... e ca şi când ar fi făcut un T4R de curent alternativ şi cu aer condiţionat. La câte Bucur LF face URAC-ul pe an or să mai treacă 10 ani pe puţin până să poată fi înlocuite toate turele făcute cu Tatre... timp în care or să pice pe capete căruţele de V3A-93, care n-au fost grozave nici când au fost noi, chiar dacă URAC-ul se va juca de-a reparaţia capitală o dată la 8 - 10 ani cu fiecare. Adu-ţi aminte situaţia din 2006 cu Rathgberurile, când V3A-urile reactivate în locul lor au rezistat doar câteva luni la traseu.

133 scrie:Singura tristete in legatura cu tatrele este ca municipalitatea o sa le caseze sigur, cand ar putea sa le doneze altor orase... Aia la Craiova numara tramvaiele pe degete, de exemplu, ma si mir ca nu le-au zburat, ca doar au fabrica de masini in urbe...

Au fabrică de autobuze la Craiova? Că cu Fordurile alea nu prea au ce face, mai ales că oricum vreo 90% merg la export...
Pe de altă parte, Craiova a modernizat tot parcul de tramvaie, alea toate au chopper, aer condiţionat la vatman şi iluminat cu LED.

Re: Bucur LF

MesajScris: Sâm 21 Oct 2017, 21:28
de 133
Pensionarii vor podea joasa. +1 pentru LF. Si sa lasam povestea cu LHB, ca n-are treaba cu sistemul cu purtator, boghiu cu roti independente, fara osii. E adevarat totusi ca nu este un boghiu motor...
Si ma repet, Tatrele alea n-or sa functioneze vesnic. No way, mai bine ne descotorosim pana nu ne alegem cu vreun accident mai nasol. Azi s-a mai ciognit una cu #181. Ura pe podeaua coborata probabil... :twisted:

"Chestiile" alea din Craiova arata de zile mari, pacat de banii investiti in ele la cum le-au boit. Oricum cantitativ tot sunt numarabile pe degete din pacate.

Re: Bucur LF

MesajScris: Sâm 21 Oct 2017, 22:10
de Dr2005
Nu-i vorba de pensionari, pentru că e dovedit ştiinţific că un vehicul low-floor asigură un schimb de călători mai rapid decât unul cu podea înaltă. Boghiurile de V3A sunt un dezastru, oricum am lua-o, dovadă că soluţia aia tehnică nici nu mai e folosită pe undeva. În schimb, boghiul de Tatra a fost modificat pentru a echipa tramvaiele low-floor produse de Pragoimex.

133 scrie:"Chestiile" alea din Craiova arata de zile mari, pacat de banii investiti in ele la cum le-au boit.

Păi aşa le-a vrut Olguţa... oricum, ele de fapt sunt chituite şi atât, ce se vede la exterior este autocolant.

Re: Bucur LF

MesajScris: Dum 22 Oct 2017, 08:54
de 133
Da, pai ma gandesc ca pana la urma URAC nu este producator de boghiuri patent, deci se pot face tramvaie noi cu boghiuri gen Tatra, in doua motoare. Dar la Bucuresti RATB este seviciu social deci simplitatea rullz! Dezastrul provine in principal de la interactiunea boghiu defect - linii bune si boghiu bun - linii proaste, pentru ca la noi nu exista vagoane titulare, ce este azi prin Tei maine vezi pe Colentina, ce este azi pe Serban Voda maine vezi pe Oltenitei, ce este azi pe Mihalache maine vezi pe Virtutii s.a.m.d. ! Daca ai roti patrate, numai la Dudesti ai sansa sa intri la strung in timp util, in rest... dumnezo cu mila, trancanesc vagoanele de Titan cu saptamanile, la Colentina ar fi in stare sa trimita #045 ala in 21 si daca ii lipsesc roti!!!
Nu se curata frunzele cazute pe linii decat odata intr-o toamna, la Razoare patineaza vagoanele de evapora apa din canalul sinei, toate no exception, zici ca-s locomotive cu aburi! Nu se curata canalul sinei de nisipul golit din nisipare, care sta imbibat cu apa ce ingheata peste noapte (ca vine iarna)! La sina cu canal il mai forteaza roata afara, la otelul rosu unde ingheata intre sina si longrina e gata dezastrul... etc etc.
Intersectia de tramvaie de la Rahovei cu Progresului a ajuns un banc prost! Mai conteaza ce vagoane trec prin ea...
Oricum discutile sunt inutile, la RATB nici mcar nu se mai greseaza neam de fir de contact, tot ce s-a pus nou la Sudului, tot ce s-a pus troleibuz nou prin Taberei, cand trece pantograful/captatorul intorci capul! Ma uitam ieri la troleu pe breteaua de la rond spre Nitu Vasile, ma gandeam, acum acum zboara vreun sabot.

Ma repet, "fiabilitatea" extraordinara a Tatrelor se multumeste exclusiv liniilor acceptabile pe care au rulat de la domicilierea lor in Militari, daca mergeau pe otelul rosu pana acum aveau toate roti zburate! Comparatiile sunt pur subiective si deja subiectul devie fetish!
Am casat x generatii de autobuze de cand ruleaza Tatrele, sa nu ne dam cu posteriorul de caldaram inutil. Mai spun un lucru, se vrea si casarea lor inaintea la cateva sute de Citaro ca sa nu iasa discutii! :twisted: In mod normal partea leului ar trebui sa revina de data asta ETE, ca ETA a tot primit! Daca rateaza achizitie de tramvaie inainte sa se cumpere autobuze... adio!

Re: Bucur LF

MesajScris: Sâm 04 Noi 2017, 22:21
de 133
Din fericire #401 pare ca a fost "carpit" mai bine ultima data, rezista si este o prezenta aproximativ zilnica la strada, saptamana asta m-am intersecttat cu el in 4 zile.
38114383766_62ee7f7b92_c.jpg

Re: Bucur LF

MesajScris: Mar 19 Iun 2018, 22:45
de Dr2005
#402 - linia 1, Şos. Progresului (intersecţia cu Cal. 13 Septembrie), mergând spre Romprim
402.jpg

Re: Bucur LF

MesajScris: Mar 13 Noi 2018, 03:06
de Dr2005
#416 - linia 1, staţia ,,Bd. Constantin Brâncoveanu", sensul spre Romprim
0416-01-700.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 17 Iun 2019, 18:35
de AndreiSYA
17.06.2019


#410 - Depoul Dudesti - linia 1


#410.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 08 Iul 2019, 21:09
de AndreiSYA
03.07.2019


#409 - Depoul Dudesti - linia 1


#409.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Sâm 20 Iul 2019, 15:08
de AndreiSYA
16.07.2019


#407 - Depoul Dudesti - linia 1
#410 - Depoul Dudesti - linia 1
#411 - Depoul Dudesti - linia 1



#407.JPG


#410.JPG


#411.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 01 Iun 2020, 19:15
de 133
A rerererevenit si himera asta de cateva saptamani. Sa vedem cat rezista, ca STB n-are bani de nimic, pana si CA-urile de la Colentina, cele mai noi din flota, nu sunt nici juma' la traseu.

Re: Bucur LF

MesajScris: Joi 04 Iun 2020, 15:37
de AndreiSYA
01.06.2020


#404 - Depoul Dudesti - 1


#404.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Joi 01 Oct 2020, 19:10
de AndreiSYA
1.10.2020


#414.


#414.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Vin 04 Dec 2020, 20:35
de 133
In momentul asta #401 este cam singurul LF care nu scoate zgomote bizare sau anormale cu boghiurile si purtatorul. A fost curatat cat de cat si la interior de mazgaleli si jeg, in sfarsit o calatorie rezonabil de placuta cu tramvaiul dupa ceva vreme cu insatisfactii olfactive, vizuale si fonice continuate. Este adevarat si ca am prins doua controle si politia la peron la Baba Novac, poate si din cauza asta, dar din nou, vagonul sta bine tehnic.

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 21 Dec 2020, 22:24
de 133
Avem si anul asta LF-ul festiv.

Re: Bucur LF

MesajScris: Sâm 03 Apr 2021, 07:11
de AndreiSYA
02.04.2021


#401, #404, #405, #413, #415.


#401.JPG



#404.JPG



#405.JPG



#413.JPG



#415.JPG

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 00:08
de ADK
Am mers cu 405 de puțin timp și sincer, știu vagonul de când era aproape nou. Pe lângă că am alergat după el pe scările rulante blocate de jeg la Basarab, nu știu dacă a fost doar în ziua aia, dar dacă știam că sunt și V3A-uri mai curate ca el îl lăsam să se ducă... dar eu unul am zis să-l prind, fiindcă n-am mai mers cu un BLF cred că de când încă stăteam în București (mai ales că din ce citesc tot sunt multe defecte, am zis să nu fie ultimul cumva din capul de coloană și restul CHPPC), însă după vreo 2 stații m-am plictisit, că la cât am mers cu ele prin 2012-2016 mi s-a acrit. :lol:
Dar noroc că pe venire a fost 323 cu care n-am mers niciodată (cel puțin din 2012 de când m-am apucat de fotografiat, era tras pe dreapta și mai târziu descompletat) și mi-a fost mai nostalgică călătoria cu V3A-ul. :D

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 07:46
de 133
Daa... iuhuu... jos noul nespalat, sus vechiul vopsit peste jeg (ca #189 la interior). Tot raul cel mai mic e telul si la matale? Sau raul cel mai vechi... Pentru o comparatie logica... trebuia sa consideri si numarul de V3A-uri moarte coapte la gard din cele peste 300 bucati...
Cu mentenanta pe care o primesc tramvaiele in Bucuresti este un miracol ca mai ruleaza ceva!
Eu propun sa ne intoarcem la tramvaiul cu cai, ca mai eco de atat nu se poate, faci din el salam cand crapa "motorul". :ugeek:

Cat despre Basarab... noi ii spunem "monumentul coruptiei" si poti fi sigur ca politicienii pricinuiti cu starea in care se afla nu sunt bucuresteni din tata in fiu. Din pacate pierderea practicii buletinului de Bucuresti a avut si ceva efecte negative asa ca ne-am trezit cu PMB plin tot felul de ciurucuri politice fugite din calea contaranilor pe care i-au "fericit" cu caritasurile acum cativa ani. :evil:

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 07:55
de Dr2005
Pasajul Basarab, legal vorbind, aparţine Astaldi. Nu a fost niciodată recepţionat, Oprescu se pare că nu ar fi plătit tot şi ar fi condiţionat recepţia de aberaţia montată cvasi-ilegal pe peronul liniei 1 din Gara de Nord. Cum acel trotuar rulant (ca şi scările rulante de la staţia de tramvai, de altfel) nu a avut niciodată racord final la electricitate, fiind legat doar la cel de şantier, recepţia nu s-a făcut. Nici pe Firea nu a interesat-o, iar Nicuşor nu vrea să pice de prost plătind el bani în plus lui Astaldi, că l-ar sfâşia presa şi DNA-ul ca hienele.
Problema e că pasajul a început să se deterioreze, ţevile de scurgere deja au cedat, parapetele au ruginit (mai ales că nici nu este spălat antiderapantul de pe pod, care atacă fierul) şi e o chestiune de timp până vor începe să pice, fie de la rugină, fie ,,ajutate" de un şofer grăbit, iar apa care se scurge de pe pod sapă încet, dar sigur, fix la fundaţia pilelor. Nu mai vorbim de hobane, care nu au mai fost verificate de la darea în funcţiune.

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 08:00
de 133
Nu prea inteleg legatura trotuarului rulant cu pasajul in sine, sunt doua constructii pe o fundatie comuna, pe un radier general comun? Daca n-au nici un element constructiv comun n-are nici in clin nici in maneca. :ugeek: Iar presa si DNA-ul ar trebui sa-l sfasie pe doftoru' dar mai ales pe mucusor a carui pozitie fata de pasaj o stie tot poporul, nu este un secret. :twisted:

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 08:11
de Dr2005
Obiectivul de investiţii ,,Pasaj Basarab" include şi trotuarul rulant şi parcarea aia neautorizată de ISU din Şos. Titulescu.

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 08:30
de 133
Se sparge obiectivul de investitie in bucati si basta. Parcarea e metalica, se poate refolosi in alta parte, trotuarul are vandalizata sticla, mecanic vorbind este nou deci se poate reconditiona. Ramane problema ca spagile au mers la petrov si pe restul primarilor nu i-ar putea interesa de ctitoria lui. Dar am dat-o in balarii. :twisted:

Re: Bucur LF

MesajScris: Lun 05 Apr 2021, 10:11
de Dr2005
Ca să faci recepţia, trebuie să ai tot obiectivul complet, adică Astaldi trebuie să repare trotuarul rulant :))
Pe vremea în care s-a făcut pasajul se puteau face recepţii incomplete, acum nu mai permite legea. Poţi să faci recepţie la stadiul lucrărilor dacă dă faliment constructorul sau declară că nu mai poate continua (am participat în astfel de comisii de recepţie)... dar asta cred că ar răni orgoliul Astaldi. Plus că nu ştiu ce scrie în contract, cine era responsabil cu obţinerea tuturor aprobărilor - proiectantul, beneficiarul sau constructorul. Dacă autorizaţia ISU era în sarcina constructorului sau proiectantului, atunci nici eu dacă aş fi primar nu aş accepta să recepţionez lucrarea.